-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #17995 üzenetére
Szerintem számottevő különbség nincs a két motor között. 1.4-ből sokkal nagyobb a választék, itt az Aprón is hirdetnek többet is, tulajdonostól.
Üdv: Ádám
-
Smani
senior tag
Klíma hiba kipipálva. Kompresszorban el volt szakadva a tekercs+eresztette a gázt.
-
Spancer RE
aktív tag
válasz adorjant #17997 üzenetére
Sajnos a twinportos autók nem férnek bele a keretbe :\
Viszont...
Ráakadtam erre: [link]Kértem ímélben képeket a kereskedőtől, korrektül el is küldte amiket kértem:
Kép 1, Kép 2, Kép 3, Kép 4, Kép 5, Kép 6Még a "Lejárt magyar okmányokkal" dologról nem tudok semmit, erről is írtam egy mailt, mert lányos zavaromban az elsőből kihagytam, erre még nem válaszolt a csóka.
Ezen kívül elég jó vételnek tűnik a szekér.[ Szerkesztve ]
-
Smani
senior tag
válasz Spancer RE #18003 üzenetére
Ugye te sem hiszed el a km-óra állást? Ebbe MINIMUM 300.000km van! Nézd meg a kormányt hogy néz ki!
-
Calogero
addikt
válasz Spancer RE #18003 üzenetére
"Lejárt magyar okmányokkal"
Gondolom lejárt a zöldkártya, és nincs rajta műszaki. Ha meg is veszed akkor csak trélen vagy útvonal engedéllyel viheted haza.
-
Smani
senior tag
válasz Spancer RE #18005 üzenetére
Szerinted a kormány csere megoldja azt hogy a motor/váltó kivan?
-
sziada5925
aktív tag
válasz Spancer RE #18003 üzenetére
Szerintem butaság műszaki nélkül használt autót venni. Nem a műszaki áráról van szó, hanem arról, hogy miért árulja lejártam. Talán túl költséges lenne felkészíteni rá? Friss műszakival hamarabb elvinnék. Ha megveszel egy használt autót, akkor úgy is kell rá költeni kisebb-nagyobb apróságokra (vagy éppen nem apróságokra), ne a műszakiztatással kelljen már foglalkozni.
Üdv: Ádám
-
proper
őstag
az én autómban 400 van 356-al vettem nem volt csunya a kormány, csak egy helyen fogom 9 oránál és szarrá kopott 40k alatt
és hibátlan az automata váltom és a motorom is, használat függő ki hogy nyirja ki és mennyit törödik az autóvalmindenki csak álmodozik a kevés km-ről de minden kereskedőnél vissza vannnak tekerve az órák
ha jó autót akartok akkor ki kell menni németbe és ott vadászni valami szépet és jót -
válasz Spancer RE #18003 üzenetére
a g astrákban két kilométeróra van, elvileg előfordulhat, hogy a másodikat elfelejtik visszatekerni. ha a középkonzolon a kijelző melletti két gombot egyszerre megnyomod és nyomva tartod pár másodpercig, akkor először csinál egy kijelzőtesztet, utána kiírja a kilométert.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
én meg határozottan emlékszem, hogy az enyém a sebességet biztosan kiírja. hogy a megtett távot kiírja-e abban nem vagyok ennyire határozott.
ettől függetlenül azt feltételezni valakiről, hogy szándékosan téves infót ír, az ökörség csimborasszója.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
válasz sziada5925 #18008 üzenetére
Attól, hogy nincs rajta műszaki, meg lehet nézni. Egyszerűen, ha meg akarod venni az aurót, kéred, hogy csináljon rá műszakit. Ennyi! A kereskedők az autók 99%-át bizományban árulják. Nem fog rákölteni 1 forintot sem addig, amíg nem jön a vevő. Te sem fizetnél műszakit más autójára. Ha meg nem kereskedő, akkor meg gondolom várja a vevőt, majd akkor kifizeti a műszakit. (gondolom én)
-
sziada5925
aktív tag
Lehet, hogy igazad van, én akkor is azt mondom, hogy ha megcsináltatná frissen a műszakit, amit ugye optimális esetben még 20000Ft körül van, akkor nagyobb eséllyel tudná eladni, akár magasabb áron is hirdetve. Gondolom nem menne át csont nélkül a vizsgán, ezért nem foglalkozik vele.
Üdv: Ádám
-
TasiA
senior tag
válasz sziada5925 #18021 üzenetére
mondjuk lehet, de ha van pl 20-30 autója és abból csak 5-6 nak végét járja a műszaki, már elég nagy beruházás, főleg, ha mondjuk hónapokig nem kel el az autó
-
lujó55
őstag
sziasztok, akinek Astrája van esetleg tudna nekem segíteni jótanáccsal.
Wagen: G Astra 1.4
A külső-belső levegő kapcsolója egy kis motort kapcsol ami egy tengelyt forgat. Erre a tengelyre van fröccsöntve egy pillangószelep. A motor hol lefelé, hol felfelé hajtja és ütközéskor kapcsolja le az elektronikát. Probléma: tengely a fröccsöntésnél eltört, a kis motor folyamatosan hajt amint ráadom a gyújtást. Olyan hangja van, mintha egy darázs zümmögne a kosiban. Nem is ez a legnagyobb gondom, hanem hogy a motor folyamatosan megy, de nem bírom lehúzni a sarut a kábelvégről, hogy abbahagyja. Ideiglenesen ez lenne a megoldás, a végleges pedig az, hogy szédszedem a befúvót és megjavítom/kicserélem a törött lamellát.
Kiszereltem kesztyűtartót, hogy kell szétszedni a kritikus részt? úgy látom 5-ös csavarok tartják a befúvót a tölcséren körben a peremen, de a legszarabb helyen van, mert rohadt közel van a légzsák. valaki szerelt már ilyet? még a szerszámmal sem férek hozzá, valami spéci csőkulcs kéne -
Jim Tonic
nagyúr
válasz Spancer RE #18005 üzenetére
Ennyire nem lehetsz balfék, már ne haragudj. Ez egy szétb.szott jármű, tele csalással. Te leszel a lúzer, ha megveszed.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Imy
veterán
válasz realmadrid #18025 üzenetére
Keresed meg DarthVödört [link] az opelfórumon!
-
Spancer RE
aktív tag
Még el se mentem megnézni, ki beszélt megvételről?
Jim Tonic
Tele csalással? Láttad az autót, esetleg kipróbáltad?Smani
A kormány kopottsága továbbra sem utal 100%-ban az autó teljes állapotára és mint írtam, láttam rosszabbat.
Pl ezekre mit mondanál? 1, 2
megjárták a Föld-Hold távolságot 2x?Nyugi srácok, nem kell mindent véresen komolyan venni.
-
Smani
senior tag
válasz Spancer RE #18034 üzenetére
Azt hogy az én kormányom 344k km-el pont ugyan így ki van lyukadva.
Nézd meg a váltószoknyát amit linkeltél abban az autóban. 2x annyi km van benne minimum.[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
zolikaDB: Vettél már felnit?
-
lujó55
őstag
na kérem, a lamella tengelye (persze, hogy üvegszálas műanyag) megadta magát. Látszik a törésen, hogy kifáradt, mert van a kagylóhéj-szerű felületi töret és utána a statikus törés a repedés hatására. Szóval kiszedtem, nem volt könnyű. 5.5-ös csavarok tartották a cuccot belül!!! A kezem alig fért hozzá. Rohadjanak meg! Később néztem, lehet hogy a motortér felöl kellett volan közelítenem, mert a szélvédő alatti műanyag terelő alatt van egy perforált szellőző, talán onnan könnyebb lett volna
A motor (Delphi 30.93656.02) itt van előttem az asztalon. Jó lenne érteni hozzá, mert semmi leírást nem láttam a neten ezzel kapcsolatban. Konkrétan az érdekel, hogy ez a motor külső poziciós jel alapján kapcsol le, vagy egyszerűen nyomatékhatárolós? Ha ez utóbbi, akkor érthető: ráterhel a tengelyre és amikor annak blokkolódik a forgása, akkor a motor letilt. Szar egy konstrukció. Vajon most jó a motor, vagy kipurcant az elektronikája?
A másik meg az, hogy most csinálok egy ugyanilyen lamellát lemezből, de hogy rakom vissza. Mivel darabokban találtam, könnyen kiszedtem a ventilátorházból, de egyben ez bajosan rakható be ugyanott -
Jim Tonic
nagyúr
válasz Spancer RE #18034 üzenetére
Ha a km óra elcsalt, annak oka van. Nem kell kipróbálni.
Amúgy ha ennyire nem értesz hozzá(, ami nyilvánvaló), kérdezel, mi segítünk, akkor miért akarsz a végén Te meggyőzni minket? Smani teljesen jól látja a dolgokat, Te meg ellenkezel. Vicces.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
zolikaDB
veterán
válasz Calogero #18038 üzenetére
Kilométer-mizéria: ismerős vett egy 1.2-es Fabiát, csitti-fitti állapotban! 80e km, jól megy, szép stb. És abban 80e van, punktum!!! Jóvan, gondoltam magamban, ekkora motorral, kis városi kocsi, nem kizárt, de ki tudja. Vmelyik nap nézegetem, mondom neki, h de f.sza váltógombod van. Jaaa, hát a régi olyan szinten rongyos volt, h ki kellett cserélni...
Tanulóautómban 170e km-nél semmi baja nem volt a váltószoknyának/gombnak (SX4).
Imy: nem tudom, milyen rendszerű, de vásárlás után amikor beültem, és csend volt, hallottam, h valami zümmög, youtube oldalamon van róla videó is (ugyanez a nevem), és ott meghallgatható. Szerelőm meg mondta, h ez típushiba (2004 novemberi Classic), vagy veszek bontóban 15k körül egy komplett egységet, vagy kiiktatja. Utóbbi lett, jogsi nélkül nem igazán voltam akkoriban mobilis, annyira meg nem értettem a dologhoz, h megvegyem.
Calogero: már kérdeztem tőle, h megvan-e még, meg is volt, valami 70k-ért akarta adni, de átgondoltam, és nem akarom ültetni a kocsit, ill. kva drága a 17-es gumi.
Ezt néztem ki, 16"-os és emberi árban fel lehet gumizni:[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz zolikaDB #18049 üzenetére
HI!
rojtosra koptatyom a szamot: ha gondolkozni kell egy gummedli mereten, mert draga akkor valasza masik felnit /ertelmszerun kisebbet/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Remnant II
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Háztartási gépek
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Melyik tápegységet vegyem?
- Argos: MuzsikAI
- Android szakmai topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mozilla Thunderbird
- További aktív témák...