Új hozzászólás Aktív témák

  • jeni

    félisten

    válasz pidzse4 #10458 üzenetére

    Szia
    Nem tudom,hogy mindent elolvastam-e az esetedet illetően?
    Hogy legyen kerek leírom, hogy én mit olvastam ki a sorokból.
    Neten rendeltél elsőre Inno RTX4090 VGA kártyát és e helyett Gigabyte RTX4090 karit kaptál. Ezt jelezted szóban és irásban. Amit utána vissza adtál/küldtél személyesen vagy postai úton.
    Ezt átvették és ezzel 30 naptári nap helyett 30 munkanap alatt sem kívánták ezt neked törvénybe foglaltak szerint megoldani.
    Ami a valós megrendelt szerint kellett volna megoldani vagy a vételárat vissza adva illetve közös megegyezés alapján egy másik hasonló termékre lecserélni értéknek megfelelően.
    Az utóbbinál meg nem voltak erre partnerek.
    Ezt jelezted a fogyasztóvédelemnél,valamint ennek nem teljesítés esetén lehet a békéltető testülethez fordulni.
    Gondolom nem akarsz ennek a folyamat végére járni,elfogadva a vele járó nyügőket inkább az apróra felrakod meghirdetve eladásra.

    Nekem az életem során 1x volt ilyen vagy ehhez hasonló estem velük. Anno egy Asus 580 Vga 8Gb verziót vettem rendelésre személyes átvétellel. Ezt sajnos itthon nem szerette a gépem efagyott és 3 napon belül vissza vittem. Maga a kártya alapból jó volt csak valamiért mindig ütköztek egymással működés alatt. Lehet az akkori AMD driver volt a rossz mert a korábbival is próbáltam. Azzal sem javult meg. Inkább a vissza adás mellett döntöttem. Ott a boltban (Dohány utca)az átvétel során szemlevételezték és úgy elfogadták átvették. A papírra nem írtak rá hogy karcos vagy sérült. Erre válaszoltak 7 napon belül és valahogy a fém burkolat fed/ hátlapon (hirtelen nem tudom minek hívják) 1 db pici 1m kevesebb karcot találtak rajta. Persze ezt leadáskor én se láttam rajta. Ők sem jelezték. Mindig figyelek berakásnál és kiszedésnél a hardver alkatrészekre. Emiatt a talált karc niatt a vételárat ami 82ezer Ft volt abból levontak hasra mínusz 7000Ft-t. Nem cserélték ,Nvidiára nem ajánlották fel másikat e helyett. Hanem keményen levonták a kifizetett árból és levont összeget kaptam meg. Ez a karc a működésére sőt az esztétikára semmi hatással nem volt. Mivel eldöntve ,hogy Nvidia kártyára váltok és ismerete a haza biróságokat nem akartam ebbe a vitába beleszállni velük. Lényeg azt a vissza vitt terméket ugyan annyi amennyiért vettem eladónak biztosan utána. Ezzel plusz 7000Ft nyertek maguknak.
    Ami pedig a netes vásárlású 14 napon belüli vissza adást illeti,na ez külön meg ér egy misét náluk. Az ott vásárolt pc ház miatt volt gondom. Hibás,rossz és hiányos is volt.Ennek az idejét nem is nézzik,nem is foglalkoznak vele. Még a kinti a Budapest határában lévő központi szerviznek is írtam,hogy miért oda tettek ki a szervizt magam sem értem. Eddig mindig az adott boltban vizsgálták be és írták jóvá bármit is.
    Nem reagáltak. Telefonon meg nem érthetőek el mert nincs megadva csak az email.
    Biztosra veszem van tel elérhetőség csak a fogyasztóknak nem adják meg.
    Bementem a Váci út boltba előadás a történet és ők is meglepődtek,hogy még mindig nem írtak jóvá. Telefonált egyet és 3 perc múlva közölte jó profit megjátszva hogy a kedvemért elintézte jóvá iratta az ellátást.
    A pénzt rögtön ki is fizette utána.
    Most is van rendelésem 130ezer Ft értékben. Kérdés ott vegyem meg vagy keressek más boltot? Sajnos ott olcsóbb mint másutt és van készleten.
    Dilemma.
    Az tény amit veled tettek az nagyon felháborító és csúnya dolog a bolt részéről.
    Bocsi a hosszú írásomért. :R

Új hozzászólás Aktív témák