-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #14286 üzenetére
Ez a csávó amúgy hogy gondolja, hogy így vezet? Jobb kézzel húzza a gázt,
bal kézzel nyomja a telefont, és szemmel láthatólag előre se nagyon figyel...
De azért gyorsul a lámpától, bár szerencsére, csak nagypapis tempóban.
Előtte az Egéren azért tolta neki 100 körül talán telefon nélkül (akkor ért utol).https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TayRol #14303 üzenetére
Nem akarod azt tudni. Az én ex-motorom, amire huszi ráköltését is számolva
biztosan ráment már 1 MFt szervizköltségben (nálam 700K). Bár, ha a végén jó,
akkor... Tkp. minden ki lett már cserélve rajta. (Még egy gyári karbit elbírna...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #14316 üzenetére
Ne aggódj, ha lenne hosszú imbuszod, azzal csak a csavarfejet nyírnád ki.
Ha tényleg be van rohadva, először azzal kellene vmit kezdeni (csavarlazító).Az a 9000 km amúgy nem rossz, szerintem. A fékbetét olcsó. Veszel valami
durva betétet, lehet, hogy elmegy 15000-et, de a tárcsát enni fogja: az drága.
(Legalábbis emlékeim szerint a fékbetét 2-3K körül volt. Tárcsa meg ~15K...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nem kizáró vagy... ("Ne buzizd a metroszexuálist, te Hondás!")
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz lehella #14343 üzenetére
Csatlakozva csongihoz: légszűrő... A km óra magától nem romlik el, vagy ha igen, akkor nem így, hogy egy kicsit kevesebbet mutat: lapos kerék is lehet még amúgy. Egyrészt mert növeli a fogyasztást a nagyobb ellenállás miatt, másrészt mert az tényleg meg tudja zavarni a sebesség/távolságmérést is, hisz' nem jó a kerülete.
MÁS: ez a J.Costa varió hatalmas csalódás. Egyetlen előnye, hogy gyönyörű.
Meg mondjuk picit másképp zörög, mint a kopott nyomólapos hagyományos varió.Viszont teljesítményben hát... Mondjuk ki: szar! El nem merem képzelni, milyen lehet a Burgman 400 gyári hajtása, ha ez ahhoz képest tuning. Mert nagyjából épp a Madison gyári hajtásának tudását hozza. Nagyon beejti a fordulatot (fogyasztást biztos tud csökkenteni könnyed krúzolásnál), viszont csak 5500-on gyorsít (nahát), ellenben 130 km/h-nál már 8000 körülre kúszik a fordulat. Mondom, hogy kb. olyan
mint a gyári volt, így rosszabb, mint a gyári + a 16 gr Dr. Pulley, pláne rosszabb, mint a Multivar... tetszőleges kombinációban. Jó, most pont nem volt nagyon drága, de úgy érzem, hogy a ~60K kidobott pénz volt: tapasztalatszerzés az oké... De ennyi.Persze lehet még finomhangolni, mert a rajt annyira nem szar. Berakom (valamikor, ha lesz rá kb. 1 órám szerelni) a Polini kontrasztrugót. A legjobb rajtot (0-60: 3,2) eddig azzal tudta a gép: mind a 16 gr Dr. Pulley, mind a 17 gr gyári görgőkkel egész jól hasított a felső tartományban is. Elvileg még augusztusban jön komplett gyári varió, az lesz a referencia. Aztán véget ért a tesztidőszak, és lesz egy csomó eladó Burgman 400 alkatrészem. Mindenesetre a kíváncsiság sokba fájt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #14347 üzenetére
Az eBay-nél jobbat nem tudok. Mert ugye lehet rendelni az európai importőrtől is,
legutóbb úgy csináltam, de sajna elég drágán mérik: pontosan milyen méret kell?Szerk: kcsa megelőzött. De ha már keresgéltem, akkor beírom, hogy mennyi.
2014.04.26: $57.27+ $5.80 = $63.07 -> 14.152 Ft (SR2613/8-16)
2016.06.09: €54.90 + €7.40 = €62.30 -> 19.432 Ft (SR2613/8-14)
Hogy most a forint romlása mennyit számított, meg a rendelés helye ($ vs. €).Szerk2: és ezek tök ugyanazok a görgők, csak az egyik 16 gr, a másik 14 gr.
Amikor anno leteszteltem a 16-ost, rájöttem, hogy inkább a 15-ös kellett volna...
(Ezért most kipróbáltam a 14-est, hogy az túl könnyű-e, éés igen! Megint az lett
a következtetés, hogy inkább a 15-ös kellett volna. De legalább kikeverhető...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #14351 üzenetére
A SR2017/6-9.5 itt 38,9. Ha rászámolunk még 7,4 szállítást... Kb. 15K HUF
Na, ehhez képest a másik link (kvázi eBay) vmivel jobban megéri, kb. 12,5K...
Szerintem olcsóbban nem nagyon megy, viszont megérheti, mert alig kopik.
(És csökkenti a fogyasztást.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Brogyi #14357 üzenetére
Alapvetően igazad van, így megharagudásról szó sincs, de árnyalnám...
1) adott a kopott gyári varió, ami torpan váltás közben, idegesítő (veszélyes)
2) nagyobb tempónál szétpörög a motor, pedig amúgy lomha gyári görgővel
3) logikus megoldásnak tűnik egy 15K-s tuning (ebből nem lesz még T-max),
miszerint kicseréljük a görgőket egy kicsivel könnyebb Dr.Pulley-ra, amitől az
összes baj elmúlik (ja nem, az első pontban foglalt torpanás már elvből sem)Bekerült a 16 gr Dr.Pulley, amitől egy kicsit jobb lett a motor, ezzel befogta a
Nexus 500-at! Gyorsultunk lámpától AndrewTdivel, szóval nem elmélet, és a
fogyasztása is csökkent (túrázós 4,1L/100 km). Eddig abszolút sikertörténet!Nagyjából idáig akarnak a srácok eljutni, mert ennek a tuningnak van értelme.
Értsd: nem gyorsabb motort szeretnének, hanem pont gazdaságosabbat...
Én vagyok az a barom, akinek ez nem volt elég, és szerettem volna orvosolni
az első pontban említett hibát, innentől szállnak el a költségek - értelmetlenül!---
4) Multivar beszerzése (50K), mert a Maján nagyon sokat dobott... Madisonon
sajna annyira* nem válik be, ugyanazon a "gyermekbetegségekkel" küzd, mint
a hagyományos görgők a kopott varióban. Gyér a végsebesség/szétpörög.
"Gyorsabb" motort szeretnék? Ugyan, hiszen szinte soha nem járok 100 fölött
alapvetően városi használat, munkába járós gép, de nem esik jól a 8000 rpm!
Nosza rakjuk be a Dr.Pulley-t a Multivarba. Semmibe nem kerül. Viszont para,
mert nagy tempónál (értsd 150 km/h) beleért a szíj a deklibe. Elvben zavar!
Kezdjünk el játszani a súlyokkal, amivel ez elkerülhető.S majd jobban gyorsul.5) 14 gr Dr.Pulley, biztosra akarok menni, hogy érezzem, milyen a túl könnyű:
közel 20K értelmetlen elköltése, uis tényleg túl könnyű - nem kellemes menni
vele, noha a gyorsulási eredmények meglepően jók... jön viszont újabb gond!
Nevezetesen egy idő után úgy tűnik, mintha nem váltana vissza, hamar fog a
kuplung/kis tempónál kellemetlenül manőverezhető a gyorsulás romlik: olyan,
mintha elgyengült volna a kontrasztrugó. Így veszek Polini kontrasztrugót: 6K6) a Polini kontrasztrugó szerelése után ugyanezek a tünetek. Az "elején" jó,
de pár km után elkezd szarakodni. Nagyon gyanús! Na ezután szétszedés, s
jön a felismerés, hogy "felakadt" a görgő... szóval ez a spéci Dr.Pulley görgő,
azon kívül, hogy tök jó tulajdonságai vannak, ilyet is tud. Felborul... Onnantól
kezdve pápá kis fokozat, a motor bután kezd viselkedni, mindezt Multivarban.
Miközben a gyári varióval nem volt sosem ilyen baj vele korábban...7) befigyel egy "alkalmi vétel" eBayről, potom 60K-ért, a mindenki által, köztük
általam isistenített, megváltónak gondolt J.Costa varió: értelmetlen költés! Uis
volt egy olyan érzésem, hogy egyszerűen NEM TUD ("érdemben") javítani az
eddig tapasztaltakon (mérteken), mert a motor nyomaték/teljesítménygörbéje
alapján a hagyományos varióval is "tökéletes" fordulatszámra volt belőhető.
Ennyit tud! És tényleg! Viszont (számomra!) hatalmas csalódás, hogy nagyon
max. úgy viselkedik, mint a gyári varió. Simán lehet, hogy a burgisok ettől már
elolvadnak, mert a nagypapis Burgi váltóhoz képest maga a csoda. De sajnos
a macskazabálók már gyárilag is úgy lőtték be a variót, hogy szedje a lábát.
S akkor az még lomhának nevezhető, egy picit tuningolt megoldáshoz képest!8) gyári varió, fullosan, 42K, ez lesz a tökéletes referencia: ebbe lehet aztán a
különböző típusú és súlyú görgőket próbálgatni, torpanás nem lesz, felborulás
sem lesz (remélhetőleg!) a Dr.Pulley féle csodagörgőket használva sem.Amúgy érdekes a JCosta varió, másképp viselkedik vele a motor azért, mint a
hagyományos variókkal bármikor (motorfék szinte egyáltalán nincs, és durván
alacsony fordulaton lehet vele krúzolni). Tehát csak gyorsulásban ugyanolyan,
mint a gyári, valószínűleg fogyasztás optimalizálásban még jobb nála, de nem
ér meg 60K-t, nagyon nem. De pláne nem ér 90K-t, amiért általában adják.Szerk: az más kérdés, hogy közben kicseréltem a kuplungot kompletten, mert
csongi jelezte, hogy fénykép alapján félre van kopva, és tényleg. Ez volt +70K.*: de legalább nem torpan, mivel vadiúj. Ja, a külső tárcsát is cseréltem: +17K
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Köcsög SH-s rendesen rámhúzta ma kigyorson. Természetesen index nuku!
Még szerencse, hogy a nagypapis J.Costa hajtás van benne, így nem értem
még mellé. (Meg mondjuk benne volt a pakliban, hogy ezt fogja csinálni, bár
titkon számítottam rá, hogy azért belenéz előtte a tükörbe és akkor mégse.)Na mindegy: állva hagytam, bemutattam a szabályos besorolást (indexszel),
majd megköszöntem a produkcióját, és eltüntettem a visszapillantóban, LOL.Attól, hogy hangos dob van rajta nem megy jobban, a GP800-ra jobban illett:
az szedte a lábát rendesen és nem nagyon "erőlködött" rajta a pilóta. Kár,
hogy nem arra jött, amerre én, egyet tudtunk volna gyorsulni, mennyivel jobb.
(Elméletben sokkal, gyakorlatban lehet, hogy nem tudott volna a versenyről.)Ui: legalább fogyasztásban jobb lett (5,5L), hamár gyorsulásban 10 fölötti.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #14398 üzenetére
Állítólag tartósak (talán kcsa írta), bár nekem nem tetszik, hogy "csak" görgő,
talán múltkor le is hamisítványoztam emiatt. (Malossi jó, de gyorsan kopik.)Szerk: na ja.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TayRol #14472 üzenetére
Max. a rezsiórabért fogja tudni előre megmondani, de azt, hogy az adott munka
hány órás lesz, nemigen. Az, hogy milyen hibákat talál a frissen vásárolt gépen,
szétszedés után derül ki ill. a megrendelendő gyári/utángyártott alkatrész ára is.Konkrét karbantartásnál könnyű árat mondani, mondjuk kormánycsapágy csere,
vagy még triviálisabb: gumicsere. Adott a gumi ára, meg a fix munkadíj.Nekem mikor 2-3 hónapot állt a motor a szerelőnél, mert nem tudtam alkatrészt
szerezni, ő meg szerszámot, a végén mindössze 8 óra munkadíjat számolt fel...
Utóbbiért respekt: franc tudja, mennyit dolgozott vele amúgy, mire összerakta.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TayRol #14480 üzenetére
Ülés alatti lámpa izzócserétől hibás kapcsolón át szakadt vezetékig bármi lehet.
Üzemanyagszint jelző "néha" leesik, az tipikus kontakthiba, de lehet, hogy nem
a vezetékezéssel van gond, hanem már magával a jeladóval - ettől is függ a ktsg.Szóval látatlanban nehéz megmondani, mennyi az annyi... Amikor a nagy Maját
vettem, nem működött a km órája: egy szaki ki akarta volna venni a műszerfalat,
hogy megjavítsa, miközben a műszerfal vígan lepörgette az öntesztet mindegyik
gyújtásráadás során, hiba nélkül, tehát egyértelműen nem az volt a baja LOL.
Végül jeladót mágnest cseréltem, ami el volt törve. Ez eBayről rendelve volt 10K:
a véletlenek összjátéka, hogy a szaki is 10K-t mondott rá még az előző tulajnak
(HGabor89), csak elvitte volna a műszerfalat 2 napra. És nem javította volna meg.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Zolee_70 #14483 üzenetére
Szerintem nem is a költség lenne a gond. Sokunk robogójának szervize
sokszor ennyit benyelt már, de ha a tuningot is hozzávesszük, garantált.
Egyszerűen ez nem ilyen túrázós társaság: nem akarom mondani, hogy
azért, mert többet szerelünk, mint amennyit gurulunk... De azt sejtheted,
hogy az SW-T600 eléggé más ligában játszik: kisebb vasakat reggelizik,
sosenem romlik el, mert Hondából van, s persze termeli a benzint.Életem legrosszabb döntése volt, amikor hondással mentem gurulni...
Előszöris majdnem ottmaradtam egy előzésnél, mert jelezte, hogy tiszta,
csak ahhoz több paci kellett volna... Aztán szerpentinen lefele kezdett el
jaszkarizni "figyelmeztetés nélkül", állva hagyva a kezdőt... Végül csak a
technikás egyenesben sikerült (kilónegyvennel) beérni őket, egy "kehes"
motorral, amiről bármikor lerobbanhatott volna a hátsó kerék... Na ennyit
erről, még akkor is, ha azóta rendbe van szedve a gépem többékevésbé.Ahogy Hofi mondaná: mégegyszer nem!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TayRol #14493 üzenetére
Ez a kicsi kerék dolog amúgy honnan jön? 10" az kicsi.
12" határeset (függ a tengelytávtól is!), de 13-14"? Az a
bajod vele (látatlanban), hogy azt írják a tesztben, hogy
130 kmh fölött csak ezért romlik az egyenesfutás, noha
a 150-et is viszi? Szvsz ilyen "ingázós" robogónál NEM
a 130 fölötti tudása a lényeg. Egy kezemen meg tudom
számolni, hogy mikor kellett kilónegyvennel küldenem...Persze, lehet róla beszélni, hogy milyen fasza, hogy ezt
is tudja a motor! De kizártnak tartom, hogy az ingázó és
kifejezetten benzinspóroló feltételeknél ez a normális.Ui: ettől függetlenül ne vegyél nagy Maját: városba nem
az igazi (tulajok szerint nehéz, "lomha"). Pakolhatósága
kérdéses (lépcsős csomagtartó), fenntartása meg drága
(alkatrész, idom). Nekem csak 250-es volt (12-es kerék)
az tényleg érzékeny volt a nyomvályúkra rendesen.Azért nyilván vágod, hogy egy robogó sosem (!) fog úgy
viselkedni, mint egy nagymotor, a felfüggesztése miatt...
Ha mindenképp "motorpótlék", akkor T-Max, Integra, stb.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TayRol #14499 üzenetére
Valós 125 kmh, hogy a motornak is kényelmes legyen? 400 ccm a belépő.
Viszont ami "tempónál" kényelmes, az meg a kocsik közt lehet problémás:
elég speciális felhasználásnak hangzik. 120 fölött a legtöbb kis robi már
üveghangon forog, mert elfogyott az áttétel. Nemrég számoltam ki 250-es
Madisonra, hogy elméletileg 116 kmh a vége, ha minden gyári rajta.
Az óra persze mutathat kicsivel (vagy sokkal) többet, de ez a valós tempó.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TayRol #14503 üzenetére
Mentem amúgy az M0-on a Madisonnal - halál unalmas. Persze, ha a Bandit
"elfért", akkor nem lehet gond egy SW-T600-zal sem, vagy Burgman 650-nel.
Pedig ezek egyike sem fut akkora szekérkerekeken, mint a Beverly, vagy SH,
esetleg Scarabeo. A robogó egy kompromisszum. Ahogy a nagymotor is! De
a legviccesebb a nagykerekű robogó! Mert az meg dupla kompromisszum.A Bandittal mi a baj amúgy? (Ha el nem adtad időközben.) Annak a 125 séta,
a sorok közt írod, hogy fér, oldaldobozzal meg pakolható is: abszolút win-win.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Minden véleményemhez odaírhatnám, hogy szerintem, meg nekem.
Sosem mondtam alapigazságokat. Azt meghagyom a hondásoknak.
A robogó kompromisszum, a felfüggesztés miatt. A nagymotor ugye
csomagtartóhiányban szenved, ill. dugózni sokkal kényelmetlenebb,
ha full manuál módban, kuplunggal kell játszani. A nagykerekű meg
SZERINTEM dupla kompromisszum, mert ugyanúgy nem pakolható
cserébe nem sokkal jobb a felfüggesztése (rugózatlan tömeg): talán
a kátyúkra meg a nyomvályúkra kevésbé háklis, de nagyjából ennyi.
NEKEM nem kéne oldaldoboz sem, mert ahol a tükröket kell kerülni,
nem lenne kellemes, ha utána az oldaldobozzal zúznék le mindenkit.Az ingázós városi szúnyog biztos jó, nagydarab szúnyog azért, csak
nem nagyon hiszem, hogy valós 125-ös utazóra lenne hitelesítve.
Ahogy levezettem, hogy a Madison 400 sem jó erre a felhasználásra,
hiszen 116-nál már megvan a csúcsteljesítménye, leghosszabb gyári
áttétel mellett, tehát onnantól "üveghangon" kínozható tiltásig (8600).
Az hogy nekem vitte a 150-et, már tuningnak számít, s nem arra van.Ui: eleve nem olyan hézagoló van benne, mint a gyári... Tudom, mert
azt is most vettem, hogy egy full gyári, nem kopott hajtást kipróbáljak.
Szerintem az is csalódás lesz. De majd belerakok Dr. Pulley görgőt, s
kész. A JCosta amúgy kezd bekopni. Egyszer már ment 9,6 mp, LOL.
5000-en ~90 kmh érhető el vele, 6000-en ~105, 7000-en meg ~120...
Szóval hosszabb, mint a gyári áttétel! De így se végsebesség bajnok.Szerk: pontosabb rpm vs. sebesség adatokat csak akkor fogok tudni,
ha kiolvastam a logot a fedkompból: egyelőre nem volt hozzá kedv.
Az elég egyértelmű, hogy rosszabbul megy, mint a Multivar, viszont a
fogyasztásra elméletileg kedvezően hat. De így is 5L fölött lesz.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #14508 üzenetére
Ez is egy vélemény. Sosem éreztem, hogy vergődnék vele, bár a
Budakeszi úton tényleg bekoppantam párszor, de nem járok arra.
Meg mondjuk nem kell tökölni az előzéssel... bocs, írtad, hogy Te
felfelé nem bírod, ha valaki 70-nel tötymörög, és ott kevés a kraft:
ez az a kategória, ami fejben dől el. Nem kell a felezőn menni, és
nem kell mindenáron előzni, csak hogy megmutasd. Lehet menni
normálisan is a robogóval. Kiskerekűvel, nagykerekűvel egyaránt.Nem tudom, mekkora doboz van az SH-don, de biztos Qrvanagy,
ha minden belefér: nekem a Pro L2 mellett már nem fér el a sisak
így csak olyan robogó játszik, amibe a Pro L2 vagy a sisak befér!
Madisonba pl. nem fér az ülés alá a sisak (innentől nincs kérdés):
ülés alá Pro L2 + kabát (esetleg még a nálam lévő cuccok), hátra
a dobozba a sisak, kesztyű + térdvédő, és slussz: több hely nincs.Amúgy nem AKKORA elvárás, hogy beleférjen a gerincvédő. Még
a Benelli Velvet 400-ba is elfért, pedig az csak egy száguldó sámli.
De mondjuk egy Nexus, vagy egy T-Max elvérzik: nagy doboz kell!Ezt mondjuk sírva-röhögve olvasom vissza így 3 év után.
Szerk: amúgy szerintem se csúnya az SH. De azért nem kéne.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Na igen, a 125-ös kényelmes utazónál felvontam a szemöldököm.
Na nem azért, mert mondjuk egy Nexus 500 ne tudná, vagy kicsit
tuningolva akár a Madison 400, de a kényelmesnél rezeg a léc.
(A CVT-vel amúgy nincs baj ilyen szempontból, és az egy henger
se lenne akkora kompromisszum... HA nem kéne szétpörögnie...)Amúgy én se mennék pályára, csak azért, mert autóval gyorsabb:
motorral ha nem valami extrém szar a rövidebb út, az a gyorsabb.
(Ettől függetlenül szoktam kerülni az Egér út felé, arra tesztelek...)Szerk: amúgy anno még Beverlyt is akartál venni. Ellenvélemény.
És egy HSZ-t visszaolvasva, az SW600 valóban nem túl szép, de
nekem az újabb kiadás, ami duplalámpás, az tetszik. De iszonyat
nagyméretű gép, arra nehezen fogjuk rá, hogy könnyed, városi.Burt: mégis hány literes doboz, hogy sisak, kabát, Pro L2 minden?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #14514 üzenetére
Valszeg a fő különbség, hogy a Pro L2 egy különálló gerincvédő, nem az
amit a kabátokba ilyen címen polifoamból belevágnak. De maga a kabát
is lehet vastagabb, ahogy írod, mert a protektorok nem összehajthatók...
Mindenesetre simán el tudok képzelni nagyobb dobozt, mint az enyém, s
örülök, hogy az SH-ra akkora batár kerül gyárilag. De akkor se kéne.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz tigipuf #14520 üzenetére
Szerencsére TayRol 500-as Beverlyt vesz, azzal csak meglesz...
Mondjuk franc tudja, mennyire kényelmes a vázcsavarodás okán: passz.
(Jó a jelöltek közt felmerült egy 250-es Bálna. De azt el is vetette: 20 LE)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz dugynok #14523 üzenetére
Bocs, nem vagyok egy Atlantic szaki. Sőt, valójában semmilyen sem.
Madisonhoz úgy-ahogy értek, mert szerelgettem+használom. De ennyi.Szerk: viszont azt megerősíthetem, hogy a 180-as Maja is inkább 85-90
körül érezte jól magát hosszú távon. (De 12"-es kerekeken valóban picit
félelmetes volt a valós 120, szakadékban hátszéllel: ugyanúgy, ahogy a
400-as Majára is írják, hogy 130 fölött nem az igazi. A Madison se az...)Valahogy úgy érzem, ahogy kcsa írja, hogy a robogó koncepciójába nem
illik ez a száguldozás. Még ha bírja is, nem szereti. Elmelegszik a hajtás,
meg minden. Aminek kényelmes, az inkább az 500+, kéthenger, de azok
meg már nem klasszikus értelemben vett robogók. Talán még az SW600.Szerk2: 250-es Maja meg kegyetlen nyomvályú-érzékeny volt, nem is baj,
hogy nem nagyon tudott 100 fölé menni. Cserébe: baromi kényelmes volt,
hatalmas csomagtartóval (mínusz pont a lépcső miatt), és ~80-ig jól ment.Nem is tudom, mit vennék, ha ilyen felhasználásra kéne (125 kmh+dugó):
vszeg bepróbálkoznék a Madisonnal, aztán keresnék más útvonalat.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #14528 üzenetére
Hát a supermoto-ból aztán végképp nem maradna semmi kényelemből,
bár kátyúk ellen valószínűleg a hatalmas rugóút + a klasszikus motoros
felfüggesztés a tuti. Nagyobb tempónál azok is kegyetlenül ráznak, nem
kifejezetten pályázásra vannak kitalálva. Mondjuk én csak úgy csinálok,
mintha értenék hozzá, valójában csak elképzeléseim vannak, meg amit
innen-onnan összeolvastam, meg amit ismerősöktől hallottam... Krossz
motort próbáltam gyerekként, nagyon f*stam tőle/majdnem kerekeztem!
Nem rossz motor a krosszmotor. De kell hozzá egyfajta "önbizalom", és
akkor persze árkon-bokron átmegy. De nem arra van, hogy nagy tempó
tartósan a hótunalmas betonon: a supermotová átalakítottak sem.SZERINTEM. (Ha egy mód van rá, maradok a robogóknál.) NEKEM az
az ideális, amit ezek nyújtanak kényelemben, pakolhatóságban... Nem
átallok egy-egy ledöntést élvezni, meg egy-egy "kigyorson" vigyorogni.És nem őrülök meg a BKV-n munkába menet, napi 2x1 órában, hanem
motorozok 15 percet minden reggel, és jól is kezdődött a nap... Persze,
alapvetően közlekedésről van szó, de néha élvezheti az ember. Amúgy
a napi Hondásra reagálva. Hadd csinálja! Ha nem engem veszélyeztet.
Nekem az se "szimpatikusabb", amikor a papucsos (!) Suzukis papi kb.
állóra fékez minden tükörnél, és szarik arra, hogy mögötte haladnának.
(Hagyjunk mindenkit úgy közlekedni, ahogy szeretne, ahogy tud, és kb.
amennyire a szabályok engedik: ha összetör, vállalja a felelősséget!)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Az öltözék stimmel, csak kora reggel engem nem sűrűn látsz motoron.
Amúgy megint 5,3-as fogyi lett, még úgy is, hogy kicsit "túltoltam" neki...
Sokan erre rávágnák, hűdeszar, én azt meg mondom: legalább nem 6L.
És nem megyek másképpen, csak a J.Costa ennyire lustán pörög. Sajna
teletankkal megint bőven 10 s fölött tudtam csak gyorsulni, de vmit vmiért.
Ja és az új légszűrő csak 80 km-rel a tankolás előtt került be, szóval még
várok némi csökkenést, mondhatjuk, hogy optimista vagyok...5L jó lenne.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Mai napi kis színes. Azon kívül, hogy mit nem szabad a biciklisnek?
Zebrán áttekerni. Meg piroson áthajtani. A mai gyökér kimaxolta ezt:
pirosban tekert át a zebrán, ráadásul BUBI-val: megúszta, mert ilyen
jófej vagyok, hogy a féket előbb találom meg, mint a a dudát...Szóval a lóerők harca. Megy előttem egy Madison 3 RS. Mondom,
biztos 250-es... jól döntötte! De a technikás egyenesben lenyomtam,
erre piros lett a lámpa: nagyfék/megállunk. Hallgatom a zenét, kicsit
bambulok, lazán indulok: állva hagy. Mondom oké, hiszen elaludtam.
Következő pirosnál figyelek a sárgára, nagygáz - állva hagyom. Oké!Erre elfogy az út, csak jön, csak jön. Nyílik a sáv! Nyélgáz 60-ról! De
alig hagyom le, csak jön, jön... Következő pirosnál zene leállít, sisak
felnyit, s felteszem a kérdést mekkora ez? Mondja: 125-ös.
Elkerekedik a szemem, hogy ahhoz képest elég jól megy, hisz ezzel
a 400-assal alig bírtam tartani. Mondja azért, mert a 400-as nehéz!
Ebben maradunk. Ja és még azt is mondta, hogy a legújabb szériás,
injektoros: nyilván attól jobban megy, nem csak kevesebbet eszik.Erre rákeresek, hogy Madison RS 125. Csak nem akar létezni...
Persze, simán Madison 3. Mindenesetre: ott ment "nagyon jól", ahol
én a nyélgáz ellenére "takarékon" vagyok (J.Costa "rulez" ~2 mp bukó),
ennek ellenére nem vagyok biztos benne, hogy mi volt. Tényleg 125-ös,
vagy csak "nagyot akart mondani", hiszen egy RS felirat volt az oldalán.
Nem tudom, hogy pörgött-e 10000-et és 15 LE dolgozott-e, de jól ment![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nagyjából egyetértenék, ha nem úgy tudtam volna, hogy a 400-as Madison relatív
könnyű - legalábbis a 400-asok közt biztosan. Jó, én mint "pilóta" vagyok 100 kg:
a futársrác lehet, hogy 60 kg sem volt (vasággyal). A végeredményben számíthat!Keresgéltem. Elvileg a motorblokk (FM400-4T-4V) önsúlya (szárazon) 47,5 kg,
a teljes masinéria (szárazon) 178 kg: a forgalmiban a saját tömegnél 199 kg van,
ami elvileg az üzemanyagtól eltekintve nem a száraz tömeget jelenti. De Andrew
mondta annak idején, hogy ez biztos nincs 200 kg! Viszont mikor fel kellett tolni
az emelkedőn, akkor már inkább elhittem a két megdöglés közt, hogy van annyi.
(12L benzin, 2,2L motorolaj, továbbá a franc tudja mennyi hűtővíz... 1-2 L biztos.)A régi 125-ösre írja a Service Manual, hogy 150 kg. Az újra 153 kg-ot írt a honlap.
A blokk súlyát külön nem találtam, de ha feltesszük, hogy a kasztni kb. ugyanaz
volt mindkét esetben, akkor elvileg 19,5 kg adódik: akár még hihető is lehet.Nade: tényleg ennyit számítana az ~28 kg különbség, ami a két gép között van?
Miközben az egyik 2x erősebb, azért bőven nem kétszer nehezebb. Jó, nem azt
mondom, hogy "egyformán" ment a két motor, de meglepően jól ment a "kicsi"...
Oké, a kisebb blokkban kevesebb olaj is van, szóval azon is "nyerhet" 1 kg-ot.
Szerk: és azt csak most látom, hogy elvileg csak 9 literes a tankja. Skandallum![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #14613 üzenetére
Mindkettő igaz lehet. Az enyém most "lusta", az RS miatt meg 250-esnek nézem:
előny az volt tiszta sor, de nagyon jött! Nem olyan érzés volt, mint anno, amikor
a szintén nem túl acélosnak ismert 250-es Maja "ellen" gyorsult a Madison+huszi.Oké, a rajtnál lenyomtam (0-60: ~3,6 s azért nem rossz!), de utána a leírás szerint
vissza kellett venni. Majd amikor megint meg lehetett lódulni picit, akkor már ugye
60 fölött nekiveselkedve nem ugrott úgy a gép, és nem akart messze elmaradni.
Ha épp a hagyományos varió van bent, akkor sokkal inkább meglódult volna.A 180-as Gilera az kegyetlen cucc, főleg a 2T. Nekem is kb. 80-ig hallatszott a
felvételen a zümmögés, utána halkult el - nem a szél miatt, hanem mert lemaradt.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen