-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kmarci25
veterán
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha pár éve hallottam volna olyat, hogy pont emiatt a nehézkes izzócsere miatt, valahogy a 2000-es évek közepétől kötelező úgy megoldani az autó felépítését, hogy az izzócserét egy laikus is meg tudja oldani. (Xenon-nál, LED-nél ez valószínűleg azért más, de a halogén izzóknál igenis lehet jelentősége.)
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
beg
veterán
válasz kmarci25 #76004 üzenetére
"valahogy a 2000-es évek közepétől kötelező úgy megoldani az autó felépítését, hogy az izzócserét egy laikus is meg tudja oldani"
Próbálj meg egy újabb fordon, renault-on, suzukin (ezen a 3 típuson volt szerencsém) izzót cserélni. B oszlopig le kell bontani, vagy 3 helyen 4 különböző irányban törhető nőgyógyász csukló kell hozzá a kerékjárat felől, a kereket minimum le kell venni hozzá.
Ennyire vették komolyan az iránymutatást. Én inkább azt mondanám, hogy a 2000-es évekig lehetett egy laikusnak megoldani, utána már pilótavizsga és nettó 1 óra kell hozzá.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
-
kmarci25
veterán
válasz Calogero #76009 üzenetére
+ beg & Luck Dragon: ezek szerint rosszul emlékeztem... Az újabb autóm nem lehetett addig nálam, hogy izzót kelljen cserélni, ez meg 2004-es, ebbe megoldom. Ki kellett tanulni, de már tudom. Az izzókészlet sem kötelező? Azt tudom, hogy a rendőr elvileg nem büntethet a kiégett izzó miatt. Horvátországban viszont úgy tudom, hogy kell készlet, így be is szereztem egy jóárasított Aldi-sat (van benne minden típus szinte, plusz biztosítékok) és kb 3000 Ft volt.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
-
beg
veterán
-Képzeld, tegnap felszerelték az új ködlámpákat az autóra.
-Működnek?
-Igazinak.(Bocs, keveset aludtam )
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Calogero
addikt
válasz kmarci25 #76011 üzenetére
Én ezt találtam:
"Izzókészletet nem kötelező a kocsiban tartani, de olyan típusnál, amiben lehet még cserélni a teljes orr lebontása nélkül, érdemes pár darabot tartalékolni, egy nyolc- és tizenhat amperes biztosíték társaságában. Ez a régebbi, izzószálas kivitelekre érvényes elsősorban, hiszen a drága, sérülékeny xenon fényforrásnak nem célszerű a kesztyűtartóban hánykolódnia. A LED-es égők szerencsére kevésbé hajlamosak „kiégni”, de ha mégis, azzal amúgy sem tudunk sokat kezdeni az útpadkán állva."
Ami nálam be van tankolva
Csomagtartóba:
- EÜ doboz
- Elakadás Háromszög
- Tartalék izzók (kivéve xenon)
- Vontató Kötél
- Bikakábel
- Oltó készülék (2db)
- 5l-es kannaAz utastérben:
- első ülések alatt biztonsági öv vágó üvegtörő kalapáccsal
- 5 db mellény -
beg
veterán
válasz Calogero #76015 üzenetére
Egy szülést vagy egy árvízi mentést is simán megoldasz a kocsiból
Egyikre se legyen szükség menet közben, de akkor viszont nagyon jól fog jönni.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Calogero
addikt
Eddig szerencsére még egyiket sem kellett használni saját autómnál.
2 poroltóm is azért van, mert 2008-ban nyaralni voltunk, és az autópályán egy füstölgő Ford Fiestával találkozunk az leálló sávban. És ott kellett használni, én mint egy szem autós, 3 kamionos társaságában álltunk meg, és lőttük el amink volt. Én utána pótoltam az enyémet, és pár hét múlva pedig a Fordos srác küldött egyet (nem akartam elfogadni, de ragaszkodott hozzá).
-
Lackooo84
nagyúr
F Astra immos kulcs klónozásban tudna valaki segíteni? A chipes nyers kulcsok megvannak.
The Truth is out there...
-
AMD Power
titán
Az létezik ,hogy G Astra Classic II-ből sok céges autó volt? Tele van a net 10 éves G Astrakkal (1.4 benzines) amikben 250-350e km van.
-
válasz AMD Power #76020 üzenetére
Persze, ahogy volt időszak amikor sok Focus és Octavia. Jelenleg meg a Kiák mennek. De zeke túlnyomó többsége fehér színű
.
G Astrák sok KPM-es volt de azok narancssárgák voltak és honvédségnél is volt, de azok meg mély zöld színben "pompáztak". Fundamenta cégnek volt sok ,de azoknak is fehér színű volt.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
beg
veterán
válasz AMD Power #76020 üzenetére
Nagyon sok volt céges. Többnyire fehér kombik, de mindenféle variációban fellelhetők. A családban két rokon is olyanokat hajtott a cégüknél. Abból az egyik alól 700e km-el vették ki a kombit Csak autópálya, Mo.-Németország hetente többször. Az is biztos egy kereskedésben végezte 200e km-el hirdetve.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #76021 üzenetére
Azért egy kis fűnyíró 1.4 benzines autóba 300e km 10 év alatt... eszméletlenül sok. Főleg ha nem lett belőle még 100-150e visszatekerve.
-
válasz AMD Power #76023 üzenetére
Nézd csak meg a rendőrségi volt G astrákat, mentek vele akkoriban ha kellett,ha nem. Ezek igazi elnyűhetetlen gépezetek. Nemhiába szolgáltak rá a hírnevükre.
beg "plusz egy" --> Hmm ma már sokadjára értek veled egyet
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #76024 üzenetére
Persze! Ez igaz is.... de 8-900e Ft nem fogok venni egy kis benzines autót amiben 300.000km van , óra szerint!
Ha dizel lenne talán még reálisnak is találnám. De egy kis benzines autónak ez nagyon sok.
-
w333
félisten
válasz AMD Power #76025 üzenetére
Olyat vegyél ami szervizkönyves és tényleg 300 ezer km. van benne, a használtautó piac valahol beragadt a 220 ezer és 270 ezer km. között mert ez tűnik reálisnak de sajnos ezekben már több mint 400 ezer is van
Szóval igen, jobban jársz egy 300 ezer km -s autóval aminek van szervizkönyve mint egy 220 ezerre visszatekert valamivel aminek nincs !
Különben is állapotot nézünk és nem km -t
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
válasz AMD Power #76027 üzenetére
Azért nem olyan vészes a helyzet. Most utána néztem 2006-tól azért vannak olyan 1.4-es G Astrák amik 150-környékén vannak. Ha jól rémlik hogy 1M-ig keresed a kocsit.
Ezeket most így most gyors körbenézés alatt találtam, ha nem tetszik ,azért ne kövez meg.
1
2
3 ---> EZ alkuképes 1M-szerintem simán el lehet hozni.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz diegho #76030 üzenetére
Neki nem kell dízel, de viszont egy szép Seat Leon benzines 1.4 vagy 1.6 az már az ő ízlésére vallana. De erről inkább w333 kolléga tudna igazából segíteni és mondani pár szót a dologról.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diegho
nagyúr
válasz AMD Power #76031 üzenetére
Akkor vegyél G-t, ha az kell hajrá. Én egyet sem néztem meg, nem a formája nem tetszik, hanem szerintem egyszerűen nem jó vétel.
Ja mellesleg én abszolút nem is ebben a 98-ban gyártott ligában kezdenék el nézelődni 1M-nál, hanem Focus2-nél indítanék, tudom persze a kínálat aljáról nem veszük - ami egy oltári nagy baromság - de aztán mégis rengetegen vesznek és használják őket gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz AMD Power #76031 üzenetére
IV Golf meg amúgy is egy túl árazott VW.
Ahogyan a G Astra is mert népautó és sokan nem is szeretnek rá költeni mert úgy vannak vele hogy ez soha nem romlik el, aztán te megveszed és a nyakadba szakad minden ami 10 év alatt el volt hanyagolva, van itt élő példa is rá sajnos trassher kolléga !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
DeFranco
nagyúr
sziasztok!
opel fronton nem (sem) vagyok otthon, viszont ismerősöm Édesanyjának van egy C corsája. 2004-es 1 literes benzines, extrém kevés kilométerrel, kb. 39-40k van benne.
két gondunk van, egy kisebb meg egy nagyobb:
kisebb: a bal hátsó felnin megjelent valami olajfolyásnyom, nem látszik honnan jött, nem látszik merre megy, miután az eső lemosta, nem jelentkezett újra. alulról nem látszik semmilyen folyás, de nyilván aggódik ismerősöm, hogy nehogy fékfolyadék legyen, esetleg ha a csapágyban van valami kenőanyag, akkor az. ez mennyire ismert vagy tipikus jelenség, lehet valamire gondolni ebből?
nagyobb: észrevették hogy a motor alacsony fordulatszámon csörgő hangot ad, a szerelő szerint láncnyúlás a diagnózis (volt visszahívás azt hiszem a láncra még a garanciaidő alatt, de ez nem biztos), 100-120k körül taksálja a cseréjét, arra hivatkozva, hogy ő rossz minőségű alkatrészt nem rak bele.
mennyire jellemző, tipikus a láncnyúlás ennél a modellnél vagy ennél a motorcsaládnál? mennyire elképzelhető, hogy ilyen kevés futás alatt bekövetkezik (bár ennek nagy része városi üzem volt)? ez az ár mennyire reális a cseréért?
előre is köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz DeFranco #76039 üzenetére
Hátsó kereket levéve párszor fékezve kiderülhet hogy a munkahengernél szivárog-e a fékolaj. A csapágyból nem hinném hogy folyhat, főleg nem 40k km után.
Alacsony fordulaton a csörgés terhelésnél (erőteljes gázadás) jelentkezik? Mert akkor gyertya vagy szegény/dús keverék okozza az elégtelen égést, annak van jellegzetes becsörgő hangja (plusz bármi ami a keverékképzésbe szól, pl. lambdaszonda, légtömegmérő, víz/levegő hőfok szenzor stb). A lánc mindig szólna (alapjáraton is) és az olyan 100e km-nél kezdene szólni.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
Erre emlékszem. Mint ahogy nálam is volt
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz #45553408 #76045 üzenetére
Mostani ülés huzatot nem ismerem. De ezek egy olyan táskában van ami cipzáros , meg tudod tapogatni hogy milyen.
Az enyém ami a karavánban van az jó, fityóban az egy picit csúszós. Ellenben olyan mintha most raktam volna fel őket, jól bírják. Pedíg itt előtte írták hogy fél évnél tovább nem fogják bírni. Szóval ez úgy látszik változó.
Tessék előtte meg nézni, én is ezt csináltam.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
_seth_
veterán
Festékboltban kevertetett már valaki autófestéket srpaynek? 400 ML 4000 Ft körül mozog, lenne 1-2 elem amit lefújnék vele ideiglenesen míg össze nem áll az autó
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- MIUI / HyperOS topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Projektor topic
- Sorozatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen monitort vegyek?
- Evil Snowman: Egér bemutató - Keychron M1 Wireless
- További aktív témák...