-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #28238 üzenetére
Jaja, de aki fordítva rakja össze a szívatót, magára vessen.
Mondom talán nincs szikra: oké, gyertya ki, szopás, mert ugye a
másik oldalon van, a motor meg le van rakva a fal mellé, annyira
meg nem vagyok jól, hogy mozgassam... korom fekete, tisztítás,
utána teszt, oké, szikra van. Rögtön el is kapta, de meg is állt.
Szegény a keverék. Szívatót neki. Nem reagál, sőt, rosszabb lett.
Levettem az úszóházat, hátha kevés a benzin, de nem, az is van.Mondom mintha a szívatót fordítva raktam volna be. És tényleg!
Helyre raktam, rögtön indult, de most meg nagyon dús + nagyon
gyanús erős benzinszag kezdett terjengeni (az az "áramtalanító"
kapcsoló felé kapkodó érzést kiváltó fajta), és valóban... Biztos,
hogy mikor félredobtam a karbit, hogy még egyszer megnézem
az alapjárati fúvókát, megnyomta az úszót. A túlfolyó dolgozott.Tipikus egyet előre, kettőt hátra történet. De mentségére legyen
szólva, hogy nagyon kijöttem a gyakorlatból (kihagyott évek).
De már nincs más hátra, mint az úszó beállítása, aztán a többi...
Alapjárati keverék leginkább: amúgyis meg kellett volna csinálni.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #22340 üzenetére
Lassan 5 év után újabb menet. Nagyjából erre a szintre sikerült vissza hajtogatni
az úszót, megnyomtam az indítógombot, azonnal röffent, és van alapjárat, töltés
is van alapjáraton bár nem sok*, xenon mellett merülne. Ez egyelőre nem számít.
Ami viszont számít, hogy az átmeneti rendszer megint szar, de most nagyon...
Feltételezem, hogy alacsony a benzinszint, relatíve, a múltkorinál alacsonyabb.Ui: viszont már nagyon unom ezt a kísérletezgetést, annak ellenére, hogy vannak
segédeszközeim, mint pl. lambdaszonda, így látom, hogy milyen a keverék...
Úgy érzem, már nem benzin folyik az ereimben, inkább fárasztó a szarakodás.Kell majd egy bátor tesztpilóta, aki ki meri vinni egy körre (ill. a vizsgaállomásra),
magamat nem érzem alkalmasnak erre: jó lenne ilyenkor egy könnyebb motor.*: 5-6A körül lehet, ennek elviszi a felét a szivattyú, a lambdaszonda, a műszerek.
Szerk: az alapjárati csavart 1 fordulatra tekertem ki, attól indult "túl könnyen"...
(Hidegen illene azért szívatót kérnie, legalábbis valamennyit mindenképp...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #28271 üzenetére
A kaland része...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz macilaci78 #28280 üzenetére
Az mekkora, amikor tudományosan megállapítod a saját motorodról, hogy ez igen, megvenném? Ilyenkor jön a megvilágosodás, hogy tulajdonképpen minek keresek másikat? bajnokpityu: ha ismered a tulajt, könnyebb vele megállapodni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz macilaci78 #28291 üzenetére
Akkor nem kell olajcsere, mindig friss van benne.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ha nem lett volna a (roller)balesetem én is felajánlanám ezt, mert jópofa vas.
Így viszont nem igazán merek kétkerekűre ülni. Pedig már egyre jobb a vállam.Szerk: nem kapott napos képeket, lehet ez a baj. Meg hát a pénzhiány.
nem fogom megmondani hogy ki vagyok
Azért Kőhalmi Zoltánt elég sokan felismerik.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz 7Sony7 #28441 üzenetére
Anno 340-ért vettem a Madisont: olyan is volt. Habár az semmit nem
garantál, hogy drágább, de ha gyanúsan olcsó, az hidd el, szar is lesz.
A drágább talán lehet jó. 300K-ért ma (nem 10+ éve) egy rollert kapsz...
