-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #10540 üzenetére
Én amondó vagyok, hogy mérni kellene a gyorsulást (mérnök manus vagyok nem
tehetek róla), mégpedig kamerával + kalibrált sebességmérővel/GPS verifikációval.Miért nem jó az Xciting 250 gyorsulás videója az esetedben? Ezer oka van annak.
De az első mindjárt az, hogy tök más motor. A második, hogy csal az óra, bár
legalább ezt megadja, hogy mennyit (elvileg 7%). A harmadik, hogy ez nem a Te
motorod. Még ha egész véletlenül pont ugyanolyan is lenne... Van benne egy kis
tuning máris másképp megy - írja a csóka, hogy a Multivar/4Road MÉG nem volt
benne, de később belerakta (de valami furcsa oknál fogva, arról nincs videója).Amúgy én ezekben az analóg órákban sem hiszek annyira. Amióta a Maja gyári
görgőkkel látszólag pontosan ugyanúgy indul el, a végén mégis másodpercet ver
a túl nehéz Dr.Pulley görgőkre, miközben tudom, hogy az indulása biztosan jobb
lett: egyszerűen az analóg óra "lemarad" és hiteltelené teszi a "nyélgáz" mérést.
(A GPS meg természeténél fogva nem igazán alkalmas a feladatra. De verifikálni
az eredményt jó lehet. Kirajzolódik a görbe a GPS logból is, a másik a videóból.) -
DigitXT
félisten
válasz lehella #10542 üzenetére
Jó kérdés, hogy a gyro szenzor bevethető-e, ha nem ugyanúgy GPS-es.
Amúgy le kell butítani az alapokra, amit könnyű mérni. (Idő/megtett táv.)
Végső soron beírhatunk bármit, ha köze van a valósághoz már jó: élőben
úgyis kiderül, akár a súlyos óracsalás, vagy a rakoncátlan varió/légszűrő. -
DigitXT
félisten
Tehát a 2006-os gumi, amin még bőven van profil, alátámasztja kevés futást,
és mivel csak 2009-ben hozták Magyarországra, így még Luigi se koptatta le,
szóval a km óra állása valós. Nem bug az, hanem feature! (Féktárcsa is gyári
lehet akkor, és ha még nem nagyon vállas? Rájöttem: túl olcsón hirdettem.) -
DigitXT
félisten
Én meg csak félig írtam szarkasztikusan. Mi van, ha tényleg
nem kerülte meg kétszer a Földet, annak ellenére, hogy olasz?
2002-es gyártmány 4 év után kap új gumit: eddig kevés futás...
Kis Maján is 4 évet futottak a Bridgestone-ok: ~36K-nál raktam
fel és ~53K-ig bírták. (Profiljuk is fogyott. Meg kirepedeztek.)És amúgy tényleg olcsón hirdettem, és leírtam, hogy "sokadik"
tulaj vagyok: azt hihetik az érdeklődők, hogy szabadulnék tőle,
mert szar, pedig dehogy! Az új fotók + szöveg mellé ár is nő!
Legalább lesz honnan alkudni - ha valakinek az a mániája.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #10544 üzenetére
Mivel a motorok/hajtások karakterisztikája eltér, ezért ennyire nem egyszerű:
ismert távot adott idő alatt teljesítő motorkerékpár átlagsebessége is ismert,
de hogy milyen úton jut a lemért "végsebességhez", nem mindegy... Lomha
rajt után nagyon kilő, vagy gyorsan indul meg, majd elfogy a kraft: videó segít.
Kivéve a T-Maxon, mert annak egy darabig áll az órája, majd felugrik: röhejes!Ui: véletlenül se a motort fektesd el a fotóhoz. A fényképezőgép vízszintes
megfogása elég: portré módban általában hülyén néz ki egy széles valami.Nagyon off, de a videofelvétel aztán depláne hülyén néz ki portréban, amikor
kb. az összes megjelenítő és az ember látómezeje is széles, nem magas...
Tudom, telefonoknál megszoktuk a fogást, erre a hibára világít rá az animgif: -
DigitXT
félisten
válasz csongi #10557 üzenetére
Ó, ilyen szinten nem kell szerintem precízen, csak ha nagyon nagy különbség
van 250-es és 250-es közt, akkor az a sebességgörbe pár nevezetes pontjából
kikövetkeztethető miért. Pl. sokáig tart a 0-60, gyors a 0-100? Kopott kuplung?
Esetleg félre van görgőzve a hajtás? (Fordított esetben: nagyon tuningos varió?)A legtöbb vashoz találtam amúgy dyno görbét is (kivéve Scarabeo 125). Jópofa:
Aprilia Atlantic 500
Gilera Nexus 500
Honda Foresight 250
Kymco People 250
Kymco Xciting 500Ri
Malaguti Madison K400 RST
Yamaha Majesty 180
Yamaha Majesty 250
Ha végigkattintgatjátok őket, akkor a böngésző becsukáság egymásra pakolja.
Persze lehet kézzel is ki/be kapcsolni a füleket / mást motort hozzáadni.Nézegetve őket, nehezen tudom elképzelni, hogy a People 250 "borzalmasan"
lelépné a 250-es Maját (szinte már annyira, mint a Madison 400?), ha az ereje
nagyjából ugyanaz. Persze, lehet más a saját tömeg. Az áttétel. Meg minden!
Ezért is jók ezek az adatok, elképzelést adhat. A kipróbálást nem helyettesíti.kcsa: és mégis mire következtetsz a pótkulcsból? Honnan tudod, melyik tulaj
hagyta el? Nevezetesen a Majás esetnél nem én, és nem Gábor. Talán még a
motor Magyarországra kerülésénél sem volt meg... Persze, ha valaki vesz egy
gyári kulcsot egy 10+ éves gépsárkányhoz horror áron, valóban jelent valamit!Szerk: a megállási teszt sem olyan jó ötlet mert legalább annyira függ a pilóta
tudásától, mint a fékrendszer hatásosságától. Ez csak egy kis adatlap, nem a
Motorrevü legújabb maxirobogó tesztje - nem kell bele többet látni, mint ami.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
a tapasztalatok összessége a mérvadó
Persze-persze, nyilván igazad van. Kopott minden, de gyári kulcs van, az mi?
Szerintem sem normális, aki elhagyja a gépjármű pótkulcsát. De pláne nem az,
ha utána nyugodtan alszik, hogy mondjuk valaki megtalálta, és mindig ugyanott
szokott parkolni, egyszer esetleg nyoma vész a motorkának. De nekem pl., így,
hogy "sosenem volt", nem okozott álmatlan éjszakákat: eszembe sem jutott.
Szerintem a leghasznosabb akkor lenne, ha véletlen bezártad a csomagtartóba:
ha ilyen történik, el tudom képzelni, s ahhoz nem kell fakocka-pásztornak lenni.Ui: és az is vicces volt, hogy nem hiszi el a csávó, hogy ez így volt... Basszus,
második motornak vettem, nem életem nagy befektetése volt. A legkevesebbet
erre kellett költeni! De "tudnék "rálocsolni pénzt... minek, ha jó az "első" motor!
(Megjegyzem, utólag teljesen tisztában vagyok vele, hogy a 180-as Maját anno
nem szabadott volna megvenni. A Madisonnal kapcsolatban is "elgondolkodok",
pláne, ha megnézem, hogy lassan 1,5M Ft lesz a teljes birtoklási költsége...)De legalább most már egy JÓ motor, ami az én ízlésemnek megfelel, most már
tényleg esztétikai hibákkal, műszakilag rendben van: fogyi is barátságosabbnak
kezd kinézni (még nincs tartalékon, de 160 km!), hogy egy picit szegényítettem
az alapjárati keveréken: a kipu vége sem kormos, gáz nélkül pöcc-röff, szvsz jó!
(Nehéz megmondani, hogy mi lenne a "jó vétel". Főleg, ha semmit sem tudsz a
motor előéletéről, csak "következtetéseket" tudsz levonni: vagy igaz, vagy nem.)Utólag persze könnyű qrvaokosnak lenni, azt aláírom. Egy valami viszont biztos,
amíg valaki az árkategória aljából válogat, nagyobb eséllyel fog bontószökevényt
venni, ráadásul ha pénze sincs sosem, felújításokat sem tudja megfinanszírozni,
s ebből lesznek az igazán lepusztult 10+ tulajdonossal rendelkező "roncsok".
Den ezt nagyon jól megfogalmazta egy korábbi HSZ-ében... Azért költünk páran
borzalmasan sokat ezekre az "öreg vacakokra", mert szeretnénk életben tartani
őket, és nem továbbpasszolni az első (zsebbenyúlósabb) hibánál, elleplezve azt.Mosquito34: megnézted, hogy kb. mindenkinek 10+ éves a gépe? Hánynak van
pótkulcs parája, és ezek közül hány immos? Szerintem üres halmaz a metszet.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #10553 üzenetére
Egyet tudok javasolni: plexitisztító folyadék semmiképp ne érje a pinlock fóliát.
Megtöröltem vele (plexinek nem árt, bogarakat leszedi): a fóliát összegányolta,
azóta nem használom, mert töri a fényt, sötétben nagyon durván zavaró volt.
Persze így melegben nem is kell, de majd ősszel hiányozni fog, vehetek újat...
Habár a túraplexivel a résnyire nyitott sisakplexi kompatibilis (kisplexivel necc).újból rendesen átlátni a plexin.
Nekem a napszemcsi megpucolása hozta el a megvilágosodást tavasszal.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #10567 üzenetére
Lehet, hogy az első alkalommal csak az egyik zár kattant a helyére: egy picit
rátámaszkodsz, akkor beugrik a másik oldal is, akkor sokkal jobban zár.Nekem amúgy a Madison csomagtartónyitó szerkezete akadt ki annak idején:
5-10 percet elszöszöltem vele, mire sikerült kinyitni. Aztán profi lettem benne,
és a második-harmadik alkalommal már egy - jól irányzott - ütéssel a helyére
ugrasztottam a nyitó nyelvet, és simán kinyitottam kulccsal. Ha viszont nincs
kulcs, akkor valamivel meg kell piszkálni. Nagyobb gond, hogy ha elveszik és
nincs tartalék, akkor nem csak csomagtartó nincs, hanem gyújtás sem.
Más kérdés, hogy zár alapján is készítenek kulcsot a mesteremberek. Lehet,
hogy azt már nem "ezeröccázé" - de hát nem kell elveszíteni a kulcsokat...Mosquito34: engem nem zavar. De sok újat nem mondtál. Bár ez is egy olyan
információ, amit az fog "elővenni", aki rongyos 1500Ft miatt akar 20K-t alkudni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10572 üzenetére
Figyu, 300K-s motort ne vegyenek már hitelre. Nincs szervizkönyv, nincs
immos kulcs, viszont van egy pótkulcs bezárás esetére: téma zárható! -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10574 üzenetére
Ezt most nem igazán értem... Megvettem így, nekem nem hiányzott a pótkulcs,
nem szarrágásból nem adtam ki rá eddig 1500-at. Tényleg nem érdekelt. Vevőt
meg érdekelte, nagyon! Persze, lett volna olyan ár, amiért őt se érdekelte volna!Elnézve miket költöttem a motorjaimra, nem mondanám magam fillérb.szónak.
Madisonhoz jelenleg úton van ~220K értékben cucc. Megéri? Közel sem biztos.
Persze kifogásom VAN! Kuplungot tavaly is mondták a hódok, szíj elszakadhat,
a torpanás meg idegesít, olajnyomást szeretnék látni, és csinosítok a gépen az
esésnél törött, fékolajjal megmart kormányidom cseréjével: utóbbi miatt érzem
picit úgy, hogy nem biztos, hogy kellett volna, meg az ülésnyitó teleszkóp miatt.Aztán hosszú távon ha még lesz kedvem, akkor befigyel egy új jobbos index.
Ja és megrendeltem a matricaszettet is. Könnyen jött, könnyen ment alapon.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10576 üzenetére
Akinek számít az 1500 Ft, leginkább semmilyen motort ne vegyen.
Egyszer megtankolja, máris többszörösét ráköltötte, benzin nélkül meg
nem csak a ~220K-s robesz nem megy, de a sokmillás nagymotor sem.
De 10K-ért roncsteleptől beszerzett, összelegózott Babetta sem.
Mondjuk azt tekerheted: szokták mondani, hogy annyi pénzből? Biciklit. -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #9780 üzenetére
Na, kellett neki örülni, hogy olcsó? Máris 250-re emelték, és az akciós ár 500.
500Ft egy sorért
Hát, ha Heineken... Szerk: egyébként ezt a linket megoszthatod FB-n is.ON: GLS futár ma bekamuzta, hogy édesanyám "átvette" a szíjat -> behajította a
postaládába. Szerencsére bírnia kell, nem is lett baja, és el sem lopták, de fura...
(És akkor egy 100EUR tételről beszélünk, ha valaki pont kiveszi, akkor mit szól?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Próbáljuk meg megszakérteni, hogy az mire utal, hogy a motor normálisan
bemelegszik, még a hűtőventi is beindul álló helyzetben, viszont a műszer
csak álló helyzetben kúszik középállásba, a menetszél "lefújja" nullába.Tfh. hogy a műszer jó: akkor egy nyitvamaradt termosztátról van lehet szó,
és a menetszél annyira jól hűt, hogy tényleg visszahűl hidegnek jelzett, de
ki tudja, hogy pontosan hány fokos állapotba? Gondolom szét kéne szedni.
De legalábbis verifikálni kéne a vízhőfok változásait egy pontos mércével. -
DigitXT
félisten
Műszer alatt csak a mutatóra gondoltam, a hőgomba esetleges hibájára nem,
de amúgy tfh. volt a kiindulás - még semmit nem szedtem szét+mértem meg.Ui: mikor Gábornál vacakolt, a "végső megoldást" az átmosás adta: már akkor
is lehetett gond a termosztáttal, de arról nem volt hír, hogy kicserélték volna...Tavaly amúgy még felment középállásba, és ott is maradt. Nem tudom, mióta
csinálja, hogy nem megy fel, ill. most megfigyeltem, hogy felmenne, csak ha a
műszer jó (), akkor valószínűleg a menetszél nem engedi annyira melegedni.
Ennek viszont ellentmond, hogy a hűtőventi (másik hőkapcsolóval) bekapcsol,
ha meleg a víz. Szóval többesélyes a dolog. Bár ha elvinnék, nem érdekelne.
Amúgy az alkudozó is kérdezte, hogy "működik egyáltalán a hőmérő"? Persze,
azt nem mondta, vagy nem látta, hogy lámpánál állva elindult felfelé a mutató.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #10615 üzenetére
Egyébként milyen vastag? Mert eléggé hajaz a One Max méretére.
Ha a Gábor féle GPS tok jó hozzá, akkor az valószínűleg ugyanaz,
mint az enyém. Ami amúgy parlagon hever, mert annak idején még
a Maján használtam, aztán sehol... Egyszer szereltem rá kamerát,
és lepattintottam az egyik tartópöcköt a karról. De a tok az jó LOL!Szerk: kétszer is tököt írtam a tok helyett... GPS tök...
Ráadásul véletlenül dupláztam a HSZ-t, azért kellett törölnöm, bocs.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #10618 üzenetére
Akkor biztos. Asszem nekem valami szivacs alátét kellett, hogy ne lötyögjön.
A One Max sem egy matyóhímzés a maga ívelt hátlapjával + a gumitok, LOL.Szerk: természetesen a tokhoz jártak ezek a szivacsok, két vastagságban...
Szerk2: biztos, hogy ugyanolyan, mert ugyanonnan vettem. Jó tok amúgy.
Feszmérő van benne. De majd írok privátot. (Igaz, hogy töltést azt nem mér.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #10628 üzenetére
Gondoljátok, hogy 375 Ft-ért telibe van fújva valami lakkal az a NYÁK? Mivel
motorról van szó, és azon szokott az ember megázni is, én egy ilyen csupasz
nyákos bigyót nem lógatnék ki a műszerfalra magában az ziher... De mondom:
szívesen odaadom (a döglöttet), aztán lehet rajta rövidzárasat játszani! Remek
feszültséglevezetés. Biztosítékot ne feledjétek, mert égő lehet a végeredmény.Szerk: megintcsak nem lebeszélésként mondom, csak figyelemfelhívásként.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #10672 üzenetére
Azok a csavarok nem arra vannak méretezve, hogy valami "feszegeti" a tartály
tetejét. De, ettől függetlenül, mindenki úgy csinálja, ahogy akarja! Engem pont
az idegesít, hogy mindenki meg akarja mondani, hogy hogyan KELL csinálni...
5K-s befektetés/telefontok helyett inkább 50K-s befektetést ajánl, meg ilyenek.
(Persze lehet, hogy hosszú távon igaza lesz, és kell az 50K-s befektetés nagy
túrákhoz, csak a 180-as Maja nem alkalmas nagy túrákra, nem is lehet cél.) -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10675 üzenetére
SirKero pont egy sufni megoldást mutatott be, nem gyári odapasszolót.
Nem olvasom a Yamaha fórumot. Nem érdekel, hogy más hova jár túrázni.
De pláne nem érdekel, hogy hogyan szívatja szanaszét magát "legyelben"
utas/csomag variációval egy nagyon nem oda kitalált 250-es nyergében.Ja, van aki Bp-en bohóckodik. Más meg Erdélyben bohóckodik 125-össel:
ez csak azt bizonyítja, hogy lehet úgy csinálni - azt nem, hogy követendő!
Mindenki el tudja dönteni, hogy milyen megoldást szeretne. (Amúgy én is
pontosan egyszer használtam a GPS tartót, mikor mentem a kamerákért.)
Szerk: megjegyzem, adott élethelyzetben egy olcsót, ami megfelel. Ennyi.Tököm tele van az egésszel. Fel akar rakni egy nyavalyás tokot, de mivel a
"szamárlétrát" megjártak a létráról rögtön átmásztak a (magas) lóra, onnan
szólnak lefelé, hogy haver ez így nagyon nem lesz jó, mert nektek már...Igen vaze, nem jó, hogy nem mindenki túramotorral jár, túrázni, és leragadt
a robogóval való bohóckodásnál... Neadjisten Magyarország területén belül.
Vagy esetleg a főváros környékén (mert éppen arra használja a motorkáját).Ui: ugye emlékszünk még Tudjukkire, aki 50-essel túrázott: miért ítéltük el?
Csak rá kellett volna sózni egy 50K-s GPS-t / rávenni a telefon kukázására!
Mellébeszélés, okoskodás és még több mellébeszélés. GW az GoldWing?
Tényleg kib*szottul releváns, hogy milyen okosságokat pakolnak rá, s hova.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #10678 üzenetére
Köszönöm a megvilágosítást! Nem tudtam, hogy a GPS csak túrázásra
alkalmas, véletlenül sem arra, hogy elnavigáljon tetszőleges "ismeretlen"
helyen egy ismeretlen címre, mondjuk egy bolthoz, ahol átvennél valamit
a városon belül, vagy a szomszéd városban. Mindezt robogóval. OMG!"Ingázáshoz" nem kell? Max. ha nem találsz be a munkahelyedre (LOL).
Ui: többször használtam GPS-t motoron. De "kirakva" kevés alkalommal:
félre is navigált, amikor egy kicsit "összetettebb kereszteződésben" nem
volt egyértelmű, hogy mennyire szeretné, hogy balra forduljak. Szóval az,
hogy a füledre mondja, tök jó, de néha azért jó lenne látni. Mondjuk én
voltam túrázni (ezért a pokol tüzén fogok megégni, tuti!) a Madisonnal, pl.
a Mátrában meg Szlovákiában is (lapos kerékkel 147 km/h-val), jó volt.Mosquito34: a személyeskedő megjegyzésedet én töröltem. Jelentsd a
modkerben, a moderátorok látják, és vissza tudják állítani, ha fontos volt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10681 üzenetére
Képzeld, nem csak ez a topik létezik az életemben... és lehetnek más
feladataim/problémáim, amik miatt esetleg látszólag, vagy ténylegesen
"rossz napom van", amikor sajna kevésbé tolerálom a f.sságokat, bocs.Nyugodtan írd be, hogy a "közös ismink" mit mondott rólam... De azért
a nevét vállalja már fel: elég a fórumosat. (Bár nettó személyeskedés,
amit nyugodtan megírhattál volna privátban, de csakazértse törlöm...)Ezt töröltem ki amúgy, nyilván azért, mert ellenem szólt, és nem azért,
mert pont ugyanolyan topikromboló dolog, amiért ludsimont eltiltották... -
DigitXT
félisten
válasz Pete55555 #10685 üzenetére
Nem titkos: [link]
Amúgy (ez is first world problem): 11-ére volt várható a J.Costa varió érkezése.
Ehhez képest, ma 12-én még fel sem adták. Persze a pénzen egy hete ülnek.
Külső tárcsa, meg a szíj már itt van - pár hét, és a Malaguti is felrázza magát:
addig meg csak kibírja a kuplung. Tulajdonképpen még kár lecserélni. Ma egy
FZ6-ot hagytam állva. Csak kamillázott. (Nem értette, hogy verseny van...!)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #10711 üzenetére
Nálam rendszeres, hogy mire beérek a céghez, megy a venti. A végén szokott
felmenni a víz 86 fok fölé, és akkor kapcsol be. Van pár piros lámpa. Ez van.
Lágymányosin még csak 77 fok körül van, ott van menetszél. Elvileg a blokkon
van a mérce, viszont a radiátor után, szóval lényegében a "hidegebb" vizet méri. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #10767 üzenetére
Én meg már rohadtul unom az "érdeklődőket". Vidékről pl. egyik sem jött el.
A legutóbbi volt a legjobb, hogy jön 10-12 között! Mindezt este fél kilenckor
telefonhívásban egyeztettük: mondom nem zavar, nem fekszem korán LOL.
Kedélyesen elbeszélgettünk, korrektnek tűnt, hétfőn szabin voltam várom a
hívását, hogy mikor indul. Dél elmúlik, kezdek gyanakodni... átirányított teló
bekapcs, hogy csak nem: SMS-t ír, hogy mégse jön, ne várjam feleslegesen.
Szóval este fel bír hívni. Másnap meg megcsörgetni nem. Az SMS több idő!Szóval vidékről senki. A héten, vagy jövő héten jön mindegyik. Pestiek meg
ugyan jöttek, szimpatikusak voltak, megrángatták a telót, meg hallgatózták
a motor hangját. Próbakör, stb. Mindenkinek tetszik. Én tök őszinte vagyok.
Igen, kellene rá költeni (28K Michelin City Grip, 15K a kormánycsapágy), de
használható, motorozható anélkül is. 300-ért nem patika, de egyben van.
200-ért nem adom. Mindenképpen visszajeleznek. Azóta is... Akciózgatom
290-re, hogy jelezzem, alkuképes, mondom is a csávónak, hogy a 330-at ne
vegye véresen komolyan, de ha 300-at írok 260-ról indul az alku (ő mondja).
A másik meg, hogy ha túl olcsón hirdetem, azt gondolnák, hogy szar. Pedig
nem az: nem szabadulni akarok tőle. Mindenki látta, hogyan/szűken parkol,
kényelmesebb lenne egy motort tárolni. De nem kenyérre kell. Visszatolom.Szóval nem érdeklődő kéne, hanem vevő, abból is 1 fő! (Akinek van pénze.)
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #10785 üzenetére
Robogó, kismotor topik? (Vitted volna inkább el a Maját...)
Na mindegy: pont most volt hívásom, hogy a BAH csomópontnál
nézné meg. Mondom odaviszem, de akkor hidegindítás?huszi.gyb: nem feltétlen hülye, csak lehet melóhelyen nézné.
Szerintem el fog jönni inkább házhoz, a BAH-tól 10 perc busszal.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #10788 üzenetére
[DEGEC]
Ez egyébként valami divat, hogy előbb veszünk motort, utána csinálunk jogsit?
Vagy csak a váltórugdosósok hóbórtja? Mondjuk a Maja ex-tulaja is így csinált,
de ő már akkor látens-váltórugdosós volt, szóval ő nem számít. Érdekes, na!
[/DEGEC]Szerk: nagyburgis videón, néha amikor visszab*ssza 1-be (váltónyomogatós!),
megcsikordul a kerék - hiába az ABS, ha a motorfék fogja meg a hátsót, LOL.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #10787 üzenetére
Éééés, visszajelzett, hogy tárgytalan a dolog. Indoklás: semmi.
Biztos olvassa a topikot, és megsértődött, hogy lehülyézted.Szerk: lehet, hogy a motor olasz múltja a visszatartó erő?
Pedig ahhoz képest patika, hogy milyen lehetne ha széthajtják:
egy Földet kétszer megkerült motor nem így néz ki és nem így
megy, mindenki álmokat kerget (???), én meg egyre idegesebb
vagyok. Ne kelljen rákölteni semmit, de adjam occón! Vagy hát
leginkább költsem rá én, amit még kell, ÉS adjam occón. LOL!De a legjobb, hogy visszajelez - azóta is... Vagy legalább annyi
van benne, hogy tényleg visszajelez, hogy bocs nem: de miért?szentkuti11: nekem megvolt a motiváció a jogsira. Utáltam a
BKV-t. Dilemmám meg nem volt, hogy melyiket csináljam... "A"
Persze, kérdezte a vizsgabiztos, hogy a motor megvan már?!bogyo112: grat.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz joesalty #10800 üzenetére
50 kombinált HSZ után buktad a rangodat.
Szerencsére itt ún. közösségi HSZ-eket "gyűjtesz"
amik 4-es osztóval kalkulálódnak... Bővebben: link -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #10811 üzenetére
Ezt a filmet már láttam. Csak ott a szíj is szét volt kopva rendesen,
de "csak" egy csavar hiányzott! És a végén meghalt a Gózon Gyula. -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #10817 üzenetére
nem fekszik a robogos ulespozicio.
Ez érdekes amúgy, mert a "robogós üléspozíció" is egész más motoronként...
Ott van pl. a Madison. Teljesen más vezetni, mint a Maját. Egyszer próbáld ki!
(Na nem azért, mert én meg addig kipróbálnám az RR-t. Csak, hogy más...)Maján amúgy ami nagyon feldobná, ha megcsináltatnám a kormánycsapágyat
és kapna egy szett új gumit. Tudom, mert a kis Maja is ég és föld lett.
Csak az alsó hangon 50K, de inkább több, és csak az lenne a vége, hogy még
kevésbé akarom olcsón eladni. De hát mindenki álmokat kerget. Olcsón jót, lol.Racionalos valasztas egy 125-250es robesz lenne
Na ugye: Maját, csak Neked odaadom 250-be, de ezt ne áruld el senkinek...
Menettulajdonságai jelentősen javultak tavaly óta, a km óra működik, stb.Szerk: amúgy miért olyan különleges a "pályamotor"? Összetörik, nem baj, ha
más színű idomokat kap, vagy miért? (Nem street-legal rajta pár tuning, vagy?)
Esetleg ki kell venni a lámpát, ha perecelsz, ne legyen túl törmelékes a pálya?Ui: ma volt egy motor-autó-motor köröm. Hát az autó után elég fájdalmas volt a
motor hangja, és a szél zaja. Kárpótolt viszont a gyorsulás / a dugómentesség.
(Egy kicsit hiányzott a klíma is, na. Pedig ma még nem is volt dög meleg.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs