-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19752 üzenetére
Nem tudom SH-val mennyi a "Vmax", de Egéren valós 120 nem kevés.
Forgalom meg ziher nem kéri, hogy cikázva előzz mindenkit. Szerintem!
(Legalábbis velem még ilyen nem fordult elő, de nem megyek túl sokat.)Szerk: este volt, de tudom, hogy nem te voltál. Fekete vas, nem hazafelé
ment, és normálisan fel sem volt öltözve. A topiklakók nem ilyenek.
De megérte gyorsítani, így elértem az előző zöldet, ami 70-nél tuti piros!
Valszeg ahhoz igyekezett, s pont leszarta, hogy megelőz-e vagy sem.csongi: kíváncsi leszek, ha a jó irányban áll, akkor is furán fog-e váltani...
Nekem még nem sikerült ilyet tennem, külföldi fórumon láttam mástól.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz #31733248 #19754 üzenetére
eszem ágában sem volt esztétikailag rendbe tenni
Na igen, a "harci sérülések" már csak ilyenek. De amikor le akar szakadni
az idom, mert nem tartja elég csavar, az nem esztétika. Azért azt javítgatom!Jó gondolat a LED-ről: a fókusz kérdése érdekes! Viszont pont hagyományos
foncsorba nem raknék semmi mást, csak a szabvány izzót, mert ha nem ott,
és nem úgy világít (pl. a xenon izzó sem!), akkor a vetítési képe durván rossz.
(Így azon kívül, hogy nem sokat látsz vele, garantáltan vakítja a szembejövőt.)Csak egy példa, H4:
A projektor ugyanitt:Gondoltam egy 3000 Ft-os próbát megér, de most elbizonytalanodtam.
csongi: valójában nem láttam, csak következtettem rá. (De ha raksz be egy
képet, hogy ilyen volt, ilyen lett, akkor látom, hogy hogyan volt berakva...)Burt: nem azt mondtam, hogy "durva" volt, amit az SH-s kolléga előadott, csak
azt nem értettem, miért rángatja annyira. (Amúgy be szoktam menni elég szűk
helyekre is, de kilóhúsznál valóban kell némi hely, hogy biztonságos legyen.)yodamastah: 29 még odébb van, addig még 3x lerohadhatok a Madisonnal.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19764 üzenetére
Viszont egy 300-assal már el lehet menni nagyobb távra, nem kell a lakókocsi...
BLOG:
Javítgattam tegnap pár hibát: leszakadt egy kábel, egy másik meg törött volt... Viszont bekötésre kerültek a visszajelzőim! Világításra ugye gyárilag volt rajta, de azt anno átalakítottam indexvisszajelzővé, szóval most lett rajta újra: ez triviális... Venti működés visszajelző szintén pipa: sosem volt rajta, de azért jópofa! (Tesztelni is sikerült, mert mire beérek a céghez pont be szokott kapcsolni a venti.)A legviccesebb viszont a akku LED-je: az sem volt rajta gyárilag, sőt! Igen ám, de akkor mi hajtsa meg? Ha 12V-ot kap, világít: juhú! Kéne vmi logika, ami kapcsolja.
Logikus válasz: UTCOMP! Hiszen tudja figyelni az akkufeszt, sőt, már korábban is be volt állítva a riasztás túltöltés esetére (14.8V-nál becsipog): sima liba? Ja nem! Nem lehet egyszerűen megoldani, mert nincs ilyen 12V-os kimenete... Egye fene: 5V hajtja a relét, az kapcsolja a LED-et, ezen ne múljon... Igen ám, de nem lehet ezt a kimenetet akkufesz alapján vezérelni. Itt kezdett a dolog kicsit bosszantani...
Olajnyomás, hőfok, meg sebesség alapján tud kapcsolni... De akkufesz?! Felejtős! Viszont csak van benne egy akkufesszel kapcsolatos megoldás! Letiltja az 5V-os kimenetet, ha az akkufesz egy adott érték alatt van - mivel ebből arra következtet, hogy nem jár a motor, tehát nem baj, ha nincs olajnyomás. Ez már felhasználható!
Logika: a LED mindig világít, kivéve, ha az UTCOMP 5V kimenete aktív (5 lábú relé fordított bekötésével megy), az 5V-os kimenet meg alapból mindig aktív, ha a jármű sebessége ">-1"-nél (mindig teljesülő feltétel), viszont tilt, ha adott fesz nincs meg.
Voila! Tökéletesen kapcsolgatja a LED-et. És én mondom meg, milyen fesznél.
Tök jól néz ki: a gyújtás ráadásakor a LED felvillan (kvázi mutatja, hogy működik), majd ugye szépen sötét marad, ha alapból megvan a 12.4V (hasraütöttem, de ez átállítható). Menet közben meg, ha ez alá esik a mért fesz, az már régen rossz... És igen: sajnos előfordul. Venti + xenon, és az alapjárati szolid töltés esete... Amúgy abban reménykedem, hogy az új fesszab valamennyit ezen is* segíteni fog. *: meg mondjuk nem volna hülyeség, ha világítás nélkül nem szaladna el 15V-ig.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz #31733248 #19766 üzenetére
Ne is mondd az ülést, az nekem is marha kényelmetlen volt gyárilag.
Csak háttámla nélkül tudok normálisan ülni rajta, de a támla helye meg
"nem a legkomfortosabb". Ha úgy adja ki... De mivel úgyis szakad szét
az egész a retekbe (és emiatt pl. be is ázik), esedékes az átalakítás.De a legviccesebb az volt, hogy egy ragasztópisztoly maradvány csíkot
rajta felejtettem az óra szerelése után: másnap faszán ráolvadt a napon.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19769 üzenetére
Mi az összefüggés a fordulatszám és a kényelem között? De most tényleg.
(Ha csak az nem, hogy nekem a Madison a legsimábban 6000 fölött jár. Tehát
ha úgy tetszik, "kényelmesebb" 6000 fölött krúzolni, mint mondjuk 5500-on...)Ja, közben szerkesztetted: hallod szegény motort szenvedni? Értem. De 130
az miért is szenvedés? Ki van fizetve az egész fordulatszám tartomány, nem?
Vagy cserélj variót, ha ennyire végsebességre hajtasz, lehet jobban bírnád.Szerk: ha lenne fordulatszámmérőd (megjegyzem, Madisonon volt gyárilag is,
bár most "valamiért" nem működik, de amúgy sem szerettem mert lassú volt),
és látnád, hogy az a szenvedés valójában normál üzemállapot, nem zavarna?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19771 üzenetére
Hm, hát így körülményes az élményekről csevegni, hogy óra szerint, meg fülre...
Ha tudnánk egy gyári adatot, és egy valós sebességet, meg mondjuk hozzá egy
mért fordulatszámértéket, ki lehetne számolni az áttételt... A szakadozós menet
tuti nem tesz jót a blokknak. Ha az elektronika tilt, akkor azért. Ha meg a szíj ér
bele a deklibe, akkor azért. Normál esetben ilyen nem történhetne! De ha mégis,
nos akkor tényleg a "haláláig" hajszolod azt a motort. Ergo: vegyél nagyobbat.Ui: én úgy oldom meg a kérdést, hogy nem megyek autópályán. És 130-at sem,
mert a kisplexi mögött kb. elviselhetetlen a szél olyankor. Soha nem forgattam a
motort tiltásig. Pontosabban most egyszer, az úszó csere után, álló helyzetben,
az alapjárat állítgatása közben. Fura volt: hivatalosan 8600-nál tilt, de "szemre" a
KOSO mérőn hamarabb ütközött "falba" valamivel. Sajnos nem mentettem logot,
hogy megnézzem, mennyi az annyi pontosan... De persze nem is érdekes, mert
8000 fölé kizárólag a gyári hajtással ment még anno, a hajtást tuningolva soha.kcsa: ha sokat pályázik, átülhetne a régóta vágyott Africa Twinre. Az nem forog
sokat, és mindenki boldog... Amúgy a hajtástuninggal ki lehet tolni a maximális
áttételt (pl. Dr. Pulley), de ha szűk a hely a dekliben, lehetnek mellékhatásai.Szerk: érdekes amúgy, hogy említed a végáttételt, tényleg rövid lehet az SH-n,
ha le tudja forgatni teljesen gyári hajtással tiltásig, és még lenne ereje menni...
Szerk2: amúgy a Forza nem véletlen ugyanazzal a blokkal van szerelve? Csak
a véglehajtásban van különbség? Anno nagy Maján volt nagyon gyenge a vége,
pedig nem az erő fogyott ott sem el: lett is volna valami Malossi fogaskerékpár.
De hálistennek nem tuningoltam, hanem eladtam (miután elkészült a Madison).[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19776 üzenetére
"yoda 130-cal pályázós élményére voltam kíváncsi"
VS.
"Ne mondd már, hogy az kényelmes."
Szóval leírta, hogy tökéletesen alkalmas erre a motor, és éppen el is ment vele
nyaralni, de te meg akarod mondani innen, hogy neki ez nem lehet jó: értjük!MÁS: egy fordulatszámmérő felszerelése a kíváncsiságod kielégítése érdekében
(hiszen már elég régóta pörögsz rajta, hogy nem tudod, mennyi az annyi!) szvsz
nagyon nem szétbarmolás. Sőt így többet tudnál a motorodról, tehát csak előny!Persze, ha nem tervezel hozzányúlni a hajtáshoz (annak is van értelmes módja),
nos teljesen felesleges tudnod, hogy mennyit forog, hiszen gyári rajta minden.
Ergo el kell viselnie az autópályás meneteket is, hiszen gyárilag úgy van belőve!
(Vagy írták a manuálban, hogy autópályára ne menjél, mert akkor megmakkan?)Amúgy úgy tudom, "Itali"-ban pl. 125-össel már nem mehetsz autópályára, ezért
van a kis Majából 150-es verzió, ami szinte semmivel nem erősebb, de az már jó.Logika...Szerk: az Africa Twint pont te hoztad fel, hogy pályára csak az való... Akkor hajrá!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #19778 üzenetére
Rá kellett kerestem erre a bluecore-ra, sosem hallottam róla ezelőtt...
Csak Burt kedvéért egy idézet: "Also, higher-geared reduction ratios are
adopted to best match the low-rpm, high-torque character of the engine."Ennyi. Egyetértek a motoros-autópályás tapasztalatban: unalmas lehet!
Bár nem autópályán, de hosszú egyenes úton jöttem haza a Mátrából...
Hát nem az volt az életem legjobb motoros élménye. A döntögetés ugye
előtte tetszett, csak kicsit sokáig tartott oda elmenni, meg visszajönni...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19782 üzenetére
Na, akkor ezt is megéltük, hogy most én idegesítelek fel, és nem te engem. Jó!
OFF-ba is teszem magam, mert amúgy pl. tökre nem voltam kíváncsi arra, hogy
mennyivel szoktál menni az Egéren, meg mit tartasz durvának, vagy nem annak.
Ha úgy tetszik, én sem szóltam hozzád... Mégis beszélgetést kezdeményeztél,
noha teljesen biztos voltam benne, hogy NEM téged láttalak, de magadra vetted.Gondolod, hogy nem vettél volna észre? Nem sokan járnak ilyen Madisonnal.
(Vagy gondolod, hogy nem köszönök oda? Ha már felismertelek és utolértelek?)Vagy persze a lényeg az, hogy kinek hosszabb a micsodája: utol sem érhetlek!
Ebben van valami... Anno az oktatáson a mecseki sztorit hozta a Kopasz, hogy
a fő gond az volt, hogy az emberünk zokon vette, hogy megelőzték, meg akarta
mutatni, hogy ő is tud menni annyira. Csak aztán neki nem sikerült. Én pl. nem
tudom tartani a tempót AndrewTdi-vel (ha nem vár meg). Ez van... Jobban megy,
bátrabb+ügyesebb, és nem érdemes meghalni azért, mert kihaénnem: amiket a
Burgman reggelizésről írok, abban se volt semmi veszélyes. Egy kereszteződés
nélküli, kétsávos szakasz, 60-as megengedettel... Húzni a majom is tudja. (Én.)Lelépte a Burgmant? Igen. Számít ez? Nekem igen. Neki biztos nem! De amúgy
nekem inkább az számít, hogy végre volt egy értelmezhető mérési eredményem
miután mostanában a hajtással eléggé az erdőben voltam (szar kuplung, stb).Lelépné az SH-t? Elképzelhető. Számít ez? Nekem nem. Neked valamiért igen,
mert mindig hasonlítgatni akartad, hogy mi mennyit forog, meg mennyire megy!
Inkább örülj, hogy megbízható fiatal motorod van.És add el, ha széthajtottad.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19787 üzenetére
Jogos: nekem a robogózás és a robogószerelés a hobbim. Ez van: így alakult.
Hazamegyek, megforrasztok pár dolgot. És örülök neki, ha működik... (Más meg
azt mondja, hogy mi ez a szar? Meg megint szét van barmolva a motor? Hehe...)Egyébként én sem gyorsulok le mindenkit. De a Burgit tudtam, hogy otthagyom!
Természetesen akkor is pont ugyanúgy gyorsultam volna, ha nincs ott, mivel épp
a hajtást teszteltem, de tőlem hiheti azt is, hogy csak miatta. Vállat vonogattam.Anno a T-Max külön vicces volt, de jött pl. tőled a fikázás, hogy az nem lehet stb.
Pedig nem azért írok be ilyeneket, hogy kamuzzak, hanem mert egy élmény volt.Igen, a negatív élmény is élmény, ezért is "blogolok" néha ide, arról is, ha valami
éppen szar. Ha kialakul róla beszélgetés, hát kialakul róla. Tanulhatok belőle! Ha
nem nettó fikázás, nincs vele semmi baj. Ha meg másnak kell és tudok, segítek.
(Ha nem tudok, nem segítek...) Ez ilyen: valószínűleg te is félreismersz, csak
azért mert sokat írok és kómásan olvasod, vagy valami hasonló. Ez van.Ui: a Burgi amúgy különösen jó összehasonlítási alap, mert elég hasonló blokk,
és tök ugyanaz a hajtás, csak éppen máshogy van hangolva, tehát ha véletlenül
nem tudom azt sem legyorsulni, akkor valami nagyon el van b*szva nálam!Ja igen, 2T mögött nem, mert durva a füstje. De mondjuk dízelek mögött se faja.
(Ezért kell előzgetni őket... Amúgy sem szerencsés motorral "vonatozni".)yodamastah: az xmaxba meg befer 4szatyor kaja
Ne fokozd: az SH-ban nem nagyon van ekkora csomagtartó. Jó kis gép lehet![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #19802 üzenetére
Én meg néztem ma (szokásosan kétszer) gyorsulást és megint szar. Ki érti ezt? Szerk: mondjuk nem mertem nyélen indulni, mert alapjáratról hirtelen rárántva képes fulladni. Kicsit még állítani kéne rajta, hogy ezt is lekezelje. Akkor meg a fogyasztás lesz magasabb, vélhetőleg. De hát ez van. Most nem piszkálom! Holnap lehet, megyek egy Balaton-kört, jó lenne a tavalyi 3.7-et megismételni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #19804 üzenetére
Lényegében igen a válasz minden kérdésre. Az mondjuk baj, hogy nem tud még
teljesen bemelegedni, mire a tesztegyeneshez érek, de hát az egész út 15 perc.
Guminyomásra még ránézek + a hajtóműolaj szintjére, aztán: hagyom a francba.Szerk: hm, csak 800K lenne egy
friss olasz importABS-es 12 éves T-Max?
A következő hasonló hirdetés jó: a képeken látható extrákkal 900. És nincs kép.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz lehella #19806 üzenetére
Ja jó, csak úgy írtad, hogy "Éves izgalom", azt hittem, minden évben így néz ki.
Burt: hát nem teljesen legál ott a történet csak 60-ig, úgyhogy nem részletezném. Igaz, szerepelt már videón, de az azon látható szereplők valósággal való egyezése csak a véletlen műve lehet. Mondjuk elképzelhető, hogy a linket kihagytam: LOL
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz #31733248 #19814 üzenetére
Ami szépen van írva, az a Sony AS200V felvétele, Action Cam Movie Creator-ral.
A digitális narancssárga szövegek sajátok, az UTCOMP log-jából generáltam.A fehér pedig, ami csak egy rövid szakaszon jelenik meg a gyári óra által jelzett
értékek kézi átírása, hogy össze lehessen hasonlítani az UTCOMP által mérttel.Volt pl. szövegfelirat is "Kicsit hideg a víz, de nem baj...", amit nem írtam már rá:
amit hallani, hallani, elvégre nem Motovlog ez, csak egy sima TESZT felvétele.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ha azt mondják, padon mérnek AFR-t, azt hogyan csinálják?
Bedugnak egy szondát a kipuba, hátulról, aztán hadd szóljon?Szerk: így az 5. évhez közeledve egyszer tuti le fogom méretni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19844 üzenetére
Nem tudom amúgy, milyen relevanciája lenne egy robogót egy "váltós motorral"
fékpadi eredmények alapján összevetni. Ki az utcára és usgyi. Már ha érdekel.
(De simán kijön az, hogy valaki "elváltja magát", és akkor lemarad: húha!)Helyén kell kezelni az ilyesmit. Engem eddig sem érdekelt, hogy egy másik
motorhoz képest mit tud a ketyere: korábban volt egy nyomatékgörbém, de az
az oldal megszűnt. Elvileg padon csinálták, és keréken mértek, ahogy azt kell.Most is inkább azt nyomoznám, hogy magához képest hol van a bukovári?
Mert az érződik, hogy egy 10.5-ös, meg egy 8.6-os eredmény nem ugyanaz...
Persze, rögtön ott van, hogy kopott kuplung, 0.2-0.4 tized csak a rajtnál. Vagy
a keverék, ami nem tökéletes, és nyélre kirobbanás helyett inkább befullad.Ezeket megmutatná egy fékpadi mérés, főleg ha közben végig mérnek AFR-t:
ha valahol, bármiért éppen túl szegény, vagy túl dús, rögtön világítana. Elvileg.
Azért kérdeztem, hogy pontosan hogy megy ez. De majd rákérdezek náluk...Nem az első robogó lenne a világon, amit padon is mérnek. (Még ha csak ők!
De amúgy máshol a tuningelemeket le szokták tesztelni. Pl. rezós kipu, stb.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #19843 üzenetére
Elbizonytalanodtam amúgy a korábban megismert EngineGraph-os görbékben...
Tudniillik Malagutiék saját bevallása szerint ez a blokk valóban ~30 LE, viszont ezt
a tengelyen mérve értik. A hajtáslánc veszteségeivel a keréken ebből ~27 marad...
Hasonlóképpen a nyomaték maximális 34 Nm értéke is a főtengelyen értendő! Ám
akkor ilyen értéket nem szabadna, hogy mérjünk vagy (Burt kedvéért tévesen) erre
következtessünk a keréken, mivel ott elméletileg csak 30 Nm marad... Erre mi volt
az elvileg padon mért, kerékre értett ábrán? Bingo: 30 LE és 34 Nm csúcs! Vicces.Abban viszont egyre biztosabb vagyok, hogy a teljesítményvesztésem* egyszerűen
abból adódik, hogy nem forog ki annyira. Csak azt igazán nem értem miért, de már
írtátok korábban, hogy járatni kell, hiszen újak a gyűrűk, be kell kopnia... Meglehet!*: merthogy lényegében erről van szó. Amúgy, ha a motort nem tuningolom, hiszen
ahhoz sose nyúltam (kivéve, amikor a karbi kicsit elállítódott!), akkor kizárólag a
varióváltóval játszik az ember, így azt botorság lenne kiiktatni a mérésekből. Éppen
az a lényeg, hogy ideális fordulatszámot kéne belőni... Persze ahhoz ismerni kéne
a valós nyomatékgörbéjét a motornak, de azt meg így a keréken mérve pont a váltó
miatt nehézkes megismerni: van értelme a kihézagolt variós tesztnek. Csak más...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #19852 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #19857 üzenetére
Hasonló, de nekem csak sima Action Shirt van. Így már eléggé leamortizáltam...
Mármint nem pereceléssel, csak anyagában gyengült el / szakadt is meg. A Pro
L2 gerincvédő pántja is már borzasztóan kinyúlt, messze nem olyan passzentos:
annak csatjába tud az ing beleakadni. Persze, ha kívülre venném, nem lenne baj!Amúgy nagyon szeretem, mert nem izzadok benne szarrá, és talán még védene,
ha perecre kerülne sor. (Nem 100%, mivel már nem olyan, mint új korában.)
Viszont a Pro L2 alatt konkrétan csatakosra lehet izzadni 35 fokban. Ez ilyen.
És még mindig jobb, mint magában a Pro L2, és semmi könyök / vállvédelem.
25 fok felett a cordura kabátot nem bírom ki. De abban is FF protektorok vannak.Econ: grat hozzá, jó cucc. Holnap gondoltam egy kisebb gurulásra, ha úgy
adja ki, esetleg a fogyasztástesztelő karika is belefér, még nem tudom.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ritkán megyek ilyen korán. Őrült motorosok vannak kint!
Madison, Jazz, Beverly, mindegy, de tolják jobbról, balról.
Igen, néha egyszerre (életveszélyesen). 80-90 kmh körül.
Mindenesetre baromira kell figyelni (bárhol rádrontanak).Ui: 10 perc alatt értem a kórházba amúgy. Lidokain rulez.
Ja és hideg volt picit (relatív), kellett neki némi szívató.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Amúgy gurulni senki nem akart volna jönni? Igaz én sem mentem...
Csak egy sima tankolás fért bele 150 km-nél 9L elfért... Nem kevés.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #19870 üzenetére
Lehet azért, mert nem egy rozzant kínai telón ül a hátulja... (Bocs csongi!)
Viccen kívül nekem sokkal jobb lett az úttartása az öreg taligának, amikor az
új hátsó teleszkópot megkapta. Nameg a szétszakadt szilent cseréje után is.Érdekes viszont, hogy mostanában megint érzek néha vmi bizonytalanságot:
meglehet ennyit amortizálódott a szuper pesti utakon a futómű 1-2 év alatt...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #19901 üzenetére
A műszerfal burkolat egyik 3000 Ft-os idomát átfúrva.
Öreg motoron ez gond nélkül bejátszható, újon necces...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz #31733248 #19911 üzenetére
Kikérem magamnak + márkatársaimnak a mindenki japánnal nyomja mondatot!
Az olasz szekció, amennyire így fejből emlékszem rá:
Beverly: longwild (250), Brogyi (400), balazs1011 (500)
Madison: nyogo83 (125), miresz (250), jómagam (400)
Nexus: campers (500), AndrewTdi (ja, ő már nem)
Scarabeo: Grillo (125)Szerk: természetesen lehet, hogy már mások sem, ha régen nem írtak a topikba.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #19917 üzenetére
Azért nem vagyok tévedhetetlen, sőt! Pl. nyogo 125-öse alapvetően Yamaha...
Mármint a motor... Miresz pedig valójában nem 250-est, hanem S200-at hajt(ott).
Viszont, felrémlik StoneBridge, és az ő narancssárga 250-ese, azaz olyan is volt
valamikor... Azért ez kicsit sok Madison egy ilyen "általános" topikban, LOL...De ha már japánokat kell reprezentálni, akkor ott van pl. huszi! Egymagában 3-4
japánnal: 180-as Majesty, 125-ös Cygnus, 50-es Dio (talán), és a 650-es Suzuki.
(Jó, hát utóbbi mondjuk pont nem robogó. De ha egyszer robogós, és azzal jár?)Szerk: kihagytam hauptmann Atlanticját, bár nem tudom, megvan-e még, vagy a
szerviz egyszer ráült a baleset után, és már ott fog megrohadni náluk az udvaron.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #19927 üzenetére
Ez kicsit úgy hangzik mintha túl dús lenne: az automata szívató lehet a ludas.
Melegen ugye kikapcsol, tehát ott jó a beállítás nélküle. De ez csak tipp.
(Azért is gyanús, mert ha kicsi gáz kell neki, az ugye csak kicsi levegőt jelent.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #19929 üzenetére
Nem... Dús, azaz sok a benya, kicsit fuldoklik benne. Ez a tippem.
Mivel nekem melegen volt ilyen, csak pici gázzal (=levegő) indult:
utána állítva az alapjárati csavarnak, a jelenség megszűnt...
Nálam annyi a könnyebbség, hogy a szívató manuális, nem zavar.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #19937 üzenetére
Rengeteget járok és költök a szerelőkre.
Én ma borítottam rá egy százast megint a vasra. Munkadíjat nem számoltam fel.
Amúgy "csak" 70K lett volna, de a postaköltség, a vámeljárás, és a tréfadolog.Cserébe >9A töltést mérek már alapjáraton + nem omlik össze az akkufesz!
Ha meg terhelés nélkül járatom*, akkor se küldi szét az akkut 15V-tal: f*sza lett!
(Vannak dolgok, amik megfizethetetlenek. Minden másra ott a MasterCard. LOL!)*: pl. a kertben manőverezésnél, ha nem kapcsoltam fel a lámpát, mert minek.
Ezen a képen jobbra lent belóg az a "szakadék" kábel, amin eddig járt a delej.
Tudtam, hogy rossz, de nem sejtettem. Nade mindegy. Két legyet egy csapásra:
a döglődő akku kukázva, helyette bekerült a böszme, új fesszab új vezetékekkel.Kicsit más dimenzió, a csatlakozó minőségén (és a vastag kábeleken) is látszik:
De fizikailag annyival nem nagyobb, így a rögzítési pontjai is pontosan oda estek:Szerk: az, hogy jó egy éve alapjáraton csak 3A-t mértem egy kicsit megtévesztő:
akkor ugyanis egybe fogta a lakatfogó a töltőkábelt és a motor 12V-os ágát, azaz
3A töltés az alap fogyasztókon felül volt értendő, most a 9A meg ugye natúrban...
Lehet, holnap rámérek, hogy mennyi is az annyi, de nem lehet sok amper, szvsz:
azt tudom, hogy sokkal jobb fesszab, mint az előző + sokkal jobban van bekötve![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #19885 üzenetére
Nekem meg - első ránézésre - úgy néz ki, hogy gebasz lesz az alig egy éves
szilentjeimmel. Ugyanúgy érzem a lágymányosira felhajtásnál, hogy "nem jó"
valami, csak mindig elhessegetem a gondolatot. Most eléggé szét volt kapva,
a fesszab miatt, és odapillantva* mintha pontosan olyan lenne, mint a régi.
Mármint szakadt. Nade sebaj. Most már itt a régi, el lehet vinni vmi szakihoz.
(Azelőtt nem volt opció, hogy motorblokk ki, és hetekig várok az alkatrészre.)*: a tévedés jogát fenntartom, nem volt időm nézegetni. De majd holnap!
Szerk: előtúrtam a tavaly augusztusban megosztott képet. Készült: 17/06/14
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #19941 üzenetére
4-5000 rpm meg 13.3V
Az leginkább úgy hangzik, mint egy (fél)halott fesszab.Szerk: tényleg el van szakadva a szilent, röhej a köbön...
Hacsak azért nem, mert a szerelő pakolta ki-be a blokkot...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #19944 üzenetére
Akkor most arra kérnék tippeket, hogy hova lett a töltésem egyetlen út után?
Merthogy nincs. Az akku ugyan bírja, szóval hazafelé nem lesz gond, otthon
persze majd kimérem edzés után, csak addig is bassza a csőröm a dolog.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz nyogo83 #19949 üzenetére
Az a datasheet nekem is megvolt, és nagy tévedés, később írják, hogy 230W helyesen. Szerencsére amilyen fárasztó volt szét, meg összeszerelni, annyira röhejes hiba volt, amit elsőre nem is vettem észre. Elsőre annyit láttam, hogy szétszedés után ráindítva rögtön működött, én meg néztem, mint hal a szatyorban, hogy ezt most hogy. Nem nyúltam ugyanis hozzá semmihez, csak a megszakítóra mértem rá, hogy nem-e oldott le, és maradt úgy. De nem. (30A-nál lőné le magát, annyit meg nem tud a motor, rövidzár meg nem volt. De ha lett is volna vmi, és amiatt levágna, akkor visszahűlés után visszakapcsolná magát: auto reset circuit breaker, vagy mi a szösz.) Nade! A lényeg, hogy nagyban videóztam a különböző kábeleken mérhető áramerősségeket, miközben ugye nem értettem, hogy most mitől működik, aztán egyszer csak a kezemben maradt egy testkábel: annyi ilyen fos van már az akkunál, hogy egyszerűen elbújt mint az a bizonyos Kábel a rengetegben. Mitől működött mégis tegnap, és ma délelőtt? A fém aksitartóhoz ért hozzá teljesen véletlenül. Konkrétan a fesszab testkábele... Hazafelé amúgy már gyanítottam, hogy kontakthiba lesz, mert egy kigyorson egyszer csak volt töltés, aztán fél perc múlva megint semmi. Csak el nem tudtam képzelni, hogy hol lehet KH, hiszen vadiúj csatik vannak, és a kritikus pontokon nekem is forrasztva van. (Értsd, nincs a leharcolt gyári kábelezésen/csatin áteresztve, hanem levágtam szépen a generátor után, és az közvetlen rá a Shindengen csatijára.)
Amúgy nem soros, de MOSFET-es: FH020AA Brogyi ajánlásával.
Bogyó bá': azért a GS-nél gondolom nem ekkora szívás hozzáférni. Körbe van burkolva ez a ketyere mindenféle egymásba-aggatott, meg csavarozott műanyag idommal. Rémálom lebontani. Sőt, ha nem lenne benne ez a böszme aksitartó, akkor még nagyobb szívás lenne, mert akkor az orrától nem jönne ki a lábtartó rész, tehát azt is le kéne engedni. Mindenesetre éjjel megnézegetem a logot, meg a videót, szerintem most már rendben lesz nekem is... Ahogy az index fórumon írtam, örökélet +1 évig... És nem 15 percig, mint elsőre. De már megszoktam: elsőre sosem sikerül...
De már majdnem.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Míg el nem felejtem: az új fesszab örömére gyorsulgattam a szokásost ma, akkor
még nem tudván, hogy kontaktos, pedig a log szerint Lágymányosin már kiakadt.*
Szóval: 10.0 / 3.6 / 10.6 és a következő 10.6 / 3.8 / 10.6 Nem fura ekkora szórás?*Szerk: a méregetős videóból lőttem egy képet, hogy hova bújt az a rohadt kábel.
Amúgy a képen az látszik, hogy a xenon épp 7,2A-t szipkázik az aksiból.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #19954 üzenetére
Uh, elég komolyan rákészült, hogy hevederbe benyomott két db ekkora akksit.
ON: minden szép, minden jó, piros lámpánál állva, xenonnal is van töltés! Őrület...
(Éjjel feltöltöttem rendesen az akkut a CTEK-kel.) Már csak azt kéne rendbe tenni,
hogy a mércék valós reszt lássanak, ne átmeneti ellenállásokon csökkentet.Hűtőventi amúgy 2.5A-t bekajál, az barátok közt is 30W, de ez az akku bírja jól.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Tompító nélkül jöttem edzeni, de estére visszaarakom.
Van egy csóka az utcában, aki éjfél körül jár haza, hangos
dobbal. Azt néha szívesen megkérdezném, miért, hehe.Szerk: azért durva ez a 4Road így. Messzire elhallatszik...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #19988 üzenetére
Na igen. Én is ezért rendeltem végül egy tök ugyanolyan kabátot 6 év után,
mint ami korábban volt, mert abban nagyon fixen oda jönnek ki a protektorok,
ahova kell, amit meg vettem nagy hirtelen, azt visszaadtam, hogy bocsi, de a
motoron nem próbáltam, s valójában lóg rajtam, mint tehénen a gatya.Természetesen a gyári szivacsot kivágtam, és helyette ForceField van benne!
Ég és föld... mondhatnám, hogy kényelemben is, de inkább biztonságérzetre.Sajnos a protektoringben nagyon lötyögős a történet, sőt egy szűkítő sincsen
rajta meg semmi. Persze annál jobb, mint pólóban esni, de azért örülök, hogy
ha már esni "kellett", akkor a kabát volt rajtam (nem érezte meg a könyököm).https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #19992 üzenetére
Kapcsolódva bajnokpityu kommentjéhez: autópálya tempó nélkül is karcsú a 400K.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Flashback #19999 üzenetére
Szerintem csak nagyon félreérthetően fogalmazott. Ha jól értem a nála éppen
felújításon lévő Scarabeo hengerfeje az, ami "csak" 28 ezret futott állítólag, csak
éppen úgy néz ki, ahogy, és egy kisebb vagyon lesz a felújítása még baráti áron
is. Hiába nem számít munkadíjat/magának csinálja, az alkatrész az sokba fáj.A konkrét Jazz-hez még annyit, hogy nézd meg a rendszámát. Mikor hozták be?
Naugye. Napi használatban van, tehát a km változhat: hova volt visszatekerve?Szerk: és akarod-e fizetni a komplett felújítását, ha beüt a krach? Mert esélyes...
Az a legbosszantóbb, hogy nem tudni mikor. Előbb-utóbb minden beszarik: lehet
hogy megvennéd, és mennél vele boldogan két évet, s csak akkor, de lehet, hogy
két hét múlva nyekken meg valami, ami zsebbenyúlós. Ezért időzített bomba, na.
Fogalmad sincs, mi, mikor volt cserélve, és mikor lenne esedékes, ha az óraállás
kamu, márpedig abban biztos lehetsz, hogy az. De lekérdezheted a BM-nél 2012
január elsejéig visszamenőleg, hogy milyen óra állásokat rögzítettek a vizsgákon.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen