-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #12942 üzenetére
Nem tudtam hogy van rajta villantó funkció, mert nem olvastam el rendesen a manualt, és a gombon sem vettem észre a feliratot. Ha 150 centi lennék akkor szembeötlő lett volna, de így kiesett a látómezőmből
-
kcsa
veterán
Ismerős a történet, én is így kalkuláltam.
Amennyire tudom én vagyok a másik, aki anno (8 éve) tudott venni egy újat. Hozzáteszem (persze infláció, árfolyamok stb.), hogy anno a 250-es kvázi prémium Peugeot Satelis olcsóbb volt, mint amit most te fizettél a 125-ösért
Annyira bejött, hogy értelmezhető időben azóta is robogózok munkába (lehetőség szerint 10 fok felett, de ha nincs esős időjárás alatta is bevállalom). Nagyon nem mindegy hogy azt a rettenetes 15 kilométert egy óra (autó vagy tömegközlekedés) vagy 20 perc alatt teszem meg.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #12958 üzenetére
SH300 most egy-két évig marad (ha nincs valami extrém meglepi, ami idáig nem derült ki).
De már évek óta győzködöm magam valami váltósról, kizárólag gazdaságossági megfontolások mentén: azonos köbcenti-teljesítmény mellett váltósok gazdaságosabbak. Vagy másképp nézve azonos fogyasztásért magasabb teljesítményt kaphatok. GS500 pedig mindig is a listán volt.
Csak ne utálnék annyira váltogatni a csúcsforgalomban
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #12960 üzenetére
Aki nem költött még százezren felül a saját kedvenc fostalicskájára, az nem is érti hogy valahol ez szórakozás is tud lenni. Kivéve ha használnád
Az Addresst én is nézegettem, belefért volna, de inkább kockáztatok egy 8 éves de erősebb kétkerekűvel, mint egy lassújárművel. Főleg én...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #12967 üzenetére
Megvárok még pár dícsérő cikket, és dupla áron adom el. Nekem így is jó
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #12963 üzenetére
HSZ gyűjtő akció, vol 3.: én ezért is félek a lerohadástól, mert kb. autóval tudok értelmesen bejárni, de ahogy azt már mindenki unalomig tudja, tripla idő és pénz. (be még csak-csak, nade haza...). Úgyhogy igyekszem minden megelőző karbantartást és szervizelést szabadságra, hosszú hétvégékre és téli leállásra időzíteni. Váratlan szerencsére kevés volt idáig (koppkopp)
-
kcsa
veterán
No átmentem két faluval odébb anyámékhoz, ott tudok szerelgetni (szíj, görgő, hajtóműolaj, hűtővíz cserék lesznek), süt a nap, csicseregnek a madarak. Erre a célnál a ház előtt olyan zivatar kapott el, hogy az udvarban is 10 centi víz állt. Úgyhogy hazajöttem. Jó kör volt, megérte.
-
kcsa
veterán
Elb.sztam egész napot szerelgetéssel.
Szíjcsere és hajtástisztítás: a kuplungot már valaki gányolta, látszik hogy a tapadófelületre fel lett ragasztva még egy réteg - nyilván elkopott, és így ócsó volt. De így már értem néha miért csapkodta a kuplungot nagy gázas indulásra, mert még a felragasztott réteg is elég üveges volt. Remélem a kis csiszolás segít egy időre. Viszont a variátor meg a hátsó tárcsák is szép állapotban vannak. Gyári Bando szíj és görgők voltak benne
Hűtőfolyadék. Hát ez fájt a legjobban, láthatóan valaki csapvízzel tuningolta, mert akkora vízköveket kapargattam le a kupakról hogy ihaj. Így viszont már széthúztam termosztátot is, hát abban is volt kő rendesen. Naivan gondolom hogy így rendben lesz, de tudom hogy nem lehet hibátlan az állapota már soha.
Hajtóműolaj meg szimplán cserés volt. Megszenvedtem a beöntéssel (már az olajéval ) elég sűrű volt az olaj ilyen hidegben. A nyílás meg kicsi
Gyertyacserénél azért szidtam a japánt, alig találtam olyan kulcsot, ami befért a nyílásba.
Viszont műanyagokon látható hogy nem volt hatalmas törés, egy helyen volt csak hegesztgetés, az se sok. Fényezés viszont egyértelműen volt.
-
kcsa
veterán
Ma tudtam kipróbálni az új szíj-görgő kombót. Nem tudom mennyire placebó, de sokkal virgoncabb lett
Viszont akármit művelek ezzel a plexivel, nem igazán akar működni a vízlepergető. Azt hiszem elengedem, elhasználom autóra
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #13014 üzenetére
Elunnám az életem mire körbeérnék egy nagyobbacska pályán
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #13017 üzenetére
A motor elektronikájában talán még kevésbé hinnék, mint ennek
Gyorsulás-mérés:
Egy hat tengelyes gyorsulásmérő és giroszkóp segítségével érzékeli a jármű mozgását és kiszámítja a 0...100km/h-ra gyorsítás idejét.
Állítható sebességhatárok: 0 - 50, 100, 200 km/h
Telefonra áttölthető és nagyítható sebesség görbe
Több gyorsulás összehasonlítható -
kcsa
veterán
válasz csongi #13019 üzenetére
Ez gondolom nekem szólt
Nem foglalkozom már vele, használaton kívüli plexim sincs, de nem gond, nyárra még szeretnék egy alacsony sötét plexit, a magasat meg elrakom az őszi esős szezonra.
Hazafelé tegnap plexi nélkül jöttem, így még nem is mentem ezzel, a fotelrobogók után szokatlan volt a hatalmas menetszél a hokedlin
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #13028 üzenetére
A kérdés az továbbra is, hogy mire használod. Amíg "közlekedésre", addig akar venni a halál Africa Twint, hiszen a robogók erre vannak kitalálva. Ja, hogy országúton is mész ingázás közben? Akkor ott az a bizonyos BMW, elég nagy erővel. Szerintem.
Ha pedig túrázni akarsz, akkor nyilván nem egy szíjhajtásos, automata, twist'n'go egyhengeresre van szükséged
-
kcsa
veterán
Tudom hogy a bringások jófejek és senkit nem zavarnak, de ma reggeli gyöngyszem: hány kerékpáros hányféle módon szeg szabályt a következő pár másodpercben? (bónusz kérdés: ezzel párhuzamosan hány SMKP-s megy át a piroson? )
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #13086 üzenetére
Osztható, de akkor már inkább ezt a változatot
Vannak még gyöngyszemek.
pl.:
Vagy itt van ez. Ez ügyben volt egy komoly összetűzésem egy facebookos közösséggel, ahol a jellemzően 50+ -os rettentő empatikus hölgyek/urak szerint az én hibám, mert meg mertem előzni az álló/tötymörgő sort forgalom elől elzárt területen, ezért én vagyok a hibás a szituációért. Gondolom ti is így látjátok
És még egy utolsó mára. A jóindulatú sofőrök mintapéldánya. Gondolom az ilyenek véleménye szerint vagyok én a hibás, ha jobbról előzve el akarnak b.szni
@Brogyi: nem gond, pont a mindennapi szituációk amiket tapasztalok győztek meg arról, hogy videózzak. És a cél itt nem a magam szórakoztatása, hanem a seggem bevédése ha véletlenül úgy alakulna. (jogszabályi környezet más tészta, de ennyi esélyt megadok magamnak). Ha letörik, akkor már nem a kamera lesz a legnagyobb bajom
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #13091 üzenetére
M10+ -om van, 5000-es széria fenntartásokkal ajánlott utolsó infóim szerint.
Kb. 1,5 - 2 órát tud felvenni. Menteni akkor szoktam ha érdekes dolog történt, és akkor is csak az adott jelenetet, a többi felvétel nem kell semmire. Naponta töltöm (ha épp nem felejtem el)
Rögzítés erősen sisakfüggő, a kamerához adnak egy rakat rögzítési szereléket, abból kell kihozni valamit. Nekem külön szívás, hogy nem találtam olyan értelmes felületet, ahova az öntapadós rögzítők felragadtak volna, csak a sisak hátulján, úgyhogy elég viccesen néz ki a rögzítés. Holnap lefotózom, megmutatom.
Doboz megint csak olyan, hogy hova tudod rakni a rögzítést...
-
-
kcsa
veterán
Így van felrakva a sisak hátuljára, öntapadós rögzítéssel
Máshol nem adja ki az ív, vagy a felnyithatós mivolta miatt korlátozottan tudnám használni a kamerát (vagy nem tudnám felnyitni )
@AndrewTdi: annyit szerettem volna még hozzátenni, csak lusta voltam telefonról pötyögni, hogy a kis kocka forma is bejön, és 90$-ért szerintem kb. a legjobb vételek egyike. Ennél többet pedig nem szántam a dologra.
@csongi: én rendszeresen válogatom a kis jeleneteket (amiket tegnap linkeltem is), szóval ha érdekel, szólj.
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #13123 üzenetére
Kis látószögre van opció a menüben, de az csak kivágja a kép közepét.
Torzítás pedig természetesen van, és lesz is, mert halszem optikával oldják meg a széles látószöget.Ez videószerkesztéssel kompenzálható, de értelme (szerintem) nem sok.
Ha bekapcsolod a rezgéscsillapítást, az is levesz egy kicsit a látószögből, ott kompenzálja ki a rezgéseket.
-
kcsa
veterán
Pilisszentlászló és Visegrád felé kirajzottak a motorosok. Egész elfogadható a közlekedési morál is, csak két donorjelöltet láttam, abból is egy autós volt
Ui.: bobpályán akkora a sor, mintha fizetnének érte hogy lecsússz
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #13136 üzenetére
Hazafelé már én is másfajta arcokkal találkoztam mint odafelé. És itt mindenki érti hogy melyik állatfajtára gondolok
Mondjuk soha nem fogom megérteni azt a kipufogót sem, amelyiket egy felső középkategóriás autó felhúzott ablakánál is úgy hallok, hogy összerezzenek tőle. És a motoros topikban is erre áll fel a jelentős többségnek.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Akkor én sem tévedtem, nem rám méretezték a Downtown-t. Kár érte,
jó ügynök voltszimpatikus típus. -
kcsa
veterán
Nabazeg, a link lemaradt:
http://totalbike.hu/tesztek/2016/05/22/kawasaki_j125_-_2016./
-
kcsa
veterán
Azért ha ez gyári konfig, akkor ez egy jófajta 125-ös.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs