-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #18395 üzenetére
fél éve került rá újonnan
Hát ezt megnézem majd otthon, mert eléggé használtnak tűnt.
A másik az konkrétan 5 éves, Vee Rubber, amire csongi a pici
animgifből rámondta a halálos ítéletet. Nem tudom, mit szólna
az originálhoz, de az se néz ki sokkal jobban. És még üt is.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ezt nem értem: AVIA-éknál nem kell visszatenni a pisztolyt a fizetéshez?
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #18344 üzenetére
Természetesen megvan a "Restyling" verzióhoz való katalógus is, mind a
svájci Malaguti oldalon, mind a shop.malaguti.com-on: 36 oldal, 6,46 MB
(Ebben sokkal jobb minőségű ábrák vannak amúgy, nem haszontalan.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Cygnus update. Tegnap elkezdtük kibontani huszival a donorból a bowdent.
Node! Amikor meglátta a karbit, jött a felismerés, hogy egy ilyenje konkrétan
van is bontva, amin ott lóg a bowden. És lőn: amíg felszaladt érte, addig én
leloptam a kormányvégsúlyokat... Lényeg az, hogy este megkapta a dög a
maga kis "tuningját": megstuccoltam az esés(ek)ben amortizált markolatot +
a kormányvégsúlyokat is felszereltem. Bowden-behúzás közben láttam, hogy
az ablaktörlő belever a karterbe... akarom mondani: a duda tartókonzolja elég
rendesen karistolta az elektromos kábelköteget, már kikezdte a burkolatukat!
Ha ezen nem segítek, akkor hosszabb távon kontakthibákat, esetleg aranyos
tűzijátékot is okozhatott volna a hiba. A kormány jobbra történő beragadását*
meg visszavezettem a kormánycsapágyra (szintén perec következményként).Adtam neki kalapáccsal: jellemző, hogy meg se moccant. Nagyobb kalapács
kellett. Aztán még nagyobb. Azzal már annyit megmoccant, hogy érezhetően
könnyebb lett forgatni!** Szóval elégedett voltam, összeraktam, minden fasza!Erre reggel tolom ki: lapos a hátsó kerék. MEGALOL! De felfújtam, s bejöttem
vele dolgozni, remélem csak 1 hét alatt ereszt le megint, ez az új/kukás gumi.
Sajna mintha ebben a felniben is lenne egy enyhébb nyolcas, de messze nem
lengette be úgy a motor seggét mint a másikkal, a bicebóca sztenderen.Motorka jó erőben van, nem kell nyelezni a 80 tartásához, onnan még gyorsul!
Azért annyira nem száguldoztam, mert az esőben alapból sem szeretek: jóval
könnyedebb lett az irányítás így, hogy jobban forog a kormány. Sőt, mi több, a
cégnél jobbra kanyarodtam a parkolóba, ami korábban erős kihívás volt: ma az
a pici akadás, ami maradt, menet közben egyáltalán nem érezhető. Haladunk!
(A hátsó fék is egész jó, picit ráerősítek, nálam a kulcs, akkor lesz tökéletes.)*: csak semmi politika!
**: mint a köpönyeget...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Na, a vén kecske ha a Motul 300V-től nem táltosodik meg, akkor semmitől...
Átvettem az originális Malaguti pöcköt, cég ajándékaként. A sors iróniája, hogy
vettem 3 db kemény 100 Ft-ba kerülő tűgörgőt kísérletképpen, és hát "hasonlít".
Nade. Nem kísérletezgetünk itten, kérem! Majd a retesszel, azzal igen.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #18438 üzenetére
Lassan. Nem igaz, hogy senkinek nem tűnik fel, hogy 1 db főtengelycsapággyal
nem vagyok kisegítve. Most ha polcon van megint, akkor nem nagy csúszás, de
ha rendelős, akkor megint 1 hét. (A szervizesüket meg élőben még sose láttam,
pedig valószínűleg jobban tudta volna, hogy nem ad 1 db főtengelycsapágyat.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Lehet, hogy a városban rohangálni valami ilyesmi lenne az ideális... [link]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz sityupityu #18445 üzenetére
Konkrétan? 2.487.945 Ft (Nem számolva a vízpumpa/főtengely balhét.)
Ebből 488.890 tankolás, 1206L, általában VPower 100-as üzemanyagra.
Vételár 340K. Oké, a Forzát is kell tankolni, de 5.6L/100 km-nél kevésbé.
Tuningolni meg még annyira sem kell (műszerfal ill. világítás), mert faja.
Jó, hát esetleg egy sportvariót kaphatna, de csak ha lejárt a garancia.Szerk:
Vaze, csak most néztem, hogy a vételárat nem számolta. Van az 2.8 is.
Szóval, ha bekerül az utolsó szerviz 2017.10.20-2018.03?: 3 millás gép.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Micsurin #18447 üzenetére
aCar, de egy ideje elqrták a dizájnt, így nem frissítem. Fordítási hibák is vannak
benne, javítgattam, viszont a módosított APK-t nem lehet "Pro" módra feloldani,
szóval használom a régit, úgy ahogy van. És lesz*rom, hogy firssíteni szeretne.
Kár érte, mert amúgy tényleg jó kis app volt a szervizek nyomon-követésére.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz sityupityu #18452 üzenetére
Hát a 2018-as Forzára. De nem kell aggódni, nem veszek semmit.
Ki kéne egyszer próbálni egy T-maxot, mert azt nagyon dicsérik...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz FeniX- #18463 üzenetére
Nyilván azért, mert nincs ilyen általános recept: keresd elő a robogód manuálját, abban lesz egy gyári ajánlás az ellenőrzésre/cserére. Ha szeretsz kockáztatni, a cserénél is csak ránézel, ha még jónak látod (szemre nem repedezett, mérve a szélessége még rendben van, érzésre jól viselkedik a gép), hajtod amíg szakad...
Ha nem szeretsz kockáztatni, cserélsz, amikor a gyár előírja: szakadásnál sajnos előfordulhatnak kellemetlen mellékhatások, tehát nem biztos, hogy megvárnám. (Mégegyszer nem!) Ha repedések vannak az az öregedés jele, viszont ez nem feltétlen korral, vagy futásteljesítménnyel jár: lehet túlterhelés (melegedés, lásd Madison és a Polini kontrasztrugó), vagy kéretlen olajfürdő (lásd Maja2 szimering) mellékhatása is. Szóval nézni, mérni, és (ésszel) cserélni. Ezt tudom javasolni.
Szerk: kuplungnál (elvileg) érzed, ha már szarabbul megy (pl. többet csúszik indulásnál), de ott is lehet nézni/mérni a pofák állapotát. Ha veszel újat/felújíttatod, akkor azt nem célszerű csak úgy bedobni, mert előfordulhat, hogy a harang sem az igazi: vagy felszabályoztatod a csere előtt, vagy együtt cseréled újra, vagy kockáztatod az új/felújított kuplung idő előtti kopását. Idővel amúgy a kontrasztrugó is el szokott fáradni, érdemes néha cserélni, főleg, ha elhangolódott miatta a váltó. Tuning kontraszttal óvatosan (lásd melegedés + fokozott szíjkopás)!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz campers #18469 üzenetére
Az a gond, hogy kisiparilag a műanyaghegesztés nem igazán kifizetődő,
ergo, ha valaki le is bontja otthon, és meg is állapítja, hogy ez+az törött,
még mindig el kell vinnie műanyaghegesztőhöz... aki visszarakja a letört
füleket, stb. (Reménykedvén, hogy a fényezést nem b.szaraintja össze.)A legkevesebb, hogy pár csavar hiányzik: nem is szoktak sajna elveszni.
Szóval a kábelkötegelős kendácsolásnak is megvan az oka: az olcsó!
Cygnus is tele van vele - miután párszor már elfirkált vele az előző tulaja.
Tudom, a Nexus azért más kategória. Szereltünk már anno a garázsban.
Amikor még volt garázs... most nincs garázs, de van szerszámos fészer.
(Szóval, ha jó idő van, én el szoktam szüttyögni a masinával az udvaron.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz sityupityu #18472 üzenetére
K8? Jobbulást!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz sityupityu #18474 üzenetére
Van egy csomag kábelkötegelőm...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz sityupityu #18483 üzenetére
Mikor 2014-ben felraktam a 4Roadot, 2 hét múlva elcsúsztam...
Nesze neked 80K-s új dob. De hát ez egy ilyen bicikli. (Karcos.)Hauptmann: jaja. 2015.03.13. a dátum itt: rég volt, igaz se volt...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Alakul a következő topiktali...Hol máshol, mint a szerelőnél...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #18509 üzenetére
Nade, ha soha nem csúszik meg vele, mert gyenge gépen ül, és nem szokott
kanyarvadászkodni sem lendületből, joggal mondhatja: az is egy tapasztalat...Szerk: persze helyén kell kezelni, mint minden ilyet. Van benne szubjektivitás.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #18512 üzenetére
Hát csak annyit, hogy helyén kezeled. Neki jó. Te meg nem veszel olyat.
Itt is igaz a mondás, hogy nem tudjuk együtt nem csinálni. Más csinálhatja.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ez megint méretfüggő lehet... 13"-on tökéletes "négyévszakos" megoldás volt.
Persze nyáron szarrákopott, így a második télen már messze nem volt tökéletes.
Emlékszem, kérdezted, hogy nem brummog-e a minta, de nem csinált ilyesmit...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
Az a hab viszont lehet megpadkázástól, vagy akármitől: amit kizárnék,
hogy az összes példánya egy adott típusnak (gyári) hibás legyen.Szerk: mivel az SH-ra az adott méret való, simán lehet jobb/rosszabb,
mint egy más geometriájú példány pl. szélesebb futófelületen. Szóval
elhiszem, hogy neked nem jött be, és ezért nem ajánlod az SH-ra.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #18547 üzenetére
Degecen születtél?
Földim...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #18550 üzenetére
Nekem is a Wilker hozta be a vasat olaszból. Mi baj lehetne?
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Micsurin #18552 üzenetére
40000 km? Na jó, de neked nem csak a rendszámkereted Honda...
Enyémbe a fele se ment bele, de gond az volt vele dögivel. (#szarolasz)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Micsurin #18554 üzenetére
Linkelni akartam a rendszámos sztorit, de vmi félrement: ez a jó link!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Még azelőtt kéne eladni, hogy elkezdődik* a "végtelen felújítás" karika.
40000 km hiba nélkül az már vmi! A mór megtette kötelességét...csongi: na igen, nekem a 20000-ben legalább kijutott egy-két jobb hónap.
Volt, hogy fél éven át csak tankoltam (semmi nem akarózott megmurdelni).
Remélem, áprilistól megint hasonló időszak jön. (Lassan fél éve áll, röhej...)*: lehet, hogy már most késő? (Vizet tudja forralni akkor is, ha hengerfejes.)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #18560 üzenetére
Hááát akkor ez nem a Honda sara... Lehet próbálkozni kicioccó kínaival, de
nem mindig jön be. A gyári japán működött volna. (Csilló pénzért.) Valójában
mindig oda jutunk, hogy a fillérbaszás áldozatai vagyunk: új motor, szalonból.
(És akkor csak a kötelező szervizekre kell hordani. Pár évig nyugi lenne, LOL.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #18562 üzenetére
Nekem a legfaszább, mert manuális. Igaz, már fél éve hozzá sem nyúltam...
Meg amikor a görbült kormányt akartam lecserélni, rájöhettem, hogy miért kell
a 400-ashoz "spéci" kormány. Vagy egy hegesztésben járta ismerős, nyehehe.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Na, főtengelycsapágy cserélve, új főtengely a helyén, blokkfelek összehúzva.
Már csak az akadályozza az összerakást, hogy a gyűrű elég kopott volt, szóval
még egy gyűrűszett rendelést meg kell várni. Marcell korrekt és profi szerelő.SH-ban épp kint volt a varió. Maja is alakul. De már elfelejtettem, hogy pontosan
mit csinált már meg rajta. De lassan az is kész. Mondtam, hogy ha kész, akkor
viszem a Cygnust a kóválygását rendbehozni, visszafelé meg jövök a Majával.Ide is beszúrom a képet, még a csapágycsere előttről. Címe: fasza ez a blokk!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz FeniX- #18579 üzenetére
Én szoktam. Közben zenét is hallgatok: amikor pofázik, frankón megállítja.
Régebben rémlik, hogy volt vmi gebasz, és notórikusan hallgatott a navi.
Talán egy frissítés tette helyre, de az fura, hogy egyszer beszél, aztán nem.Ha soha nem beszélne, olyan beállítás van... Ha némítod a multimédiát, az
se jó. De ha az elején beszél, akkor később is kéne. Hacsak nincs valami
marha energiatakarékos beállítás, hogy képernyőzárral nincs GPS frissítés.Szerk: zegzugos utca esetén célszerű rápillantani, a hangbemondás kevés.
Persze a semminél több. Amikor félreálltál, mutatta a teló az útvonalat? Ill.
a pontos helyzetet? Már jártam úgy, hogy az elindítását elfelejtettem.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Micsurin #18596 üzenetére
Az RMS görgő hasonlóan szar lesz... Már ha a Malossit le lehet szarozni emiatt.
Nem hangzik hülyén: el tudom képzelni, hogy kapott az élettől. Azért kérdeztem.
Ellenben volt szerencsém egy vadiúj variátorhoz, ami szintén nem volt hibátlan.
Legalábbis ránézésre. Szóval nem biztos, hogy kopás vmi, lehet gyárilag is fura...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ma elfirkált előttem egy kolléga SMKP-val. Kicsit feltartottam a sort, hogy ne
menjenek át rajta, erre dudált is egy paraszt mögöttem, hogy ő már menne...
Aham, előtte a motor a földön? Agyrém. Annyi férjen már bele, hogy néztem,
hogy jól van-e... ~1 mp: intett, hogy oké, mentem tovább! Mivel nagyon kicsi
volt a tempó, sima lowside-ot nyomott, fehér aszfalt rulez, gyorsan talpra állt.Nem volt idő megkérdezni, hogy milyen gumi volt, de az biztos, hogy cserés.
MÁS: a gyűrűszett nem volt egy matyóhímzés. Mármint árban: közel 24K.
Mondjuk most gyorsan megnéztem az oem-partson. Ott 26K, és rendelős.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #18622 üzenetére
Én most zargattam szegényt (munka közben), mert Gergő - megint - bénázik.
Ha elbaszarintotta nekem a vezérműlánc fogaskerekét, ami külön nem kapható...kcsa: a telókat adjátok nekem, egy gumipókkal több, vagy kevesebb...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ezt nem hiszem el bmeg: megveszem a gyári szimeringszettet 15K, mert tuti
ami fix, rakja össze azzal, erre másnap nem találja, összerakja a 200 Ft-ossal.
Igen, elvileg az is megteszi, épp azért vittem olyat is, de ha már ott a gyári?Emlékeztessetek, hogy ha mégegyszer hozzá vinném, NE!!! Persze, megy ám
az egymásra mutogatás, hogy Marcell rámondta az áment a fogaskerekekre,
aztán összerakás után derül ki, hogy nem stimmel a dolog: újra szétszedésre
meg ketyeg a 4000 Ft-os óradíj, én meg fizetem a balf.szkodást. #gyufadunahttps://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Én csak egyet tudok: otthon, magamnak elbaszni legalább ingyen van...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ott valami CDI gond lesz. Akár az is, amit csongi ír. (Ha azt hiszi a motor, hogy a
vészleállító aktív, akkor előfordulhat, hogy az önindító éppen teker, de szikrát nem
ad neki.) Természetesen a féklámpa kérdés is felderítendő... kéne kapcsolási rajz.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Potom 300K-ból elhoztam a gépet... Nehéz dög, de egész jó erőben van...
Még este vissza kell mennem a Cygnusért. Az evett 3.2-t most. Ez 6.6-ot.
(Kifogyott a szerelő alatt a próbakörön. Nyehehe. Ja és az akku döglik...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen