Új hozzászólás Aktív témák

  • Kickass

    őstag

    válasz Declare #51716 üzenetére

    Kipuff kérdéshez: ezt pont nem jól gondoljátok, mivel a turbósban általában a turbó a legnagyobb folytás, persze hangban azért van különbség ha van rajta még egy középdob meg egy sportdob a végén, de pl nekem a turbó benzinen volt a leömlőtől végig egyenes cső és nem volt elviselhetetlenül hangos. Legjobb szemléltető példa az F1-es autók hangja, míg a V12/V10/V8 szívók voltak ordított mind, most arra panaszkodnak milyen halk a turbós V6. Persze a méretezésre így is figyelni kell hiszen egy túl nagy átmérőjű rendszerben nem elég jó az áramlás és ez a teljesítmény rovására megy, de pl egy szívónak mindenképp kell valami folytás, és enélkül vagy nem megfelelő folytás nélkül sokkal hangosabb lesz mint egy turbós.

Új hozzászólás Aktív témák