Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz EQMontoya #63996 üzenetére
Tegnap nagy lelkesen nekiindultam meló után bringázni egyet. Kb. 1 km után már idegesítően sípolt valami. Korábban is hallottam bizonyos helyzetben, hogy megsikkant valahol, de akkor leszállva kézzel nem sikerült előidézni. A június végi szerviz óta nem is igazán gyanakodtam semmire.
Na most amikor már furán néztek rám, én meg rájöttem nem hajtás, hanem kerék lesz, leszálltam, megnéztem a hátsó féket, és hát fogott a belső betét. Behúzáskor rendesen nyomta kifelé a tárcsát a síkból. Lila köd, multitool elő, de sajnos rövid az imbusz szára, a féktest rögzítő csavart meg se tudtam nyekkenteni. Kénytelen voltam hazamenni, és otthon hosszúszárú imbusszal meglazítani, beállítani. Most már jó. Forog vidáman hangtalanul. De úgy elment az idő, hogy skippeltem a további tekerést. Mondom majd ma...hát csúnya esőt mondanak 6 óra körülre.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
NoLF
addikt
válasz EQMontoya #64053 üzenetére
gondolom tudja, mekkora kultusza van a JDM cuccoknak az USA-ban, ezért kér segítséget. nem mintha as USDM cuccok olyan nehezen elérhetőek lennének odaát, de sejtésem szerint japánból szerezni eredeti JDM cuccot nagyságrendekkel drágább, mint egy USA-ban vagy USA piacra utángyártott JDM terméket.
(mondjuk az én USDM civicem is tele volt aggatva JDM cuccokkal, meg is szűnt létezni hamar )
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #64127 üzenetére
+1
Nem is tudom, hogy jon a wifi erzekenysege ahhoz, hogy laggolgat a felulet egyszeru scrollozasok soran. Mintha leirtam volna, hogy de rohadt jot szerpentineztem egy Z4 coupeval, erre valaszkent kapnam, hogy az Astra kombival haza lehet hozni egy mosogepet a boltbol.
-
Tothgera30
Ármester
válasz EQMontoya #64127 üzenetére
Ahogy írtad, low budget telefon elég egy androidhoz, az IOS meg mindig drága volt, bárhogy nézzük egy lapon kár említeni őket. Mint op az IOS egy finomabb cucc, viszont hardverileg azért nem esnék hanyat az almástól.
#64128 joamilestoné: Ez már csak az én eszmefuttatásom. Leginkább arra akartam kilyukadni hogy egy márka iránt nem szabad elfogultan vélekedni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
BlacKSouL
addikt
válasz EQMontoya #64303 üzenetére
Kiváló. Sose legyen hidegebb
Bár nem természetes, vagy nem hasznos, de olyan bizsergetően túlvilági amikor mondjuk december közepén nem ködös felhős -5 fok van, hanem verőfényes napsütés, és mondjuk 12-14 fok. Talán amiatt, hogy a nap laposan süt, de mégis meleg van. Az ember agya a nagyszámú tapasztalatokból kiindulva összezavarodik, hogy ilyenkor nem lehetne ilyen idő. Tegnap éreztem ezt délután, hogy tulajdonképp strandidő meleg van, napozni lehet, de a fák meg már sárgásbarnák, ilyenkor már fázni illene.
Mindegy, én élvezem.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
nagyúr
válasz EQMontoya #64360 üzenetére
szerintem nem érted a rendszert. a rendszer propagandája azon alapszik, hogy mindig kell egy ellenség, aki ellen lehet uszítani, a híveknek ez kell. ez pedig az ellenség egyeteme, tehát el kell űzni. és persze ez megy az egybiteseknek.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
válasz EQMontoya #64366 üzenetére
Nincs. Globális. Konjunktúra. Se. Helyi. Vannak cserében kozmetikázott számok Kínánál, Oroszoknál, USAkoknál, itthon (a sor végtelen) ami okán már egy ideje rebesgetik a következő válságot.
És az emberek kisebbsége él jobban, már ha. Pont 30% körüli.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #64374 üzenetére
& (#64370) emvy:
Alacsony hozzáadott értékű munkát már sehol nem akar senki csinálni a fiatalabb generációból amellett h itthon ebből megélni sem lehet nyugodtan. Ebből következik hogy aki elvállalja csak pénzzel győzhető meg. Ez nem ördöngösség hanem kényszer.
A kamatokat itthon mesterségesen tartják alacsonyan. Gondoljátok hogy a kozmetikázatlan (értsd kohéziós alap nélküli) gazdasági mutatókkal is meg lehetne ezt tenni? Illetve ez egy olyan monetáris eszköz amit megint csak kényszerűségből alkalmaznak többen az EUban mert enélkül sok már vagyonos ember és szervezet nem mozgatná a pénzét. Nem mellesleg megjegyezném hogy az alacsony kamat szükségszerűen nem reál érték hiszen itthon is látni a hivatalos infláció és a valós áremelkedések közötti nem elhanyagolható különbséget.A bérek emelkedése csak szűk réteget érint reálértéken, a statisztikában sok olyan osztalékkivétel van amit leírni sem lehet mert lefolyik a papírról illetve olyan kisvállalkozás nem szerepel a merítésben ami 5 emberes vagy az alatti. Ennyit a pontosságáról.
A legfontosabb pedig a munkaerőhiány. Én itt Szegeden napi szinten tapasztalom az ismeretségi körben, hogy 40-50-60 éves ember is megindul nyugatra mert ott a kétkezi , felelősség nélküli munkával is stabil a megélhetésük amíg ez itthon nem valósul meg. Tehát már nem csak a fiatal szakképzett megy el hanem mindenki más is megindult. Jelezném, hogy sok esetben az ok már nem csak a pénz hanem egyéb, szabadságjogokat érintő ... hátrány megélése.
És mindezt most politikamentesen írtam. Az országunk egyszerűen nem rendelkezik olyan gazdasági erővel amivel öneltartó lenne, és a munkaerőpiac EUn belül mindig csábítóbb lesz mint itthon amíg ez nem változik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tildy
nagyúr
válasz EQMontoya #64376 üzenetére
Huh , jól megszaladtak a keresetek. Mondom én , simán jobban élnénk odahaza. Csak az a baj én szeretem a relatíve kiszámíthatóságot, tervezhetoseget, plusz nagy a szám is, nem jó kombó.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #64422 üzenetére
Azt is vedd figyelembe, hogy nem Bp-ről van szó, illetve nem Dublinról, hanem magyar viszonylatra fordítva, Szolnokról, de legalább Jászberényről.
2800 euró bruttóból ha Dublinban bérelsz egy garzont, akkor marad (bruttó) 800-1000 euró között, ebből még lejön az adó (kétkulcsos 20-40 % között), a rezsi, a közlekedés (100 euro egy bérlet), vagy havi 3-400 az autóra + tankolás + szerviz, és még enni is kéne.
Viszont 2800 bruttó az éves szinten 33000, ennek a háromszorosa ~100e (ennyi hitelt kaphatsz) egészítsd ki még százzal, hogy onnan 100 km-re tudj venni egy kis kunyhót.(viszont ha ott 36000 euró felett van az éves jövedelmed, informatikusként, építésvezetőként alapvető, akkor a 36000 euró feletti bevételednek a 40%-ától elbúcsúzhatsz.)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tildy
nagyúr
válasz EQMontoya #64422 üzenetére
Azok a régi szép idők amikor 200 ezerből 100t lazán félre tudtam rakni ... na nem ma volt...meg akkor 40 -50 plusz rezsi ért bereltem két szobás budapesti albérletet .
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
bobsys
addikt
válasz EQMontoya #64497 üzenetére
a szokas az 7:30-8kor alvas es reggel 6-6:30 korul kel, ha nagyon elfaradt elozo nap akkor 7 korul ebred
napkozben mar nem alszik ugy 3 eves kora ota (most lesz jovo heten 5)
Neki mar nem gaz par nap es belerazodik nyuglodes nelkul[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
nagyúr
válasz EQMontoya #64497 üzenetére
Az, hogy mennyit alszik osszesen, nem szerencse kerdese. Az, hogy hany reszletben, az szerencse es szulok kerdese.
A masik: meg fogsz majd lepodni, de a babaknal altalaban az van, hogy minel kevesbe faradtan rakod oked le, annal jobban alszanak (nyilvan csak egy bizonyos pontig). Szoval a korai fekves altalaban jo megoldas (a 6 az korai, de a 7-8 koruli fekves idealis egy masfel eves gyereknek).
while (!sleep) sheep++;
-
gaborbol
őstag
válasz EQMontoya #64492 üzenetére
Regi ido szerint 8 uj ido szerint 7.
Megirtak felettem is, annyit tennek meg hozza, hogy a fiam az mar delutan 6-kor razta a baby gate-et a lepcsonel es kiabalta, hogy ninite time.
Azt sokaig ember nem birja, a kiscsaj meg meg 7-kor sem akart elundulni.
Nem egypeteju ikrek, de megvarjak egymast a lefekvessel, a kelessel meg ha nem erek nagyon gyorsan oda, a fiu felkelti a csajt, a csajt meg kivagja a balhet, ha megprobalom visszafektetni.[ Szerkesztve ]
-
válasz EQMontoya #64550 üzenetére
A feketevágásból feketekereskedelemmel értékesített (sokszor konkrétan lopott, vagy illegálisan vágott) tüzifa problematikájáról meg ne is beszéljünk. Csak mert legális forrásból származó, legálisan értékesített tüzifával fűteni nemhogy nem olcsóbb, de konkrétan drágább, mint gázzal.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz EQMontoya #64550 üzenetére
Ezt ugye te sem gondolod komolyan. Most volt kiírva energiakorszerűsítésre program. 0 órától indult. reggel nyolckor akartam anyu pályázatát beadni de hogy-hogy nem , már nem volt befogadható pályázat. Nem beszélve h a csóróság az csóróság - a nem vanik önerőre nem adnak sem hitelet se nem semmit se. Nem.
Nem azért éget el minden szart mert nincs igénye jobb minőségű és hatásfokú fűtésre, hanem mert a nincs nagy úr :I
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tahepa
senior tag
-
-
bobsys
addikt
válasz EQMontoya #64808 üzenetére
Legacy tarsasagnal meg kell tudniuk oldani. Egy booking ala pakolni az egeszet es keseskor majd felraknak egy masik gepre?
Itten nalunk ugy hivjak, hogy multi-city booking[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
bobsys
addikt
válasz EQMontoya #64811 üzenetére
Nem. Egy tetelben veszed mint multi city. Otthon->A->B (ahol megallsz ket napra)->otthon utat veszed meg. Kb 4 egyiranyu jegy, de egy szuszra megveve.
Ez errefele mukodik de csak a legacy (American, Delta, Southwest stb.) tarsasagokkal. Fapadosnal (Spirit) ilyen nalunk nincs.Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
BlacKSouL
addikt
válasz EQMontoya #64818 üzenetére
Álszentségnek tartom ott szmogriadó miatt korlátozni az agyonadóztatott, agyonszűrt, agyon hegyilevegősített járművek közlekedését például, vagy azt, hogy csak olyat lehet forgalomba hozni, ami 1 millió kilométer alatt annyi szennyezőanyagot juttat a levegőbe, mint egy 8kW-os kályha egy óra alatt.
Persze az euro 5-6-7 szabályzást többnyire olyan országokban hozzák, ahol fát már csak az erdőben sétálva, vagy az ikeában látnak az emberek, olyanról hogy kályha meg tűzhely, meg körülbelül a kettővel ezelőtti generáció hallott. De mivel a tüzeléstechnika nem fejlődik, a közlekedési ipar meg igen, fura, hogy a szabályalkotók szerint közlekedni nem annyira fontos mint fűteni.
Az is igaz lehet, hogy a világ jelentős részén sosem hallottak olyanról hogy téli tüzelő, meg fatüzelés, meg kályha, meg hideg, de van ahol meg döglenek tőle az emberek, és ráfogják mindenre, csak a kedves drága jó füst az ami nem bűnös. Olcsó, és ha olcsó, akkor perszehogy lehet káros, mint a füstszűrő nélküli ukrán zárjegymentes.
De a hivatalos nyelv is álszent ezzel a szállóporral. Este két fulladásroham között azon gondolkodom, hogy mostantól szállóporkoncentrált kolbászt, meg szállóporkonycentrált szalonnát, meg szállóporkoncentrált sajtot fogok kérni a boltban. Hiszen a füstnek ez a hivatalos neve.
Ja, és biztos nem mondok újat, de pl. ahol sok a füst, ott nagy a ködképződés esélye.
Erről meg az jutott eszembe, hogy esőben 4-500 méteres látótávolságnál 100 autóból 50 égeti a ködlámpáját, de ma reggel amikor 30-40 méterre se lehet ellátni, most kb. 100-ból legfeljebb 5-nek világított.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
gaborbol
őstag
válasz EQMontoya #64818 üzenetére
Regen en is nyomtam a multi city utakat csak a varosnezes miatt, de csak 1 max 2 napra, PL Baltimore-London-Bud, es akkor vagy oda vagy visszafele volt 1-2 nap nezelodes valahol. Aztan tenyleg megemeltek az arakat igy maradt az "ingyenes" multi city.
Direket ugy kerestem jegyet, hogy az egyik normalis sima atszallas legyen, a masiknal viszont a talalati lista aljarol ahol ott voltak az 1-2 napos layover-ek. Igy extra koltseg nelkul meg lehett oldani egy Parizs, Amszterdam, London kiruccanast csak a szallas jott ra. Volt ahol a bornonddel sem kellett szorakozni, atraktak maguktol, kezipoggyaszba meg volt 1-2 valtas ruha. Volt ahol ki kellett szedni a csomagot, az meg ott volt a repteri csomagmegorzobe addig.
Meg csak a nagy diszkont jegyes oldalakhoz se kellett menni, siman meg lehetett csinalni a KLM, BA oldalan direktbe, bar a diszkont oldalak nagyobb kombinalasokat engedtek ugyan azert a penzert, vagy picit olcsobban.
Azt hozza kell hogy tegyem, hogy legalabb 5-6 eve nem csinaltam, nem tudom mi a helyzet mostansag.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen TV-t vegyek?
- Óra topik
- Milyen monitort vegyek?
- ASUS routerek
- BMW topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest