Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa134
addikt
igen, német...
Lehet otthon veszem meg aztán kiküldetem, úgy is olcsóbb mint itt külön a gép a + játék..
csak a CP miatt gondolkoztam el rajta, a PS4-emre nem venném már meg (aztán lehet, és megvárom a PS5 patchet). Csak idén nem fogok már PS5-öt venni az tuti, mert nem lesz hol..[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz hombre[EU] #957 üzenetére
meglátjuk, egyelőre senki nem tud semmit és nincs semmi infó, mikor lesz újra rendelhető...
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz hombre[EU] #959 üzenetére
én is így látom, és a terv az volt hogy a CP-t azon játszom... ami egyelőre nem valószínű, hogy megvalósul..ezért gondoltam az S-re
Avanti Roma
-
opr
veterán
Sokan, sok helyen irtak/irjak/kerdezik, hogy mi a kulonbseg egy nullarol konzol ex-nek tervezett (hibasan koznyelvben xy platformra/vasra optimalizalt) cim, es egy barmi mas kozott, illetve hogy miert mondom azt, hogy grafikai (es egyeb) minosegi problemakat, illetve megkoteseket fog jelenteni, ha minden XBOX ex jonni fog PC-re is es ennek megfeleloen kell tervezni a jatekot a kezdetektol. Tovabbra is ugy gondolom, hogy emiatt a dontes miatt hiaba erosebb az XSX, mint a PS5 papiron, az exkluziv cimek valoszinuleg szebbek lesznek PS5-on, mint az exkluziv cimek XBOX-on, mint ahogy igaz volt ez a jelen generacio eseten is.
Nos, itt vegre egy publikus, jo pelda arra, hogy mirol beszelek, konkretumokkal:
PORTING DETROIT: BECOME HUMAN FROM PLAYSTATION® 4 TO PC – PART 1
Erosen szakmai hangvetelu a cikk, de szerintem szepen lassan olvasva, ertelmezve laikusok szamara is erdekes, ertelmes es informativ lehet, bar teny, hogy nem art beletenni nemi extra energiat, ha az ember amugy nincs benne a dologban. Jo olvasast kivanok!
ui: A multiplatform jatekok az mas kerdes, azokat most ne keverjuk ide, teljesen mas kavehaz, teljesen masik beszelgetes, de a tl;dr konkluzio, hogy azok valoszinuleg picit szebbek lesznek XSX-en, plane miutan megtanulnak rendesen banni vele a studiok/kipofozza az MS az SDK-t.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
l.skywalker
félisten
Igen. De ez nem azt jelenti, hogy rosszabbak lesznek Xbox Series X-en a játékok, hanem azt, hogy ha minőségi terméket akarnak, akkor keményen dolgozni kell érte.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
opr
veterán
válasz l.skywalker #962 üzenetére
Tegyunk egy lepest vissza. Az, hogy egy jatek jobb vagy rosszabb, az egy teljesen mas kerdeskor attol, hogy egy jatek szebb vagy csunyabb. Az "egyeb" reszet a mondandomnak pl az SSD-re tamaszkodas jelenti, de ez megint egy teljesen kulon beszelgetes, aminek a tl;dr-je az, hogy amig PC-n nem teheti meg, hogy a minimum gepigenybe beleirja a pcie4-es SSD-t, addig XBOX-on ez tenyleg csak annyit fog jelenteni, hogy rovidebb ideig nezed a toltokepernyot. Ez mar viszont tenyleg jelenthet minosegi problemat, konkretabban mondva bottleneck-et, de most nem errol volt szo elsosorban, hanem a grafikarol. Egy nagyon szep jatek is lehet egy kalap fos, es egy grafikailag ertekelhetetlen jatek is lehet zsenialis.
Amirol En irtam, az a grafikai szepseg.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
l.skywalker
félisten
Igen, de van egy teljes megtestesülés, amikor grafikailag és motorilag is rendben van és van az arany középút. Ami ez alatt van, az ami valahol elromlott. Grafika, tartalom, irányítás, textúrák, bugok, logikai felépítés stb. kismillió dolog. Én azt mondom, hogy addig, amíg van olyan cím, ami el tud érni egy olyan szintet, amire a játékosok zöme azt mondja, hogy kiváló, addig a többi cégnek is van hova fejlődnie.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
opr
veterán
válasz l.skywalker #964 üzenetére
Persze, de nem ez a lenyeg. Marmint de, persze hogy de, csak eppen a #961 kontextusabol vizsgalva nem.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Carlos Padre
veterán
válasz l.skywalker #962 üzenetére
Ezt vesd össze azzal az állítással, hogy sx-en alapból jobban fognak kinézni és futni a játékok mint PS5ön.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
l.skywalker
félisten
válasz Carlos Padre #969 üzenetére
Nincs ilyen állítás. Ez hardver függő.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Carlos Padre
veterán
-
ProEvoFan
nagyúr
Pletyka.
MS bezsebeli a Segat is.
...tipikus példa, amit most az MS csinál.Tehetség az nincs, kurvasok pénz az van. Ami nem megy ésszel, azt megoldjuk zsebből. -
l.skywalker
félisten
válasz Carlos Padre #971 üzenetére
Hivatalos nincs.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
mike1334
veterán
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz mike1334 #973 üzenetére
Nem.Kurvára nem.
Kis stúdiókat vesz, nem milliárdokat költ bejáratott multi cégekre.
Santa Monica, ND.Mind kis stúdió volt, és a Sony tette őket naggyá, felépítette őket.
MS ezt csinálta mindig is.Ezért utálom őket, már a kilencvenes évektől.
Bele sem merek gondolni a Sony mit kezdene ezzel a 7.5 milliárd dollárral, meg a Minecraft miatt kidobott nem tudom pontosan, talán 3 milliárd dollárral...[ Szerkesztve ]
-
-
opr
veterán
válasz ProEvoFan #978 üzenetére
Ebben alapvetoen igazad van, viszont fontos megemliteni, hogy a SONY eseteben ezek lassu, hosszu idon at nagyon jol csinalt dolgok voltak, amiben raadasul volt/van tapasztalatuk, mert a ps1 ota kb folyamatosan csinaltak. Fontos meg hozzatenni, hogy nem azert volt ez ennyire hosszu ido, mert balfaszkodott a SONY, hanem mert egyszeruen ez ennyire nehez, lassu folyamat. Nullarol felepiteni egy ND szintu csapatot egy olyan dolog, ami ha megvan 10 ev alatt tool-okkal meg mindennel, akkor zsenialisan csinaltal valamit.
Az MS-nek nincs ennyi ideje. A jelen gent elvesztettek, ami elotte volt, elkotyavetyeltek. Nincs se tapasztalat, se ido, muszaj volt valamit csinalni, ha a nextgent nem akarjak ugy, vagy meg jobban bukni, mint a mostanit. Az egyetlen realis megoldas az, hogy ahhoz nyulnak, amilyuk van. Penzuk az van. Marmint, rohadt sok penzuk van. Az egyetlen jarhato utat valasztottak, vettek kesztermeket, amit aztan jol meg lehet vizsgalni, mi jo, mi nem jo, aztan a tapasztalatokat hasznalva, mivel igy mar vannak studiok, amik tudnak jo jatekokat kesziteni, raadasul van eleg ahhoz, hogy minden evben jojjon valami jo ex, mostmar el lehet kezdeni nullarol epitkezni, embereket mozgatni ide-oda, stb.Aztan hogy sikerul-e nekik, vagy csak elegettek a penzt, azt majd az ido megmondja.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
T.Peter
őstag
Nem nagyon tudom belelatni a cikkbe azt, amirol a link felett irsz.
A cikk arrol szol, hogy mivel mas API-t nem kellett a fejlesztes soran figyelembe venni, milyen kihivasokat kellett teljesiteni a ~1.5 ev alatt amig a pc portot csinaltak. Hogyan tudtak adaptalodni a Vulkan-hoz.
Mivel a pc port kesobb jott, eredetileg semmilyen megkotest sem jelentett. Utolag kellett azzal foglalkozniuk, hogy hogy emeljek at az egeszet masik API-ra. Az XBOX verziot sem fogjak maskepp csinalni, mert PC-re is jon. A fejlesztesi ido fog novekedni mert meg kell oldani ugyanazt egy masik API-val. Gondolom majd alkalmaznak tobb embert hogy bizonyos fejlesztesi feladatok mehessenek parhuzamosan.
Tobbnyire a draw call-ok csokkenteserol osztottak meg reszleteket, a grafikarol meg nem esett szo, lehet majd a part 2-3-ban. Szoval egyelore csak azt tudjuk, hogy CPU oldalon mit valtoztattak.
Nem tudom mennyivel es miben fejlettebb a Sony API-ja az XBOX-ehoz kepest, de siman igazat lehet adni neked abban, hogy lehet az API miatt nem lesz szebb/jobb XBOX-on egy exclusive. De nem azert, mert PC-re is meg kell oldani valamit.
Amugy koszi a cikket, hasznos.[ Szerkesztve ]
-
l.skywalker
félisten
És más üzletpolitika, ami kétség kívül nem tetszhet mindenkinek. A Sony is Globális cég, de az MS jóval nagyobb. Náluk a felvásárlás, az agresszív politika már benne van a működésben. Lásd Nokia. És nem is az a legrosszabb, hogy felvásárolták, hanem az, hogy mág a Windows Phone is jó volt, szerették az emberek és mégis kukázták. A Sony pedig ahogy te is írod, felvásárol, támogat és hagyja, hogy kiforrja magát.
De a Sony időben kapcsolt. Ő nekik mostanra értek be a felvásárlásaik, az MS felvásárlásai pedig leghamarabb 4-5 év múlva, de pl. a The Coalition ki tudja mikor és mit fog hozni.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Deck
titán
-
Wesder
félisten
válasz l.skywalker #988 üzenetére
"szerették az emberek" Mikor? Az a maréknyi MS alkalmazott, mikor màr 0.1% alatt volt a részesedés?
Lehetett volna sokkal jobb a WP, de sajnos nem lett.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
l.skywalker
félisten
Nektek volt WP telefonotok? Deck, wesder, ProEvoFan?
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Deck
titán
válasz l.skywalker #993 üzenetére
Családban volt. A felület, a rendszer, az app kínálat mind vicc volt. Én már anno más topikba is megmondtam, hogy halott ez az egész és igazam lett.
PS5
-
Wesder
félisten
válasz l.skywalker #993 üzenetére
Pàromnak volt, nem szerette. Én csak kipróbàltam. Nekem nem volt bajom a WP-vel, de valahogy nem volt az igazi.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
l.skywalker
félisten
Én soha nem tudnék kijelenteni semmiről sem látatlanban, hogy xar. Volt WP telefonom több is, volt Blackberry is, volt iPhone is van most ismét Android. Mindegyiknek megvolt az előnye hátránya és az én tapasztalatom szerint nem a WP volt a legrosszabb, voltak nagyon jó megoldásaik.
De én pont ezt a végletekben való gondolkodást nem bírom felfogni. Általánosítani egy YT videó alapján vagy egy ismerős-ismerősének a bemondása alapján... nem tudom. Furcsa. Ha így állunk akkor Fortnite-oznom kéne...
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
opr
veterán
válasz l.skywalker #988 üzenetére
Igazabol szerintem ez ugy fog kinezni, hogy ugye a felvasarolt studioknak mar vannak keszuloben jatekaik, azokat mar nyilvan nem fogjak kidobni, szepen kijonnek vele valamikor, nagyresze tippre a gen kozepe fele kijon, aztan utana kezdodhet el az ugymond igazi munka, a celzottan MS jatekok, amik gen vege/kov gen eleje fele johetnek. En azokra leszek nagyon kivancsi. Tippre mostantol kb 4-6 ev, mire jonnek az elso fecskek, amikre mar erdemes jobban figyelni olyan szempontbol, hogy lassuk, mi az a minoseg, ami a box ex-eket jellemezni fogja. 7-8-10 ev mulva pedig jonnek az elso, tenyleg, nullarol erre tervezett jatekok, na akkor lesznek majd igazan all-leejtos dolgok. Plane, ha par studionak megengedik, hogy elengedje a PC-t, es tenyleg kihozzon mindent a vasbol, amit ki lehet. Mert -mint a fenti cikk is mutatja- teljesen mashogy kezdenek neki egy jateknak, ha tenyleg csak egy vason kell futnia, nagyon ra lehet fekudni, hogy kihozzuk abbol a vasbol a maximumot.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
félisten
válasz l.skywalker #993 üzenetére
Volt a családban kettő is, én 3-4 évig használtam egy Lumia 640-est.
Szerettem, semmi extrára nem volt szükségem. Egyedül a normális navi hiányzott... aztán meg a frissítések.Ballmer elk*rta, Satya Nadella meg mosson fogat ráspollyal!
Bocsánat, ez már nem KULTURÁLT...[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz l.skywalker #993 üzenetére
Feleségemnek vettem és azóta is azt hallgatom.
Telefon vásárlás elött mindig megjegyzi, hogy "nehogy olyan szart vegyek neki, mint anno az a WPs Nokia volt".[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
Pontosan errol szol, hogy mennyire mashogy allunk neki egy projektnek, ha futnia kell PC-n is, meg ha eleve az lebeg a szemunk elott, hogy 1-2 fix vas (one/series S|X/, PS4/pro, PS5). Tehat pontosan az, amit leirsz Te is.
"A fejlesztesi ido fog novekedni mert meg kell oldani ugyanazt egy masik API-val. Gondolom majd alkalmaznak tobb embert hogy bizonyos fejlesztesi feladatok mehessenek parhuzamosan."Valoban nem irtam le, de pont ez az, ami nem fog megtortenni. Senki nem fog parhuzamosan ket ennyire kulonbozo kodbazist rendben tartani, az egekbe szallnanak az igy is rohadt magas fejlesztesi meg tamogatasi koltsegek, arrol nem is beszelve, hogy gyakorlatilag ket kulon csapat csinalna ugyanazt, csak mashova, gyakorlatilag management remalom az egesz. Nem veletlen, hogy most se csinal senki ilyet. A megoldas mindig az, hogy megnezik mi a bottleneck a celzott platformokon, es celoznak arra, aztan skalazzak ami skalazhato.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Építő/felújító topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen processzort vegyek?
- Trollok komolyan
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Formula-1
- Az alaplapok okozhatják az újabb és gyorsabb Intel CPU-k instabilitását?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Nintendo Switch OLED 18.0.0. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
- Keveset Használt, Újszerű Steam Deck 256GB + 512GB SD káryta ( + Kellékek) Eladó!
- GranTurismo 7 ps5
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- 2024 januári. Nintendo Switch Oled 2026-ig garanciális.