-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #600 üzenetére
Köszi Megpróbálok majd vmit összealkotni, ha lesz kess
-
_seth_
veterán
Jaja, be lehet rakni
Én itt tartok: [link]
Ma vettem hozzá pótféklámpát és fel is raktam (feljebb van mint a képeken csak nem volt kedvem lefotózni még 1x + más ragaccsal raktam fel).Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Köszi
Sony cuccokat vegyél Nekem bevált az Xplod széria bár még két nagyobbacska hangszóró hiányzik elölről mert a két kis sz.r SAL alig szól... (Első ajtókban az ablakemelő kar helyére akarok 2 16-os hangszórót berakni mivel elektromos ablak van és remélem, hogy oda be fog férni d elehet, hogy tévedek).
Mocitető: Kadettklub.hu-ról van mint sok más cucc is Ez egy piros/fekete darab volt kicsit megtörve de meg lett csinálva szépre. (lökösök, mocitető, küszöbtoldat, teljesen lefalazott komplett gsi csomagtérajtó (ablaktörlő+szárny), lámpák, téli kerekek kompletten....)Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
KrAt
veterán
Igazából ennyire még nem gondolkoztam bele, hogy milyen legyen, majd ha kezemben lesz a lóvé Most egy clarion van benne, semmi bajom vele, csak nem cd-s Azért azt meg szeretném.. Ajtóban meg 2 pioneer van, kb 16-osak, csak hátul is ott a hely, hadd legyen már benn
Igazából én azon is gondolkoztam, hogy bontóból szerezni vmi gyárit, és azt megcsinálni, de panelban tökéletesen meg vagyok lőve ilyenek terén
Itthon mostmár cseszegetek mindenkit, hogy úgyis akarnak új kocsit, hát hozzák már előre, ha az enyim lenne, akkor nekiállhatnék teljesen, csak így még fater ezzel jár dolgozni, meg ilyenek, így csak nem bonthatom le De terveim között szerepel a műszerfal full kék világítása (hogy fogom megcsinálni, még nemtudom ) a középkonzol szintén, szóval elleszek.. Elektróval nem lesz (remélem) nagy baj, mert azt lemegyek, azt megcsinálom, ahhoz nem kell műhely.. Ami kis forrasztások meg kellenek, azt fenn megcsinálom.. -
Yaye
őstag
Noné, Opel totyik
Astra F v1 1.4cz hozzácsaphatsz a #1-hez mert még egy darabig biztos ezt hajtom. Tök fapados verzió volt, de vénségére belebarkácsolódott pár hiányzó extra, központi zár, riasztó, villanyablak, meg egy gyárinál rendesebb audio (persze nem olyan ''igazi'' autóhifi...), első ködlámpák, és kapott rendes gyári 14'' alufelniket (eredetileg 13'' felnivel gyártották) is. Most van óriásszervizen, ahol reményeim szerint teljesen újba rakják szegénykémet. (ráfér, már 14 éves) Remélem 300k km-ig meg sem áll.
Mindenki fikázza az uborka astrát, de én kedvelem. A maga módján igen rendesen megcsinált, robusztus, olcsón fönntartható, igénytelen, és ahhoz képest kényelmes igásló. Gyenge mint a harmat, mégis jó menni vele (na jó, persze nem egy sztrádabajnok, az tény). És amit a legtöbb ilyen kategóriájú mai új autó nem tud: nem kopogós műanyag a műszerfal.
[Szerkesztve] -
escie
őstag
beírnátok engem is, egy Kadett E 1.7D-vel?
vagy csak aktívabb fórumozók kerülhetnek oda?
inkább csak olvasom a topikot, de régebben írtam is...I'm back, baby!
-
dokar
addikt
na hahó nép
belépek a klubba egy '97-es F Astra-val
1.4i 16V
66kW, 90LE, 125Nm,1030kgextra - SEXRay
-
_seth_
veterán
Nem cds... 6000 HUF egy olyan cucc amibe pedrive/mp3 lejátszó/jack dugót be lehet dugni és csak be kell állítani mint egy rádióadást...
Ajtóban hova van neked berakva a 2 hangszóró? Hol fért el benne?
Panel: én is panelben lakom a harmadikon de ez nem jelent akadályt (Mamámnál a kertben szoktam szerelgetni).
Műszerfal: 2 jó esetben 4 darab izzót kell kicserélned és kész is Leveszed a keretet majd a plexit, felül lesz egy csavar amit kiveszel majd ki lehet emelni az egészet, a mutatók kijönnek egyben és a hátulján kell kivenni az izzókat kicserélni és visszarakni Nekem már full kék (lenne ha nem lenne kontakthibás és működne a műszerfalvilágítás de sajnos ez nem így van, hétfőn viszem autovill szerelőhöz és remélhetőleg meg is csinálják ).Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
_seth_
veterán
Majd hétvégén az egyik ajtót megbontom és megnézem, hogy milyen is a belseje és hova mi fér el... (úgy is festve lesz még 1-2 díszítő elem).
Vettem gyárilag kék izzót, régit kivettem újat be + kiderült, hogy még másik 2 kisebb izzó is van hozzá de olyanból nem találtam kéket csak ledesben aminek ugyanazok a paraméterei így olyat vettem hozzá. Szép kék, jól látható de eddig csak pár órán át élvezhettem amikor úgy gondolta vmi oknál fogva, hogy most világítani fogIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dokar
addikt
na most nézem hogy megy itt a buli
majd csinálok pár képet a jószágról, hogy bekerüljek az #1 hszba
most egy kicsit szervízelni kell a kocsit, de utána egy kicsit fel akarom dobni:
-fordulatszámmérő
-sport kipufogó
-15''-os alufelni tavasztól
...extra - SEXRay
-
escie
őstag
na, majd csinálok egypárat, csak most egyrészt koszos szegény, meg még nincs lefestve a sárhányó, csak alapozóval, nem rég volt lakatolva...
le kell tehát mosni, festeni, majd a haverral kisuvickoljuk valami wax-szal ezekután, és lövök fotókat...
na, hajrá Opelosok, csak lassan, és alacsonyan közlekedjetek!I'm back, baby!
-
dokar
addikt
na itt a verdám: [link]
tegyetek be a #1-be!extra - SEXRay
-
_seth_
veterán
Ilyenen tanultam vezetni Sedan, zöld... csak a moci volt benne más... asszem vmi sima 1.4 ha van ilyen... szép ótó
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
KrAt
veterán
Dejó érzés volt kicsit meghajtani az Opelt
Viszont váltóolaj cserére szorul szegénykém -
_seth_
veterán
Szintén Gáz meg volt, massza is Vmi nagy motorfelújításról és tisztításról beszélt anno az oktatóm de inkább eladta (2002-ben volt) és vett egy G astrát. Padkára én nem húztam rá szerencsére Le is szedte volna a fejemet az oktató.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Én az oktatóm autóját egyszer sem a sajátomat már egyszer lepadkáztam (busz nem látott vagy nem érdekelte, hogy ott vagyok és már nem tudtam hova húzódni... éppen csak meglátszik a gumin).
Amelyikben én tanultam nagyon lassú volt Gáz+kis motor nagy súly... ellenben indult 3-asból, az irányítása is jó volt + sokkal jobb nagy autón tanulni mint egy daewoo tico méretű autón (szerintem). Az is tetszett benne, hogy a belső tér óriási volt benneIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
SAMYka
aktív tag
Üdv srácok
Autó vásárlás előtt álok és szemezgetem a vectrát. Amit észrevettem hogy a 8 szelepes ritka csak ecotec van. Kicst félek tőlle mert sok rosszat hallotam rólla. Kicsit olvasgatva láttam hogy a B2-es vectrák azért jobbak. Az lenne a kérdésem hogy mitől lesz vagy honan számít B2-nek az autó? Mit kell megnézni a motorján hogy ne vegyek valami szétütötett?
Amúgy egy FCC Astránk van most 1.6 8V és jól bevált igénytelen
[Szerkesztve]PH! Tábor - ...mert megérdemlem...
-
Calogero
addikt
-
Vigneau
félisten
válasz Calogero #624 üzenetére
Én is VAZ 2105-ön, no és persze egy Avia-n tanultam meg vezetni anno. De szép is volt... Különösen, mikor elment egyik alaklommal a fék, egy másik alkalommal pedig a kuplung a ''kis kék kétajtóson''. És mindez persze forgalomban...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Foglalt név
addikt
válasz Calogero #624 üzenetére
Én nem vagyok ilyen válogatós
Nálam ez volt eddig a sorrend:
Kadett
Suzuki(oktatóé )
Vectra
Omega
Merci(kisbusz)
Audi
Megane
Vivaro
Transporter
Omega
Ezek, amiket többet hajtottam x000km> Igazán az audi volt nagy csalódás, de ott sem éreztem, hogy számítana miben ülök. Szerintem ez inkább akkor számít, ha sokat kihagysz(meg persze c-d kat.nál -
Foglalt név
addikt
Szeretném ezt a hsz-t, amivel senior tag leszek az OPEL TOPIC-nak ajánlani
-
dokar
addikt
nekem egy CAR400 típusú rádiómagnó van az Astrámban tud vki erről némi technikai információt? (nem használati utasítást, az van!)
extra - SEXRay
-
KrAt
veterán
Nah végre megtaláltam Most így állunk (egy kuplungcsere előtt ) [link]
-
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #634 üzenetére
Nagyobb vagyok nála 5 cm-vel Egyébként sose bántott
-
CortezX
aktív tag
Sziasztok!
Csak most találtam rá erre a topicra és nagyon megörültem neki! Nekünk is Opel-ünk van méghozzá egy metálzöld Vectra B 1.6 16V.
KrenAtesz: az az új Astra nagyon ott van a szeren . Nekem főleg feketébe és sötétkékbe teccik. -
KrAt
veterán
Ferrari? Ugyanmár
CortezX: ahogy mondod
Viszont asszem ez mindennél szebb: Szalay Balázsék Opel Antarája. [link] Ezzel mennek a Dakar Rallyra. Uramisten de gyönyörű
A VERSENYAUTÓ
OPEL ANTARA
Súly: 2150 kg (pótkerekekkel és 50 liter üzemanyaggal)
Szélesség: 1999 mm
Magasság: 1886 mm
Hosszúság: 4720 mm
Futómű: elől független felfüggesztés, hátul merevhidas, kerekenként 2 Bilstein lengéscsillapító, Hypercoil spirálrugók
Rugóút: elől 250 mm, hátul 300 mm
Váltó: X-track szekvenciális, hatsebességes (speciálisan az Opel Antarába gyártva)
Kuplung: Tilton 3 tárcsás, 7 1/4 inch átmérőjű
Osztómű: X-track, egybeépítve a sebességváltóval
Benzintank: 450 literes biztonsági gumitank (1 literes napi tankkal)
Gumi: BF Goodrich G1, átmérő: 790 mm
Felni: Speedline 16 collos magnézium ötvözet
Felépítmény: karbon-kevlár, összesen 55 kg
Motorparaméterek
Típus: LS6 alumínium
Hengerűrtartalom: 5692 kcm, V8-as
Teljesítmény: 395 lóerő (szűkítővel)
Nyomaték: 510 Nm
Vezérlés: Motec M800
Speciális levegőszűkítő: 37.2 mm
Fogyasztás: 60 liter/100 km
Végsebesség: 186 km/óra
Gyorsulás: 7,8 másodperc alatt 0-100 km/órára
[Szerkesztve] -
dokar
addikt
na jó nem Ferrari, az álmom amúgyis egy Mazda RX-7
Amit versenyautóként említettél az nem rossz, csak hát 6 literes motorból több lovacskát is k lehetett volna hozni; na meg a gyorsulás és a végseb is elég gáz. A fogyasztás meg kemény.
Nézegettem a sedan Astrákat és biz' Isten nekem az F kategóriások jönnek be a legjobban. Nem csak azért mert olyanom van, hanem mert ezeknek szép seggük van, nem olyan ronda magasított mint a többinek.extra - SEXRay
-
Foglalt név
addikt
Mint írták szűkítővel ennyi A szabályok előírják, hogy a szívó oldalon kell lennie egy adott átmérőjű résznek. Aki tanult egy kis áramlást tant, az tudja, hogy adott keresztmetszet mellett van egy elméleti határ, ugyanis ha az áramló közeg eléri a hangsebességet, akkor kicsit megváltoznak a feltételek és megtorpan az áramlás.
A gyorsulásnál és a végsebességnél pedig vedd figyelembe, hogy egy több mint két tonnás elég magas járműről van szó. Így már nem is olyan szörnyű, nem? -
dokar
addikt
válasz Foglalt név #643 üzenetére
Ja persze mert egy nagy jószágról van szó, de annyira azért versenyautónak nem nevezném.
Időközben meg kiment a helyzetjelzőm.
Most veszek a verdába egy autórádiót: [link]
vélemény?extra - SEXRay
-
_seth_
veterán
Miért ne tudnád? Lehúzod a kábelt róla, fogod a megfelelő szerszámot (gyertyakulcs vagy más szerszám amivel hozzáférsz és megfelel a feladatra), kiveszed a régi gyertyát utána beteszed az újat, ezt megcsinálod annyiszor ahány gyertyád van a kocsiban Nem nehéz...
Ami nehéz gyertyacserénél: 1. hengerben a szelep eltörik, 4-es hengerben a gyertya full elég... falun megfelelő gyertyát szerezni bele vasárnap délután Sikerült 2 db skoda gyertyát szereztem bele amivel haza tudtam jönniIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dokar
addikt
Ilyen sajnos nincs:
Sebaj majd úgyis viszem hamarosan szerelőhöz az autót lengéscsillapító és főtengelyszimering cserére, majd akkor ő szépen belerakja ezeket a jó kis kétpólusú gyertyákat.
Bassza meg a gyári rádiót meg nem tudom kiszedni, mert kéne hozzá vmi spéci pöcök.extra - SEXRay
-
_seth_
veterán
Tescoban nincs 300 huf egy gyertyakulcs Én is onnan vettem és tökéletes arra amire kitalálták (egy kis kalapálás után).
Nekem is 2 polusú gyertyáim vannak (GM, 1800huf/db )
Rádió nem egyszerű Bár nekem kadettben megfelelő szerszám nélkül sincs nagy baj mert kompletten ki tudom venni a középkonzolt. A sony fejegységemhez nekem is adtak 2 spéci kis kihúzó pöcköt és elmondták vagy 10, hogy nagyon vigyázzak rájukIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Autós topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Drive
- DIGI kábel TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- További aktív témák...