Mármint akár egy elektromosat. Akár egy hatalmas szopót. (Egyikkel se
tudsz megbízhatóan munkába járni, napi 30 km-re, ezt el kell fogadni...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Mondjuk ez már ránézésre is látszik, nem tudom, miért az a cikk címe, ami.
Minek szólítsuk, ha egyszer robogó? A blokkon ülsz, CVT hajtás, mi kell még?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz 7Sony7 #28470 üzenetére
250-es Maja nagypapa motor... Kényelmes fotel, de nem megy.
A turbulencia erősen függ a plexi méretétől, és, hogy hova jön ki.Madisonon két plexit használtam, váltásban. A nagyplexi fogta a
szelet szépen, de pont sisak tetejére dobta a turbulens áramlást,
így elég hangos volt... A kisplexi csendesebb, ám ha a kabáton ki
voltak nyitva a szellőzők, abba belekapott a szél 130-nál durván.Plexi nélkül volt a legjobb, ami a levegő selymességét illeti, így a
sisakban is minden sokkal csendesebb volt, cserébe a mellkason
elég nagy ellenállást lehetett érezni, ahogy a kolléga is megírta...
(Meg hát nagyon szarul néz ki úgy a Madison, de ez más kérdés.)Ui: a nagyplexi sem volt igazi túra plexi, csak a sima gyári. Szóval
lehet, neked is vannak különböző méretek, amiből egyik beválna.Szerk: feleslegesen pötyögtem (Machete nem pötyög): lásd itt is.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #28502 üzenetére
Ez egyébként arra is bizonyíték, hogy ugyanolyan műszaki állapot csak azért (!) nem lesz jobb, mert drágábban lett meghirdetve, és vica versa, nem feltétlen szar, ami (kicsit) olcsóbb, csak esetleg nem árulni akarja az ember, hanem eladni. Anno is azt mondtam, amikor el akartam adni a 250-es Maját, hogy nem (sok) érdeklődő kell, hanem egy (1) vevő: az a futár, aki elvitte, utána hiba nélkül belecsavart ~30000 km-t, mondhatni marha jól járt vele, hogy rendbe volt téve korábban. Természetesen ez nem vonatkozik azokra a bontó szökevényekre, amik ma 200-300 körül mennek: nem a hajtás lesz a probléma, hanem minden más.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz astrojoe12 #28506 üzenetére
Ezen azért pontosítanék: nem szatyorban vettem olcsón, felújítandóként.
Simán elhittem a mesét, azt hittem, jó vétel: hát annyira nem volt az.Annyi, hogy akkor épp be voltam zsongva, hogy kéne valami erősebb.
Azt az egyet tudta, megbízhatóan, jóval erősebb volt a 180-as Majánál...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz lehella #28530 üzenetére
De hát látod, ha többért hirdeted, kelendőbb. Amúgy viccen kívül, ha gyanúsan
olcsó, akkor azért nem akarják megvenni, mert azt hiszik, hogy roller (szopó).
(Ami a topiklakók sztorijait ismerve nem is biztos, hogy messze áll a valóságtól.)Ui: tisztelet a kivételnek, akik új, vagy újszerű motorokat tudtak venni 1MFt fölött.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz astrojoe12 #28570 üzenetére
Service manual nem mutatja? Műszerfal alatt kellene lennie jobbra.
Aztán lehet, hogy másik évjárat, és máshol található: ez a k7, k8, k9.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz astrojoe12 #28599 üzenetére
Kipróbálnád nyitott dobbal, mindjárt nem csak PUHH-PUHH lenne.
Ugye a kipufogó dobban elégő keverék hangja ez, ha jól tudom.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz astrojoe12 #28603 üzenetére
Ha torpan, az (laikus véleményem szerint) arra utal, hogy kihagy(ott) a
gyújtás, így az adott mennyiségű keverék 1:1-ben megy a kipuba.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen