-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21646 üzenetére
Az a baj, hogy ez nem az a szerelő, ami itt van a szomszédban, hanem
halálfasza alsón dolgozik. És mivel egy éve voltam nála, lehet, már rég
nem is emlékszik az egészre... Persze egy próbát megér, elvégre huszi
motorja lassan két éve ott rohad az udvarán, szóval meglehet a cucc...Szerk: az aranykezű a "szomszéd", ez meg a csapágycserét csinálta.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21653 üzenetére
Szétkaptam, hálistennek ép a rotor, ott volt a tömítés a paszta mellett...
Találtam viszont egy hajszálrepedést a deknin... Nem is annyira "hajszál":
Az anyagból egy kis darab hiányzott, eléggé karistolt. Gondoltam, ez nem
annyira nyerő, ha az áramlásba bezavar, tovább romolhat, így lecsiszoltam.Érdekes amúgy, hogy csak 3,5-4,5 Nm-re kéne húzni, viszont menetrögzítő
kell hozzá. Azért érdekes, mert a nyomatékkulcs balra nem fog kattanni.
Amúgy mindegy is, mert ez olyan kicsi nyomaték érték, hogy a "legkisebb"
kulcsom se tudja, 6 Nm alatt, szóval meghúztam érzésre: jóleszaz jeligére!Valamivel csendesebb lett, nem is értem. De lehet, hogy a kipuff is zörgött,
mivel nem igazán volt meghúzva a leömlő, és a dob között lévő bilincs, sőt!Lehet mégiscsak az lesz, amit írtál, hogy a termosztát átfolyó lyuka dugul,
mivel amikor a termosztát kinyit, megindul a rendes áramlás. Csak amikor
zárt, akkor alacsonyabb a megszokottnál. A víz amúgy szép tiszta volt.
(Nem hátrány, hogy tudom, hogy most nincs benne olaj/még jó a tömítés.) -
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #21658 üzenetére
Épp arra céloztam, hogy vajon mik az alap dolgok? Tök jó, hogy ki tudod venni a
gyertyát! Csak minek, ha nincs nálad pót* gyertya. Meg én valahogy nem érzem
azt ilyen bármikor összefossa magát alkatrésznek, amit az út szélén cserélsz...
Inkább van értelme a pót izzónak, és a csavarhúzónak, ha pont éjszaka megy ki.Gixxerből is gondolom azért lehet kivenni a kereket, mert... Várj, nem tudom...
Nem hiszem, hogy belső gumival szerelt, hogy defekt esetén cseréled. Passz...Nálam van egy csavarhúzó...
Meg egy 10-es dugókulcs, hogy be tudjak nézni
az ülés alá, bár legutóbb, amikor ezt tettem, csak (tovább) rontottam vele karbin.
5-ös imbusz szintén fasza dolog, ha a hajtásra kell ránézni, csak egy ilyen kicsi
ahhoz lópikula: akkor már rendes bitfej + hajtókar kell hozzá a csomagtartóba.
True story... de ennyi erővel akkus ütvecsavarozó is jó, ha van, varió szereléshez.*: erre apósomtól van egy sztori, rendőr kérte a pót gyertyát a Zsigulihoz.
Elővett erre a kesztyűtartóból egy viaszgyertyát, hogy tessék, jó lesz biztos úr?Szerk: ha neadjisten cellazárlatos lesz az akksi, akkor egy akkus bikázó is jó...
(Szintén megtörtént. Nem volt nálam, de hozták otthonról, és hazament lábon...)
Defekt esetén fakereszt... Van az a szerszámmennyiség, amivel ki lehet venni a
hátsó kereket az út szélén.De mondjuk bazinagy nyomatékkulcs híján vissza
már nem igazán tudod rakni biztonsággal, ha meg az is van nálad: nem belsős...
És ha belsős lenne, akkor gumiszerelő szerszámod biztos nincs.Ha meg van,
akkor no comment, jól felkészültél.Valószínűleg sok ezer km-es túrán az is van.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #21660 üzenetére
Jóvanna, de kukac sincs mindenkinél, főleg nem a gyári készletben...
Amúgy
egyetértünk, nagyjából arra jó. Ahogy a seregben mondják: ártani nem használ!
Jó, hogy mondod a tükröt: már napok óta kellene a szárán állítanom, de amikor
eszembe jut, akkor richtig nincs nálam a megfelelő villáskulcs. Na majd holnap! -
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #21662 üzenetére
Bogarat ültettél a fülembe... (Vagy kukacot?
)
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #21665 üzenetére
Belsős gumi is kukacolható?
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21679 üzenetére
Benelli Velvet Dusk, nem kacsa. Nekem is úgy lett Madisonom, hogy mentem
egy kört egy ilyen seggrakéta Velvettel. Viszont, mivel Malaguti blokk, semmi
esély más forrásból alkatrészt szerezni: a Benelli nem gyártott hozzá semmit.
Sőt, a Benelli mint olyan meg is szűnt, egy ideje kínaiak használják a márkát... -
DigitXT
félisten
válasz
Szpilu__25 #21680 üzenetére
Hogy pucoltad meg? Nem lehet, hogy elment a hézag?
-
DigitXT
félisten
válasz
elprimo #21693 üzenetére
Használt kotla szarnál teljesen mindegy, hogy milyen típus, ami "megbízható".
Nincs: egy olasz is lehet jó, és egy Yamaha is lehet szar. True story. Kereted rá?
(Csak azért, mert vélhetően nem akarsz nagyon sokat költeni, de akkor fogsz.)
Szerk: azt le sem merem írni, hogy Honda is lehet szar, mert megköveznek.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
elprimo #21695 üzenetére
Na, az már egész korrekt. Az igazán szarok ilyen 300K körül vannak.
Nagyjából milyen stílusra gondoltál? Mekkora test a cél? Mekkora köbcenti?
Mondanám, hogy a Brugmanok pl. egész jók (Suzuki = japán, szóval tuti!)
de azokból is ki lehet fogni egy öreg betegágyat, amit nem lesz megbízható.
(Hajlamosak két pofára zabálni az olajat, ha az ember ha nem tölt rá, kuka.)Mondjuk hasonlót egy SH300 is eljátszott a topikban, pedig az is japán.
És itt nem a Hondát minősíteném, mert amúgy általában megbízható! Csak a
példát hozom arra, hogy miért írta kcsa azt, amit. (Övé volt.) Újnál tudod csak
hogy az úgy rendben van. Egy használtnál sose lehetsz biztos benne. Mindig
érdemes valami lenyomozható gépet keresni, nem sok gazdás olasz importot. -
DigitXT
félisten
válasz
nyogo83 #21697 üzenetére
Pont a minap kérdezte meg barátnőm, hogy mégis mennyi lenne egy motorka?
Mondom 7-800K biztosan, ha nem akar szopórollert, és azt nem akar, mert olyan
már van a családban. Én is pont a PCX-et mondtam, hogy az újonnan is egészen
megfizethető, és garantáltan megbízható. Dugó ellen kiváló. Városban A-ból B-be.Másra én nem használnám. De nem is arra vonatkozott a kérdés, hogy túrázzunk.
Egyszerűen tarthatatlan, ami a városban van, autós közlekedés címén. Motor kell,
illetve kellhet, idővel, főleg ha munkába ingázni messzebbre kéne: én mást el sem
tudok képzelni erre...Igaz, tegnap úgy szarrá áztam, hogy nem is tudom, volt-e
már valaha ilyenben részem, rövid 10 éves pályafutásom alatt. (Jó, normál esetben
nézem a radart és el se indulok a legnagyobb zivatarban, de most pont elkapott...)elprimo: akkor neked is inkább PCX felé kéne nézelődni: pici motor, de ha már a
fordulékonyságot hozod fel... Igaz, én helyben megfordulok neked a Madisonnal is,
a kertben a vizes füvön. Igaz, nem biztos, hogy a gumis fele marad alul ekkor...Vicc, de ma reggel majdnem elfeküdtem, pedig hímestojásként bánok a gázzal, de
valami szar van a kuplungommal, és eléggé odabaszós lett az utóbbi pár napban...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Burt1793 #21703 üzenetére
Egy órával a 25 perc helyett marhanagy mázlid volt! Ennél sokkal rosszabb az
arány, főleg, ha azokon a szakaszokon mész, ahol én szoktam mostanában...
Őrület, mi van! M0 halál, elkerülőnek használják Egeret, Nagykörútat, mindent!
Kamionok állnak, basszus délelőtt 11 órakor: sorok között is alig lehet menni...Barátnőm belekeveredett egy Észak-Pest/Dél-Buda útvonalon laza másfél órás
álldogálásba, nem kellett több, mint egyetlen lerohadt kamion az Alkotáson.
Persze, nem arra jár minden nap, de ha arra járna... Autóval gyakorlatilag csak
éjszaka lehet itt normálisan közlekedni, azért is járunk éjfél körül edzőterembe.Az a röhej, hogy adott viszonylatban BKV-val is meglehet másfél óra a történet,
tehát még mindig mérlegelhető, hogy ha autóval csak egy óra. Motorral fél. Se. -
DigitXT
félisten
válasz
elprimo #21704 üzenetére
Konkrétan? Honda PCX 125. Kicsi, fordulékony, és mivel újonnan se drága, így
némi mázlival kifogható belőle a keretösszeged környékén megkímélt példány.Persze, ahogy előttem írták lehet, hogy nem csak némi mázli kell hozzá, mert
ezeket is előszeretettel hozzák olaszból is, visszatekert órával. Ahogy azt kell. -
DigitXT
félisten
válasz
Burt1793 #21708 üzenetére
Na igen, ha be kell állni dugózni, akkor garantáltan jobban kopik a kuplung.
Enyémmel nem tudom mi történt, de most nagyon odabaszós lett. Persze,
ez csak az érzés, semmivel nem gyorsul jobban, sőt, valójában pár tizedet
veszítek is, mert leejti a fordulatot. Cserébe seggdynoval nagyon virgonc, ill.
hát vizes füvön nem kicsit veszélyes. (Valójában nem az, mert kicsi gáznál
nem veri oda, de ahogy én szoktam indulni, hát olyankor elég fura élmény.)Valamiért abban voltam, hogy Budakeszi felől jössz és kikerülöd ezt a déli
őrületet, de akkor te is pont belementél. Hát nem kellemes, na! De persze,
ahhoz képest, hogy milyen szar mostanában a környék, nem annyira gáz,
hogy "csak" kétszeres a menetidő.Most nézem, hogy nekem ma 20-25
perc volt, ami negatív rekord (10-15 a normál). Persze kell hozzá az eső is:
ilyenkor mindenki balfasz ill. hamarabb koccannak össze, és áll is minden.Szerintem, ha kocsival indulok (ez a veszély nem fenyegetett/nincs nálam),
akkor minimum 1 óra lett volna a történet. És mindezt kb. 8 km-en.
Szerk: ennél a BKV is jobb. Azzal csak 45-50 perc beérni, némi sétával.Szerk2: a linkelt motor szimpatikus. Mondjuk egy doboz nem ártana ár.
Nem is a doboz drága (bár általában az), hanem típusspecifikus konzol stb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Burt1793 #21711 üzenetére
Tudom, mondtad.
Azt a bringát amúgy kb. 25 évvel ezelőtt vettük. És csak
pár napja került haza anyukáméktól: nem biztos, hogy hosszú távon bírná.
Igaz, egy hajtásfelújításon már túl van, de amúgy... Meg lehet tenni bringával!
De nem vagyok benne, hogy biztonságosabb lenne, mint motorral. És hát ha
azt nézzük, hogy így nem csak "munkábajárás", hanem egy kis "motorozás"
is, azt semmilyen bringa nem tudja pótolni...Nekem ennyi jutott belőle.Meg aztán hol tesztelném a gyorsulást, ha már a Szerémire se jutnák el?
Mondjuk ma nem is jutottam, lementem a Budafokira, annyira be volt állva.Persze lassan elérjük az új árát, ami ABS-es és van rá gari stb.
Ennyi.Ezért mondta kcsa nagyon tömören: újat. Pont.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
elprimo #21713 üzenetére
Khm, milyen motoros tapasztalatod van? Csak mert ha fordulékonyságot írod
szempontnak, akkor szerintem nem lenne kevés a 125.PCX-ből konkrétan
nincs nagyobb (úgy tudom), ha nagyobbat akarsz, más típust kell nézni.A miheztartás végett én egy 400-as Madisonnal karistolok a városban, s nem
érzem úgy, hogy kevés lenne a fordulékonysága, ellenben az erejét szeretem.
Pedig ez egy viszonylag hosszú tengelytávú, kb. 200 kg-os motorkerékpár.
(Jártam 125-össel is, arra én azt mondom, hogy nekem kevés, de csak azért,
mert már van 10 év városi tapasztalatom, és szeretek előzgetni. Azzal észnél
kell lenni, mert nem ugrik akkorát. Hiába kicsi/könnyű/fordulékony: ez van.)
Ui: azt mondják többen, hogy az optimum ár/teljesítmény/költséghatékonyság
szempontjából 300 ccm körül van... Nagyon jó gépek a Honda Forza 300, és a
Yamaha X-Max 300 is, továbbá az SH300 is igazi igásló. Az más kérdés, hogy
utóbbi más felépítmény, más üléspozíció, így az nem mindenkinek jön be.Mondjuk nekem sokkal inkább csak előítéleteim voltak, amíg ki nem próbáltam:
azóta inkább úgy fogalmazom, hogy simán el tudnám viselni napi szinten A-ból
B-be jutásra, bár szemre és üléspozícióra nem a kedvencem, de a fogyasztása
pl. kifejezetten tetszene, és nem hátrány, ha nem kell naponta szétszerelnem...
(Mondjuk én ilyen mazochista vagyok, szeretem szerelgetni a motorom.)
Csak ha közlekedni kéne, és épp szét van borítva, az annyira nem buli.
Burt: amilyen fasza levegő van a dugó miatt, nem hiszem, hogy túl egészséges
lenne itt* ilyen módon sportolni. És őszintén megmondva, heti 5-6 edzés mellett
nem is kifejezetten vágyom rá. (Van otthon evezőgép, ha kardiózni akarok, idén
nagyon be is kezdtem: leugrott 16-18 kg, lehet azért is gyorsul jobban a gép.)
*: valószínűleg Győrben jobbak voltak a viszonyok, nem tudom. De sejtem.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #21720 üzenetére
Most méé? Annyira nem gáz, mint egy Grand Dink...
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #21720 üzenetére
És legyen szííííp...
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #21724 üzenetére
SH300at vennék. Ha kell a nagy csomi akkor meg XMAX vagy az új Forza 300.
Én is ilyesmiket írtam, csak 500K-ból, kezdő hozzáállással nem biztos, hogy nyer.
Egyébként egy leharcolt Yamaha is tud megbízható lenni. Csak tudd, ha jelez, mit,
és javítsd meg időben.Na most kérdés, hogy a kérdezőnek van-e ehhez kedve...
(Ideje, szaktudása, szerszáma. Folyton szervizbe hordani biztos nem megérős.)
Szerk: a 250-es Majám sem hagyott ott soha, utána meg a futár srác alatt simán
belement 20000 km egy év alatt. Hiba nélkül. Ha az előző tulaj már "végigszopta"
a felújítás minden rögös dolgát, kifizette az árát, neked már "csak használni kell".Szerk2: nekem elég lett volna a 250-es Maja is közlekedni ide. Igaz nem volt egy
rakéta, a Madisonnal össze se lehet hasonlítani. De volt nagy csomagtartó, meg
kényelmes ülés, korrekt gyári műszerezettség, stb. Szerettem, na... (Mondjuk a
kis kerekeiért nem voltam oda, mert eléggé érzékeny volt a nyomvályúkra...)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ragazzi, sértődik* a gépsárkány... Tegnap melóból haza mondta, itt maradsz!
A balfék () nem indított. Ellenberger a jobbra beröffent. Féklámpa kapcsoló
jutott eszembe, mint lehetséges hiba ok, de néztem, működik. Vagyis azóta...
Továbbá pislákolt a venti visszajelző. Valami csúnyán beázhatott tegnap.Ez meg merül, bár emiatt nem panaszkodhatom, mert még sose töltöttem...
Gumi meg azért fél év alatt eresztett picit, ha már 16 fokon 2.0 van benne.*: kellett nekem itt szopórollerezni?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #21741 üzenetére
lehet az máshogy van áttételezve.
Biztos. Nézd meg a gyorsulós videómban, meddig tartja a varió fixen a fordulatot:
amikor elkezd emelkedni, akkor már maximális az áttétel. És elég hamar ez jön.Szerk: raktam én bele bazinehéz Dr.Pulley-t is, mert tuti, ami fix, de úgy is.
Szerk2: a videó leírásában kalkuláltam az óra hibájával is, az csupán 4%-os volt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #21747 üzenetére
Nem tudom, hogy normális-e ezeknél, de fizikailag nem tudott többet:
hajtást szétszedtem, kipucoltam (előtte kb. 80-nál volt vége), úgy...
A gyári fordulatszámmérő alapján az áttétel fogy el. Erőből még talán
menne, ha nem forogna teljesítménycsúcs fölé. Tán van is hozzá vmi
Malossi végáttétel módosító szett? De már nem vagyok benne biztos.Szerk: rákerestem, Honda blokkos Piaggio X9 250-hez van. Röhej.
Szerk2: állítólag óra 120 a vége gyárilag, újonnan. Bővebben: link
Szerk3: ha tökugyanaz a blokk lenne benne, mint az X-Maxban, ezen
csak 12"-os kerekek vannak, így más fordulat/sebesség aránya lenne.
De mondjuk épp ezért nem lehet teljesen ugyanaz a blokk sem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
rstwingo #21757 üzenetére
Félreérted a benzinszintet, nem a tankban gondolják a srácok, hanem pont
a karbiban, az úszóházban! És mivel a karbiban a benzinszintet az úszó +
tűszelep páros szabályozza, okozhat gondot... Nálam pl. túl dús a keverék,
így hidegen pöcc-röff szívató nélkül, melegen viszont húzni kell mellé gázt... -
DigitXT
félisten
OFF: de meg kell örökítenem.
Hogyaszondja:
- Ez megint Trabantosat játszik...
- ???
- Szív, sűrít, és baszik indulni. -
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21770 üzenetére
Nekem az új főtengely csapágyat egy szerelő rakta a helyére halálfasza-alsón,
mert a helyi "szaki" megfelelő gépek hiányában (!) nem vállalta a kiszedést se,
szóval nem baszogatnám házilag, mert nem hiszem, hogy sikerül "pár mikron"
pontossággal visszarakni, ha egyáltalán sikerül sérülésmentesen kiszedni...Szerk: akkor már tárgytalan, örülök neki!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21777 üzenetére
Ismerős ez valahonnan...
Sajnos hirtelen csak hasonlót találtam. [link] Ezzel
az a baj, hogy nekünk az 1/4" NPT vége nem jó. De eBay-ről vettem én is.Szerk: egy sima olajnyomásmérős készletből származó cső is jó lehet, feltéve,
hogy kompatibilis valamelyik adapter vége a Madison blokkjával. Most azt meg
nem mondom fejből, hogy M10, vagy 1/8" NPT, de valószínűleg az előbbi. Csak
ezek eléggé hasonlítanak, egyik belemegy a másikba. Szétcseszve a menetet.
Szóval ha ilyened van, akkor a végére a mechanikus műszer helyett mehet egy
jeladó, és jó is vagy. Persze ez sem lesz olcsó készen, max. ha legyártatod.Szerk: mondjuk egy ilyen 12 db-os készletben szinte biztos van jó adapter.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21802 üzenetére
Ahogy előttem írták, nem kell kenni semmivel... De ha már variátor...
Szarakodott mostanában a kuplungom, mondom, szétdöntöm gyorsan:
hátha van valami triviális hiba? De nem volt... Max. a J.Costa egy kicsit
nehezebben járt a kelleténél. Gondoltam, ideje a Dr. Pulley tesztnek.
Beraktam a gyári variót a 14-es pulival: kb. az első motorféken felborult.
Utána még sokkal szarabbul ment, mint előtte a J.Costával bármikor.
Újabb teszt: gyári varió, de nem gyári 17,8 grammos görgőkkel, hanem
a Leo Vince kipuffhoz kapott "15 gr"-osakkal... az idézőjel nem véletlen,
ezek valójában 15,8 grammnak mérlegeltek, ami azért nem mindegy.
Mindenesetre a motor könnyednek érződik, pörög mint a csocsóbábu...
Ám a kuplunghiba nem múlt el: túl hamar fog be, a gyorsulás nem igazi.
A mellékelt grafikont lehet elemezni, végáttételen szépen együtt mozog
a fordulatszám a sebességgel, ebből következik a végsebesség eltűnés:MÁS: kipucoltam a termosztátot, valóban el volt dugulva az egyik átfolyó
nyílása, mégpedig a szerelő mértéktelen pasztahasználata miatt. Grat...Szerk: ma este voltam tesztkarikán, tökéletes hőfokok. (Szivárgást nem
észleltem...) A termosztát gumitömítése hivatott tömíteni, nem a paszta![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #21806 üzenetére
Ez az infó azon a tévedésen alapulhat, hogy azt hiszik, bármi köze van a két
blokknak egymáshoz, pedig valójában nincs. Ahogy korábban magad is írtad,
és a saját szemeddel is láttad: ha vmihez, a Burgman 400-hoz van köze.Mosquito34: ha számodra a bulit elrontja, hogy nem te nyered, akkor nyilván
nem jó buli, így ki kell hagyni.Engem mondjuk soha nem is érdekelt dolog.
(Jó, én pont a garázs körül szoktam gurulni, és csak a neten szerelgetek.)
Szerk: ma a technikás egyenesben gyorsultam egy Bömbivel. Nyomta neki,
és simán tartotta a 0-100-at... Sajnos a motor ezzel a hajtással, keverékkel,
kuplunggal, vagy én nem tudom, mivel, de közel nem tudja azt, amit anno...
Ha 8.6-ot megyek, valószínűleg lemarad, de lehet, hogy nem is parkettázott:
valami nagy batáros kombi szar volt. A következő lámpa után nem láttam.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ha felteszem, hogy egyik első teló elfosta magát, az okozhat imbolygást?
Ilyen lassú dülöngélésnek érzem, egyenesben, mintha részeg lenne a gép.
(Nem mindig, de már többször feltűnt, és most észrevettem, hogy dzsuvás
a jobb oldali teleszkóp szár: szerintem az sok jót nem jelent. A bal tiszta.)Szerk: egyszer volt már felújítva, de tudjuk, hogy milyen utakat kell bírnia...
Rákerestem, hogy annak a felújításnak is már lassan 5 éve.Majdnem 20
ezer km-rel ezelőtt volt, és ezek - zömében - budapesti kilométerek voltak...Szerk2: Kék Hold csinálta, szerintem tökéletesen, megint oda vinném.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
BLOG: "atomjaira" szedtem a kuplungot: kicsit dzsuvás volt, de semmi extra...
(Megjegyzem, ilyen szinten még sosem szedtem szét, de jó móka volt...)
Szerk: jah, bedobtam a gyári kontrasztot a Polini helyett, kíváncsi leszek rá...A Malossi kuplungról meg a "lejövőfélben lévő" pofa a kezemben maradt. Csak
a szentlélek tartotta. Az tuti gyári hibás volt, látszik, hogy megfolyt a ragasztó.
Viszont elnézve ezt a ragasztás dolgot, és hogy gyárilag is elbaszarinthatják...
Tulajdonképpen semmi ördögtől való nincs abban, hogy egy megfelelő cégnél a
tapadó pofákat felújítják (praktikusan újat ragasztanak rá).Mondjuk fékbetétnélDe ha csak annyi a kuplung baja, hogy az a pár
nagyon fillérbaszásnak érzem.
kopóréteg megkopott... hát istenem! Felesleges annyi vashulladékot gyártani...MÁS: fél év után először vettem le a jeladós "szelepsapkákat".
(Fújtam 0.2-t
mindkét kerékbe, inkább legyen egy picit több melegen, mint hűvösben kevés.)
VÉGÜL: szilentekkel foglalkozó céget tudtok? Ahol nem horror áron dolgoznak,
és lehet választani pl. két keménység közül? Nem biztos, hogy a legdurvábbat
akarom, mert az jobban áthozná a motor rezgéseit a kasztnira. Viszont a gyári
iszonyat puha*, szóval a kettő között lenne az igazi: anno több cikket olvastam
erről, de most nincs előttem a hely, ahova vinni érdemes, hátha vkinek fejből.
(Esetleg már csináltatott ilyesmit akár autóban, akár korábban más motorban.)*: mondjuk amíg szét nem szakad, jó, de amikor kiszakad, akkor pláne szar...
De pl. a nagyobbik "szemre" jó, de elcsavarva látszik, hogy szét van repedezve.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #21843 üzenetére
Tehát ha csúszik a kuplung, nem javítani kell, hanem venni másik motort.
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #21845 üzenetére
Hát én most erősen pénzhiányban szenvedek, szóval meg sem merem becsülni
a reális eladási árat, de amúgy legutóbb tényleg jobb volt, mint 1 évvel korábban!
(Még kicsit várunk, párszor szétszed, összerak, és jobb lesz, mint az új...)
MÁS: kíváncsi leszek a szilentre Lenkey verzióban. Pár nap, és kiderül. Sütniük
kell, szóval nem lesz olcsó, de még mindig olcsóbb lesz, mint a gyári volt... ami
egy évet bírt ki kb.? Bár tudom, ha mozog a motor segge, venni kell egy GSXR-t.
Ha meg nem megy jól a Gixxer, akkor nem AFR tuning kell, hanem Hayabusa...Szerk: turbo.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Gaboman #21847 üzenetére
Iszonyat drága gépek, alkatrész is drága. Csillió éves: karbis, ha húzod
neki bezabál 9L-t, simán... Amúgy futómű penge, robogók között egyik
legjobb, ha úgy tetszik ez inkább motorkerékpár CVT-vel, mint robogó.*Természetesen sokunk álma, bár kevesen próbáltuk, főleg az ára miatt.
De mivel ez a szopóroller topik, pont jó lenne ide egy olcsó T-Max.
Ha megveszed, egy jelentkező már van is próbakörre: cserébe mehetsz
a méltán híres Madisonnal, ami sajnos már nem tudja azt, amit régen...
(Pl. T-Max-ot reggelizni.)
*: cserébe a csomagtartó jelképes.
Szerk: a konkrét példány most került be az országba (valóban, ahogy
írja a leírásban), szóval az előéletéről az ég világon semmit nem tudni.
Az óraállás szinte garantáltan kamu, de ezt gondolom sejtetted.Szerk2: videón alapjáraton forgatja a kereket, ez sok jót nem jelent...
(Esetleg az lehet, hogy hideg, és még szívatón van, akkor. De amúgy
tipikusan sz*r hajtást jelez, pedig a hirdetés szerint most lett felújítva.
Kérdés, hogy mit ért felújításon. Varió, görgő, szíj, kuplung, minden?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Gaboman #21850 üzenetére
Azért szopni nem szeretnék vele.
Szeretnél, vagy sem, ilyen áron, egy friss import tekert órás motor ezzel fog
kényeztetni: belenéztem a videóba is, még szerkesztetem az előző HSZ-be.
Vagy nem volt felújítva a hajtás, vagy hidegen mutogatja. De az elég gyanús,
hogy forog a hátsó kerék, ráadásul nem kicsit... Lehet, szar a kuplung, vagy
az alapjárat nagyon magas hidegen, de ennyire nem szabadna megforgatnia.
Sajnos most nincs kéznél szoftver, amivel ránézhetnék, mennyi az RPM...Baromi kíváncsi lennék arra a szervizszámlára, ami megcsinálta a hajtást.
Csak egy új szíj az oem-partson 55K-ba fáj hozzá, 10%-a vételárnak.Szerk: hirtelen nem esküszöm meg rá, hogy ennek a szekunder hajtása még
láncos-e. De ez csak annyiban előny, hogy eggyel kevesebb a szíj. Annyiban
viszont hátrány, hogy elég horror árakat látok az előbb írt oldalon a lánc(ok)ra:
lehet remélni, hogy nem cserés... Az SW600 egy jóval egyszerűbb szerkezet.
(Ahogy korábban írták, ugyanez a baj a 650-es Burgival. A csodahajtás drága,
ha letérdel, és nem javítod meg az út szélén egy akkus ütvecsavarozóval...)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Gaboman #21855 üzenetére
Itt valami nagyon félrement azzal az SW600 linkkel.
http://yodamastahON: úgy tudom az SW600 kutyaközönséges CVT, a robogókra jellemző jó nagy
rugózatlan tömeggel a seggében. Kollégámnak volt. Azt mondja iszákos. Pedig
injektoros, de 5-6L-t simán bekér. Röhögtem rajta, mert annyit az enyém is. És
az nem 50LE, csak 30. Vagy már annyi se, ha az utóbbi időket nézem.Szerk: próbakörre azért elvittem volna, de sajnos eladta. Pedig ABS + 50LE és
még Hondából is van, tehát "sosenemromlikel". De nem volt* rá 7-800K-m.*: úgy egyben motorra soha, most sincs.
Pedig hosszútávon gazdaságosabb.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Most lehet, hogy hülyének néztek majd (10 év robogós tapasztalattal),
de a kopott szíj pontosan milyen tüneteket okoz? Csak mert túlléptem
a 25000 km-t, és csak egyszer cseréltem szíjat, de megvan a régi is.
Szóval hivatalosan 12000 a csereperiódus, gyakorlatban bírja tovább...
Lassan eléri a 12K-t ez a Mitsuboshi szíj is, de szemre még teljesen jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- OLED TV topic
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Formula-1
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- További aktív témák...
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm