Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz DigitXT #16196 üzenetére

    Mondjuk egy Audi R8-at csak akkor tudok "megfogni", ha hagyja magát.:R
    Szerintem olyan sok nincs a környéken. Ezért azt sejtem, hogy ez lehetett,
    amelyik pár hónapja elrepesztett mellettem ugyanitt - jó kilóhússzal - felfelé!

    Értitek, megyek laza 70-es tempót nyugiban, este is van, késő is van, hideg
    is van: nem számítok semmire hátulról, erre egyszer csak egy üvöltő állat...
    Mondhatni meglepett. De nem csoda, ha ez a vacak (nem Honda!) 500+ LE?

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #16216 üzenetére

    Félreérthetően fogalmaztam?:R Én az Integrára és a T-Maxra gondoltam.:B
    Mint azt múltkor átbeszéltük utóbbiból egy "alap" (ABS-es) példány 1,5 MFt+!
    Előbbi meg egyrészt viszonylag új típus, nincs belőle sok éves lelakott occón,
    másrészt az új ára sem egy matyóhímzés, szóval inkább 2 MFt-ról indulnak...
    Lehet "ajánlani", de... Ennyi erővel ajánlom a BMW C650GT-t is, habár Kymco
    motoros, de azért propelleres! És ugye az egyik legdrágább robogó. Biztos jó!

    Szerk: amúgy "autópályázásra" biztos nem vennék 250-es Maját, annyira nincs
    végsebessége, hogy az már fáj, és 80 fölött a gyorsulása sem az igazi. Nagyon
    kényelmes, kellemesen pakolható, de ennyi. (Inkább a Forza, ahogy már írtam.)

    A 180-as Maja csak arra lett volna példa, hogy az egy teljesen más motor, mint
    a 250-es, bár ugyanaz a típusnevük. Lehet, hogy az X-Maxnál is így van? De ha
    feltételezem, hogy nem, akkor aki annál kényelmesebb (!!!) motort keres, annak
    nem ajánlom ugyanazt (erősebb motorral), mert attól nem lesz kényelmesebb...

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Hauptmann #16224 üzenetére

    A VXR 180 azért annyira nem. Az 4T. Az FXR az viszont tényleg disznó (2T).:DDD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #16228 üzenetére

    Még mindig jobb, mint a dodzsemmel 160 km/h környékén.:))

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #16230 üzenetére

    De most milyen tartalék? Majának tartaléka a Maja.:D Vagy esetleg egyiket
    elviszik, és akkor? Vagy mindkettőt? És akkor helyette? Mondjuk nekem ez
    a nagy kasztni és relatíve kicsi kerék kombináció nem nagyon tetszik.:R
    A 250-es Majának sem volt az igazi az egyenesfutása. Nyomvályúkat utálta,
    pedig 12-es kerekeken futott (mint a 180-as), csak hosszabb tengelytávval...
    Azt elhiszem, hogy egy Jogon vagy Tacton még elmegy, de nagyobb gépen?

    Szerk: nocsak, került fel ABS-es T-Max 850-ért, 2006-os, magyar rendszám.
    Kolléga Silver Wingje viszont eltűnt. Valszeg elkelt. Hát ennyit a próbakörről.
    Pedig az Audivadász videó arra volt felkészülés, ha lenyomnám azt is. (LOL)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #16232 üzenetére

    A busz kikerülése után odalépett, eszement hangja volt, és nyúlt el szépen.
    Ott konkrétan lenyeleztem (mikor láttam, hogy húz el), és a lejtő ellenére is
    csak ennyire futotta.:)) 90-nél vettem el kb. de később hagyta magát.

    Nem tudom melyik kanyarokra gondolsz: elsőt levágom, az tény, másodikat
    nem (azt viszont az R8 vágja). A buszt túl agresszíven kerüli, jöttek szembe.
    Jobbosokban előzünk. Passz: jobb oldalon van a sisak kamerám mint látod,
    a visszapillantó meg nagyjából középen a doboz alatt. A balos visszafordítót
    szűken veszem és a piros furgon közel van, de nem a felezőn jön, nem para.
    Abban a kanyarban konkrétan egyszer majdnem elszálltam a Majával, azért
    megyek óvatosan, és a szűkítés is erre jó, hogy legyen hova kiereszteni, lol.

    Volt még korábban egy felezőzés: egy autó áll a szélén. Az R8 is konkrétan
    középen megy, mert azért számítani lehet rá, hogy valaki esetleg kiszáll...:K

    üszök: gyanítom, hogy nem megy annyira, mint az FXR. Az tényleg jól megy.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #16235 üzenetére

    Szerintem ha sodródik, akkor túl gyorsan mész.:R

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #16239 üzenetére

    Szerintem mattban nem nézne ki jól, de ez csak egy vélemény...:R
    De ha van infód a fóliázásról, árakról, írhatsz, mert érdekel: Madison
    is tele van ugye harci sebekkel. És fényezni tudom, hogy horror ár.:DDD

    csongi: dehogy, nem volt még semmi. Viszont a múltkori HSZ-edben
    említett LED lámpával bogarat ültettél a fülembe: lehet a projektorba
    jó lenne egy H1-es szett, csak nem tudom, ki merjem-e próbálni.:R
    Tököm tele a xenon trafókkal, és az új projektor új izzója látványosan
    jobban világít, mint az 1 éves párja - azaz cserélnem kéne az izzókat!
    3000 lument tud, állítólag a HID. Ahhoz képest írnak óriási számokat:
    8000 lumentől nem esek seggre, mert odaírják (apróbetűvel!), hogy a
    szettre vonatkozik, tehát "csak" 4000/db, s az is lehet "optimista"...:D
    De tudnak akkorát hazudni, hogy a "25000 lumenes szett" is gyenge?

    Burt: szerintem a lábtartó terhelésével (nem is igen értem: felállsz?)
    nem nagyon tudsz súlypontot lejjebb vinni... Felsőtesttel tudsz csak
    játszani: robogón szvsz nem igazán lehet lógatni, kiülni meg ilyenek.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Bogyó bá' #16243 üzenetére

    Nemtommi az a stabkocka, de amiket én néztem LED izzókat, azok 24V
    rendszerekhez is alkalmazhatók (9-32V között tolerálják a tápot). Annyira
    meg már "pontos" a Madison fesszstabja is, hogy 15V alatt megfogja...:D

    csongi: a H7-essel "felveszi a versenyt" még kevés... Azt csúnyán le kéne
    nyomnia, mert a projektorba nagyobb fényerő kell. Hirtelen nem tudom, de
    mintha méregettek volna a Totalcaron valami 1000 lumen körül a H4-esre...

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz -Mosquito- #16245 üzenetére

    Köszi!:R Sajna én csak ilyen "zöldfülű" vagyok: oroszt (már) nem tanultam.:B
    Azért remélem lesz hozzá valami angol felirat, ha itt megtalálom, amit keresek...

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #16247 üzenetére

    Most mondanám, hogy "hátezlófax", de pont ezért én nem a takarékos LED-ben
    gondolkodnék, hanem brutálpowerben: úgyis kell a terhelés a fesszabomnak.:D

    A xenon is névleg 35W, de inkább 100W-ot szippantanak (bemelegedés után is)
    a 70W helyett, szóval nyugodtan vehetnék >100W-os LED-szettet is. Olyan aktív
    hűtésest, mint amit korábban linkeltél. (Amiben a venti murdel meg legelőször.)
    Amit továbbra se raknék hagyományos foncsorba. De projektorba kipróbálnám.

    Szerk: amúgy a vetítési képe meglepően jó. Nem olyan, mint amit a TC kihozott.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Bogyó bá' #16250 üzenetére

    Jó, de nekem mi szükségem lenne erre? Van a motorban fesszab.:R
    Terhelés nélkül egy kicsit elszáll a fesz (15V), de úgy sosem használom.
    Jelenleg úgy használom, hogy elindulok, helyzetjelzővel, ha becsipog az
    UTCOMP, hogy 14,7V fölé ment a fesz, felkapcsolom a xenont, és kész:
    utána* sosem megy 14,4V fölé, szóval szerintem nem kell túlbonyolítani.

    *: természetesen esti indulásnál azonnal megy a xenon, a "visszatöltés"
    dologra is inkább csak a hétvégi állás után van szükség, ahogy merül az
    akku. Vagy hát "szükség" nem is feltétlenül van rá, mert pöcc-röff úgy is,
    ha le is esik a fesz 10,5V-ra indítózáskor. (Van még ennyi az akkuban...)

    De tegyük fel, hogy 15V-os töltőfesszel gyilkolok mindent. Egy 24V-ra is
    hitelesített LED-nek attól mi baja lenne? (Tuti van benne stabilizátor, stb.)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz -Mosquito- #16253 üzenetére

    Nyehehe, azt csak hiszi, hogy megáll 150K-ban a javítás ilyen tünetekkel.
    Nyugalom: úgy 1 misi körül már patent gépet lehet belőle összerakni...:D

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #16255 üzenetére

    Ugyanazt a "cikket" (cikit) nézzük? Ennek nagy "potroha"? Az a SpiderMax 500.
    Ennek viszonylag formás a valaga. De ha még nagynak is tűnik, sajnos a fél ház
    nagyon nem fér bele, mert a tank ott van körbe az idom alatt. Amúgy most, hogy
    megnéztem gépen is a képet, röhögni fogtok, de nem 400-as Madison van rajta...

    kcsa: hát igen, még azt is írhatta volna, hogy "Kiscsillagom, mire számítottál?":D

    Ui: amúgy a SpiderMaxnak messze nem a segge a legproblémásabb része.:C
    Hogy is fogalmazta Runner? (Ez az a robogó, amire csak sötétben tudna ráülni?)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Golota #16260 üzenetére

    Ízlések és pofonok: nekem nagyon nem jön be. Se kinézetre, se méretre, se
    ahogy írod, üléspozícióra. Sehogy. Abszolút nem esetem: tényleg felejtős.:DDD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #16266 üzenetére

    Sajnos a T-Maxnak is ez az egyik baja, ami nem tetszik benne. Nálam alap, hogy
    berakom a csomagtartóba a gerincvédőmet, és a kabátomat, ha megérkeztem.*:K
    Még a Benelli Velvetbe is befért, pedig annak is jelképes a csomagtartója.:))

    *: fontosnak tartom említeni, mert volt aki akkora fasságot magyarázott erre, hogy
    ez nem releváns, hiszen a hátadon hordod a gerincvédőt (nem a csomagtartóban).
    Ja, főleg, ha leparkoltam a motorral: sisakot sem kell dobozba rakni, elfér kézben!

    Pár napra rá vettem a Madisont. Ugyanott.;] Szerk: a hondabótban, tudjátok.:R

    Aranyos ez a naivitás. (Olcsó volt, de remélem csak apróságokat kell rákölteni.:DDD)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Bogyó bá' #16269 üzenetére

    :))

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Golota #16276 üzenetére

    Én támasztom magam a lábammal... Féktávon (nekem!) nem mindegy:
    nyilván akkora stabilitást nem ad, mint a tank comb közé szorítása, de
    számít.:B Hokedli pózba még a 100 km-es karikám alatt sem ültem át,
    de néha szoktam lazítani a combomat, amikor rájövök, hogy feszült.:D
    A 350 km-es karikán már mocorogtam így-úgy, de a behajlított láb nem
    pihentető nekem igazán. Városban meg egyáltalán nem érzem magam
    úgy biztonságban az autók közt: mintha "rajta" ülnék a motoron és nem
    "benne", mint az autóban.* Pl. irányítani sem tudom olyan pontosan így.
    Sajna nem tudom jobban megfogalmazni. Mindenkinek más jön be.:R

    *: annak idején mondta az oktató, hogy nem a motor visz téged.:))
    Te "viszed" a motort, az meg csak úgy megy ha rendben van a kontakt.

    Szerk: fekvőrendőrön le lehet venni picit a súlyt a seggedről (lábbal), ami
    segít, hogy ne dobjon akkorát. (Kiállni azért nem próbálnék a nyeregből.)

    huszi.gyb: új henger + dugó + vezérműlánc van benne. Mit számít a km.
    Hülye vevők. De konkrétan nem szart keresnek, csak a tuti vételt: álmot
    kergetnek, ahogy szokták mondani. És ha véletlenül átfordult az óra?;]
    Amúgy pont ezért fáznék egy olcsó T-Maxtól. Azt hiszed, hogy kifogtad
    a tutit, aztán a végén kiderült, hogy azért olcsó, mert... s a végén mégis
    annyit költöttél rá, mintha eleve a jót vetted volna. (Egy a baj, hogy attól,
    hogy magas árat mondott rá az eladó, még nem feltétlenül jó a masina.)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz -Mosquito- #16281 üzenetére

    Remek! Akkor azt elárulod, hogy az általad ajánlott 4-500K-s TRex micsoda?
    Ha nincs irgalmatlan mázlid (márpedig nem lesz), akkor ótvaros szopóroller.

    És ez igaz a lefosott Hondákra is: a márkabuziság sem ment meg semmitől.
    Ki kell tolni a motort a szalonból, s akkor beszélhetünk a gyártói minőségről:
    lehet, hogy egy Ducati még úgy is hamarabb megfekszik, de az életérzés...:DDD

    Nyilván meg lehet venni a "párezret" futott motorkát is, közel szalon áron, ha
    tényleg annyit futott. Áron alul hibátlant kevesen vettek: csak szeretnének.;]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz -Mosquito- #16284 üzenetére

    Már bocs, de a ki lehet fogni az ugye azt jelenti, hogy hatalmas mázlival?:Y
    Amúgy abban egyetértek, hogy 60K-ért nyilván olyan, mintha nulláról építené:
    nem csongit akartam védeni! De ha szeret otthon "gépészkedni" és ideje van,
    miért ne tenné: hobbi. (Mondjuk utána nem tudom, miért a Hondát* szidja.:DDD)

    *: annyi köze van annak a motornak egy gyári (új) Hondához, mint amennyire
    a beépített alkatrészek kizárólag gyáriak, és van (gyári) szerelői szakvizsgája.

    Bocs 2: linkeltél egy 61 elemű listát az összes lefosott szar importtal együtt,
    azzal a kommentárral, hogy 1M alatt már "ki lehet fogni". (Szó nem volt arról,
    hogy 800-1M között linkeltél volna - vagy nézted volna, hogy ABS-es legyen.)
    Aztán csak megtaláltad, hogy az ABS-es az 1,5MFt és fölötte: hát ez van.:B

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz csongi #16286 üzenetére

    ettol nem ment meg egy motort sem a neve, de ezt jol tudjuk
    Engem csak az fáraszt baromira, ha vki szerint a név MINDEN! Vagyis NEM:
    ha bármi gond van, akkor a beszállító sara... Vagy valaki már széthajtotta.:D
    Mintha ez más gyártmányú motorral nem történhetne meg sohasem. Amúgy
    általánosságban márkákról beszélni, főleg, mikor nem is robogón ül? Vicces!

    Hogy fórumon olvasott SW600-ról, ami nem fosta össze magát = bizonyíték?
    Vagy "ismerőse" volt, aki soha semmit nem költött rá. Csak ment a motorka.
    Ez tök jó! De nyilván nem fog kimenni a világból, szóval "a végén" valaki csak
    fog venni egy leamortizált SW600-at is: nyilván tudni kell, mikor adjad el...;]
    Mondjuk pont még mielőtt elszakad a szíj, és le kellene cserélni 50KHUF-ért.

    Szvsz van ilyen is, olyan is... biztos vagyok benne, hogy lehetne találni ezen
    a csudálatos magyar piacon olyan Varadero-t is, amit már csak a PowerTape
    tart össze, aztán ha valaki azt megveszi (mert az occó!), akkor lehet röhögni!
    Mondjuk aki meg eladja, azt meg lehet szidni. Vigye inkább roncstelepre...:D

    ON: 2000-ben egyáltalán gyártottak már T-MAX-ot?:))

    Mosquito34: áruld már el, milyen robogód van, és mennyiért vetted? Köszike!
    Igen, 800-ért linkeltél egyet, csak éppen ABS nélkül, a következő meg 1,5MFt
    volt.* És amúgy képekről honnan tudod, hogy meg szabad venni? Mert drága?

    *: ahogy én mindig is mondtam.:Y Ha viszont vki odaadja 850-ért, az gyanús.

    Hasonló megy a 400 Burgi fórumba, olcsón akarnak jót venni.
    Mindenki így van ezzel. A dilemma csak az, hogy a drága nem feltétlen jó is...
    Az olcsó viszont szinte biztos, hogy mindig szar... De mindenki ki akarja fogni.
    (Te is azt írod, hogy ki lehet fogni. Végülis ugyanazt csinálod, magasabb árnál.)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz -Mosquito- #16289 üzenetére

    Az a baj, hogy sokszor félreviszed a topikot, flegmán leszólva a magas lóról.:(
    Szóval az, hogy vannak hasznos meglátásaid is, nem biztos, hogy elegendőek
    ellensúlyozni ezt a végtelen szájkaratét, ami időről időre kialakul...:B (De hát ki
    vagyok én, hogy megkérjelek, hogy ezt inkább a motoros topikban folytassuk?)

    De most halál komolyan, ha már itt OFF-olunk: mibe is került a Varadero?:R
    Nem pénztárcában turkálás miatt, vehetted hitelre is, mit tudjam én... CSAK AZ
    érdekel, hogy mennyi volt az új ára, hány éves volt, amikor vetted, és az átlagos
    piaci ár az ilyen korú+felszereltségű motorokra a vásárlás pillanatában.:))

    Mert a végén csak az jön ki, hogy le kell szurkolni a magas árat, és akkor tuti!
    (Tudom ám, hogy melyik az megbízható T-Max! Mondjuk ez a szolid 4MFt-os.)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz -Mosquito- #16292 üzenetére

    A képlet: nincs pénz nagyobbra, megveszi az olcsót, majd "apránként" rákölt:
    örül ha megy! Hajtja a szopórollert. Sosem fogod megérteni, mert magas a ló!
    Baromira fárasztó amúgy kéthetente errefelé kanyarodni. (Legalábbis nekem.)

    Nem tudom, a többiek hogy vannak ezzel, de mindig "meg akarod érteni"...:O
    Miért nem lehet ezt a topikot békén hagyni kicsit? Hagyni elvergődni odalent?
    Értékelem a segítő szándékot, meg a sok év tapasztalatát! Hiszen néha még
    egész hasznosakat is írsz, csak máskor meg ne menne ez a téma folyton.:U

    Szerk: miért kerülöd a Varadero vételárára vonatkozó válaszadást? Azért, mert
    kiderülne, hogy a csodahonda csak azért csoda, mert drágán + fiatalon vetted?
    (Vagy esetleg nagyon "kifogtad"?;]) Szerk: vagy jó cserkész módjára erre már
    a motorosban válaszoltál. Amúgy remek lenne! (Azt ugyanis nem olvasom.:DDD)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #16294 üzenetére

    Ácsi, én nem arról beszéltem, hogy minél olcsóbban egy kilométert!:DD Abban
    szerintem toronymagasan vezetek a Madisonnal, főleg így tuningolva: mármint
    negatív értelemben "vezetek", azaz qrvasokat locsoltam rá, és nagyon keveset
    gurulok vele, tehát egy km az nagyjából.. Várjál... 135,4 Ft/km-re jön ki. Hehe!
    És ebben nincs benne, hogy megrendeltem a gyári szilentblokkot az éjjel.:R

    Szóval a lényeg az, hogy nincs zsebben egyben 7-800K motorra. Szóval nincs
    pénz drágábbra, hát vesz az ember egy olcsót. Aztán úgy is jár vele... Valóban
    nem racionális! Lehet, hogy jobban járna, ha vesz fel pici hitelt, és kamatokkal
    együtt is kevesebb a végső összeg, mint az olcsó folyamatos pofozgatása...:D
    (És annak járulékos költségei, mondjuk BKV bérlet ára, amikor dögrováson van
    a gép, vagy mondjuk egy komplett tartalék motor vásárlása, amíg szerelőnél...)

    Ha olcsó km-re akarnék gyúrni, biztos NEM vennék 400-as motort a városba!:N
    Ahogy a szomszédom fogalmazta, ez már inkább az élvezet rész. Mondjuk egy
    250-essel már ki tudnék békülni (a 180-as is elég volt, csak már untam na!), sőt
    még egy 125-ös is jó lehet, bár azoknak elszálltak az árai a B125 miatt, sajnos.

    Amúgy a 250-es Maja 30,4 Ft/km-rel ketyegett nálam mindent egybevetve.:R
    Szerettem is, azzal volt a legkevesebb gond, noha gondos szerelőt előttem már
    rég látott, így azokat az apróságokat kellett kijavítani/kitakarítani/lecserélni, stb.

    A 60K-s vételárú történet, és a végeláthatalan mennyiségű szerelés, még ebben
    a topikban is extrém, hisz ott eleve a vásárláskor tiszta volt, hogy ez lesz belőle.
    De nem kell ezért bántani senkit: van műhelye, szerszáma, és IDEJE - csinálja!

    Mondjuk nem ártana egyszer forintosítani a munkaórákat, lenne ám meglepetés!
    (Én is csak azt írtam fel, hogy mennyi volt az alkatrész. Munkabért NEM fizetek
    magamnak.:D Azt csak a szerelő kér el 4KHUF/óra mértékben, zsebbe persze.)

    Szerk: a Madisonhoz inkább a 180-as Maja esete áll közelebb. Ott volt tuning is.
    Viszont csak 62,4 Ft/km volt így is a teljes birtoklási költség. "Csak...":))

    Szerk2: ha már említed kcsa fórumtársat, neki mi van az SH-jával? Olcsón vette
    ő is, vagy most éppen miért fosta össze magát a "sohaelnemromló" technológia?

    Szerk3: ez egyfajta szórakozás, hobbi nálam. UTCOMP, mérések, videók.:R
    Mindnek csak költségei vannak (legutóbb kifogtam egy Sony AS200-at 60K-ért!),
    de legalább van mit csinálni. Más meg túrázik... (Én meg túrázni nem szeretek.)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz -Mosquito- #16297 üzenetére

    Már sokszor leírtam, hogy élőben az ember egy nagyságrenddel normálisabb,
    mint itt a fórumon, ez sokaknál elég feltűnő... Biztosan megállnál segíteni, ezt
    aláírom (ahogy én is téptem huszit menteni, amikor bajba került). Ettől még itt
    a fórumban az olcsó robogók (a.k.a. "szopórollerek") folyamatos + partvonalon
    túlról való (lásd még kibicnek semmi se drága) fikázása fárasztó. Számomra...

    Szeretnél szavazást tartani, hogy kettőnk közül ki nem írhat többet a topikba?
    Lehet, hogy kiszavaznának (mint a modik tették ludsimonnal): én meghajolnék
    előtte, és nem jönnék vissza. Nyitnék egy blogot. Aki meg "számít" úgyis elér!

    Köszönöm az árat: szerintem itt senki nem vett 1,85 MFt-ért KP-ra robogót.:N
    Azt hiszem más dimenzióról beszélünk, ezért nem fogod megérteni a sz.pást.

    Ui: a beszólást lehet ám selyempapírba is csomagolni, attól még az marad.:)
    Akkor meg már inkább leírom nyersen. (Azt ne mondd, hogy megbántottalak.)

    Szerk@Burt: a két Majánál a kilométerköltségben le van vonva az eladási ár.:K
    Teljes "birtoklási" költségnek számolja a program.:R

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #16306 üzenetére

    A motoros cuccokat szerintem nem kell beleszámolni, mert az nem szigorúan az adott járgány költsége, hanem úgy általában a motorozásé. (Ha csak valaki mögé felülnél utasként, akkor is kellene, hogy legyen védőfelszerelésed. Ez ilyen...:R) Tegyük fel, hogy átülsz az Africa Twinre: viszed magaddal a felszerelést. Onnantól minek a költsége? Az új járgányé, vagy a régié? (Persze nem vagyok könyvelő.:D)

    Én is úgy vagyok vele, hogy csak írom a proggiba az eseményeket: a km költség az csak egy statisztikai adat, amit érdekességként osztottam meg. De amúgy az nem prioritás nálam... Főleg azért, mert nem a benya a drága (még 6L fogyinál se). Nem azt mondom, hogy elhanyagolható (az inkább az adók, meg az átírás teljes időtartamra vetített értéke!), de a drágább alkatrészek és a tuning viszi a zsét.:R

    Hát igen, HA a szerelés jól sül el, egyfajta szórakozás... Amikor nem, az a szívás.

    Amúgy érdekes dolog ez a vételár/eladási ár különbsége: kis Maját 218-ért vettem, és 300-ért adtam el. Igaz, egy csomó tuningcuccot adtam hozzá, tehát jogosan.;] Nagy Maját meg 250-ért vettem és 275-ért vitték el, tuningcucc annál nemigen volt. (Később odaadtam a srácnak a Pulley görgőket ingyen, nekem az 5K-ba fájt, na...)

    Mosquito34: bár azt nem írta, de 2 évesen csak nem volt 1,85MFt az az SH...:F

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #16308 üzenetére

    Nem tudom, miért pörögsz folyton az ABS-en.:B Mármint, hogy a tiéden
    nincs. Nekem sincs. (Csak én sajnálom!) Nekem kéne...:R Mert nem
    csak vészfékezésnél jó ha van, hanem elég hozzá, hogy nagyobbacskát
    kellene fékezni, bizonytalan útfelületen, mondjuk eső elején a takonyban.

    Amúgy ha egy adott szitut lekezelsz kis fékkel, akkor nem kell ABS, ez
    tiszta sor. Akkor van gond, ha megijedsz és pánikfékezel egy erősebbet,
    majd fetrengsz az út szélén, a motor meg romokban 50 méterrel arrébb...

    Tök jó, hogy 20K km alatt nem történt ilyen, és kívánom, hogy SOHA NE
    is történjen! Én annyit mondok, hogy ha választani lehet, hogy 100-200K
    többletért inkább az ABS-es modell legyen (ha már ráköltök 1.X milliót*),
    akkor rádobnám. Nekem nem volt választásom, Madisonra nincs ABS...
    Az már az én hülyeségem, hogy kétszer megmentett volna, ha lett volna.

    *: mint írtam volt, egyelőre ez a veszély engem nem fenyeget: osszuk le
    a Madisonra eltapsolt ~2M-t arra a 4 évre és lássuk be, hogy sosem volt
    a pénz egyben a kezemben, csak a motorra. Ebből 1 év/fél milla: benzin.

    B*sszameg, sántít a statisztika: van az már 2,5M is és még csak 3,5 év,
    cserébe a benzin a mai tankolással együtt (5.2 L/100**) csak 436.286 Ft

    **: ezt nem is értem amúgy, mivel a J.Costához képest megy, mint állat!
    De tényleg nem fért bele több... (165 km, 8.59L) Ennek most örültem.:D
    Noha a 6L/100-at is kifizetném, nem párszáz forinton múlik a boldogság.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #16310 üzenetére

    Á nem, inkább 200 körül, csak most ráértem, gondoltam megtankolom.
    Épp csak elkezdett diszkózni a csóróságjelző. 12-es a tank. De 12,5 is
    beleerőszakolható, azaz, ha veszélyesen szeretek élni megyek 240-et.
    (5.2-es fogyival elvileg annyi belefér, de amúgy nem centizem ennyire.)

    Talán ha túrán csapattam majdnem 300-at, akkor sokat mondok.:R

    Illusztráció:

    Szerk: tényleg sokat mondtam. Emlékszem, mikor Vecsésen tankoltam
    mennyire siettem előtte az M0-n, hogy odaérjek, mielőtt kifogy a benya:
    253 km-re ment bele 10,41L, aztán bugyogott ki a kereszteződésnél.:W

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #16312 üzenetére

    Ha amúgy tépni szoktad a szarvát, akkor szerintem még kevesebbet enne!
    3.4 az jó.:D Igaz a 4.1 sem szar egy karbis vén kecskétől, de 150-nél szvsz
    beszippantana 8-at is. Most kicsit pesszimista a fogyimérőm, 5.6-ot jósolt,
    de emelkedőn bemért akár 20-30L/100 km-t is hazafelé, ha lenyeleztem.:D

    Szerk: zavart érzek az erőben, a kereső szerint nem is annyi volt: benéztem
    volna a dátumot, és a 253 km az egy másik (mini) túra eredménye volt?:F

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #16316 üzenetére

    Enyémről azt azért lehetett sejteni, hogy előbb-utóbb megadja magát a blokk.:O
    Sajnos az eleve bontószökevény volt, azért kérte be a rengeteg szervizköltséget.
    De aztán megszerettem és nem elbontottam, hanem feltuningoltam... 250-esnél
    szerencsére ez fel sem merült, és arra már előttem locsolta a pénzt HGabor89:
    nem nekem kellett. (Volt hengerfejtömítés cserétől kezdve ilyen-olyan szívás.:DDD)

    Amúgy azt említettem már, hogy előtte a SYM-et 300K-ért vettem, és ~1 évre rá
    150-ért számolta be ugyanaz a "banda" a Majába? Akkor még nem volt droidom,
    de arra aztán tényleg NEM kellett semmit rákölteni. Ment. (Olajcsere, tankolás.)
    Egy baja volt. A rendszám hiánya. 125-ösként, de mikor konkrétan meg akartam
    rá csináltatni, kiderült, hogy még drágább lesz, mert nem 125-ös, hanem 150-es:
    na akkor mondtam azt, hogy ettől inkább szabadulnék, "bármi áron"! Így sikerült.

    Amúgy levegős volt, pöcc-röff, és 4L körül evett. 80-nál mondjuk eléggé elfogyott.
    Így 7-8 évvel később inkább el kellett volna pattintani 200-ért és venni egy rendes
    gépet, amit nem akkor rendszámoznak 130K-ért. 218K vételár=rendszám nélkül.
    Vagy hát eleve bele se kellett volna menni, hogy most nincs rendszám, de lehet!
    Csak ugye f*stam a használtpiactól, megvettem nyugodtan, mert újként hirdették.
    Persze egy nagy sz*rt volt új, de legalább az órája tényleg nullánál állt. És jó volt!

    Burt: azért az nem semmi, hogy 5L fölött is le tud tolni a torkán. (Igaz, télen.:DDD)

    csongi: ott valami el van baszva. A gyári kuplungnak kutya kötelessége leoldani
    egy bizonyos tempó alatt, s alapjáraton (szívató nélkül) egyáltalán NEM LEHET
    hajtás. Ami enyhén forgathatja ilyenkor a kereket, az a tengely súrlódás, s nem
    a kuplungpofák feltapadása a harangra... Gyári az a kuplung, gyári kisrugókkal?

    Szerk: jól mondja Mosquito34, ha gyenge a kontraszt, esetleg nem vált vissza
    teljesen a hajtás, így nem hogy "üresed" nincs, hanem "egyesed" se, tehát az
    összes indulás nehézkes kellene, hogy legyen, s az elején jó sz*rul gyorsulna.
    (Szerk2: esetleg túl nehezek a görgők, de azokat meg most cserélted gyárira.)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz -Mosquito- #16318 üzenetére

    Meg se merem kérdezni mennyit költött rá a régi tulaj.
    Szerintem már leírtam valahol, de ugye a 218K-s vételárra jött a rendszámozás,
    aztán egy szíjszakadás, egy rakat tuning, gyári plexi vásárlás, hengerfejtömítés
    csere, stb. Aztán amikor már jó volt, akkor még több tuning (Multivar, 4Road), s
    persze műszerezettség növelése, mert milyen menő már a fordulatszámmérő...
    És sokan elfelejtik, hogy egy esetben nagyon hasznos: ha tuningolsz...:))
    És akkor a kígyó a saját farkába harap: tuningolsz és mérsz, locsolod a zsét...
    Hogy még jobban tuningolhass, vagy még jobban mérhess, legyen mit szerelni!

    De hát már egy párszor elmondtam az álláspontom: valaki CSAK gurulni szeret.
    Otthon nem nyúl semmihez, mert arra van a szerelő: én is sokáig így csináltam.

    De azért (nekem) van abban vmi kellemes, hogy bármikor, ha gondolom, fogom,
    és szétkapom a hajtást, átalakítom, ahogy én akarom, és össze is tudom rakni.
    7-8 évvel ezelőtt nem mertem volna ilyesmit csinálni. Igaz, a MAMI-t "még" nem
    végeztem el (épp idén akartam beiratkozni, de aztán közbejött a költözés).:R

    Ez is egyfajta kikapcsolódás.:) Szeretek ide a fórumba is írogatni, ha épp nem
    basztatnak... Lehet, hogy sokakat zavar, hogy mostanra túl sokat tudnak az én
    gépemről, de egyelőre nem panaszkodtak: baráti topik, belefér...:B Nekem meg
    nagyon jó referencia, mert ha elfelejtek valamit, akkor itt a kereső és jé, beírtam.

    Amúgy én sem számolok Ft/km-rel. A program számolja... Egyfajta mérőszám,
    hogy össze lehessen hasonlítani a gépeket, melyikkel olcsóbb... KÖZLEKEDNI.
    Semmit nem mond ugyanis a motorka élvezeti értékéről: a Sym Mio 50 pl. elvolt
    2L/100 km fogyasztás alatt, szóval km költségben az élen végezne, pedig...:C

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #16320 üzenetére

    Nagyon OFF, de láttam ma a mélygarázsban egy szimpatikus gépsárkányt!
    Mondom micsoda felnicsík, megy a fényezéshez. Megnézem közelebbről...
    Hát mondom, olasz lesz az istenadta: Aprilia. (És Velence egyik kerületéről
    nevezték el.) De biztos kirugózza az úthibákat! Elég magas építésűnek tűnt.

    Szóval játszós motornak elfogadnám, bár melóba járni kicsit overkill lenne...
    Annak ellenére, hogy itt írják: a motoros ingázás a legkevésbé stresszes.:DDD

    Ne kérdezd, honnan jutott eszembe. Talán a KTM-ről, mert az is hasonló.:B

    "Étvágytalan, egyszerűen fenntartható mindenesként és a
    tulajdonos gatyáját lezabáló pénztemetőként is jellemzik,
    attól függően, hogy ki milyen példányra akadt a piacon."

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Rikseven #16325 üzenetére

    Előre is bocsi, hogy nem a konkrét típusról írok, de hátha hasznosak a lentiek.

    Országútra én nem szívesen mennék 125-össel. Még ha nem is túrázásról van
    szó, hanem csak ingázás, és nem is rengeteg km, csak 20... Szerintem necc,
    ha üveghangon kell hajtani, hogy a 90 km/h-t tartsa, neadjisten előzni is tudjon:
    nem mondom, hogy nem használható, de az országúti sebességtartományban
    a dinamikája (hogy mondjam): biztosan hagy némi kívánnivalót maga után.:R

    Szerintem a 125-ös kategória a városban rohangálásra ideális: könnyű/kicsike,
    keveset eszik. Cserébe nagyon népszerű (B125), tehát a vételár magasabb.:(
    Valószínűleg amúgy a Yamaha is így gondolja, mert Urban Mobility néven fut...
    Ráadásul plexi sincs rajta. Ami nagyobb tempónál "könnyítené meg" a dolgod.
    (Igen, már az országúti tempó is fárasztó tud lenni, ha telibver a menetszél.:D)

    Bocsi én vagyok a hülye: +63K-ért már rá is pakolhatsz egy magas szélvédőt.
    47K egy csomagtartó konzol, stb. Zsebbenyúlós "szalonmotort" összerakni...

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Rikseven #16349 üzenetére

    Ezek után be mernéd vállalni, hogy a feleséged küldi árokba a kamion?:F
    Szerintem ha mindketten komolyan gondoljátok a motorozást, és csak az
    tart vissza a 250-es géptől, hogy ahhoz min. A2 jogsi kell, nos: jogsira fel!

    Amúgy szerintem Chal fórumtársat megkeresheted privátban. Rég nem írt
    ide, talán nem is olvassa az agymenéseinket, de 1 éve írta, hogy bárki ha
    érdeklődik a típusról, nyugodtan megteheti. Egy kérdést megér a dolog.:K

    Ui: a 400-as Madison elvileg "viszi" a 150-et is. De nincs az az isten, hogy
    tartósan annyit menjek vele. Szétforog, én meg megsüketülök a széltől, ill.
    ekkora tempónál már nem életbiztosítás a 13"-as kerek úttartása sem...:N
    Amikor a 180-as Majával voltam Balatonnál, olyan 85 km/h volt kényelmes:
    az már jó is volt, mert alig 1-2 autó előzött meg. Nem is volt nagy forgalom.
    Viszont, amikor beragadtam egy kamion mögé, hát idegelt rendesen.:R
    Esélyem sem volt megelőzni erőből - nagyjából egy lakottig kellett várnom.

    De azért hihetetlen a különbség: a 180-assal lejutni egy örökkévalóságnak
    tűnt (hazafelé még a kuplungom is eltört, de azért hazajött lábon a vas).:DDD
    A 400-assal meg egy kuplungrugóért képes voltam leugrani Siófokra. Más!
    GS500-ról is jókat ír bogyó, ha neked is volt, tudod, miről "magyarázok" itt.
    Még ha én csak elképzelem magamban pl. egy Safety Hungary után, hogy
    az "ötkilós" mennyivel lazább. De arról visszaülni 125-re, szerintem "fájna".

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz nyogo83 #16355 üzenetére

    Egyáltalán nem off.:R Sajnálom, hogy gányolt a bontós.
    Ha esetleg tudod a tutit a "szendvicspanel" szétszedésére,
    érdekelhet, mert néha diszkós a háttérvilágításom: esetleg
    le is lehet cserélni más színűre, csak belül vannak a ledek.

    Ha esetleg kell plexi panel, írj rám, biztos van elfekvőben...

    Járt nálam egy (rossz) óra, amit kukázás előtt nem sikerült
    szétkapni, viszont a NYÁK-ot kompletten kettétörni igen.:DDD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz nyogo83 #16362 üzenetére

    Ne is mondd. Egy rohadt háromlábúval szívtam meg a jakuzzi LED világításának
    javításánál... de olyan szinten, hogy a végén ledobta a forrasztási pontot, amikor
    a helyére próbáltam tolni a javított felét a "szendvicsnek": utána volt káromkodás
    rendesen. De még mindig jobb lett, kicsit kábelezve, mint 30K-ból venni egy újat.

    Egy szó mint száz: soha nem fogom szétszedni a Madison óráját. Nagyon ritka
    a diszkózás, igazából nem is tudom, miért csinálja, mintha kontaktos lenne. De
    még arra is gondoltam, hogy a generátor ennyire löködi a feszt? Később cáfolta,
    hogy álló motornál is láttam "vibrálni" amikor olyanja volt... szóval passzolom.:B

    kcsa: hogy egy klasszikust idézzek. Nincs kompót, fúrni kell. Akkor ez már az
    olaj megzabálása előtt sem volt százas, valószínűleg szét volt kop(tat)va...:R

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #16364 üzenetére

    Valószínűleg akkor most egy újabb 30+X km-re jó vagy. Bizony nem rossz!:D
    Azon gondolkodom, hogy mennyit csalhat az órája. Az, hogy lassul a mutató
    100-nál magában semmit nem jelent, egyszerűen dolgozik a közegellenállás:
    csak nem annyira harmatos, mint a nagy Maja, ami 80-ra ~11 mp, de utána...

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #16369 üzenetére

    Beb*szna, ha csak annyit tudna, mint a nagy Maja, az kifejezetten lomha volt.:)
    Szerk: érdekes a táblázatod. De számomra fura adatokat emeltek ki benne.:R
    Mármint a 0-110-et nem nagyon tudom hova tenni. A 400 méter az teljesen okés.
    (Szerk2: attól eltekintve, hogy azt sosem tudtam normálisan mérni, mert 300-nál
    már nagyjából fékezni kellett, ha meg akartam állni a következő pirosnál, LOL...)

    ON: lehet, hogy újra kell gondolnom a hajtást, mert jól megy, csak elmelegszik,
    viszonylag rövid távon, és viszonylag kevés 0-100 teszteléssel. Legalábbis, mire
    beértem, baromi hülye hangja lett indulásnál, arra gondolok, hogy csúszik a szíj.
    Kíváncsi vagyok a felvételre. A végén megvan a Dorsoduro hangja is, "véletlenül".

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #16372 üzenetére

    Gondoltam, hogy valami ilyesmi van a dologban.:B A macskazabálók miatt
    léteznek a 150-es motorok is, ami persze röhejes a 125-öshöz képest, de...

    Amúgy a "GPS-szel összemérni az órát" teljesen jó! A kérdés: melyikkel?
    A HTC One Max GPS vevője botrányosan pontatlan, azzal nem érdemes...
    De mondjuk a Sony AS200V már elég jó, de ott sem mindegy milyen a log,
    szóval a pontos méréshez másodpercekig kell az adott sebességet tartani:
    egy éppen megfutott "Top Speed" sajnos abszolút nem mérvadó, szerintem.
    Legalábbis az alábbi ábrák alapján biztos, hogy egy mérés nem mérés...:D

    VS.


    Jelmagyarázat:
    GPS_OLD: a régi (sisakon rögzített) AS200
    GPS_NEW: az új (kormányon lógó) AS200
    GPS_HTC: az említett (bődületesen) pontatlan GPS vevőjű telefon
    UTCOMP: a lengyel csoda, ami tök pontosan mér, ha jó napja van:))
    0.2 s: a gyorsulásmérésnél kijelzett sebességértékek kamerával leolvasva
    DIGITAL: a Madison fedélzeti (digitális) órája, ~2,5% felfelé csalással:R

    Burt: oda állítom az UTCOMP-ot, ahova akarom. Alapbeállítás volt a 0-100,
    60-100 és a 400 méter, utóbbit már időközben csökkentettem 200-ra, mivel
    az még megfutható rövidebb szakaszokon, nem őrült tempóval (0-100 <180
    méteren megvan, azaz 200-nál még nem száguldasz "autópályatempóval").
    A fenti ábrákról akár le is olvasható. Mondjuk 2 tizedes pontossággal tudok
    neked más adatokat mondani a mai mérésekből, kicsit "kehes" hajtással...

    Az első egy lejtővel indul, majd emelkedik (nem igazán jó), a másik kb. sík:
    0-50: 3,0 s / 3,1 s
    0-60: 3,4 s / 3,6 s
    0-70: 4,6 s / 4,9 s
    0-80: 5,6 s / 6,0 s
    0-90: 7,1 s / 7,5 s
    0-100: 8,8 s / 9 s
    0-110: 12,4 s / 11,6 s
    (50-90: 4,2 s / 4,4 s)
    60-100: 5,4 s / 5,4 s
    200 m: 10,2 s / 10,5 s
    400 m: 15,5 s? (122 km/h?)

    csongi: teljesen igazad van, de ANNYIRA sose érdekelt, hogy CSAK ezért
    kivonuljak valahova a főútra, félreálljak, aztán uccu neki. Pedig a 400 méter
    csak úgy lehet jó, mert tényleg mindig bele kellett fékezni: úgy volt 16-17 s.

    Szerk: nyélgázas indulásról annyit, hogy tényleg nem sok értelme van. Az,
    hogy nem tartod fel az autósokat, már kisebb gyorsulásnál is sikerülhet.:D

    Mondjuk kivéve annak a papper csopperesnek, aki előrement a pirosnál, jól
    nekilendült, besorolt, majd visszalassult 40-45-re: egy villantással jeleztem,
    hogy lehetne haladni is (mivel mindjárt vált a lámpa, jól ismerem), erre még
    inkább lassított, és látván, hogy kint van jobbra az indexem, még jól rám is
    húzta, mintha ő is be akarna kanyarodni jobbra, majd ment tovább.:))
    Gondolom azt hiszi, hogy jól megijesztett + nagyon ügyes volt. De rúgnám
    le a csopperéről, ha egyszer előrepofátlankodik, aztán meg feltart. Gyökér!
    Izé amúgy ez csak ilyen "szakkifejezés", valójában nem rugdosok le senkit
    a motorról (másnak sem jött be), de nem tudtam értékelni a produkcióját.;]

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    Na, most fényképezzenek hátulról...;] (Nem közúton: az udvarban.:DDD)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #16386 üzenetére

    Röhögni fogtok, de ezek után, ma lehet, hogy lelőttek 80-nal a 60-as táblánál.
    Természetesen nem a bulirendszámmal, hanem az igazival. Na, meglátjuk.:DDD

    Nem tudtam mérni egyet sem, túl nagy volt a forgalom. De érzésre jó.:))
    (Gyári varió + 16 gr Dr.Pulley + Polini kontrasztrugó: 1 óra se volt bedobni.:D)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    Ez mekkora!:D Az X-Maxos meg néz egy nagyot, és zsigerből leutánozza.:DDD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Hauptmann #16404 üzenetére

    Hajjaj, már a cangás is majdnem elkapta az egyik útjelző karót a mutatvány elején. Viszont meglepően nagy sebességelőnyre tett szert: a többiek tekernek veszettül, ő meg végigelőzi őket... Természetesen én soha nem próbálnám meg így javítani a 0-100 idejét (mondom soha!:D), de ez megmosolyogtató videó volt.:R Akkor a lényegi részét eltaláltam, hogy X-Max?:DDD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz -Mosquito- #16409 üzenetére

    Vannak ún. költői kérdések, amiket nem muszáj ám megválaszolni...:))

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Bogyó bá' #16412 üzenetére

    Ne fokozd!;] Amúgy friss: beugat, erre megverik, és még neki áll feljebb.:D LOL
    Persze kérdéses, hogy mi lesz a rendőrségi eljárás vége, de azért "vicces".:R

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz nyogo83 #16425 üzenetére

    Ha a chip amúgy előrefelé számol, "csak" programozni nem sikerült segíthet,
    ha nyomod neki az impulzusokat. Gondolom 99999 után a nulla jön, nem?:DDD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz nyogo83 #16427 üzenetére

    Hova írja ki a 100000-et?:F Amúgy jó hír, hogy elmennek annyit.:))

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz nyogo83 #16429 üzenetére

    Ne azon gondolkodj, hogy hány ilyen van: az túl sok.*
    Inkább azon, hogy hány, ami nem ilyen?:DDD Sajnos.:(((

    *: mind?:))

    Szerk: én is 28K-val vettem, de persze sose hittem el.
    Lehetett az 128 is, de inkább tekergették, mert az óra
    pl. összevissza jár. Gyújtással határozottan siet.:R

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    Amúgy az milyen hibajelenség lehet, hogy... Bocs a blogbejezgyzésért!
    - motorfék üzemben durrog (tudom-tudom, ez akár még szelephézag is)
    - amikor leold a kuplung, nagyon leesik a fordulat (1500 helyett 1200-ra)
    - viszont (másodpercek alatt) visszakúszik 1500-ra (ha nem fulladt le:D)

    Sajnos a fordulatszámmérő elektronikám nem tudja logolni ezeket a túl
    alacsony fordulatszámokat. Viszont emlékeimből, és az olajnyomásból
    tökéletesen kirajzolódik a jelenség, mintha elszegényedne az alapjárati
    keverék. Egész éjjel a karbikról olvastam, szóval nagyjából már képben
    vagyok, mit lehet(ne) rajta állítani, csak kíváncsi lennék tapasztalatokra.
    Így tudom, hogy a fenti linken írtakkal ellentétben nem a "melléklevegő"
    csavart tekergette annak idején a szerelő, mert az nincs rajta. Csak az
    alapjárati keverékmennyiséget lehet állítani+levegőt a pillangószeleppel.

    Viszont! Kicsit paráznék az eltekerésétől, mert eddig a fenti jelenségtől
    eltekintve normálisan dolgozott, és fogyasztás sem volt nagyon "durva".
    Mondom eddig.:DDD A Polini rugó óta mintha felkúszott volna 6L-re. Majd
    a héten kiderül. Lehet, hogy túl erős rugó, feleslegesen szorítja a szíjat:
    köztes megoldásként kipróbálhatom Malossi rugóval, az nem túl erős...

    Annyi volt korábban, hogy alacsonynak éreztem az alapjáratot, és egy
    picit tekertem a gáz ütközőcsavarján. Ahogy a manuál is írja. De ezt a
    hibát már 4 éve is elkövettem
    , szóval a franc tudja, jól tettem-e? Azóta
    pl. még jobban durrog motorféken (a.k.a. bohócautó), ezért is néztek a
    turisták utánam döbbent szemekkel az üvegtigrisnél, hogy ez meg mi?

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz DigitXT #16432 üzenetére

    Aztán lehet, hogy pont fordítva, és motorféken túldúsul, azért akar becsoffadni,
    aztán ugye "magához tér" a normális alapjáratra pár másodperc után.:))
    Ki is akart utólagos lambda-szondát szereltetni legutóbb a motorjába? Huszi?

    "A kipufogóba történő durrogás pedig a túl dús keveréktől van. Motorfék közben szinte az összes karbis motorra jellemző, hogy bedúsul, a CO szint nagyon megnő. A dús keverék, mivel nem tud a hengerben elégni, kimegy a kipufogóba is, pláne nyitott rendszer esetén, mert kicsi a fojtás és juthat vissza levegő is (ez egy hosszú sztori hogy miért), az így felhígult keverék már be tud gyulladni, innen van a durrogás."

    Szerk: viszont azt nem értem, hogy hidegen ugye szívatóval megyek. Semmi
    durrogás motorféken (igaz, motorfék se nagyon van): ha idő előtt visszatolom,
    akkor garantáltan szegényítek raja, és akkor kezd is durrogni. Na mindegy.:DDD
    Ahogy a szerelő is túl szegényre állította első körben: utána minimálisan még
    tekert rajta, és megszűntek a bajok. (Szóval majdnem jó lett elsőre, de nem.)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák