-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2323 üzenetére
Pszt, én még nem kértem engedélyt az Asszonytól... (Hehe.) Amúgy: [link]
a túra előtt egy olajcserét be kéne iktatnom
Olaj nálam. Szűrő nincs benne, ha dzsuva van a fémrácson, azt kell legyakni.
Madison még nem sipákol, de már erősen közeledik az ideje, vagyis a távolság.
Szerviz kinyit a héten? Oda tudom vinni az olajakat, meg a Madison új szűrőjét.
Mondjuk pont azért vettem a 6-30-as nyomatékkulcsot, hogy ezt otthon "simán"
magamnak megcsinálom, de nem tudom. Nem szeretnék komplikációt sem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na, alig két hét, és ideért a PowerLED féklámpaizzó Szingapúrból.
Eszementqrvajó fénye van, azonnal kapcsol, fogyasztása töredéke a
hagyományos izzós megoldásnak, élettartama örökélet+1év. Szuper! -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2375 üzenetére
Lehet valami kb. időzítést kérni az egyes programpontok mellé?
"Régi 5 úton mennénk le Kecskemétre a gokart pályára."
Ez megvan, hogy 9:00-10:00 lenne... (+/- 15 perc, de ha jön huszi,
az utazónk biztos nem lesz 130: Majának az "nem kényelmes"...)"Itt találkozunk Csongival."
Az nem derül ki, hogy végül az SPD-s rendezvényre 3500 JMF-ért
bemegyünk-e, és ha igen, akkor ott mit is csinálunk? Megvárjuk a
12:00-13:30-as szabad pályamotorozást? Vagy mi lehet érdekes?Ha viszont nem megyünk be, akkor miért megyünk Kecskemétre?"Ezután egy süti/fagyi Soltvadkerten a Szentkorona Cukrászdában."
Ez így nagyjából délelőtt, vagy délután, vagy a jóégtudjamikor?"Majd Gokartoznánk Kiskunlacházán. "
Gondolom ez sem "sok órás" program: a nyílt nap ugye az volt."Innen haza a 51-es úton,majd Dunaharaszti OMW kúton búcsúzunk egymástól."
Tervezett érkezés időpontja? (A sok kérdés nem véletlen. Lehet,
hogy nincs egzakt válasz mindegyikre, de nem egyszerű az eltáv.)Tudom, akkor marad a solymári Traktortalálkozó. Muhaha. -
DigitXT
félisten
Gyerek (szerencsére) egyikünknek sem hiányzik. Az "elkéredzkedésen"
már túl vagyunk, viszont "konkrétumok" nélkül nincs eltáv. C'est la vie.A 130 csak példa volt (korábban volt róla szó, hogy mennyi is az út oda).
Amúgy én sem szeretek annyira tekerni. Zabál is a gép, figyelni is kell...
Bár, még mindig jobb, mint 150-nel. (Egy 90-100-as utazó nekem tök jó.) -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2402 üzenetére
Hát, a 18:00-kor kezdődő meccset már otthon szeretném nézni...!
Egy hideg sörrel a kezemben... Jó ez csak vicc volt. Monster lesz.Egyébként jó, hogy mondod a benyakutat, lehet pucolnom kéne a
légszűrőt, mert felment a fogyi 5,8-ra. Pedig keveset 0-100-aztam,
és a 150+ végsebességteszt sem tartott sokáig / nem volt gyakori.
Sőt talán ebben a tankolásban egy sem volt, inkább csak Bp...Még a túraplexit sem cseréltem le: plexi nélkül volt 6L is tavasszal.Amúgy kajálgatni sem nagyon szeretek, inkább motorozok. Azaz,
ha kérek/kapok is eltávot, lehet, hogy csak a motorozás részére...A "robogós találkozót" szőke luvnyákkal a plakáton pont leszarom. -
DigitXT
félisten
Ahogy az előttem szóló mondja: a plexi borzalmas. (Amúgy meg: teljesen lutri.)
De ha már plexi, akkor szerintem EZ jól néz ki. De több jót nem tudok mondani.
Nagyjából a túraplexi és a plexi nélküli használat között van. Van menetszél, de
nem vészes (még a 120 sem "kőkemény", mint ahogy plexi nélkül már), viszont
van turbulens áramlás, ami kb. ugyanolyan hangos, mint a túraplexi. (Annyi van,
hogy ha jól kinyújtózóm, akkor kiérek a "tiszta" zónába, ami sokkal halkabb.)Ha 5 centivel alacsonyabb lenne, akkor talán? (Ha lenne olcsón még egy, akkor
simán kísérletezgetnék, hogy vágok a tetejéből 1 centit és meghallgatom. LOL.) -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2432 üzenetére
Nyomassad bele a 100-as lónyálat, nem ilyen (E10-es???) szarokat.
Ilyet, hogy leáll alapjáraton, soha nem csinált még: egészen hihetetlen.
Ja és ha 100 fölött még erősen gyorsulni akar, nagyobb ccm kell oda...
110-120 körül már erősen vége van a vasnak, szóval nem meglepő ez... -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2438 üzenetére
Szerintem ez már E10 lesz. Vagy csak simán vizes a benya? Szoktam
néha MOL-nál/OMV-nél tankolni (SCH környéke, egymással szemben),
és nem volt vele gondom. A 100-as benyát csak az utóbbi pár hétben
kezdtem tankolni a "kicsibe", és a "nagyba" is, amióta jött az E10 para.
Amúgy semmi különbséget nem érzek... De legalább írod, hogy odafelé
jó volt, szóval egyértelmű a dolog: tankolás után rossz. Tutira nem az
olajcserét b*sztuk el, LOL. Mondjuk az nem is tudna ilyet csinálni. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2453 üzenetére
Piszkos tank, hát persze... (Varázsütésre az lett a MOL kúton.)
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2455 üzenetére
Tessék már gondolkodni. Adott egy probléma, ami tankolás előtt soha nem jött elő. Tankolás után kezdődik el, akkor mi is okozhatta? Hm? Amúgy te is azon a kútfejen tankoltál tegnap? Csak mert ez nem MOL fikázás, hanem egy igen konkrét tankolás.
Egyébként én leszívnám a p*csába a problémás lónyálat, bele a normális benya, és pont. Max. a maradék szart higítva használnám fel idővel, nem szenvednék vele.
Szerk: jah, a kis Majának sem volt ilyen gondja 15-20K kilométeren, de most hirtelen, ebből a szuper üzemanyagból megtankolva lett. De biztos a tank piszkos. Tudod mit? Piszkos! Mert belekerült ez a szutyok. És amúgy rájöttem mire jó: ha fell kell gyújtani a gépet a Dunába belökés előtt.
Neked nem volt gondod, így a gond nem is létezhet. Tiszta sor.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Technikailag még nem, de így is bosszant a dolog. Érted: semmi gond, semmi gond, puff neki, szar benya, erre jön, hogy á-á! A benya nem lehet, mert nekem még sose... A logikátlan dolgokat nem csípem. Bár, ha ez a szuper "alkoholista" benya szétoldott valami évezredes piszkot a tankban, végülis miért ne? A Shell100 meg babusgatja.
Szerk: srácok, ne aprózzátok! Legközelebb mindenki egy teletank E85! Na??? (Lehet, még a Varadero is belengetné a lengőkarost, és nem lenne hosszú a túra?)
longwild: neked is javaslom! Túl magas alapjárat? Hűtse le alkohollal!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2460 üzenetére
Huszi vazze: nekem van kannám és csövem is... Szerinted?
Grillo: de, lehet. Ha a MOL95 valójában E10, és kellően alkesz...
Csak kicsit meglepne. Ha ezután, feltankolva jó benzinnel meg jó.
De pont ezért írtam: mi ez a papírkutyaság? Következő túra E85?
(Lehet, hogy rövid túra lesz, de legalább tiszták lesznek a gépek.)ON: ha tényleg volt valami oldódásos+tömődéses történet, az már
"elvihette magával" az alapjárati fúvókát is, és azon már a Shell100
sem fog segíteni, csak a karbi tisztítás. (Vinnem kéne műszakira.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2464 üzenetére
Az ugye megvan, hogy 2 héten belül vinnem kell műszaki vizsgára?
Egyrészt oda lábon kell mennie, másrészt kell alapjárat a lámpákhoz.
Az egy dolog, hogy odaadom addig a Madisont, de szétdöntött karbi?
(Most mondanám, hogy vidd el a Gergőhöz, de ha van saját szerviz...)Szerk: az elején azt hittem, hogy csak benya: ha már fúvóka is az más.
De az nem kérdés, hogy a dolog a konkrét kút konkrét kútfejétől indult.
(Piszkos a tank...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2468 üzenetére
Elhiszem, hogy szívügyed a MOL, meg sokat szoktál náluk tankolni,
de én csak annyit kérdeztem, hogy tegnap annál a kútnál tankoltál-e.
Ha nem, akkor nem tudhatod, hogy milyen szar/kosz jött a benyából
a tankba, hiába pingvinezel, hogy neked sose nem (és másnak sem).Azon gondolkoztál,hogy tankolás után felkavarodhat a tankban lévő
Azon gondolkoztál már, hogy NEM először lett a motor megtankolva?
(Még csak azt se mondhatjuk, hogy hosszú állás után, először, mert
már egy ideje huszinál van, és azóta kétszer telelökte gond nélkül...)Az meg,hogy nálad mi lehet a gond/probléma majd kiderül.
Nálam most semmi gond/probléma, a kerekem sem esett ki végül.
Mivel huszinál van a (kis)motor, így az ő leírására tudok hagyatkozni.
Valami szar volt a palacsintában, ez mindenkinek* egyértelmű. Vagy
a kútról jött a kosz, vagy E10-es volt és oldott valamit, de ahogy már
írja, NEM segít rajta a jó benya: alapjárati fúvóka dugulásra gondolok.*: oké, most a MOL részvényesektől eltekintve, mindenkinek...
Tankoltam már E85-öt véletlenül.
Telibe? Hogyan ment utána a szekér? Mert akkor mindenkinek hajrá!
(Bár, annyival nem olcsóbb, hogy az ember kísérletezgessen vele.) -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2469 üzenetére
Még annyit, hogy a hivatkozott eltömődésem óta (első tél) van benne külön
benzinszűrő. Szóval ahhoz nagy gáznak kellett lennie, hogy valami menjen
a karbiba. (Vagy tényleg a karbiban oldott valamit az E10 - ez csak tipp.)
Szóval ha már nézed, akkor vess egy pillantást arra is + csere. Ha koszos.
(Simán lehet, mert már vagy 3,5 éve benne van. Amúgy száz forintos tétel.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2476 üzenetére
E85-tel is 200+? Kihajtottad belőle, vagy leszívtad?
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2479 üzenetére
Megdumáljuk priviben. Amúgy ma megkérdeztem a kipufogószervizest,
hogy mit tud kezdeni a gyári dob zörgésével... 6-7K-ért simán kikapja a
csörgő-zörgő-potyogó fémalkatrészeket, DE nem javasolja, uis ótvaros
hangos lesz utána állítólag. Kb. nyitott dobot csinálna belőle. Lásd GS...Mondjuk poénnak jó lenne, de műszaki vizsgán ráröffenteni már necc.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2481 üzenetére
Nem hagytam ott. Azt mondta amúgy, hogy olyan hangja lenne, mintha dob
nélkül próbálnám. Mivel már egyszer próbáltam úgy, nos... A 4Road halkabb...Szerk: nem beszélve arról, hogy a 4Roadnak férfias hangja van, egy herélt dob
meg max. hörög, mint a repedfazék. De legalábbis nem adná azt a mélyet...kcsa: amúgy egyszer tankoltam egy bizonyos kúton 12L fölött is a Majába.
Mivel 10,5L a tankja, ez picit meglepett. Nem nevezem meg, milyen kút volt.
De nem a herceghalomi.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én akkor döbbentem rá, hogy mit tettem... Mit tettem???
Nem a fékezés miatt jött a nafta. Csendesen bugyogott...
Elég az hozzá, hogy nagy meleg volt, s tényleg teleküldtem.
A föld alatt lévő benya hidegebb volt: kijött, felmelegedett.Na, azóta annyira nem tankolom tele. Bár akkor sem voltak
literek, valami 11,7 körül tankoltam akkor a 12-es tankba.
Azóta csont száraz a túlfolyó (ősszel tömítés gondom volt).
Szerk: akkor azért volt "qrvaanyázás" rendesen...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #2497 üzenetére
Simán lelazult. Én húztam meg anno nyomatékkulccsal a gyári előírt értékre.
Úgy néz ki, nem volt elég. (Pénteken kapott 110 Nm-t, de ma reggel légkulcs,
mert tuti ami fix. 1-2 nap mehettem vele lötyögő hátsó kerékkel, nem tűnt fel.
Megúsztam. Ezt is. Nem vagyok én ehhez hozzászokva. Menjen és kész...) -
DigitXT
félisten
13K-ért felültem a szopórollerre: most azt nem részletezném, hogy mennyit
szívtam, mire rájöttem, hogy a platnicsatlakozás már RÖGTÖN kontaktos...
De hogy egyetlen képem van, hogy működik! És fél órára rá az egész leég?
Röviden és tömören ez DigitXT klasszik. De majd "2.0-ban" megcsinálom... -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2505 üzenetére
Vagy vehet bele Dr.Pulley HiT kuplungot: azzal olyan a rajt, hogy beszarsz.
Feltéve, hogy hozzá van hangolva a varió, és van kakaó, mikor belecsap. -
DigitXT
félisten
Mondjuk ehhez pont nem kell rakétatechnikusi diploma, szóval megértem.
A harangot én sem gányolnám úgy szét. De csiszolópapírral se mennék neki
kézből... Elég ha kicsit excenteresre csiszolod, máris minden bajod lesz vele.Görgőből nekem jó volt a Malossi, meg most a Pulley is nagyon bevált...
Élettartamát értelemszerűen még nem tudom, de azt mondják, hogy "sok".
Ha kétszer annyit elmegy, mint a Malossi, akkor simán megéri a 1,5x-es árat.Szerk: ha esetleg félreolvastátok, én a HiT kuplungot írtam (érdekességként).
Nyilván nem valós javaslatként, mert durva ára van a használt vasainkhoz.
De előbb vennék egy olyat, mint egy ilyen kisiparilag "összekaszaboltat".
Mertugyebár ha az a cél, hogy jobban betapadjon, hát az biztos betapad...
Emez meg lehet, hogy szétrobban adott fordulaton: nálam megtörténne.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ha az RMS még arra is hajlamos, akkor igen, jónak számít.
A kivétel erősíti a szabályt prsze
Szerk: mondjuk a légszűrőszivacsuk elmegy kategória. Azért a
gyárin látszik, hogy jobb minőség (két réteg stb.), de: elmegy...
Majába a papírszűrő meg tökugyanolyan, mint előtte volt. Lehet,
hogy már az is RMS volt. Akkor az az előtti: nem tudom LOL.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2528 üzenetére
Az is lehet, hogy megöngyilkolta magát...
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #2530 üzenetére
Egyébként ezt nem értem. A pálya üzemeltetője enged fékhibás
gokartokat körözgetni? Nem fél, hogy egyszer nem röhögés lesz
a vége a becsapódásnak, hanem sírás és egy kártérítési per?Szerintem amikor elindult, még volt rajta fék.
Mintha azt írta volna, hogy eleve szivárgott a fékfolyadék. Necc...
(Ezt azért az üzemeltetőnek észre kellett volna vennie, ha átnézi
a gépeket. De mindegy. Nem jó reklám a pályának szerintem.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2533 üzenetére
Egyébként mennyit mentetek, és mi pénzbe került? Gondolkodom
egy Silverkartos gyakorló napon. Kezdésnek az akciós 3 alkalmas
jegy is elég: nem tudom, hogy a teljes nap mennyire kihasználható
(van-e értelme 12K-t kicsengetni, aztán esetleg 4-5-öt menni csak).Plusz ha leszorítottak a pályáról, volt menekülőút a fűre
Hát ezt meg se hallottam... Úgy tudtam a gokart "no contact" sport. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2538 üzenetére
Értem. Nekem egyetlen gokartos élményem a Silverkart nyílt nap volt.
Ott már azért belengették a kék zászlót, mert a mögötted jövő egy tizeddel
gyorsabb volt. Picit túlzás. Klasszikus értelemben vett futam ott nem is volt.Az első "futam" után azt hittem, hogy egy csomóan leköröztek, pedig csak
annyi volt, hogy gyorsabbak voltak a pályán. Ezért kellett elengednem őket.Aztán idővel ez megszűnt. Mondjuk a legjobb csata az volt, amikor huszi
jött mögöttem, s el kellett engednem (néhány tizeddel jobb volt: puff a kék),
erre közvetlenül utána hibázott, nagyon ráestem: neki is belengették... LOL.
Aztán egy-két kör után éreztem, hogy ez sok lesz. Magamtól engedtem el.
De pozícióért küzdeni? Ugyan... Az előzések szinte mind "lekörözések" ott.
Aztán más kérdés, hogy tudnak szervezni cégeknek "rendes" futamokat is,
de az utcáról beesőknek csak ez a Time Trial jellegű szerveződés van talán.
Ilyen szempontból tuti szórakoztatóbb ott, ahol van egymás ellen küzdelem. -
DigitXT
félisten
Beszéltük, hogy ez sanszos, hogy az elgyengült kontrasztrugó miatt van.
Csak ahhoz szét kéne dönteni a kuplungot, az meg célszerszám nélkül...Szerk: egyébként eddig úgy tudtam, hogy nyomólapnak inkább azt hívják,
amit a görgőt nyomnak/mozgatnak. A külső szíjtárcsafél meg fixed pulley.
Nekem pl. egy ilyen mezei gyári cuccért elkérnének itt 18K-t. Nem kevés.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs