-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
joe-ker
senior tag
válasz #35692544 #201 üzenetére
Tipikus jelenség,hogy ingadozni fog,kb 1500-2000 és alapjárat között.Nekem akkor adta ki amikor jobban meghúzattam.Ha megáltam akkor kb 3-4 szer fel-le a fordulat és azután beállt a normálisra.
Ő lessz az: [link]
De ettől olcsóbban is lehet venni ha szükség lessz rá.
[Szerkesztve] -
deicide
veterán
Tegnap fogyasztás terén jó kis meglepetést okozott az Astrám, mivel édesanyám is velem utazott (szfvár-hajduszoboszló-szfvár) igy 110-120as tempóban mentem végig és igy ''nem hajtva'' a 7.0-7.5 L helyett megajándékozott egy 6.2-es fogyasztással, ami a tegnapi több mint 600km-en azért 1500ft spórolás...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nagyúr
Opel Zafiránk van. Egy kalap szar. Már évek óta csak költünk rá. Most az adagolója szart be meg az elektronikája. Opel sosem kop el? LOL Dehogynem, sőt idő előtt! Többet nem veszünk Opelt. Váltunk Toyotára.... Életem legnagyobb csalódása kocsiban.
Üdv,
Vikthor~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
Vectrából tán fiatalabbat kapsz, mint Omegából a megadott árkereten belül. Az sem elhanyagolható, hogy a Vectra kevesebbet fogyaszt, mint az Omega, ezenkívül szerintem a Vectrához talán olcsóbbak az alkatrészek. Arra figyelj, ha Vectrát veszel, hogy B2-es legyen és ha ezen belül dízelt választasz, akkor a 82 lovas verziót vedd - cca 50-60 e Ft-ért át lehet alakíttatni 1xx lovasra, de a hivatalos teljesítménye 82 paci, tehát kevesebbet fox adózni jövőre...
https://www.coreinfinity.tech
-
-
HEMP
aktív tag
Köszi a választ, de az átlagéletkor kb. megegyezik: '98-'99est kapok mindegyikből a pénzemért... A B2-es Vectra az nem 2000től létezik? Egyébként amiket néztem beleillik, Vectrát 1.8-16V, míg Omegát 2.0-16V motorral nézegettem, a többi gyengusz a kasztnihoz...
A vicces, hogy még az Astrák is hasonló árkategóriába esnek!
[Szerkesztve]''Azért jó a mazochistának, mert ha rossz, akkor jó. Ha meg jó, akkor az rossz, tehát jó!''
-
Lord Zero
addikt
kérdés a hozzáértőkhöz: a b corsa 1.0 (973 cm3 asszem) változatában van olyan, h a motor háromhengeres? mit lehet erről tudni (jó/rossz)?
megnéztem egyet, aszonták 3hengeres, és nem szíjas, hanem láncos
?nem, mindegy
-
Petya25
addikt
válasz Lord Zero #224 üzenetére
Az 1,2-es Ladánk 520e km-t futott amíg el nem adtuk.
Az 1,4-es F Astránk 150e km után is teljesen jó volt motorikusan.
Tejeszacsi méretű motorral nincs tapasztalatom.
Ma kipróbáltuk az új Corsa-t, nagyon csinos, a motojai is jók, de belül kicsi nekem az Astra után.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
_seth_
veterán
Voltam karosszériakalatosnál, az alábbi munkálatokat kell elvégezni:
-elejét ugye meg kell csinálni mert az törött (15K)
-hátsó doblemezeket cserélni kell
-hátsó sárvédőket is
-küszöböket szintén (a lakatos munka ezzel kb 40-45K)
-bal hátsó ajtót is
-ezeket le is kell festeni ( elemenként 15K (küszöbök és hátsó sárvédőívek egy elemnek számítanak, olcsóbb lenne a festés pár ezerrel de a metál miatt ennyi...)
-Ami még ugye kell: gsi motorháztető, jobb fényszóró, fehér indexek, jobb első sárvédő.
Összesen valamivel több mint 100K a munkadíj festéssel együtt + még az anyagok...
Ha ez meg lesz utána megcsináltatom a műszerfalvilágítást (vmi nem érintkezik) azután pedig jöhet a motor javítása.
(85' E kadett coupe 5 ajtós, 13S)
Csak lenne már kész....Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
KrAt
veterán
Élménybeszámoló a nyíltnapról
Hát hogyismondjam: kurvajó
Ahol voltam (Opel Toth) ott a parkolóban volt egy kis pálya csinálva, bólyákkal, ott lehetett kőrözni.
Odamentem, feliratkoztam, szóltak, mindjárt szabadul az egyik autó, azt mehetek vele. Volt egy fekete, és egy szürke, a szürke nézett ki úgy, hogy az ''enyim lesz'', de mégis a fekete (sokkal szebb volt) lett az enyim. Be akartam ülni, nézem: hűha, itt ez így érdekes lesz.. Azt néztem, előttem vki 140 centis leányzó ülhetett, hát persze, hogy nem fértem volna be Ülés hátra, leenged, kormány fel, és voilá. Akkor már távol is voltam, így belőttem 1-2 perc alatt, hogy kényelmes legyen..
Okés, körülnézek, megfogdosom a dolgokat, hát nagyon kellemes.. A középkonzol egyszerűen szépvolt (hogy kell megcsinálni, hogy világítson? Ráadtam a világítást, de nem világított ). A váltó számomra tökéletesnek tűnt, a kezelőszervek is azok voltak. A rádió is jó volt, bár azt hamar kikapcsoltam, azt otthon is tudok hallgatni, én a kocsit akarom hallani. Amit nem nagyon sikerült..
Akkor jöhet a mehet. Berakom a kulcsot, elforgatom, forgatom, és még mindíg nem megy.. Hát érdekesen sokat kellett forgatni, hogy elinduljon (de mint később kiderült, másiknál is ígyvan)
Az 1.2-es motor rövid önindító után életre kel. Akkor rápillantok a műszerfalra: 30 kilométer volt a kocsiban.. Mondom huh, még friss
Egyes: váltó szépen beugrik a helyére, kuplunggal gáz nélkül el lehetett indulni vele. Érdekes, nekem a kuplung nagyon hosszú járásúnak tűnt. De kényelmes volt, csak furi..
Kormányzás vmi kegyetlen nagyon komoly: egyujjas. De frankón, alig értem hozzá és fordult. Apropó, fordult: rettenet nagyon fordulékony a verda. És érdekes, mert nagy a műszerfal, és így egész érdekes vezetni. De nagyonjó. Mentem 1 kört, mégegyet, utána már kicsit tempósabban, és egész jó. kettesnél feljebb nem tudtam váltani, kevés volt a hely.. Megkérdeztem, mehetek-e még pár kört (nagyontetszett) mosolyogva válaszolták: persze
Mentem, mentem, élvezet volt vezetni. Majd beállok, egy aranyos munkatárs hölgy odajön, beszélgettünk, majd kiszálltam, kaptam árlistát, meg egy baseball sapit. Épp indulni szerettem volna, mikor megláttam ahova leparkoltam mellette egy Opel Astra-t. Újat.. Tesztautó felirattal. Hohóóó, meglátom, ránézek a nőre, megkérdem: ugye ezt is lehet vezetni? Hát persze, kapom a választ. Rendszám alapján megkapom a kulcsot, beülök, szokásos állítgatások után elindítom.
Huh, ebben nagyobb motor van.. (persze, mivel Astrából nincs 1,2-es )
Egyes, kuplung, és határozottan elindul.. Mondom hmmm. Mennék a pályára, de előttem állt az egyik Corsa, nem tudtam kikerülni (nem volt hely) így leálltam, üres, és hallgattam a motort. Egy kis rezgést épp áthozott a váltóra, épp csak érezni lehetett. Kellemes hangja volt, néha odanyomtam egy nagyonkicsi gázt, csak halljam, hogy mi az ábra Nagyon jó autó...
Corsával odébbállnak, elindulhatok a pályára. Ez dinamikailag jobb volt, mint a Corsa (persze, 1.6-os motor volt benne) viszont vezetni a Corsát jobb volt. Sokkal...
Mentem vele 2 kört, majd leparkoltam vele, a fekete Corsa mellé. Kiszálltam, fájó szívvel a Corsára néztem, majd elbúcsúztam, és elindultam...
Ámbár eszembe jutott, hogy benn vannak még autók, hát lessük meg. Bemegyek az üzletbe, egy aranyos nő kérdezi: hogy tetszett a Corsa? Mondtam: hát valami eszméletlen jó. Azt beszélgettünk, mondtam, hogy szeretem a 3 ajtós kivitelt (az volt mellettem) és mondta, hogy akkor nézzem meg azt a feketét ott. Odamegyek: Corsa Sport.
Szép, nagyonszép. Mintha kicsit szélesebb lett volna a sima Corsánál, sportkipuffogó, meg szép egységes fekete műszerfal, egyéb apróságok. Szép, egyszerűen szép.
Elejét megnéztem, hát nagyon ottvan Igaz, ez még nem a GSi (amit megtudtam, hogy OPC-nek fognak hívni) csak egy ilyen sportváltozat.
Határozottan tetszett.
Majd megnéztem még 1-2 Astrát, Merivát, Zafirát, és elbúcsúztam. Elindultam hazafelé, mégegyszer utoljára megpillantva a fekete Corsát. Nagyon megfogott az az autó. Eszméletlen jó.
Elhatároztam, ha majd ilyen autóban gondolkodhatok, akkor egy ilyen Corsa 3 ajtós. Egyszerűen tökéletes...
(bocsi, kicsit hosszú lett ) -
Calogero
addikt
Mi is voltunk nyíltnapon.
Először a Corsát próbáltuk ki. 1.4 motorral.
Nagyon ment, tetszett nagyon, a sebbesség váltó ténleg szupi. A pedálok jól elvannak helyezve nem olyan kaki módon mint a Focusban volt. A Külső nagyon tetszik. Ez a kerek forma sokkan jobban áll a Corsának mint az Astranák (az utobbi szerintem még mindig undorító). Viszont a belső az Astának jobb. Nekem a Corsáé egy kicsit giccses.
Sokan kérdik hogy miért az Astrát választottam megvételkor ha nem tetszik az autró külseje. Egyszerű rá a válasz, több időt töltök az autón belül, mint kívül. Az Astra beljese nagyon megfogott.
Az Astra kényelmesebb.
Mire kikocsikáztuk magunkat, szólt a kereskedőnk, hogy itt egy Easytronicos Astra is. Kezdtem örülni hogy végre megjött a mienk, de sajnos a mienk bár 100% hogy csak tavasszal jön meg.
Megnéztük az Astrát is. Az Easytronic váltó nagyon megtetszett.
Nem bántuk meg hogy az Astrát rendeltük meg. -
KrAt
veterán
válasz Calogero #235 üzenetére
Én is próbáltam mindkettőt, miben ez, miben az tetszett.
De összességében Corsa
Amúgy érdekes, beszéltem ott egy eladóval, és szóbajött a gyorsulás és a papíron írt adatok, és mondta, hogy az 1.2-es Corsa papíron 12 alatt gyorsul százra, és amikkel ő ment, azok elvileg 10 környékén vannak.. Ha jól értettem -
zsoltee10
addikt
az 1.2es corsa nem igen gyorsul 12s alatt 100ra. sztem rettenetesen alulmotorizált az 1,2es motorral az új corsa. majd elkérem az 1,4es mocival egy 7végére.nekem is bejön az új corsa, de tartok tőle, hogy az 1,4es mocival nem leszt túl gazdaságos fenntartani. az 1,4es opel moci sztem nagyon gáz. vezettem G astrát, Merivát, és C Corsát is ezzel a mocival, és nagyon nem jött be. sokat eszik, és nem megy. főleg magasabb fordulatszámon kifogy a szuszból. 5000 felett meghal. az 1,2es moci viszont a C Corsával kombinálva tökéletes volt. pörgős, és fürge autó. az astrákban pedig az 1,6os a jó választás. ugyanannyit eszik, mint az 1,4-es, de legalább megy.viszont drágább fenntartani. egyelőre autót nem akarok venni, épp elég kinyögni a Vivaro részleteit.Azért majd rendesen letesztelem az új Corsát.
-
zsoltee10
addikt
nem tudom mikor lesz időm rendesen kipróbálni, de majd írok.
néhány gondolat még a Corsához.A marketingkommunikáció során nagy hangsúlyt fektetnek a hihetetlen egyedi stílus kidomborítására. nagy kamu az egész. hol van ennek az autónak egyedi stílusa? pont olyan stílusos, mint bármely mostanában megjelent kisautó. Grande P, Yaris, Clio, 207. egykutya. a kisautókategória uniformizálódik, ami elég szomorú. az előző generációnál, ha ránéztél egyikre, egyből beugrott a típus már egy lámpáról is. a kisautó eddig is tömegcikk volt, de legalább önálló stílusuk volt, önálló személyiség volt egytől egyig.még hasonlóság sem volt mondjuk a C Corsa, és a Punto között, igaz? Mostmeg... Az új trendi kisautók ugyanolyanok. ugyanaz az építési elv, itt is beköszönt az egyterű szellemiség. legnagyobb bánatomra. ok, hogy a magas építésmódra a gyalogosvédelmi intézkedések is motiválták a gyártókat, de mégis úgy érzem, hogy a kisautó kategória (de az alsó-közép is így jár) egységes masszává áll össze.nem tetszik ez a szép új világ. -
zsoltee10
addikt
Nyah, délután leteszteltem az új Corsát. A leírás szigorúan az én szubjektív véleményemet, és tapasztalataimat tartalmazza, felelősséget nem vállalok.
Az előző Corsához viszonyítottam a próba során, mert így lehet talán a legszemléletesebb módon bemutatni az új jövevényt. Szóval.
1.2es Njoy felszereltségú 5 ajtós modellt próbáltam ki. A kormány minden irányban állítható, és a vezetőülés is, bár azt én még engedtem volna lejjebb, de nem lehetett.Itt már rögtön találkoztam is az egyterűs gondolkodással. Jóval magasabban ültem benne, mint a C-ben.Viszonylag hamar megtaláltam benne a kényelmes üléspozíciót, ami viszont a mögöttem ülőnek meglehetősen kényelmetlen lenne, ugyanis nem tudtam beülni magam mögé. Tengelytáv elegendő, akkor mi lehetett a gond. Hát a kormányoszlop. a slusszkulcs helye nagyon kidudorodik a kormányoszlopból, és alaphelyzetben elérte a térdem, pedig amúgy kényelmes lett volna.Hátrébb húztam az ülést. igenám, de akkor messze volt a kormány, amit viszont tengelyirányban is lehet állítani, így hát azt is közelebb húztam magamhoz.A kormány magasságban is állítható, tehát alap üléshelyzetben is meg tudtam volna oldani a problémát, de akkor meg a kormány túl magasan lett volna, íés így is a legalacsonyabb állásban volt az ülés.na ezen túljutva kicsit szétnéztem a beltérben.jól rendezett, jól néz ki, minden kézre esik. a képeken túl hangsúlyosnak látszottak a középső légbeömlők. a valóságban jól illik a beltérbe.a beltér kivitele felszereltségi szinttől függően változik, ebben szürke dominált,középen a légbeömlők körül, és az ajtók kapaszkodóján fényes fekete műanyag betétek voltak, illetve a középkonzolon ezüst elemek is megtalálhatók (cd-s fejegység pl.), tehát ebben nem feketére fényezett középkonzol volt. lényeg a lényeg a beltér ok, semmi extra, nekem megfelelt a réginél szimpatikusabb. a műszerek jól láthatók, a középső kijelző a régi.
Akkor indísunk. a motor halkan életre kel. zaj szinte semmi nem szűrődik be az utastérbe, ez is nagy előrelépés a C-hez képest.kicsit féltem, hogy lefullasztom, de annyira azért nem gyenge, mindenesetre dinamikusan nem lehet vele úgy kilőni, mint a régivel, ellenben a menetkomfort..az tényleg hatalmasat változott. érezni, hogy van benne anyag, nagyságrenddel szilárdabb, erősebb a kasztni, futóműzaj is kevesebb, és az egyenesfutás még végsebesség közelében is példás, nem úgy mint a régiben. hozzá kell tenni persze, hogy alapból 185/65 R15 felnik vannak rajta, nem 13'' kerekek. (Essentia- 185/70 R14).
A motor.Hát, tagadhatatlan tény, hogy ebbe az autóba az 1,2-es moci édeskevés. El se merem képzelni, hogy mit tud az autó az 1.0 motorral, főleg ha esetleg beülnek 4en.Kipróbáltam ag gyorsulást 0-100ra. siralmas. ez a pörgős motor kínlódik a nagy súly alatt, és a sebesség fokozatok is hosszúak.nem tudom mire gondoltak a tervezők, de pl. minek tart a 2es majdnem 100ig? 80nál még csak 5000et forgott, itt elvátottam, mert elég kevés km volt még az autóban, nem akartam nagyon gyilkolni, csak kíváncsi voltam, vajon magsabb fordulaton megjön-e az erő.Mérsékelten.Előzéskor problémás lesz, hogy hiába kapcsolunk vissza, csak keservesen pörög szegény. Ellenben, ha zömmel sík úton közlekedünk, és nagyobb távokat, nem szeretünk gyorsan menni, akkor egész takarékos lehet. 90nél alig 2500-at forgott a motor. motorzaj szinte semmi,csak egy kis szél, meg futómű.
A formáját én nem szeretném elemezni, ezt úgyis mindenki eldönti magában. Nekem tetszik, de semmi kiemelkedő formai megoldást, egy apró részletet, ami megfogna, semmit nem találtam rajta.
Az árakról is ejtek néhány szót, ha már kértem rá ajánlatot. na szóval a dolog úgy áll, hogy amit érdemes megvenni, az az NJoy felszereltség, mert ebből nem spóroltak ki olyan dolgokat, hogy állítható kormány, központi zár, villanyablak.
Tehát nézzünk 1.4-es 5 ajtós Njoy modellt.
Alapár: 3.059.000 Ft
Extra: Njoy plusz csomag 2 (légkondi, ködlámpa, villanytükör) 279.000 Ft
Metálfény: 99000 Ft
Ebben még akkor nincs rádió, ami mondjuk nem is kell, mert 30k-ért az ember jobbat kap, mint a legjobb gyári mp3as fejegység. előkészítés viszont van.
Ez így 3.437.000 Ft. Ebből lejön 6% bevezetési kedvezmény. Így 3.230.000. Nekem még elengedtek 100-120e törzsvásárlói kedvezményt. tehát mondjuk 3,1M Ft az alja. Ki-ki eldönti, hogy neki megér-e ennyit, vagy sem.Nekem nem érne meg, bár tényleg nagyon jó kis autó, de ha megállna 2,9M-ból, az már reálisabb lenne szerintem. A régi Corsa klímával, elektromos ketyerékkel megállt 2,5M-ból. a Swift cd-vel, klímával, metállal 2,65M kb.
Remélem nem írtam ennyit potyára, és lesz aki elolvassa.
Ha valamit kifelejtettem, kérdezzetek. -
-
zsoltee10
addikt
Jah, nem vettem, de rá akartak beszélni. Holnap viszem a Vivaro-t mosatni, meg átnézetni, aszonták, hogy majd holnap akkor még beszélgetünk róla. hát persze.
egyelőre elég nekem a Vivaro-t kifizetni, két autót amúgy sem tudok hajtani. Öcsém is hajtja néha a Vivaro-t, de olyankor nekem nincs rá szükségem. Aztán majd vesz magának, amit akar, de a Corsát nem fogom erőltetni.
Calogero: Egyértelműen Astra H, sokkal többet ér, mint amivel többe kerül.
peterkeT: erről van szó, ezért sokallom. hiába...a stílust (??) meg kell fizetni. -
Fisha
őstag
Nem tudjatok veletlenul, hogy mivel jar egy motorcsere? Adminisztracio, koltsegek? Mire kell figyelni? Bontott motorrol lenne szo. Gondolom berakas elott nem art ellenoriztetni a szamot. Ezt hol lehet?
Elore is kosz,
Fisha -
-Philip-
tag
Szia!
Neked van/volt bajod a V6-os Omega hengerfejjel ugye?
Opelszervizes cimborámat megkérdeztem, és csak mosolygott.. egyik Omegára 3 bontott hengerfejet tettek rá, mind3 elrepedt. Egyszóval. Csak új (pff) hengerfejet szabad rátenni, bontottat is síkba kell húzatni, és ott van a kutya elásva.
Motorcsere lesz a vége ? Szerintem nem éri meg, ha csak ennyi a baj. 360k egy hengerfej, jó állapotú V6-ost nem kapsz ennyiért, és akkor még a rengeteg engedélyeztetés, AF-es motorszám, amivel elvileg nem hagyhatod el az országot, stb stb. Ráadásul az engedélyek is kemény pénzbe kerülnek.- Rallymania -
-
phanfantom
senior tag
Nem akartok egy kis Opel piacot is fenntartani a topicon belül? Alkatrészek, jármű adok-veszek. Szal lehetne hirdetni, ha van mit
-
KrAt
veterán
válasz phanfantom #248 üzenetére
Akár Itt minden mehet, csak az Opelről szóljon
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gumi és felni topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- OLED TV topic
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bestbuy játékok
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...