-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
No utolért a Honda minőség, reggel nem indult
Túl könnyen forgatja át, nem túl megnyugtató...
-
kcsa
veterán
válasz
Burt1793 #15056 üzenetére
Hajtókartörésnek, vagy valami hasonlónak csak lenne hangja. Előtte vagy legalább indítózás közben
Péntek délután leraktam minden hiba nélkül, ma már full beöltözve indultam volna, aztán se kép, se hang.
Mehetett az átöltözés újra, plusz fel a harmadikra kocsikulcsért. Imádom az ilyen reggeleket
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #15058 üzenetére
Nyilván túloztam a "seképsehang"-gal
Önindító ha jól sejtem forgatja a főtengelyt, különben csak fúrógép hangja lenne
Maholnap megnézem üzemanyagellátást, gyújtást, amit tudok, aztán lesz ami lesz. Mondjuk AC megy, hallom. Ennek ellenére benzinszagot különösebben nem éreztem, de majd ránézek injektorra is, hogy indítózásnál megy-e a befecskendezés.
-
-
-
kcsa
veterán
No most jöttem fel a szerelgetésből.
1) Kulcs nyilván nem lehet hibás, mert HISS led elaludt, de azért megpróbáltam a másik kulcsot: semmi.
2) Akku már akkor is tele volt amikor felhoztam, végülis nem raktam fel tölteni, 11,5V-ra esik a fesz indítózás közben, mondjuk ki: tökéletes.
3) Befecskendezés van.
4) Szikra gyertyapipánál van.
5) Légszűrő retkes, de anélkül sem indul
6) Főtengely forog, variátornál látszik.
7) Elég ostoba a vezérlése, számítógépre sem lehet kötni, de hibakódot nem dob.Immo nem lehet szar mert 1) 3) 4).
Kínomban még a sztender kapcsolóját is szétszedtem, ellenőrizni még azt sem tudtam, de nem lehet hibás, mert lásd 3) és 4).
Egyedül a gyertyát nem vettem még ki (mert nem találtam a kulcsot), de ha ez megvan, akkor ennyi volt az általam átnézhető dolgok. Azt hiszem.
Mit nézzek még meg? (benzin van, tehát felgyújtani tudom)
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Gyertya is szép erős kék szikrát ad.Gyertyanyíláson át pöffent sok levegőt, nem szívesen tartottam ott az ujjamat az első kísérlet után volt szívóhatás is rendesen
Még a leállás előtti nap reggelén tankolt benzinből fogok leengedni egy kicsit, hátha... De aztán már tényleg nem tudok mit kezdeni vele.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #15049 üzenetére
És még a végén kiderül hogy igazad lesz bakker. Ma is felhergeltem magam, lementem - "nem igaz bazeg hogy minden van, de nem indul..." - benzinből is leengedtem, gyertyát visszatekertem, továbbra is semmi.
Micimackó módjára: gondol, gondol, gondol...
Olajszintet még nem néztem. Hm.
Namost vagy rövid a nivópálca, vagy nincs olaj benne. Püff neki. Kábé másfél hónapja néztem (mert sűrűbben ugye minek
) akkor még maxig volt a tavaszi olajcsere óta.
Szóval megy szerelőhöz, gondolom kezdhetem túrni az olasz ebayt bontott henger+dugó témában.
-
-
kcsa
veterán
És bazeg beindult fél liter olaj betöltése után.
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #15164 üzenetére
1.4l, bő egyharmada hiányzott. Mindenképpen megy szerelőhöz, egyébként is ment volna.
@csongi: van ez így. Gyakorlatilag csak használtam szeptember elseje óta, nem volt időm nagyon foglalkozni vele. Nyilván olajat nézhettem volna, de csak ráültem naponta kétszer és mentem. Ez a hosszú hétvége áldás
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #15172 üzenetére
Nem tudok ilyen érzékelőről, kapcsolási rajz szerint sem. Meglátjuk.
-
kcsa
veterán
A vezérműlánc felől golyóscsapágy van, a másik vége a szokásos anyagában kiképzett siklócsapágy. Már ha lehet annak nevezni.
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #15183 üzenetére
Én magam sem tartom még mindig hihetőnek hogy olajjal beindult (pedig így volt).
Bemondásra gondolom elhiszed hogy semmi tünet nem volt (oké, elhalkult a szelephang
), és kvázi egyik pillanatról a másikra nem indult. Ezért nem gyanakodtam egy másodpercig sem olajra, és ezért kellett két nap, hogy ránézzek.
Jövő héten felhívom Marcellt, aki nyilván látott már ezt-azt, rákérdezek hogy ez mi volt, meg hogy mi legyen: lábon megkockáztassam-e egyáltalán hozzá, vagy maradjon az utánfutó...
-
kcsa
veterán
válasz
Burt1793 #15186 üzenetére
Igen, szelephang, túl sok a hézag, erről tudtam. Mivel lapkás, ezért nem volt azonnal lehetőség az állításra, "majd télen megcsináljuk".
DigitXT : tudok róla, ezt a cikket szerintem olvastam is már. Na de hogy ennyire lószerszám legyen...
Mindegy is, "megnyugodtam", tudom mi volt a háttérben.
-
-
kcsa
veterán
Beszéltem kedvenc szerelőmmel, a meglátása szerint azért nem indult, mert pont annyi kompresszió hiányzott, amit az olajjal össze tudott hozni. De egyértelműen teljes megbontás kell, hengerfejtől főtengelyig, mert kábé bármi elhalálozhat. Ezt mondjuk magamtól is tudtam
Aztán meglátjuk mit kell rendelni bontásból...
Új hozzászólás Aktív témák
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Politika
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- YouTube
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen routert?
- További aktív témák...