Új hozzászólás Aktív témák
-
Tényleg az usánkában mi a helyzet a fogyasztással? Elkezdték lenyomni ahogy ígérgették v mi lett?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bobsys #58005 üzenetére
Nem örülök Azt a rotyogást mivel érik akkor el? A tunerekkel mi lett? Egyre több a tecső videó amiben ilyen olyan japán rizshegyezőt mutogatnak. A lexust és acura-t értettem de már a nissan is meg minden más?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bobsys
addikt
válasz bitpork #58006 üzenetére
Veszel egy V8 Suburban SUV, ott van rotyogas rendesen. Ott van peldaul az uj Lincoln Continental, bazinagy sedan es V6 twin turbo, vagy ott van a Ford Explorer / Taurus 4 hengeres 2-2.3 literes turbo motorral es egyik sem kis auto (max V6 amit kerhetsz)
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
-
nagyúr
válasz bobsys #58005 üzenetére
nem a motorokat kéne kicsinyíteni, hanem a 2-3 tonna helyett beérni 1,4-1,5 tonnával, akkor csökkenne jelentősen a kibocsátás.
De ugye tudjuk, hogy nagy országba nagy kocsi kellAmúgy Trump is kilépett a klíma-egyezményből, szóval....
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
Viszlát
addikt
válasz fokukac #58000 üzenetére
Nálunk egyszerűen megoldották a kérdést tavaly. Senki, de tényleg senki nem kap többé céges autót, helyette adtak szinttől függően egyszeri 2000-4500 font emelést, mondván, hogy ezzel kompenzálják a saját autó használatát. Szerintem teljesen korrekt.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
-
-
Viszlát
addikt
válasz fokukac #58021 üzenetére
Nekem ez szimpatikusabb megoldás, igazából a céges autót management poziban sosem értettem, csak nyűg. Nálunk havi 500 mérföldes limit volt privát felhasználásra (~800 km), ami arra pont nem elég, hogy kiváltsa a saját autót (egy londoni kiruccanás ~400 mérföld), no meg egy csomó adminisztrációval jár. Ez a pénz tulajdonképpen az amortizáció fedezésére bőven sok, tekintve, hogy az üzleti jellegű utazásokat továbbra is állják saját autóra, km alapon elszámolva.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
gaborbol
őstag
válasz bobsys #57999 üzenetére
Igazad van, ahogy nezegetem a videokat rola, nem 5 perces melo, de szerintem meg tudod csinalni, sok kepet keszitve a szetszedesrol, ha esetleg nem lenne tiszta, az uj felszerelese.
Plasti dip-et akartam javasolni proba keppen, de latom, hogy az sem az igazi, ez a flex seal viszont ugy nez ki kicsit kitolhatja talan a cseret. vagy addig lehet megoldas amig megjon a csere teto es less idod kicserelni, de ez sem lesz 5 perc:
58005: Pont azt nezegettem mostanaban, hogy az uj luxus szedanok seggen ott feszit buszken a 3.4-3.7L-es kis emblema Pedig ez a meret a minivan alap motorja. Persze azokon nincsen csigusz.
[ Szerkesztve ]
-
bobsys
addikt
válasz gaborbol #58026 üzenetére
Holnap hivom a szerelot, meg van talan egy masik contactom is. Megkerde mennyi less, aztan meglatjuk. de amilyen fillerbaszo vagyok lehet nekiallunk majd a felseggel
A baj az, hogy nincs hova rakni az autot, ha nem vagyunk kesz egy nap alatt. Nem mintha ellopnak cask az eso ugyeEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
bobsys
addikt
válasz bobsys #58027 üzenetére
Nem egyszeru cserelni, fel autot szet kell szedni. Ez nekem ket nap melo
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
bobsys
addikt
válasz gaborbol #58029 üzenetére
2 rongy Az egesz auto er $2500. Akkor inkabb eladom $2000 miutan kiszaradt es nem esik az eso es veszek egy masikat.
Crown Vic-en meg mar feket kene cserelni (4 tarcsa+pad), azt mondjuk cimboramnal megtudom csinalni (haz+garazs), cask egyeztetni kell vele hetveget
[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
bobsys
addikt
-
nagyúr
Elhoztam a céges kocsit. Alaposan gondozta a skót kolléga. Ótvar sáros, téli gumi van rajta (pedig hun van még karácsony?) , és utoljára 30 e km-rel ezelőtt volt olajcsere.
Amúgy valószínűleg a legfapadosabb Audi, amit eladtak evör. A gombok fele be sincs szerelve, még a kilométer - óra és a fordulatszám - mérő között is csak ott a fedélzeti computer kijelzőjének a helye...
De legalább Audi, és nem Skoda, mármint a skót kolléga valószínűleg így gondolkodott.[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
válasz fokukac #58032 üzenetére
Viszont gondolom tédéi! Szmókendcsárm rulez! Na nem mintha vag-nak lenne normális benzines motorja, tsi-vel sem lennél sokkal előrébb, max annyi, hogy nem kormol, és nem olyan büdös. Pedig szépek az ajudik, nagyon... Ez melyik amúgy, amit kaptál? Hármas? Négyes?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #58033 üzenetére
FYI: A tsi -fsi is kormol.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
Berndt Storck módosítja a nevét, Andorra.
Bocsánat, leülök magamtól.Same rules apply!
-
Winner_hun
félisten
Érintős kártyával (PayPass) lehet úgy is fizetni ha az a pénztárcában van, a leolvasó simán látja, nem kell kivenni. Több kártya esetén nem tudom mi van, vagy működik valamelyikkel, vagy nem. Egyik üzletben mondták, ma kipróbáltam egy másikban, az eladó nézett egy nagyot.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
FehérHolló
veterán
válasz Winner_hun #58036 üzenetére
Két paypassos kártyával a tárcában nem működik rendesen.
Skynet is real. It's called Google.
-
Viszlát
addikt
válasz Winner_hun #58036 üzenetére
Bármin keresztül fog működni ami nem blokkol rádióhullámot.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz FehérHolló #58039 üzenetére
Irigylem a gondjaitokat.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
válasz Winner_hun #58036 üzenetére
Há nemtom. Valamelyik nap egy harombetűs nem önerőből megfutott boltlánc nagy üzleteben a párommal közölték h ha nem adja át a kártyáját h meggyőződhessenek róla hogy kinek a neve van rajt akkor nem fogadják el a már lehúzott és jóháhagyott összeget. Vicces szitu volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
concret_hp
addikt
válasz bitpork #58041 üzenetére
ugyanezen üzletláncban kollégámnak mondták, hogy nem fogadják el a szép kártyáját (lehet meleg ételt is venni ott), mert nincs aláírva a kártya. mondtam a pénztáros úrnak, hogy épp 10 másodperce fizettem egy aláíratlan bankkártyával, úgyhogy haladjunk. meggyőző érv volt
vagy fullba vagy sehogy :D
-
válasz concret_hp #58042 üzenetére
Vannak ilyen furcsa dolgok. Pl a Vodánál hónapok óta könyörgök h engedjék már meg h a legnagyobb biznic csomagot írjam alá még ha nem is vagyok most vállalkozó, mert szívesen fizetném a havi 20k alapdíjat. Van még emellett 2 kártyám tőlük, éves szinten 1k € körül fizetek most is. De nem akarják a jót.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BlacKSouL
addikt
válasz fokukac #58032 üzenetére
Egykori kedvenc spanyol beszállítóm ügyvezetője meg mivel beszállítanak az Audinak is meg a Skodának is, inkább vett egy Superb kombit annyiért, mint amennyiért a tiskótotok féle Audit kapott volna. Fapad helyett így lett fullextrás cégeskocsija. Persze megengedhették volna maguknak a Zaudit is, de.. minek. Mondta ő.
Winner: Nekem a bőr pénztárcámból szinte egyedül a Lidl olvasó tudja olvasni, az összes többi bót olvasója még akkor sem, ha sík a felülete, nem pedig takargatós. És mindig úgy van betéve, hogy már csak a tárca kb. 2 "fala" legyen köztük. Mégse.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #58044 üzenetére
amúgy revideálom magam, nem teljesen fapad, van benne pl. ülésfűtés, meg két zónás klíma. De se aux, se USB. Olyat pedig még sose láttam, hogy ott a helye a computer kijelzőjének a kilométer-óra mellett, de az mégse mutat semmit, még a fogyasztást se.
@Mikrobi: A3, tdi, legkisebb motor (1.6).ui. nekem nincs paypass kártyám, de ha lenne, csak alufólia-sisakban merészkednék ki vele az utcára...
Mondjuk az NFC-s fizetést szívesen kipróbálnám, ha működne Magyarországon...[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
válasz fokukac #58045 üzenetére
Nem kehet, hogy csak sikerült valami gombkombinációval kikapcsolni? Audinál nem nagyon vannak sóhermodellek (illetve náluk az ilyesmi azért mást jelent), nem véletlen az árkategória.
Kártyákat pedig én már évek óta egy ilyenben hordom: [link]. Sok sikert az illetéktelen leolvasáshoz!
Bitpork: Maradjunk annyiban, hogy téli üzemben (10 fok alatt!) nem kell kikapcsolnia magát benne a teljes környezetvédelmi rendszernek, hogy ne kelljen belőle külön ajtón kilapátolni a salakot, mint egy cserépkályhából, és beleereszteni a levegőbe mindenféle szűrés nélkül. Elbaszott az egész kismotor-turbóval koncepció, persze, de a jelenlegi turbódízelek tényleges károsanyagkibocsátása konkrétan emberiség ellenes bűncselekmény. Most, hogy jó idő van, persze annyira nem vészesek, télen, ha zebránál átkelésre vártam, vagy csak nagyobb gázzal indult egy szomszéd a parkolóból, már hányinger kerülgetett a dízelbűztől. És ezek még viszonylag új cuccok, nem tizenéves, keletre csencselt, okosított környezetvédelmi rendszerű olajkályhák, mint amik a lefalazott szenzorok, és teljesítményre 'hangolt' adagolók hazájában szaladgálnak.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tim82
nagyúr
válasz fokukac #58045 üzenetére
Mondjuk az NFC-s fizetést szívesen kipróbálnám, ha működne Magyarországon..
Hány évet aludtál át a témában és ennyire jól megy a csukott szemekkel való létezés (hogy nem látsz egy vonatkozó banki reklámot, hirdetést, óriás molinót stb.)? FYI, még topikja is van.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #58046 üzenetére
... a jelenlegi turbódízelek tényleges károsanyagkibocsátása konkrétan emberiség ellenes bűncselekmény.
Szerintem meg a jelenlegi Minik formaterve az, na bumm.
... már hányinger kerülgetett a dízelbűztől.
Az azért ugye tiszta, hogy ez rajtad kívül senkit nem hat meg és még véletlenül sem támasztja alá az ezt megelőző, finoman szólva is költői túlzásba fulladó kijelentésedet? Engem például még sosem kerülgetett a hányinger dízelbűztől.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
válasz parandroid #58046 üzenetére
Nemtom de csak azert mert nem erzem a nyalasok szagat annyira mind a traktoroket meg nem gondolom kevesbe szennyezonek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Viszlát #58048 üzenetére
Várjuk ki az RDE mérés bevezetését (ha végre sikerül keresztülverni az autólobbin), aztán majd kiderül, mit szívtunk eddig. Természetesen a benzinesek is ludasak, de a legnagyobb baj az, hogy mindenki tudta, hogy a fogyasztás és a kibocsátás gyári adatai sincsenek köszönőviszonyban sem a valós értékekkel, pedig németeknél pl. a tényleges éves adót is a kibocsátás (illetve az okozott környezetvédelmi terhelés) alapján határozzák meg, és mégis félrenéztek minden alkalommal, amikor szóba került.
Tudom, a következő érv, hogy a káros szilárd részecskékből a fatüzelés sokkal többet juttat a levegőbe, mint a dízelek, de ez kicsit olyan 'elmútnyócév', meg 'őkislopnak' típusú érvelés a megoldás keresése, illetve a probléma beismerése helyett.
A vizuális környezetszennyezés pedig legalább egészségkárosodást nem okoz. A nagy lámpák miatt pedig tényleg elég furán néz ki, de még mindig nem annyira, mint az új Countryman, vagy Spaceman, OMG.
A senkit nem hat meg kérdés már érdekesebb, nekem valahogy mindig sikerül olyan társaságba kerülni, ahol ismerik a jelenséget, illetve valamiért a gyalogosátkelőkénél sem én vagyok az egyetlen, aki fintorog a beröffenő start/stop, majd padlógáz kombináció után, ahogy megindulnak a két tonnás szuvok/prémium kombik, és hirtelen a megengedett határérték 20x-osát böffentik ki magukból, hogy álló helyzetből full gázzal a következő lámpáig gyorsítva bizonyíthassák, hogy a tápláléklánc csúcsán állnak.
bitpork: Pedig amellett, hogy lassan már konkrétan grammra is kevesebb mocskot okádnak ki 100 km-enként, mint a dízeles társaik, a kibocsátott szemét összetétele sem mindegy. Nagyon nem. A gond ugye megint az összehasonlíthatatlansággal van, és amíg nem lesz egységes mérési rendszer, és minden autógyár azt hazudik, amit szeretne, addig ez nem is nagyon fog változni.
Abban pedig azt hiszem, megegyezhetünk, hogy ez elsősorban a mi érdekünk lenne, nemcsak gépjárműtulajdonosként, de úgy általában a bolygó lakójaként, hogy megtörténjen végre. Ez ellen egyszerűen nem találok érvet, már azon kívül, hogy a gyártóknak nyilván sokkal jobb, ha ott tudnak csalni a szabályozással, ahol akarnak, és ezzel jobb színben tüntetik fel a portékájukat, illetve optimalizálni tudják a költségeiket a nekik lejtő pályán.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.