-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Löncsi
őstag
válasz
tombar #10759 üzenetére
De, kb. egy kategória kiszivárgott tesztek szerint (eddig). Ezért mondom h ezek alapján egyelőre hajzselének használhatja Huang úr a kedves hardverét.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
KillerKollar #10761 üzenetére
Ezt lesd meg:
[link] Pl. Metro-ban a 7850-et hozza.Ergo nem kérhetnek 70-től sokkal többet érte el. Annak fényében, hogy van 65k körül már 7850.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Gondolom sokat. De mind1, nagyon kényelmesen elvagyok a húzott GTX460-al, csak gondoltam jövőre hátha lesz vmi fejlesztés jóáron, de ilyen árazással nem hiszem...
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
KillerKollar #10766 üzenetére
Ez igaz.. meg kell várni a rendes teszteket, nincs már messze, többet tudunk majd.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
Firestormhun #10772 üzenetére
Ez hülyeség, a motorok nem fejlődnek visszafele. Cryengine 3 is elég jól néz ki és hatékonyabb. [link]
Pl. HD4850-en egy Crysis 2 jobban festett mint egy Crysis 1 High-on. Csak ciki, hogy a VGA-k is fejlődnek, így egy GTX460-on a Crysis 1 már sokkal ütősebben néz ki max-on. Crysis 2-ben már nincs előnye lévén a grafika limitálva lett.
Chrome Engine amúgy nagyon jó, Unreal Engine-hez ez áll a legközelebb hatékonyságban, jó lenne ha több gém is ezen futna.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #10775 üzenetére
Igen, persze, de ha megnézed sok olcsó megoldást tartalmaz (szaturáció, egyszerűsített víz stb..)... Crysis 1-ben ilyen nincs.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #10777 üzenetére
De ehhez szakmai szem sem kell... 6:30-tól kezdve nézd a vidit... minden csillog, mintha kötelező lenne neki, ez egy olcsó húzás, és ezt az Unreal Engine 3 is tudta 2007 óta, magas FPS szám mellett. Persze jól néz ki, de nincs sok köze annak ami a motorbemutatóban látható, pl. víz.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #10779 üzenetére
Nem zavar, de itt van egy _2007_-es játék: [link]. Ez ugyanúgy csillog mint a Crysis 3, a GTX460 meg annyira unatkozik alatta, hogy levált néha low-3D módba, 60FPS mellett.
Crysis 1-ben ott a sűrű növényzet + komoly AO + részletes víz, ilyet nem fogsz látni Crysis 3-ban.Warhead egyik nagy pillanata, pl. amikor a sűrű, interaktív erdőből lesétálsz a szuper-realisztikus, naplementés tengerpartra és hallgatod a hullámokat. Crysis 3-ban lesz 3 fa, meg ilyen 2D-s víz (mint BF3-ban).
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #10781 üzenetére
Jó, de amit WH-ban látsz az meg van valósítva. Crysis 3 amolyan jó, de láttam már ilyet kategória nálam mindössze...
Fizikát én is szeretnék jobbatt, pl. Cryostasis benchmark, ott pl. a vízszimuláció elég ütős.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
Firestormhun #10785 üzenetére
Az, hogy mit tud a motor és mit látsz a játékban, két külön dolog.
Cryengine 2 óta van parallax, ezt később sem vették ki, Cryengine 3-ban is van natív DX11.[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
QuakeCon 2012 Carmack. [link]
Vége fele lehet megnézni a közönséget, elképesztő milyen kevesen voltak rajta, tavalyihoz képest elég lesújtó az egész.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
huskydog17 #10789 üzenetére
Én max felet, de csak absztakt, általános dolgokról beszélt, ami tetszett azaz, mikor megemlítette, hogy egy játékmotor ma már sok esetben fejletebb/komplexebb mint a NASA által használt algoritmusok amikkel Holdra szállnak...
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #10791 üzenetére
Engem nem izgat, én elég keveset játszom, BF3 inkább a húzóerő. Amiket leírtam, tény, Crysis 1 óta igyekeznek spórolni a grafikán, ezt lehet látni, ennyi. Carmack is bebukott a RAGE-el, emiatt sajnálom kissé.
De ez elég jó, Carmack is elég lelkes. [link]. Van egy hosszabb vidi is amiben működés közben is látni, de nem találom most.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #10794 üzenetére
De az API annyira nem korlátozó tényező. Egy 8800GT hozza a konzolok szintjét könnyedén (~720p, noAA, 30fps), PS3-ban pedig van egy 7800GT variáns, ergó 1 generációt tud a konzol hozni maximum... ez nem sok.
Persze az AMD-nek valamit erre be kellett böffentenie a "nem kell DirectX..." című kirohanása ismert... ugyan, hagyjuk.
Ja és ha tudod a nevem, jelöljé be fészen.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Jó, és mi lesz helyette ? A HSA ? Elvileg grafikus része még nincs, nomeg fog az futni egyáltalán pl. nVidia hardveren ? Kompatibilitás lesz, azaz a régebbi DirectX játékok futnak majd ? Sok a kérdés.
Szóval nekem ez kissé ilyen kocsmai nyilatkozat volt, több konkrétum is jöhetett volna. Nomeg az AMD is szerette magát fényezni a DX11-es hardvereivel, most meg akkor dobjuk ki.
Ott az Unreal 4/Samaritan demo is, lehet látni a potenciált a DirectX-ben.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Jó, de én arra céloztam, hogy egy "ócska" GTX680-on valahogy elvánszorog egy látványos Unreal Engine 4. Ez nem rossz és ez DirectX alatt fut, erre nehéz rámondani, hogy korlátoz (persze biztos van overhead, de épp emiatt lehet cserélni a kártyákat és ez fontos plussz).
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
huskydog17 #10804 üzenetére
Fura, eddig nem volt compute shader támogatás OpenGL-ben?
Amúgy zsír, hogy van már driver.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
3-SLI GTX660 TI. Bár az eredmények csak 1 kártyával készültek...
Van a cikkben GPU-Z shot is.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #10896 üzenetére
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
nVidia csak úgy f*ssa magából ezeket a meghajtókat.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
-
Löncsi
őstag
Max Payne 3.... cikkben írták h 2560-as felbontás mellett csak 4X MSAA-t tudtak ráadni mert 3GB bufferbe ennyi fért bele... ez tuti több mint 1.5GB.
Nagyon jó lenne egy 150-200 dolláros kártya amúgy. Az NV eddig nagyon finoman butította a GK104-et, jó lenne ha így egy olcsó de süti kártyát adnának kis fogyasztással.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Hát... de akkor BF3 alatt is el kellett volna dobja magát, 2560 + Ultra beállítás elkér ~2GB-ot. Ez a játék ugye folyamatosan stream-el.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Jó, de az SSAA eléggé feketebárány az AA-k között...
Sajnos nagyon eszi a kártyákat, ergó ha az ember bekapcsolja akkor kezdődik a "ki tud jobban szaggatni" verseny és itt még ha bele is férunk a bufferbe, a GPU ezt nem szereti... SS3-ban sem lehet presetből előcsalogatni... többi játékot nem néztem.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Igen, túl sokat kérnek ezek a tradicionális AA-k... Pl. ha Crysis 1-ben ráadsz egy 4X MSAA-t, az nálam egy GTX460-on olyan -20% FPS-t jelent ami jó és megéri... de deferred esetén ez FPS felezést jelent és még csak nem is találja meg az éleket (összehasonlítva az FXAA-val)...?
Persze lehet az SSAA jobb ebben de az minden kártyát megtérdel. Sleeping dogs alatt is az Extrem beállítás hazavágja a kártyákat, sima High nem tudom mit használ.[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Értem, de azért az Extrem AA negyedeli a teljesítményt, el kell gondolkodni mennyire éri meg. High beállítás kellemes komprumisszumnak tűnik teljesítmény szempontjából.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
No igen, de kicsit túlzás h a teljesítmény ~75%-a csak az AA-ra megy el... szerintem kissé sok, bár az eredmény gondolom elég jó.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
De akkor nem bukjuk a szép/lágy megvilágítást ? (ala BF3). Crysis 1 óta nekem ez az 1 dolog volt, amire azt tudtam mondani, hogy érezhető előrelépés...
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Hát, igazad van, de ettől jöhetne még pár benchmark, jóideje semmit nem hallani róla... csak, hogy 64 magos lesz mást nagyon nem... Vagy a fantasztikus GT640 helyett lehetne gyártani pár ilyen mobilos lapkát.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Reggeli kiflihez és kávéhoz ideális.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
ricshard444 #10931 üzenetére
Én eladnám.
Nagy áramfelvétele/zaja lehet...
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Jövőhétre várható a kis-tesóval (GTX650 ?) együtt.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
Crytek #10948 üzenetére
Miért menne el ha a Kepler ebben nem olyan jó ? Nem hiszem.
De el kell dönteni mi a fontosabb, compute hatékonyság vagy az nVidia féle szolgáltatások. Nekem pl. utóbbi többet számít (Physx, driverekbe épített extrák (AO,AA), kevesebb bug stb.), ezért is várok egy olcsóbb GTX variánsra.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #10952 üzenetére
Jövőre jön egy játék rá, Epic munkássága lesz.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
KillerKollar #10955 üzenetére
Gondolom kísérleteznek vele... sztem félnek/nem tudnak Epic-nél összeütni egy brutál motorra egy brutál játékot, nagyon azt sem tudni mi lesz a next-gen konzolban, ott a Wii is, nomeg PC-n is kérdéses ki fog venni GTX680 SLI-t egy játék alá.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #10960 üzenetére
Ez sztem sehogy, legalábbis a felületeket hogyan tudnád megvizsgálni h ütköznek-e ?
Ez is inkább tervezési hiba ha ilyesmit látsz, tesszelláció is ettől szenved.[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #10962 üzenetére
Mondom, ütközésvizsgálat kellene, és gondolom erre vagy nincs megoldás, vagy túl sok erőforrást kérne el, no meg a 3D grafikában megszokott dolog h az objektumok egymásba süllyeszthetők.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #10975 üzenetére
GTX700... ? GTX600 sorozatot sem szállították le normálisan... GTX4/500 kártyát már alig kapni, de a GTX600 meg még nem futott be, eléggé elcsúsztak mindennel.
GTA 5 mióta NV-s... ?
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Adaptive Vertical Sync-ről egy jó bemutató.
Maga a technológia érdekes, gondoltam ki is próbálom, ezt is halogattam.
1.Beépített Vsync-el valóban durva "stutter" van amikor a framerate megváltozik (fel vagy lefele vált), csúnyán látszódik.
2.Sima Adaptive beállítással sokra nem jutottam Unigine-ben, lévén 60 fps alatt voltam javarészt így sose kapcsolt be a VSync.
3.Viszont van külön felezett opció azaz Adaptive (half refresh rate), ekkora 60 helyett 30-ra lockol a rendszer. És tényleg baromi jó, mert 30-ra limitálja a rendszer az fps-t és nincs képtörés, viszont ha nem éred el a 30/60-at, akkor nincs "stutter" azaz nem bántja a szemed a framerate váltás (sokkal zavaróbb mint a képtörés).Eddig meggyőzött, persze játékokban még ki kellene próbálni.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Dafuq
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Kissé off de muszáj: Megvan az első luxmarkra vásárló.
A fentiek miatt valamint: computemark, luxmark és a zerocore miatt most az nv szóba sem jöhet nálam. (Pedig eddig 680-am volt ) - 7970 topikból.
ricshard444
Sose gondoltam volna h valaki képes lesz erre.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
KillerKollar #10998 üzenetére
Jól néz ki, de nagyon jó lenne ha 60 körül/alatt lenne az ára megjelenéskor.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
Vigneau #11001 üzenetére
Nekem angol a forceware, emiatt sajnos nem tudom milyen szerencsétlen magyarítást kapott eme funkció... nálam az opciók között a legalsó, sztem magyarban is ott van.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Elvileg a HD7850 2 GB ellen fog menni árban (~210 dollár), szóval izgalmas lesz a téma. A megjelenés amúgy az iPhone 5 premierjén lesz, érdekes lesz 12.-e.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #11004 üzenetére
Hát, kinek mi... amiket eddig látam ifonról elég viccesek, ezzel a "megnyújtott" dizájnal úgy néz ki mint egy fagyis nyalóka.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz
fatallerror #11006 üzenetére
Tény, bár ezt a telót nem SJ fogja már bemutatni, no meg a nagyobb kijelzőn kívül mást nagyon nem láttam a feature-ök között... de majd kiderül, nagyon ott van már a Samu/droid az Apple nyakán.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
4 mid-range VGA-t kapunk...bár ezeket lehet csak OEM gépek kapják.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.