-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20555 üzenetére
Mivel most kint van a kerék, könnyű volt lefotózni, "látatlanban" hogyan rakták be:
Szerk: nem tetszik a ricniben látható olaj, gondoltam ideje ránézni a szimeringre...
(Csak tudnám hova a francba raktam a tömítőpasztámat... a szerelő rakta össze a
hajtást, szóval meg sem lepődök rajta, hogy nincs meg, de szerintem visszaadta.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20590 üzenetére
Nagy piaci takaritas lesz
Én azért kicsit tartok tőle, hogy az olyan hirdetések fognak "elszaporodni", ahol
kínosan ügyelnek arra, hogy véletlenül se látsszon a rendszám... Ne legyen már
előzetes utánanézés, menj csak el érte, majd kiderül. (Hogy még nincs is rá.)Itt van pl. ez a 350-es. Egyetlen fotóval: minek több. De garantált a kilométer.
Amúgy tényleg lehet, ha úgy első tulaj, hogy nem csak Magyarországon, de na!
Szerk: amúgy ugyanezt a motort hirdette a Dream is. Kár, hogy nem emlékszem
a rendszámára, most rá lehetne nézni, mennyi az annyi. Vagy pl. az a Velvet...
Van egy csomó kép, rendszám richtig nincs... De egy korábbi hirdetésben volt.
Az mindenesetre megállapítható, hogy "sokat állt". Lehet, hogy csak szerelőnél?
(Ennek viszont ellentmond, hogy akkor a szerelőtől futón vitték eredetvizsgára.)Szerk: tudom, tudom... Elszakadt a spirál, és nem volt "kedve" kicseréltetni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20607 üzenetére
Régi orosz unintelligens csodát, ami nem kérdez, csak odabassza az áramot.
Szerk: de ha gondolod, egyik CTEK-em tudja a supply módot, mikor 13,2V-ot tol,
max. 7A erejéig. Ha azt rákötöd, akkor szép lassan magához tér(ne) az akku.
Viszont ha sokáig volt ilyen állapotban tartva, akkor igazán jó akku sosem lesz...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20609 üzenetére
Velvetben szerintem mechanikus óra van, de amúgy igen... A digitális spirál.
(Lásd a digitális órás nagy Maja jeladó mágnesét, ami kettétört, és onnantól...)MÁS: tökéletesen működött a szimering kiszedő cucc. Könnyen kikaptam.
Ellenben a visszahelyezéssel (új szimering értelemszerűen) gondjaim akadtak...
Hiába szilikonzsíroztam meg, elég nehezen ment a helyére. Gondoltam betolom
a távtartóval jobb híján: úgy is nehezen ment... Aztán mondom, majd helyrerakja
a variócsapszeg... Ha az nem tolja helyre, akkor semmi! De nem. Kinyomta a
szilikonzsírt, ahogy ment befelé, de a külső ajak valahogy kifordult, és baszott a
helyére menni a (főtengely köré). Mit rontok el? Megpróbáltam megint, még több
zsírral, azon felbuzdulva, hogy a felesleget úgy is kinyomja, de ugyanaz lett...
Mondtam már, hogy működik a szimering kiszedő cucc, amivel könnyű kikapni?Szerk: cseréltem már főtengely szimeringet (a nagy Maján), elsőre persze azt is
elszúrtam, de aztán másodikra tökéletes lett. Nem emlékszem ennyi szívásra...
Szerk2: kezdem kapisgálni, hogy valami beütő szerszámra lesz szükségem...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #20617 üzenetére
Nekem 4V-ról hozta vissza a CTEK, s most is kiválóan üzemel. Azért figyelem!
(Motorakksi a szerelőnél került mélykisülésbe, soha nem lett már normális...)Szerk: aztán lehet, hogy keverem, mert a motorakku is volt, hogy 4V-ra merült.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20619 üzenetére
Nekem van egy használaton kívüli "primitív" töltőm, ha érdekel. Még pont
a Maja miatt vettem, amikor nem vitt be melóba az első éles napján...Azóta persze kiderült, hogy nem életbiztosítás, de nem sokat használtam.
Szerk: inkább olyanra használtam, hogy arról hajtottam az ütvecsavarozót.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Szerk: kis fogyasztású VS. 5+!
Tudom, most 4.5... de volt az 5.1 is...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Kicsit elkanyarodva az óratekeréstől: találtam egy "szinte-patikus" IC-t, amivel a
VR szenzoros fordulatszámjelet be tudnám tolni feszültségként az UTCOMP-ba.
LM2907-re hallgat. A kérdés, hogy honnan lenne érdemes beszerezni, s esetleg
"nem-e lehetne-e" olyan verzióban, hogy ne mikroszkóp alatt kelljen forrasztatni?Kész termékként tudnék neki a legjobban örülni. Emberi méretű csatlakozókkal.Annak idején rettenetesen megszopattam magam egy Maxim MAX9924-gyel...
Konkrétan képtelen voltam a NYÁK lapba beforrasztani, nem volt hozzá jó pákám.
Pedig az legalább korrekten tudta volna adni a digitális fordulatszámjelet: ehelyett
a lengyel CR-PWM-et használom, amit nem éppen erre találtak ki, csak jó hozzá,
viszont 5V alatt nem konvertál. És alapjáraton PONT egy picit kisebb 5V-nál a VR
szenzor jele, így nagyjából úgy néz ki, hogy 2000 rpm alatt bezuhan a nullába.
Ezt mondjuk kibírom. Azóta van pákám. Talán meg tudom csinálni ezt a részt! De
az UTCOMP gyakrabban mintavételezi az analóg jeleket, így pontosabb/gyorsabb
lenne a fordulatszámjel, ami varióhangolásnál nem hátrány.És grafikonokhoz is jó. -
DigitXT
félisten
OFF de jó: 600K-t futott bömös, bontatlan motorral, fasza vele autózni...
Aztán kiderül, hogy a 150 lóból valójában 90 alatt tud, de tulaj nem érzi?Mondjuk az is igaz, ha "csak 3000-ig" húzatja ki mindig, ott meg még jó.Egy megjegyzés: ha azért kerül adásba, mert sokat futott, és büszke rá,
hogy jól bírja, miért mond be 30-40K éves futást? Nem jön ki a matek.
L-es rendszám, szóval 2010 környéki import, és 108K-val vette - sőt még
azt is tudni véli, hogy 192-ről volt visszatekerve! - viszont a lényeg: a 8 év
alatt csak úgy jön ki ennyi km, hogy bőven 50 fölött fut évente (közel 60).
Az ugye derék! Csak miért nem lehet ezt bemondani? 50-60 ezer évente.Vagy az újságíró miért nem szól közbe, hogy nem 20 éves az autó?Na jó, lámpaláz... Egy ilyen cikk után úgysem tudja már visszatekerni.
Ui: meg ilyenkor elgondolkodok, hogy a 10-15K olajcsere periódust hogy
vezeti le? Amikor kijön, csere? 10 vagy 15 sem mindegy: évi 4-6 csere...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20653 üzenetére
És milyen gép lett a Madison helyett? Kicsit szomorú vagyok, mert
te legalább értettél az elektronikájához (is): voltak közös témák...Abban is igazad volt, hogy a SZÜF még fog "töltődni". Onnan a kép.
Most már vannak műszaki infók. Kérdezhetem újra a Yamahákat.Ui: össze kéne rakni a vasat, csak beteg voltam: a fészerben rohad.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Debilon #20667 üzenetére
Egy kollégám anno egy ezres túramotorral fetrengett egy jót.
Nem mondhatni, hogy vékony volt a gumi. Csak csúszott a sín.Szerk: komfortérzetben lehet azért köze hozzá, meg a nagyon
"virsligumi" hajlamos deformálódni, ha úgy kapja az ütést.
(Ja és egy nagyon széles gumi egy része még mindig lehet az
aszfalton, amikor a virsli már teljes terjedelmével a sínen van...
Az sem mindegy, milyen szögben hajt át az ember a síneken.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ez mekkora szopóroller lehet vajon? Ha tényleg felújított, miért adja el olcsón?
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20672 üzenetére
Persze, azt vágom, hogy olaszból 2012-ben (8 évesen) tekert órával jött. Azt is
gyanítom, hogy nem lehetett nagyon pipec, ha utána valós a magyar futása.
Ellenberger az utóbbi időben csak csavarodott bele a km, s simán lehet, hogy
esedékes lett egy blokkfelújítás... Ami után viszont vagy jó, vagy nem jó.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hehe, jó ez a SZÜF: tök meg voltam győződve róla, hogy a kis Maja csak papíron
vizsgázott anno, még csak ki se tolták a kereskedésből, de nem... volt vizsgán!
Persze a műszaki ilyen szempontból semmit se jelent: attól még volt baja.Sok. -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20696 üzenetére
De mondjuk a törött (majd kijavítgatott) motor hibátlanként való hirdetése
azért már megérne egy misét a szervek részéről is. És ha elment a váz?
Nyilván leszarják: persze csalnak az állapottal, ezzel miért ne csalnának.Szerk: nekem ezzel az a bajom, hogy a sokat futott motor max. lerohad.
Átbasztak, vakargatod a fejed. De egy törött esetleg balesetet okozhat...
(Mittudomén, görbe a villa, elkezd kóvályogni, aztán meg nem adja ki.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #20698 üzenetére
ez kapott szerintem egy új vázat, igaz erről nem találok semmit a papírjaiban...
Hát pedig kevéssé valószínű, hogy az új vázra átütötték a régi számát, és kész.Szerk: mondjuk a Cygnus kálváriáját ismerve bármit el tudok képzelni. Típusa eltér! Aztán mégsem! Megállapítom, hogy eltér, de! Külső beavatkozásnak nincs nyoma. Aztán mégis. Csinálj új forgalmit, mert ez egy Cygnus, és nem Beluga. De XC 125!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #20702 üzenetére
Amúgy egyszer szedtem szét egy bontott órát. Ha olyan szinten hozzáférsz,
akkor egyszerűen átpakolod a fogaskereket olyan számra, ami tetszik. Gond
inkább akkor van, amikor lusta ezt csinálni, és tényleg tekergetni kezdi: anno
a Dacia 1310-et a szerelő (!!!) tekergette, nem tudom, miért, talán azért, hogy
leplezze, hogy járt vele, amíg nála volt. Mindenesetre valamit eltört az órában,
és utána minden 80. km kimaradt. Egy élmény volt, mire kiderül, hogy mi van.De szintén régi sztori: ismerős a szüleitől úgy kapta meg a kocsit, hogy pont
hány km lesz, ahova megy, blabla! Segített, hogy elviszi a családot a vonatra,
de ugye akkor lebukik, hogy 5 km-rel többet ment. Nosza, lehúzta az órát, és
gond letudva. Szóval van ilyen IS. Vagy a nagy Maja törött jeladó mágnese.De amikor pontosan tudod, hogy 50K van benne, de hirtelen 15 lesz, és megy
kétszer annyiért a piacra egy palimadárnak, aztán szakad a vezérműlánc... Á! -
DigitXT
félisten
OFF, de kellőképpen felháborító: igazi "c típusúak" lehetettek (akár fehér bőrrel is)
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20713 üzenetére
Kellően gyenge... nyehehe. Amúgy ez még a régi modell, nagyfülű, csúnya.
A blokkja viszont 1:1 Yamaha, szóval az legalább rendben van. Azt mondja,
óra szerint 100-at megy, az hihető. És azt is, hogy 80-nál kényelmes: ez is.
Én a 180-as Yamahával utaztam kényelmes 90 körül (valós, SpeedoHealer).Kizártnak tartom a 8 literes tankot. Bár régebbi modell, meg picit változott a
segge, de 12L lesz az, más kérdés, hogy nem egyszerű rendesen telerakni:
valószínűleg a cikkírónak sem sikerült még, és az első csattanásig rakja.Ja és, ha már végigkommentáltam a cikket: kapható komplett átalakítószett,
amivel a tükrök lecserélhetők az új generációsra. Egész baráti árban, sokkal
olcsóbban, mint mondjuk az indexek ára lenne magában. (Röhejes, de tény.)ami hiányzik, az az erőtartalék
Hát erról van nagyba' szó, méghogy kellően gyenge. Na ne röhögtess.lehet, hogy egy 400-as Madison lesz az utódja
Szerencsétlen... -
DigitXT
félisten
OMG: Eladó 8 darabos motorkerékpár gyűjteményem néhány darabja az asszony nomására. Ez a motorom is. Szezonra felkészített, rendezett papírokkal tulajtól. Hibátlan szervizelt motorral, alacsony fogyasztással kiválló utitárs. Koránál fogva, apró esztétikai hibákkal. Utálom a robogókat de azt mondom ez már ok! Tastes súlyos paripa, de alacsony súlyponja miatt jól kezelhető. Kissé lomha de ez kell is ha kanyarban borítva rángatnánk a gázt. Így is eldobaht! Pudingoknak nagyon nem ajánlom. Vegyenek Riga 12-őt.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20738 üzenetére
250-es Maja volt, semmi extra. Amúgy egyetértek azzal, hogy kicsi lomha,
és biztos el is lehet dobni a kanyarban. Csak nem gáz rángatásra, hanem
a futómű miatt, esetleg még a kopott gumi is bejátszhat. Vagy, ha nagyon
nem "puding", az emberünk, akkor úgy ledönti, hogy leér valami, és nyekk.MÁS: kicsit kehes a Cygnus órája, most néztem GPS-szel, hogy próbálok
óra 40-et tartani, aztán az 43-44*, amúgy ugrál a mutató. Spirált cseréltem.Mindenesetre a távolságot jól méri, és "top speed"-en (GPS87) keveset csal.
(Belevert a 90-be emlékeim szerint, a kamerán kicsit "csalóka" lett a nézet.)*: gyanús volt, hogy annyi lehet legalább, mert van az utcánkban egy ilyen
figyelmeztető tábla, hogy tartsd be a 40-et. Kocsiban óra 40-nél nem jelez,
ennél meg óra 40-nél bőven villogott, szóval sanszos volt, hogy alámér...Szerk: de amúgy ezt a futóművet, meg ezt a "fékrendszert" (elől-hátul dob),
nagyon nem arra találták ki, hogy valós 80 km/h fölött jaszkarizzak. (Inkább
a Riga.) Az elindulás meg olyan botrányos, hogy szerintem törött a kuplung.
Folyamatosan menni akar, alapjáraton taszigatja a kasztnit, nagyon gyanús.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Badboys #20742 üzenetére
Mindkettő járható. A kézinek van sok előnye + egy hátránya: kényelmetlenebb!
A sok előny meg minden más. Nincs indítási nehézség "félmeleg" motornál stb.
Egyébként biztos van utángyártott "occó" is (76K-ért már karbi is szokott lenni).
Adott esetben javít(gat)ható, ideig-óráig elketyeg, ha szétesett, de inkább csere. -
DigitXT
félisten
válasz csongi #20747 üzenetére
Jah, remélem a Lenoardo 250-re a helyére lehet majd pattintani.
MÁS: Cygnus kapott egy kis törődést. Mint a rakéta, vaze! Igaz, csak a
kertben próbáltam ki, majd holnap mérek. De ég és föld! Nem pörög a
hátsó kerék alapjáraton (ez önmagában is nagy szó), s nem egy kómás
csiga gyorsulásával indul meg, leejtve a fordulatot, hanem virgonc.Cserélve:
kockásra kopott gyári 12 gramm görgők -> Dr. Pulley 10 gramm
mindjárt elszakadó, atom repedezett szíj -> újszerű, elvileg kompatibilis
hajtóműolaj (amúgy szép volt, benéztem a hajtóműbe is, patika állapot)Kuplung hál'istennek NEM törött! Csak a rögzítő csörög benne a seeger
alatt és már tudom, miért nem raktam bele anno (még tavaly) azt sárga
Malossi kontrasztot: nincs 46-os dugókulcsom. Azóta se: sebaj, már
a rugó is eltűnt huszi garázsában... De "legközelebb" meglesz: cserélni
kell a véglehajtás szimeringet, mert okádja az olajat, de nem volt kéznél.
(Azért egy darabig biztos elmegy így is, mert volt még benne bőven olaj.)Ui: elég dzsuva volt az egész, kb., egy flakon féktisztító ráment, LOL.
Ja és visszaraktam a varióba hézagolót: bent volt a Dr. Pulley dobozában.
Kihasználtam a tavaszias időt, ahogy kell:motoroztamszereltem egy jót![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #20730 üzenetére
Visszaolvastam picit, korábban csak mobilról dobtam be egy-egy gondolatot...
Szerintem a Multivar körül kell keresni a megoldást. Az ugyanis egy gyorsulásra
hangolt cumó, hogy érezze a "tuner", hogy harap a masinája. Szóval abszolút jó,
seggbe-rúgós érzés (ahogy írod, megy, mint a mérgezett egér), DE elképzelhető,
hogy adott motoron ezzel a setuppal elfogy az áttétel, és azért van ott a "STOP".Habár 120 és 130 km/h közt nem hatalmas nagy a különbség. A Dr. Pulley azért
nem lenne jó neked, mert a Multivarba nem annyira szeret dolgozni: nekem abba
többször felborult - inkább gyári varióba jó választás. Viszont! Én is tapasztaltam,
hogy a Multivar, a sima görgőivel a közelébe nincs a Pulley + gyári variónak. Már
ami a végsebességet* illeti: szétforgott a motor, és azért lett vége... Valószínűleg
nálatok is ez lesz. Csak fordulatszámmérő híján fülre mondani bármit az merész!Lehet, hogy már túlforog a teljesítménycsúcson, és emiatt nem tud tovább menni.
Rosszabb esetben beletolja a szíjat a deklibe, és az akasztja meg... De ahhoz
már elvetemültebbnek kell lenni: hézagolót kivenni, ha volt, vagy Multivar + Pulley.Csongi gondolatához csak annyit, hogy amikor a Madison vitte a 150-et, hááát...
Soha többet nem mentem vele annyit. Amikor még AndrewTdi-vel jaszkariztunk,
akkor is inkább csak 140 körül volt (gyári setup), de nagyon forgott, és nem való
egy ilyen motornak az a tempó tartósan. És ez 400-as gép, de ennek sem.*: most nem is feltétlenül azt, amit nyélgázon tud, hanem aminél elveszed, mert
érzed, hogy nem lesz jó, esetleg látod a fordulatszámon, hogy már bőven túl van
a csúcson (a gyártó megadja hol a legerősebb a motor): nincs értelme nyektetni.nem szétforogva érte el a 130 at, ott viszont szépen megakadt
Nade, mi akasztotta meg? Nem mindegy... Ha csak ott került egyensúlyba, hogy
a motorerő pont kompenzálja a légellenállást (satöbbit), de amúgy a fordulatszám
fasza, akkor szerintem nem lenne "megakadás" érzésed. De lehet, félreértem.Cygnus sem megakadt 85-nél, hanem nagyon lassan odáig tudott eljutni.
Lejtőn ment többet: holnap kiderül, lesz-e ilyen téren változás.Fordulatszám fülre.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #20751 üzenetére
Na, ragazzi! Ilyen jót még sosem Cygnus-oztam! Letépi a karod a gyorsulás!
Végsebesség meg a Dr. Pulley-nak hála nem csökkent, sőt... Feltartottak a hídon,
de így is megvolt a GPS87, s még ment volna tovább (tuti nem sokat, de akkor is)!
Módosítanám a klasszikust: a legjobb tuning a karbantartással egybekötött tuning.0-60 km/h: 18-19 mp-ről olyan 13-14-re javult. Ez tetemes különbség... 70-nél el is
vettem sajna, így biztos, hogy nem végig nyeleztem. De az a 25 mp is már a múlt.
Mintha egy másik motoron ülnék. Pedig csak új szíj és variótuning (meg takarítás):
kuplungon pl. semmi nem változott, mégsem fog be alapjáraton, nem az volt hibás.
Tudom, hogy a GPS nem a legtökéletesebb gyorsulás-összehasonlításra, de azért
szemléltetésképpen beraktam a ilyen grafikont. Grafikon nélkül egy tapodtat se!16:40-kor mindenesetre nem nagyon lehetne tesztelni autóval. Motorral is gázosan:
Üres úton viszont pikk-pakk kimotorozható jó 30 méteres előny, ami nem mindegy,
főleg ha esetleg tolnának le az autók: nos, így nem tudnak, szóval más az élmény!Szerk: kulcsszó a KILÖVÉS!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20753 üzenetére
Hát igen, ijesztő is volt... Néha gondolkodtam, hogy lábbal kéne hajtani.
Most sokkal "motorozhatóbb". Noha 23 éves, s van benne minimum 50000,
továbbá számtalan esés, még mindig elvisz a pizzériába meg vissza.
Akkut mondta huszi, hogy cseréljem, ha kell, mert amikor elhoztam bikázta.
Azt hittem én is, hogy cserés, de nem, csak le volt merülve. Már a hazaúton
kapott annyi töltést, hogy másnap pöcc-röff, de azért feltöltöttem rendesen.
Mértem rajta indítóáramot is: bőven tudja még, amit kell, egyszerűen kicsi a
kapacitása. De ez ilyen (6 Ah). És AGM. Nem kell sokat állni hagyni a vasat,
akkor nem ürül ki a karburátor, nem kell sokat nyektetni, hogy beröffenjen.Ja és meglepetésemre nem volt ma alatta olajfolt, szóval egyelőre bírja!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20753 üzenetére
Megnéztem a videó alapján is, milyen lett: korrelál a GPS adatokkal.
Tényleg annyi az előny, simán 2 másodperc, ami 60 km/h körül 33 méter:
ha ez egy gyorsulási verseny lenne, akkor azt kell mondjam, szarrá verte!
(Tekintve, hogy kb. 200 méteres távról van szó, jelentős a különbség.)Azért nagyon nem mindegy, hogy a 0-40 ~10 mp, vagy a 0-50 ~9 mp. Azt
most ne keverjük ide, hogy a 9 mp a Madisonnakszarabb napokon0-100,
és a 0-60 se szokott soha tovább tartani 4 mp-nél, max. felborult pulival.
(Ja és 200 méteren belül szokott meglenni a 100 km/h is. Más dimenzió.*)Nekem a Cygnustól ez megfelelő teljesítmény: A-ból B-be jobb vele menni.
(Nagyon kehes volt a karbantartás előtt, emelkedőn elindulás külön fájt.)Egy dologra leszek kíváncsi, a fogyi vajon mennyi lesz a tavalyihoz képest.
*: © 2013, Tudjukki
Szerk: ma amúgy viharos szél volt, így nagyobb tempónál szerintem kicsit
torzította a mérést.Sajna nem hátulról fújt, szóval javítani nem javított rajta.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Kihasználatlanság miatt, mi? És a 4000 km tolatás az augusztusi import óta?
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20762 üzenetére
Én azt hittem, a sok állás az legalább egy hét.
Nem tudtam, hogy elég egy hétvége is. Ha tudom,
már pénteken felszerelem így és csepptöltöm...Plug-in Hybrid
Most próbálok a céges garázsban konnektort lőni,
vagy rosszabb esetben felhozom az akksit tölteni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20764 üzenetére
Na igen, ha elszulfátosodott (nehéz szó!), akkor a kapacitása már ergya...
Ezt bizonyítja, hogy a 0,8A-es töltő is gyorsan "végzett" vele az asztalomon.
Rendeltem bele egy JP akksit: 5K alatt volt akciósan, hazafelé átveszem.
(Rákerestem Brogyi topikjában, hogy viszonylag olcsó, de korrekt gyártó.)MÁS: műszakihoz kéne gyári fényszóró. De amúgy xenont használok. Az a
kérdés, hogy érdemes-e rááldozni egy komolyabb összeget megint egy újra,
vagy elég lenne akár a legótvarabb bontott szar, 15K körül, csak vizsgázzon
le jeligére, hiszen utána úgyis megy vissza a fekete (a projektoros xenonnal).Ui: Malagutiék már nem annyira baráti áron dolgoznak, mint anno... 38900-at
ajánlottak... Most már dörzsöltebb voltam, és rendelés előtt kérdeztem, hogy
ne utána csodálkozzak, hogy lassan ugyanannyi, mint a hírhedt Oem-parts...Vagy a karbinál valami tömítés kezd szétmenni?
Szerk: nem is az volt a gond, hogy sokat kell indítózni, hanem keveset se bírt:
nagyon gyorsan esett az indítómotor fordulatszáma, és nem tudta beröffenteni.
(A nagyobb CTEK rendesen odab.szott neki: pár perc után sikerült a művelet.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA