-
Fototrend
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
Kornel
veterán
válasz MPowerPH #756 üzenetére
Semmi baja sincs.
Nulla marketing, minimális kereskedelmi hasznok = olcsó végfelhasználói ár.Persze egy liqui moly biztosan jobb, de háromszor annyiba kerül.
Mondjuk a legviccesebb a Suzuki ECSTAR olaj, amiről konkrétan semmit sem tudni, mégis egy vagyon. ~3-4000 Ft / liter.
Egyébként én 7500-ankent le fogom dobni az olajat. 2000 km után korom fekete, WTF
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
Mitől lehet az, hogy a mobil az 1.8T motorokhoz más-más olajat ajánl? [link]
5w30 esp, 0w40, 5w40 stb
Lassan megint cserés lesz, és annyira nem vagyok elégedett a mostani mobil 3000 x1-el.Illetve, ez se full szintetikus. Az 5w30-at kicsit talán hígnak gondolnám.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
w333
félisten
Seat Leon ... olaj + szűrő csere megvolt és tényleg jóval halkabb lett a motor a Total Quartz Energy 9000 -el, előtte Mannol Extreme volt benne !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #769 üzenetére
Mivel turbós és neked nem csak dísznek van a gép, így 5W40 vagy - ha kedves a turbód élete akkor - 0W40-et néznék bele.
#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
nagyúr
Ez a mobil 0w40 milyen lehet? Illetve ha nem mobil, akkor miből lehet érdemes 0/5w40-et nézni? LM, motul, castrol?
Ha jól tudom akkor a 0w40 és az 5w40 között nagy különbség nincs. Annyi, hogy a 0w40-et hamarabb felveszi a motor, illetve ezek tuti, hogy szintetikusak.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
K Norbi
addikt
Frissen cserélve halkabb szokott lenni.
(#772) Speeedfire Én se fostam össze magam a Mobil Super 3000-X1 től.
Az Opelba a sztárolt Mobil 1 5W-30 ESP egyenesen botrányos ami hangokat adott ki.
És frissen cserélve! Olyan pocsék hangja volt. A régi 7000Km es olajjal jobb volt.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Speeedfire #775 üzenetére
Alig várom az elektromos autók korszakát.
Vége lesz ezeknek a kőkorszaki fostalicskáknak. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #772 üzenetére
Pont azért kéne a 0W40, nem csak mert szinit hanem mert a turbó előbb kap kenést így tartósabb lesz a csapágyazása. A legnagyobb/legtöbb kopást akkor szenvedi el amikor már forog de még nem kap kenést rendesen.
#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
nagyúr
Így értettem én is a "csak" szót. A sűrűsége ha jól tudom, akkor megegyezik.
Alig drágább, mint a mobil ez a motul. Melyik lehet a jobb? Hit kérdése? Eddig a motul 5w40 x-cess-el szemeztem.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #779 üzenetére
0W40 tuti nem árt neki, márkából meg nehéz... Nem vagyok olajmérnök de ezek egyike se sz@r olaj, leginkább hit kérdése szvsz. Motultban bízom, ez az egyetlen olaj amire még nem hallottam rosszat márkától függetlenül senkitől.
#nincsbennetarcsi
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #781 üzenetére
Az adatlapok alapján nincs nagy különbség. A motul egy hangyányit vastagabb. Aztán honnan tudja az ember, hogy az jó olaj vagy sem, passz.
Most az új mobil 1 ment bele (addig meg az elődje, a new life). Tartalék ezzel se lett....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #784 üzenetére
Nem volt benne 0w30.
Milyen tapasztalatokat várunk amúgy?
Mármint amit egy egyszerű felhasználó érzékelni tud. Indításra indul pl, azt tudom.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tomcsi23 #785 üzenetére
Akkor rosszul emlékeztem, valami miatt pedig az rémlett.
+100 le megvan-e vele, jobb lett-e vele a fék stb.
Eszi-e az olajat? Vagy halkabb, hangosabb?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #787 üzenetére
A márkaszervizben raktak bele anno 5w30-at, utána már 0w40 ment.
Némi olajfogyi normális lenne amúgy, halkabb-hangosabb, passz. Talán a friss olaj miatt halkabb, de van volume pedálom.
+100 le megvan-e vele
összesen nincs annyi.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Májsztró
addikt
-
tomcsi23
veterán
válasz zsoleszkai #791 üzenetére
Gyári váltóolaj szvsz, talán VW G 052 171 (?).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Brumi˘
addikt
válasz zsoleszkai #791 üzenetére
G052171A2 2,3 liter kell bele etka szerint.
-
gg72
veterán
Sziasztok! 2012-es 1.6-os Hyundai i30-be keresek 5W30 olajat, a gépkönyv szerint API SL/SM, ACEA A5 vagy magasabb olaj kell bele. Előzőleg Fuchs Titan GT1 Pro Flex volt benne, de most kipróbálnám a Motul 8100 Eco-nergy-t, habár ennek a speckói (ACEA A5/B5; API SL/CF) egyel rosszabbak, mint a Fuchs-é (ACEA A3/B4, C3; API SN/SM) Jó ötlet? Vagy ne keverjem és maradjon a Fuchs?