-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz BaKeSZ87 #35003 üzenetére
mi is uncsimmal jártunk úgy 10 éve, hony az 1,4 se-vel nyélen mentünk a belsőben, mikor egy carisma-s gondolt egyet és mikor mellette voltunk bejött a belsőbe....... volt halálfélelem bőven, hálisten volt még füves rész a szalagkorlátig így pont nem lett baj, de mikor 200nál a füvön pattog egy f astra, az nem egy élmény, vagyis az, meg a tarkónlövés is! megúsztuk, de ez nem arra való, hogy ennyivel menjen, mert ha meg kell állni, azt nem tud!
-
BaKeSZ87
senior tag
válasz diablo1984 #35004 üzenetére
Ja, ezért mondtam, hogy több ilyen nem lesz. Mondjuk én nem autópályán próbáltam, nem tudott elém jönni senki.
Viszont mikor az ember 300km-t kell, hogy menjen, ha egész úton pontosan betartaná a 90km/h-t, mire hazaérne megőrülne. Nekem az a 100-110 ami kényelmes, úgy nem "alszom be". -
manoo983
újonc
Sziasztok, lenne egy olyan problémám, hogy az áramelosztobol kopogás halatszik, s vele egyidejüleg rángat a motor. Valaki tud segiteni? Előre is köszönöm.
-
gban
Közösségépítő
válasz manoo983 #35006 üzenetére
Áramelosztó???
Gyújtáselosztóra gondolsz?
Cserés, de nézz bele.
Nem tudjuk milyen modelled és milyen motorod van, így elég nehéz - de gondolom rotoros - elosztófedeles a megoldás. Vagy legalábbis bízzunk benne.
Ha ilyen, akkor valószínű a rotor zöröghet, lehet, elég azt is cserélni, a fedél maradhat.
Ez esetben nem árt alaposan átnézni a fedelet, és az érintkezőket átpucolni.
Ha valamiben nem jól tippeltem, vagy lenne még kérdésed, írj modellt, motort, mert így vaktában lövöldözni nem sok értelme van.
Ha meg dízeled van (azt sem nagyon tudjuk hogy benzinesről beszélünk-e ), akkor végképp nem tudom[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
manoo983
újonc
Szia, elnézést a adat mentes üzenetért,
egy opel corsa b-ről van szó ami 1,4 benzines és igen rotoros elosztofedeles.
Megvolt az átnézés, meg is pucoltam, de semmi kotyanást nem vettem észre,
amugy én amit halok inkább valamiféle cserszegésnek vélem mint zörgetésnek.
A motor is relantinban rötyötöl, amire egyik ismerősöm azt mondta,
hogy az alapjáratu motoral van baj, a csere meg is volt, csak a probléma sajnos ugyan az. -
gban
Közösségépítő
válasz manoo983 #35008 üzenetére
Nem lehet hogy áthúz valamelyik gyertyakábel, és az "csattog"?
Ezeket nem nagyon tudom így elképzelni:
"cserszegésnek vélem mint zörgetésnek"
"A motor is relantinban rötyötöl",
így inkább tipp lenne a kábel
Amúgy érdemes még a rotor közepét is megnézni, apámnak is volt olyan gondja hogy elgyengült a rúgója.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Faterkam
addikt
válasz 7Sony7 #34992 üzenetére
Nagyon köszönöm a megnyugtató soraidat! A miénk 1,6.-os 16 szelepes, 105Le. Easy Tronikot csak evvel lehetett rendelni. Ez a Classic III. utolsó kiadásainak az egyike!
(#34995) diablo1984: Tényleg nem olcsó mulatság! A termosztátra 29.000Ft, a tömítésre 8.000Ft.-ot, és a munkadíjra 30.000Ft.-ot írtak. Tehát kaptam egy közel 70.000Ft.-os számlát. Viszont az autó még garanciális volt. Igaz letelt a 2 év, de amikor vettük 3 évet kaptunk rá! Én teljesen kiakadtam ezen! Ezért volt egy kis balhé, de aztán garanciálisan megcsinálták.
(#34996) 7Sony7: szerncsére 1,6.-os!
[ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Faterkam
addikt
Nálunk Corsánál volt ugyan ez 10 év után, (nem klímás) a víz nem fogyott a rendszerből, de olyan büdös volt, hogy télen nem tudtunk fűteni, ha meg igen, akkor le kellett engedni az ablakokat! 10-15 perc után csökkent a szag. A szervizbe fűtőradiátor cserét ajánlottak közel 60.000Ft feletti ajánlattal. Nem hitték el, hogy az utastérbe nincs nyoma a víznek, nem volt pedig. Erre azt mondták elpárolog, de a szag kijön :/ Nem tudom mi lett a megoldás, mert beszámították az autót, mi persze elmondtuk a hibát a kereskedőnek becsülettel, jól le is vettek a beszámítási árból, de szerintem ők úgy adhatták tovább! :/
(#35011) haddent: Az Easy Tronic az egy félautomata váltó. Ugyan úgy van benne kuplung, és 5 sebességes manuális váltó, csak nem te kezeled, hanem két léptetőmotor. 2 funkcióba lehet használni. az 1.-es az az automata. itt csak sebességbe teszed, a többit Ő intézi, megy automatikusan az 1, 2, 3, 4, 5. A Hátramenetet külön kell kapcsolni.
A 2.-es változat az az M, manual. Itt felfelé és lefelé tudsz váltani, mint a Rally autókba. Viszont kuplungolni itt sem tudsz. Az elektronika szélsőséges helyzetekben beavatkozik, vagy letilt. Pl nagy fordulatnál nem engedi tönkretenni a váltót, 5.-ből nem tudsz 1.-esbe váltani. (amúgy is végig kell menned, 5, 4, 3, 2, 1.)
Olcsóbb, jobb a fogyasztása (11l városban, télen, ez a jobb eredmény)mint a sima fokozat nélküli automatának!
Ja és miért jó ez? ha csak egy kezed van, vagy csak egy működik rendesen, akkor díjazod rendesen
[ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Remekelek28
őstag
válasz Remekelek28 #34868 üzenetére
Na meglett csinálva Egy visszavezető cső volt kicsit előregedve és a könyöknél megrepedt,onnan szivárgott a hűtőviz.
-
Findzs
addikt
válasz Remekelek28 #35013 üzenetére
szerencséd volt
(#35008) manoo983
"cserszegésnek vélem mint zörgetésnek.
A motor is relantinban rötyötöl"ezeket a kifejezéseket levédetted? azt hiszem használni fogom őket
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
haddent
addikt
válasz Faterkam #35012 üzenetére
Ja olyasmi mint a VW Tiptronic akkor, értelmesebb fajta automata. Jól hangzik, de 11l jónak számít? Én most "mértem" ki, ua. csak manuálisban (1.6) és 8.5 alá jött ki (8.5 a gyári speci). Még csak azt sem mondhatom, hogy kímélősen megyek Ezt csak azért nem értem, mert minden az energiagazdaságosságra épül és én úgy gondolnám ,hogy az automata is úgy vált, hogy minnél többet spóroljon (nem a sportosságra megy). Na mindegy magas ez nekem
-
makro
aktív tag
válasz realmadrid #34538 üzenetére
Ma volt a kuplung szerkezet csere, jelentem minden pöpec
A kuplungtárcsa nem volt elkopva, csak megégve ezek szerint emiatt nem volt meg a megfelelő tapadás.
-
Faterkam
addikt
válasz haddent #35015 üzenetére
Nem az Audinak van Tiptronicja? Mindegy különben
Sajnos a fogyasztást nagyban befolyásolja a használat Mi 90%.-ban városban használjuk rövidtávokon. Evvel nem tud mit kezdeni az automata, se a fél automata váltó. Most mentünk kb. 90Km-t vidéken, és 11l.-ről lement 8,4L.-re. Meghálálná, ha többet mennénk hosszútávon. A dugókat nem szerti
Az automata és a félautomata váltókban az számít jónak, ha igen pici a reakcióideje. Ebben verhetetlen a sima automata. Aztán az Opel Easy Tronicja picit már lassabb, mert össze kell hangolni a kuplung és a váltási időt is. A többi megoldás még ennél is gondolkodósabb
[ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Faterkam
addikt
válasz diablo1984 #35018 üzenetére
Ja az lehet, de az Audiba debütált anno
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
diablo1984
veterán
válasz Faterkam #35019 üzenetére
egy cég terméke, anno mint tiptronic a 2000-as évek környékén jelent meg a passatokban és ugyanekkor az audi a4/a6-os szériában is, nem csoda, mert szinte ugyanaz a technika minimális eltéréssel!
amúgy a porsche fejlesztette anno ki, persze mára az is a vw konszern tagja.....
-
Faterkam
addikt
válasz diablo1984 #35020 üzenetére
Hozzán, valamiért Audi újításként ért el"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #35023 üzenetére
Nah azért. Az 16v ugye?
-
AMD Power
titán
-
soo277
őstag
BOLDOG KARÁCSONYT
BT: wersoo#21211
-
7Sony7
addikt
BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!
-
-
AMD Power
titán
Minden kedves fórumtársnak Nagyon boldog Karácsonyt kívánok!!
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
De nagyon jó ez cikk. Sajnos nekünk nem volt autónk. Pedig lazán megtehettük volna. De se Apumnak se Anyunak nem volt jogsija. Anyut nem érdekli a vezetés, fater meg szerintem inkább a nem tudok akkor "inni" gondolatok miatt nem vett autót. Inkább taxival jártunk mindenfelé. Volt ,hogy Balatonra is. Én meg általános iskola alsójába is azzal jártam nagyon sokáig. De majd az én kis fiamnak lesz sok ilyen élménye majd! És persze fényképe.
[ Szerkesztve ]
-
tixem
addikt
G Astrában meg lehet valahogy csinálni házilag azt, hogy működjön a kürt? Vagy hagyjuk rá, majd szerelő megcsinálja?
Boldog Karácsonyt Mindenkinek
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Kickass
őstag
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz AMD Power #35033 üzenetére
Nekünk se autó, se pénz nem volt rá. Mikor már felnőttem, magamnak csak 100 éves, leharcolt példányokat tudtam venni. A mostani f astrát is használtan vettük, mindig van rajta valami újabb hiba. Viszont ha kapnék egy ugyanilyet, gyári állapotban, nem is vágynék másikra.
-
-
marsu
addikt
Jó lenne ha nekem ezt az Opel Corsa D GSi-t hozná a Jézuska ...
Press any key to continue ...
-
trassher
addikt
Békés, boldog karácsonyt minden topiklakónak!
Redmi Note 7
-
Nordik
őstag
-
deicide
veterán
Ha már ünnep van és meglett a jövevénnyel az első 1000km, megleptem magam egy élményautózással.
Tapasztalatok: kettesben 60-nál lepadlózva sikoltva próbál kipörögni a kerék, de nem sikerül neki, inkább présel bele az ülésbe, de ezt nehéz leírni, érezni kell. Hasonló 150-nél 4-ben, ott is nyom 200-ig (Ez utóbbi M7-en, Érdi emelkedőn felfelé, hogy ne gondoljatok huligánnak ). 6000 környékéig mertem egyelőre elforgatni, biztos ami biztos, de az érzés így is döbbenetes. 2500-nál elkezdődik és folyamatosan tart legalább 6000-ig a nyomaték, megállás nélkül. És ami a legmeggyőzőbb a GTC után, hogy nem akarja kirántani a kezemből a kormányt, tényleg útra tudja vinni a teljesítményt a kocsi. Már padlógázon kivágok az előzendő autó mögül és nem szitál be a segge irányváltáskor, mint a GTC-é. Barátok leszünk, az már biztos.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz AMD Power #35048 üzenetére
1000km már megvolt normál fordulatszámtartományban, ahogy írtam, de ezt is csak a biztonság kedvéért javasolták a szalonban, mert ezeket a motorokat már rengeteget járatják beszerelés előtt. Meg azért nem 1/2-ben forgattam, tiltásig és 5/6000-ig sem sokszor, csak az íze kedvéért. A keresztvizet majd inkább olyan 3000km után húzom le róla.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- DarthSun: Retro kedvenceim 5. A P4 korszak a 423- tól a 478- ig
- Óvodások homokozója
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- E-roller topik
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- További aktív témák...