-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Konkrétan van szilent készítő valahol a mirek motor mellett is, egy kérdést megér bármikor.
-
kcsa
veterán
Valaki nem akar kockáztatni kemény 10 dollárt? Felesbe vehetnénk tesztelésnek egy ilyet. Nekem H4 kell, szóval ilyesvalaki jelentkezzen. Ha mer
3k buktát bevállalok, 6k-t nem szívesen
-
kcsa
veterán
válasz
Grillo #15971 üzenetére
A kábelen van a villás vége, mintha az lenne az izzó, magába a lámpatestbe a kábel megy. És én sem tudom hogy befér-e, csak már kíváncsi vagyok, hogy mennyit fejlődött a dolog
...és igen, tisztában vagyok vele hogy a ventilátor hal meg először úgyis. De mint fentebb említettem....
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #16044 üzenetére
Óó azt nem csak a Fiestába rakják. Ez az ominózus 1 literes EcoBoost motor, ami Fiestától Mondeóig mindenbe belekerül. Persze azóta kiderült, hogy bír az többet is, és azt hiszem az eredeti megfogalmazás úgy szólt hogy 250.000 nagyjavítás (generál) nélkül. Persze ez a köztudatba másképp ment már át
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #16047 üzenetére
Állítólag alapmotornak nem is rossz. Nem próbáltam még, nem merek beleülni, utána sírnék ha vissza kéne ülni a saját öregecske Mondeómba
Volt totalcar leírás is, azt persze nem találom, külföldit találtam.
-
kcsa
veterán
válasz
Hauptmann #16055 üzenetére
Tengelyenként azonos kell legyen, abból meg motoron összesen kettő van a két gumira, tehát olyat veszel, amilyet akarsz
De korábban mintha olvastam volna már olyat, hogy eltérő gumiknak (természetesen már gyártón belül is) más a "profilja" - itt persze nem a mintázatra gondolok, hanem van hegyesebb, laposabb formájú, és ha erősen eltérő az első-hátsó az nem annyira szerencsés. Persze hogy egy városi robogónál ennek van-e jelentősége, az már vitatható
-
kcsa
veterán
válasz
Golota #16068 üzenetére
Húh. Anélkül hogy belemennék a témába, csak egy dolgon gondolkodj el: anno a ContiTwistet se hitted el nekünk. Most ezt se. Fél év múlva visszatérhetünk rá, ha gondolod
De hogy érveim is legyenek: adott motorra egy adott szerkezetű, és terhelési- valamint sebességindexű gumi való. Feltételezem ezek szerint vásároltál, nem pusztán a méret alapján. Ha ezek a paraméterek egyeznek a gyártó előírásaival (amivel ugye homologizálva lett a jármű), akkor igenis a guminyomásnak is egyeznie kell (ismételten: amivel homologizálva lett a jármű). A puha gumi kényelmes ugyan lehet, de nem feltétlenül biztonságos.
De ahogy érzed
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #16086 üzenetére
Én a helyében 50-es libertyt néznék, hogy a tohonya dög után rendben legyen a kilövés.
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #16128 üzenetére
Hülyeség, úgyis kivenném a biztosítékot
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #16131 üzenetére
HSM simán megszakérti: 100 féle útfelületből háromnál szar az abs, akkor már nem is kell, mert ő ért ehhez is.
-
kcsa
veterán
válasz
Burt1793 #16156 üzenetére
Piliscsaba és Tinnye között az szabályosan halálút. Anyám férjének az öccse is ott halt meg motoron. Igaz ennek már több évtizede, de a helyzet nem javult, sőt...
Jóformán minden héten van valami pittyputty.És ha belegondolok hogy a Garancsi tóban még lehetett fürdeni 20-30 éve, rá is jövök hogy vén fütyi kezdek lenni
-
kcsa
veterán
Na, most hogy egy kérdéssel tönkretettem a motoros topikot, itt mit hozzak fel? Vett már valaki megbízható Hondát?
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #16253 üzenetére
Hogy ez a tanács milyen hasznos volt...
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #16295 üzenetére
"Szerk2: ha már említed kcsa fórumtársat, neki mi van az SH-jával? Olcsón vette
ő is, vagy most éppen miért fosta össze magát a "sohaelnemromló" technológia?"Olcsón vette, az árlista aljáról szemezgetve. Mert EGYBEN nem volt több, hitelből meg többet nem kérek, elég nekem az az egy ami van
10 éves, olasz, mit várjak tőle? Nincs meglepi.
A pozitívum leginkább ebben a sztoriban az, hogy az egész felújítás annyiba fog kerülni, mint neked csak a variátortuning. Akárhogy osztottam szoroztam, elengedtem a(z igazán nagy) nagyrobogós témát, és ingázásra és ennek az olcsósítására koncentrálok, persze a minőségi elvárásaimból nem fogok engedni, ahogy eddig sem.
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #16299 üzenetére
Ahogy Burt is írta: kisebbfajta generál kell, a szerelőm elmondása szerint felső tűréshatáron volt a kopás, de semmi extrém a szó legteljesebb értelmében. Persze az olajat csak felzabálta valahol...
Ha már így alakult, és szét lett szedve az olajfogyás miatt: némi gépmunka és egy dugó csere (plusz persze vezérműlánc), hogy a tűrés alsó végére kerüljön, elvi síkon a következő jópár évre rendben lesz.
-
kcsa
veterán
válasz
Burt1793 #16330 üzenetére
Nekem bemondásra hidd el, te is gutaütést kapnál ha a 300-asról vissza kéne ülnöd egy 125-ösre.
Anno amikor váltottam 125-ről 250-re konkrétan úgy éreztem magam mint a Vályi Pista anno az X5-ös BMW-vel a Kiscelli múzeumnál, idézem: "ez egy kibászott űrhájó"
Egymilliószor leírtam, de megteszem még egyszer: 10 év városi robogózással (minden kategóriában jártam, 50-től 500-ig), a költség/teljesítmény/kényelem optimuma az a 250/300-as robogóknál van. Alatta gyenge, felette drága.
-
kcsa
veterán
Nnna, ma vissza is hívott a szerelő, kész is van, hétvégén mehetek érte. (oda fogok fagyni...)
-
kcsa
veterán
válasz
Rikseven #16346 üzenetére
Mivel motoroztál, te is tudod hogy a végsebesség és amit tartósan bír (lánykori nevén utazósebesség) távol vannak egymástól. 125 típustól függően tartósan 60-80-al tud menni, de onnan nem fog ugrani, hiába 110 a vége.
Így már tényleg csak a típus kiválasztása van hátra, 125 témában Hauptmann a gyakorlott user
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #16352 üzenetére
"Ezek után be mernéd vállalni, hogy a feleséged küldi árokba a kamion?
"
Saját feleségemből tudok kiindulni. Amikor először jött velem, akkor még bőven a 125-össel jártam, és pont ezzel tudtam felimádkozni hogy "jaaj ez nem is olyan gyors, nézd csak 11 lóerő" meg "nézd meg, csak 110-ig van skálázva" meg hasonló
gyerekesokosságok. Persze utána már nem aggódott az 500-astól se, csak ez kellett kezdő lökésnek.A B125 jogsira már vagy két éve próbálom rábeszélni, de arra nem hajlandó
-
kcsa
veterán
No, ma az enyém is kész lett.
Kicsit nyersebb a hangja, de egyértelműen erősebb mint volt, ez teljesen biztos - felújítás előtt 100 is nehézkesen volt meg, most meg ha nem figyeltem hamar ugrott 90-re.
Jó lesz ez így
-
kcsa
veterán
válasz
Bogyó bá' #16358 üzenetére
Dugattyú, gyűrűk, szelephézag lapkák és teljes tömítés készlet. Plusz némi gépmunka. Dugattyú ugyan origi Honda, de költségtakarékossági okokból nem az SH-ba illik cikkszám szerint, emiatt hangyányit magasabb lett a kompresszió, valószínűleg ennek ia köszönhető a teljesítmény növekmény. Cserébe negyed ár.
@Burt: igen, ez a kis plusz erő hiányzott.
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #16363 üzenetére
Valószínűleg ez volt, de minden amit kiszedtünk gyári volt, tehát a 30k (+X) kilométer alatt nem volt más extrém gond vele, ez sem rossz hír.
Ma meg is ragadtam az alkalmat, és ezzel jöttem be. Lefagyott a lábam (kötényt lusta voltam felrakni
), de egyre biztosabb vagyok benne hogy jobban megy, mint előtte.
-
kcsa
veterán
válasz
Burt1793 #16379 üzenetére
Hát...(-al nem kezdünk mondatot) bárcsak lenne annyi húszezresem, ahányszor láttam már hátulról mérést. De azt véletlenül úgy szokták, hogy nem veszik ki az autóból a kamerát, hanem be van állítva a csomagtartóba vagy a két első ülés közé. Aztán vagy észreveszed a fehér autót, vagy nem.
Árpád fejedelmen rendszeresen így csinálják, néha a külső Bécsi úton is.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Elden Ring
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- Milyen videókártyát?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Tudományos Pandémia Klub
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter