-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Burt1793 #24515 üzenetére
Esetleg ez: Quadro Quooder?
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #24564 üzenetére
Akkor:
-
DigitXT
félisten
válasz
mAtech #24574 üzenetére
Egyébként 65 kg alatt repülni fog az a Burgi. Elég sok tartalék van
a hajtásában, ezt onnan tudom, hogy nekem is (mint astro12-nek),
egy 400-as Madisonom van és Burgikat reggelizik. De dulván.Mivel gyorsulás esetén az össztömeg a mérvadó, a könnyű pilóta
hatalmas előny. Utassal viszont lomhább lesz, erre számíthatsz...Ui: kcsa 500-as Xcitingje se nagyon ment jobban a Madisonnál, a
gyári hajtásával, mert nehéz volt, mint a dög. Mármint a motor.Papíron a Madison 178 kg, de ha tolni kell, kicsit fárasztó.
Szerk: ez viszont sokat segített annak idején (a "2. nagy tolás"*):
*: abszolút saját hibás történet, üzemanyag rendszer átalakítása.
Az az 5 km volt a tanulópénz, síkon amúgy nem is volt veszélyes,
lejtőn meg már rá is ültem, hadd guruljon: kisebb utak mindig elő
előfordultak, rendszeresen fogytam ki benzinből, ha sokat evett...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #24576 üzenetére
Feltétlenül.
Sajnos ilyen-olyan okból állt már meg alattam.
(Legtöbbször a saját faszságom miatt, mint pl. nem eléggé
meghúzott varió anya, vagy rosszul összerakott benzinkör.)Ui: idesorolnám a benzinből kifogyásokat is, hiszen nem kell
az utolsó cseppekkel még a városban jaszkarizni. Oké, hogy
az utolsó 3L-t nem méri, de akkor tessék hamarabb tankolni.
(Tegnap is para volt, hogy az M0 közepén néztem csak rá az
órára, hogy már 160 km körül járok: nem kockáztattam most
a hazautat, inkább tankoltam 172-nél 10L-t. 6L/100 km alatt
jött ki, meglepetésemre, de volt ez máskor sokkal rosszabb.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
mAtech #24592 üzenetére
Malaguti Medison 400 cca: 190kg (
) Teccik a súlya!
Igen, elég könnyen vezethető, alacsonyan van a súlypontja...
Nexus 500 sokkal nehézkesebb, emellett persze stabilabb is.
(Lábtér viszont azon sincs, szóval nekem kényelmetlen volt.)Ami a menetteljesítményeket illeti, 0-140 km/h gyorsulásban
fej-fej mellett haladtunk a kollégával: nekem ott már kb. letilt.
Jó móka volt. Amiért viszont nem ajánlom a Madisont, az az,
hogy kis szériás a blokkja, alig kapható hozzá bármi, drága...
Utóbbi relatív, a főtengely pl. olcsó volt! De már nem gyártják.Szóval viszonylag ritka típus... csoda, hogy ebben a topikban,
ami nem konkrétan adott típusról szól, kettő is van! Ami még
nagyobb csoda, ha mindkettő működik. Nem akarsz ilyet...Ui: az SH300 nem megy sokkal rosszabbul, hiába gyengébb,
jóval könnyebb. Nekem az gyári hajtással nem tetszett, de a
tuning görgők nagyon sokat dobtak rajta, úgy már bejött...Jah, Beverly 500 megint más világ, nem csak optikailag.
Satelis is volt a topikban, igaz, csak 250-es, nem egy erőgép.
Ha most kéne vennem, én a Forza 300-at venném. Vagy hát:
T-Max mint non-plus ultra, de sajnos az rohadt drága nekem.
Ez is relatív, mert amennyit már ráköltöttem a Madisonra.
Szerk: ebből persze csomó tuning, amit nem kell megvenni...
Teszem hozzá, sokat dob rajta a Beverly 500 hangtompítója
a 4Road kipuban. Karakteres, de nem ótvar hangos.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mindig mondtam, hogy aki a piroson átmegy, egyéb disznóságokra is képes.
Drága ebéd: [link] -
DigitXT
félisten
válasz
Tomi13 #24631 üzenetére
Milyen gépekkel van eddig tapasztalatod? Jogsi? Simán bemegyek
az autók közé a 400-as Madisonnal, nem érzem vészesen nagynak.
Persze, ha nagyon szűken állnak, nem nyert, de addig azért elég jól
(ki) lehet használni (mind az erejét, hogy azért ugrik, ha kell, mind a
magasságát, hogy lássak az autók fölé is). A PCX jó, meg olcsó, de
elég pici motor, nem biztos, hogy jól elférnél rajta: magasságod?Vespa GTS-t inkább hagyjuk: itt a topikban senkinek nincs.
minél olcsóbb annál jobb
Ez tökéletes kiindulás az örökös topik tagsághoz.Minél olcsóbb,
annál nagyobb szopó roller. Rövid úton garantáltan az lesz drágább.
Ha van egy 600K-s kereted*, és inkább gurulni akarsz, mint szerelni,
nem veszel nagyon olcsó import szart. Inkább egy magyar PCX.*: ez csak motor, vagy esetleg bele kell férjen a sisak, kabát stb.?
Szerk: nem igazán van "márka ajánlás", sztereotípiák vannak, hogy
a japán vas mennyivel jobb, de abból is lehet lefosott példányod.
Ajánlom viszont az összefoglalót, Csongi hasznos dolgokat ír.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Tomi13 #24636 üzenetére
Igazán nincs mit.
Ma amúgy pont "felvezettem" egy PCX-et a dugóban. Nem
igazán tudta tartani a lépést, hiába kicsi.Azért a Lágymányosi másik végén,
a pirosnál utolért, szóval összességében mindegy. Neki tán kényelmesebb volt:
akkor tudott közelebb érni, mikor nekem centizni kellett autók tükre miatt.yodamastah: háde-háde-háde nem húzza be magától?
Szerk: bakker, nesze neked kicsi motor, ha jön a betonkeverő... Szomorú...
Nem sokkal később jártam kb. arra (képek alapján fogalmam sincs, mi történt).Szerk2: ja és átvágtam Csepelen. Pont egy "szupercella" közepén. Az Angel
Scooter remekül vizsgázott. Mind szárazon, mind nedvesen, mind a folyóban:
tökéletes magabiztossággal tudtam terelni a vasat.De nem is tudom, hogy
az eddigi rövid pályafutásom alatt (~11 év) áztam-e valaha ennyire szarrá.Hm: tavaly valószínűleg igen... Érdekes, hogy pont a PCX volt téma.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
csongi #24661 üzenetére
10mp alatt
Már úgy érted, hogy <10 mp, vagy 10.0? Csak mert nem mindegy...
Kíváncsi lennék, azt a 9.3-at mivel mérte. (Lehet, nem tűnik nagyon
nagy különbségnek 0.7? mp, de fej fej mellett azért látványos lehet.)Szerk: futás teljesítményt lekérdezted, vagy hasra nem annyi?
(Ha jól értem a leírást, mindössze 2 évet ment kint, az nem is sok.)hegyvarig: jó fél liter plusszal számolhatsz, szerintem nem gáz.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
csongi #24666 üzenetére
Miért ne lenne ildomos?
Főleg pl. szíjat... Manuál szerint 20K a csereperiódusa: kis hazánkban igazoltan 33K-t futott, ami nagyjából már másfél szíjcsere periódus. Végsebesség csökkenést éppenséggel okozhat a Puli is: nekem se viszi a 150-et. (Már a TechPulley.
)
De hagyom a témát, nekem is gyanús, hogy csak eladásra van kiglancolva, és ha lekérdezted, akkor láthatod, hogy előtte már hajtották rendesen. Akinél meg most van, az alig. Csak locsolta rá a lét. De legalább szép... Rákeresve végsebességére óra 160-ról van fent videó, kommentben GPS 150-et írnak, s azt is J.Costa varióval.
Ui: én is cseréltem már variót (de még hányat), meg kuplungtárcsákat is.
Perszehogy elbír az sokat, csak amikor már vállas, akkor csinál "butaságokat".
(Nekem a torpanás nem tetszett. Más lehet elment volna +20K-t "jóazmég..."
)
Szerk: valójában nincs két éve nála, csak trükkösen fogalmaz. "Második nyarát" tölti... Ja, mert tavaly májusban vette. Hát az barátok közt is inkább csak 1 év tapasztalat, s ez idő alatt 2000 km valljuk be lófax.
Az előző tulaj tudna mesélni!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #24668 üzenetére
Mennyi pénzt? Röhögni fogsz, de totál nincs meg az ára.
(Lekérdeztem, néztem a képeket meg a leírást, és ennyi.)Szerk: szóval 670K. Hát ja, ha olcsóbb lenne, nyugodtabb
az ember, hogy legalább lesz mire költeni, így meg...
(A Madisont se volt túl bölcs döntés 340K-ért megvenni.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
grobi007 #24693 üzenetére
125-ös SH-ról nem tudok a topikban. Ha hirtelen van vége, az gyanús, hogy
elfogy az áttétel. A túra plexi se tesz jót neki, de azt gyorsan ledobod.Ha szíj kopás van, arra rá kéne nézni, megcsinálták-e, vagy csak papíron...?
Ha megvolt a szíjcsere 12K-nál, ziher, hogy nem az okozza a gondot 13-nál.
Fojtás kifejezetten nem szokott lenni, de hézagoló előfordulhat. Én Cygnus
125-tel karikáztam párszor, a hézagoló kihagyása növelte a végsebességet.
(Cserébe szarabb lett a rajt.) 180-as Maja meg ledarálta a szíjat hasonlótól! -
DigitXT
félisten
Kicsit OFF, de azért érdekes: Ügyészségi rajtaütés a Mozaik utcai vizsgaállomáson
(Annyiban nem off, hogy volt, aki vizsgáztatott ott innen is, szigorú, de korrekt vizsga állomás hírében állt, amennyire emlékszem. De mintha lett volna szó arról, hogy nem minden napszakban ugyanúgy működtek a dolgok. Szerk: na igen.Vannak érdekességek a topikban.
)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
nyogo83 #24701 üzenetére
Valószínűleg a korrekt szót kihagyhattam volna, azért remélem értitek...
Én soha nem voltam ott, csak többször volt ajánlva a topikban.Szerk: amúgy nem biztos, hogy mindenki benne volt. Lehet volt olyan, aki
tényleg korrekt volt.Tényleg fogalmam sincs. Ha meg iparilag csaltak,
egy csepp könnyet nem hullatok azért, hogy esetleg börtön lesz a vége...
Más kérdés, hogy a bontószökevényt odatoló nepperrel nem lesz semmi.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
nyogo83 #24708 üzenetére
Jó lett a videó, megérdemli az ilyen... És tényleg rohadt nagy mázlija van,
hogy nem baszott el senkit a járdán, mert akkor talán le is ültetik. Joggal.
Anno amikor nem volt rendszám a VS-en legalább SMKP biztosítása volt.
Igaz, jogilag nem sokat ér, de akkor meg mi a tökömnek megy át piroson?
Húzná meg magát a szarjával... Inkább nem is túráztatom magam. -
DigitXT
félisten
válasz
Burt1793 #24723 üzenetére
Engem ma kétszer állítottak meg, ugyanazok... a másodiknál azt mondja
a rendőr, már találkoztunk, mehet tovább. Nem is tudom, miről ismert fel.
(Valószínűleg az autó volt ismerős nekik, mert pont nem motorral voltam,
de előttem kikaptak egy robogóst is szondát fújni, szóval lehettem volna.) -
DigitXT
félisten
válasz
nyogo83 #24731 üzenetére
Hehe, azt mégse mondhatta, hogy azért, mert díszbuzik veszik...
Megjegyzem, nekem is vannéger... izéVespás ismerősöm.hegyvarig: nyugi, vannak, akik en bloc utálják az összes robogó(s)t.
De még a magukat motorosnak gondolók közt is, de még hányan...
Egyet tudsz tenni: pont leszarod, olyat veszel, ami neked megfelelő.
(Ha az egy Vespa, akkor az.)
Szerk: ha már Vespa stílusú japán a kérdés, akkor pl. Yamaha Vino?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #24766 üzenetére
Alakul.
-
DigitXT
félisten
válasz
Hauptmann #24778 üzenetére
Szia!
Azon kívül, hogy a faszfejezésbe, TC/TB fikázásba nem mennék bele,
szerintem ez nem teszt... 24 órán belül visszaadta, nem tetszett neki.
Szíve joga. Az indexkapcsoló pl. tényleg gagyi, ezzel a formával meg
nekem se kéne a vas. Hiába van Malaguti, Gilera, vagy akármi ráírva...
(Lehetne Yamaha néven is ugyanilyen kialakítással, akkor se kellene.)Idő közben többen is hasonlót írtak, hogy ez egy ilyen első benyomás.
Ezt el kell fogadni, és lehet tovább görgetni. Ha nem linkeled ide, el se
olvasom, mert konkrétan nem vettem volna észre a cikket... Szerintem
nem érdemes ezen mérgelődnöd. Eleve előítélettel kezdted olvasni, így
hiába ír esetleg valós problémákról, úgy gondolod, fikázás, és ha japán
lenne, akkor meg magasztalná ugyanezért. Állítólag. Hát nem tudom...
A szar az japánban is szar, szerintem: ilyen indexkapcsolót utoljára én
a SYM Mio 50-esen láttam, s garantáltan baromi kényelmetlen kezelni.Üdv,
DigitXTUi: a "legfontosabb" paraméterét nem hallgatta el: jól gyorsul a vas.
Szerk: fotókat telóról meg se néztem, most pótlom. Fenix-: ha valaki
egy kisebb vagyont kiad egy új motorért, nehogy már otthon hekkelje,
és cserélgesse a gyári kapcsolókat. Hiába 50 Ft-os, az szar tervezés.Projektoros lámpa tetszik, állítható szélvédő szintén hasznos lehet.
De amint jön az oldalsó fotó látszik, hogy 1:1 Nexus, ami miatt nekem
kényelmetlen, tehát kb. meg se nézném + hasonló "tesztet" írnék róla.Nagyobb képet látván nem teljesen olyan az index, mint a Mio-n. Talán
használható, de valóban igénytelennek néz ki: ha már eléggé drága, ne
legyen gagyi. Ha meg gagyi, legyen olcsó, annak is lesz célközönsége.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Hauptmann #24792 üzenetére
Én elhiszem, hogy sok ilyet olvastál eddig, ám ha jól értem, hogy hipotetikusan
szidod, hogy ha UGYANEZ a motor Yamaha/Honda felirattal került volna a (nem
is olyan apró) valaga alá, akkor kihasználta volna az 1 hetet és pozitív cikket ír?
Ilyenen kár mérgelődni: ceteris paribus nem létezik, csak a közgáz könyvekben. -
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #24803 üzenetére
amikor hazaérsz vele
Melegen az olaj folyósabb, így csökken az olajnyomás:
ha már a gyári gomba jelez, ott cudar dolgok vannak.Ui: Madison esetében hidegen kb. a nyomáshatárolója
szabályoz még alapjáraton is... aztán ahogy melegszik,
már csak fordulaton. Alapjáraton min. 1.5 bar melegen.
Egy gyári gomba, ami 0.5 bar környékén pislákol, bőven
későn szól. Ha meg fordulaton csinálja, az külön baj. -
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #24805 üzenetére
Általános érték.
Az álmoskönyv szerint 1000 fordulat/percenként
illik 1 bar-nak meglennie. (Mivel nekünk 1500 az alapjárat, ki is jön.)De amúgy veszettül függ az olaj hőmérsékletétől: praktikusan innen
is lehet látni, hogy még hideg a motor, hogy magas az olajnyomás...
(Feltéve, hogy érdekel, és nem csak egy nyomáskapcsolód van.)
Szerk: tavaly beszéltünk is róla, mert volt valami hiba a jeladóddal...
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #23957 üzenetére
Megrendeltem, nagyon durrogott mostanában motorféken, és mintha
gyengébb is lett volna most. Igaz, ilyen benzint nem szoktam tankolni,
csak mivel sikerült múlt héten megint kifogyni (199 km, 6L/100 km)...
A szükség nagy úr.Alapjárati keverék is szegényebb, meg pöcc-röff
melegen is, szóval vagy hatalmas falsot szív, vagy lecsúszott vmi cső.
A karbin van egy vákuum cső, de nagyon rég néztem az ülés alá.
Vagy ennyire más a MOL E10. Mondjuk szereti: talán kevesebbet eszi. -
DigitXT
félisten
Ma reggel érdekeset produkált a Puli... Kicsit idegesen közlekedtem,
120 körül már 8000-re felment, gondoltam faxom bele forogjon tiltásig
nem érdekel, de nem tette, hanem talált egy extra fokozatot. Furcsa!
Nem vettem el a gázt, mégis leejtette 7000-re (tartott 122 km/h-nál)...
A grafikonon bekarikáztam a jelenséget: szerintetek mitől lehet ilyen?
Szerk: mondjuk az is érdekes kérdés lehet, hogy ennek ellenére vagy
épp ezért, miért van látszólag vége (valós, kalibrált) 122-nél. Kevéske!
Szerk: mondjuk lehet, hogy közben picit játszottam a gázzal, mert ez
a fordulatszám-dolog feltűnt, azt néztem mit csinál. Legalábbis van ott
egy kisebb csúcs is 124 km/h-nál, nem is teljesen egyenletes...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah #24846 üzenetére
Érdekes lehetőség, csak azért nem hiszem, mert amúgy együtt mozog
a sebességel a fordulat, szóval pont nincs benne semmi hirtelen... már
egyet kivéve, ami az ejtés... Emlékeim szerint ilyet csinált már a régi is,
olyan 100 km/h-nál ejtette le 7000-ről 6000-re, de nem a Polini rugóval.Szóval megcsúszhat? Hm. Viszonylag új a szíj 500 km van csak benne.
Szerk: most hogy mondod, mintha néha éreztem volna egyenetlen erőt.
(Lehet van benne valami csúszás, csak nem értem hogy lehet, amikor a
kontraszt olyan bazi erős: lehet kitakarítom, hátha van benne vmi.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #24879 üzenetére
Az még odébb van. Talán a héten be tudom dobni. Mindenesetre lementettem a
mai logot is, mert direkt teszteltem a TechPulley viselkedését nem full gázon is:
szintén olyan óra 120 körül váltott fel, nagyjából 80% gázon (kéne egy TPS is)?
Aztán óra 135-öt "simán" ment, ami ugye kalibrált 130-131-nek felel meg.
Mindezt max. 7500-as fordulaton, tehát végeredményben mégsem forog tiltásig.
(Hagyományos görgőben nincs ez a plusz áttétel, azon 8600-nál a limiter tilt...)Szerk: ja igen, jól éreztem, hogy kevesebbet eszik, onnan tűnt fel, hogy 150 km
után még vissza-vissza-pislogott a tartalék jelző. Szóval 6L alatti fogyasztás volt
várható most és lőn: 5,7 lett, ugyanúgy 199 km után megtankolva, nem kifogyva.
(Volt még benne közel 6 deci, nem mondom, hogy nem kockáztattam, de na.)
Egyébként nagy különbség várható, ha tényleg falsot szív, és azért durrog, sőt,
simán benne van, hogy nagyon szarul fog menni karbi utánállítás nélkül, szóval
a paraméterek minél kevésbé változtatásának okán megint MOL-t tankoltam.
És a logból konkrétan össze lehet hasonlítani az AFR-t is... annyit tudok, hogy
most nagyon (f)el van tekerve a benzinszint, így kicsi gázon iszonyat dús (~10).
Cserébe relatíve jól veszi a lapot. Azaz nem fullad be hirtelen gázra sem...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #24945 üzenetére
Nem, 3000-nél még csak azért szól, hogy ellenőrizd a szinted (CHK).
6000-nél van csak csere jelzés.(CHG) Lásd manuál 198. oldala.
Szerk: a 227. oldalon meg általában le vannak írva a csereperiódusok.Tothgera30: amit leírtál az óra csalásról, az leginkább 10%-ot jelent.
Nem mondanám felettébb pontosnak. Bár jobb, mint a Maja 15%-a...
Szerk: még sokkal jobb, mint a Kymco 500 20%-a volt anno.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #24950 üzenetére
Jól sejtem, hogy akkor ez egy régimódi mechanikus óra lesz?
Azok tud(hat)nak cifra (nem lineáris) méréseket összehozni. -
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #24964 üzenetére
Szerintem nagyon nem jó ötlet üresben gurulgatni, mivel a gázkar nem csak
gyorsításra (lassításra) alkalmas, hanem a kanyarodás befolyásolására is:
sosem jutna eszembe ilyesmi motoron, pedig anno sokat gurultam váltóssal.Igazából a kuplungcsúsztatós példát sem értem: 50-esnél volt olyan, hogy a
vas túl gyenge volt adott emelkedőhöz, adott fokozatban, rá lehetett segíteni
kisebb kuplung-csúsztatással, hogy fordulatszámot, így erőt szerezzen. Ám
ez igen speciális eset. És nem is sült el valami jól. Nagyobb motornál kizárt,
hogy ilyennek legyen értelme... a csúsztatás szükséges rossz szerintem.Visszaváltásnál is szívás ezzel foglalkozni (ritkán szoktam autóban*), viszont
a csúszókuplung motoron megoldja. Árokban sem végzed a motorfék miatt...Ui: az eredeti kérdéshez, el kell menni vezetéstechnikai tréningre, lehet majd
választani, hogy milyen vason mész. Én az SH helyett az 500-as nagymotort
választottam, több értelmét láttam azon gyakorolni. (Így nem én dobtam el az
SH-t, hanem maga az oktató. Viszont elfeküdni azért elfeküdtem én is, LOL.)Idevágó idézet (az oktatótól): "Ne tartsd a lábad a váltó alatt, mert ha kirúgod
üresbe, elfirkálsz!"Ugyanis ha le van döntve, csak gázzal fog kijönni onnan...
Éééés, amúgy így sikerült elborulnom az oktatómotorral is anno, hogy vártam
az erőt, de mivel üreset fogtam, nem jött, és már kezdtem erősen kanyarodni.Szerk: amúgy a Madison kb. 22 km/h alatt kikuplungol, szóval, ha ilyen lassú
kanyart veszel, akkor bizony gázzal tudsz kuplungcsúsztatósat játszani.Ha nagyon vezetéstechnikai különbséget akarnék keresni, akkor a súlypontot
nézném meg, mert a Madison pl. úgy döntögethető, mint egy "bicikli", viszont
egy nagyobb vassal (magasabb súlyponttal) jóval többet kell(het) gépészkedni.
De ez sem váltós/CVT specifikus, hiszen nekem a Nexus is nehézkes volt.
Hiába van lent, a motorblokk okán, a talajhoz nagyon közel jó része a súlynak.*: már gázfröccsöt adni... nyilván nem ugrálok le a kuplungról motorféken sem.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Uh, ez borzasztó sztori...
-
DigitXT
félisten
válasz
FeniX- #24984 üzenetére
Én pl. a rollerem is a városban használom, aztán nincs mindenhol közvilágítás...
ám egy-két kínai mókusvakítóval minden megoldható: semmi, gyári, bicaj, KÍNAI.->
->
->
Két bicajos lámpával már kúltúráltan lehet rollerezni*, de a reflektor mindent visz!*: nyilván egy picit kisebb a tempó, mint ugyanez motorkerékpáron - nyehehe.
Sajnos az egyik bicajos lámpa ma tőből letört. Nem sokáig élvezhettem a fényét.Szerk: bocs az OFF-ért, csak gondoltam berakom a képsorozatot, mivel némileg
témába erőszakolható, ráadásul a mókuslövő huszi.gyb-től van.Már csak az a
kérdés, hogy mivel fognak menni rallycrossozni a 24 órás futamra??? Meglátjuk...
Szerk2: de úgy is felfoghatjuk, hogy le van tesztelve, tényleg van benne kakaó.ON: Madisonra azért nem rakok ilyet, mert instant kilő a rendőr, hogy ez mi a tök!
(Nem vicc, hogy mókusvadász felszerelés, mert vetítési kép, mint olyan, az nincs.
Szór telibe mindent. Ami mint munkalámpa, meg offroad vállalható. Közútra nem.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
#50433536 #25028 üzenetére
Szerintem messze nem zörög annyira, hogy megérje ezt a szarakodást...
Szerk: gondolok itt a görgők bezsírozására, majd takarításra. Arról már nem
is beszélve, hogy egy nem zsíros variót zsírozva összebassza a teljes deklit,
nagy valószínűséggel a szíjat is, az meg nagyon nem barátja az ilyesminek...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!