-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz ArthurShelby #80000 üzenetére
Opel szervizben, független szakszervizben.
-
K Norbi
addikt
válasz ArthurShelby #80000 üzenetére
(#80000 !!!
-
laccczka
tag
válasz -=RelakS=- #79983 üzenetére
Valamelyik nap a héten havazott mifelénk, majd jól rá is fagyott a hó a szélvédőre (is).
Jégmentesítő persze, hogy nem volt.
Az "Elektromos fűtés-jégmentesítés" opcióval a gomb megnyomásától számított 2,5 percen belül a fagyott hó lecsúszott a szélvédőről.Ami feltűnő volt, hogy az első pillanattól meleg levegőt fújt a szélvédőre.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz laccczka #80007 üzenetére
Akkor vigyorogni fogok, mint aki hatost dobott
Nekem nem a vakarással van ugynais bajom, hanem az előbb említett folytonos visszafagyássalTudom, ez "vacak" Tesla, de azért a lefagyott szélvédő melegítésével csak óvatosan
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
HoaryFox
Topikgazda
Én be indítom kapásból az autót, várok 1 percet, majd bekapcsolom a szélvédőfűtést a legalacsonyabb (17 °C) hőmérsékleten és egy pár perc múlva már olvad is a jég.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
-=RelakS=-
veterán
válasz HoaryFox #80009 üzenetére
A pár perccel szokott lenni a bajom, mert kb 1 perccel az indítás után már indulnék, ha nincs jégpáncél a szélvédőn. Fabia + csak motor meleggel fűtés = azon a 2km-en, amíg elérem az autópályát, folyton fisszafagy/párásodik a szélvédő.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Pitterix
őstag
válasz ArthurShelby #79984 üzenetére
Ha jól néztem az árát, akkor Mannolt sikerült postával együtt pont ennyiért szerezni. Nálunk Zircen 8k volt az első 5l, én hülye nem netről rendeltem, ahogy diegho kolléga ajánlotta. Am mióta ezt töltöm utána, jóval kevesebbet eszik a Meriva. A Rowe-t szinte zabálta.
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
K Norbi
addikt
válasz -=RelakS=- #80008 üzenetére
Nem vacak ez, a benzines és diesel autók ideje lejárt.
Hála istennek. Meg be kell tolni egy ilyet mellé [link][ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz -=RelakS=- #80008 üzenetére
Ha kavicsos az üveg, ez benne van a pakliban
-
Doggy dog
senior tag
Mannol olaj habosodott haveromnak a Z14XEP-ben.
Fuchs,GM nem.
Utóbbit viszont csipegette.
Nálam GM,és minden ok vele.@Luck Dragon fentebb említették,hogy felkerült Playre az Opel Műhely Hibakódok. Letudod most már tölteni.
[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
-
-
adorjant
senior tag
válasz Markizmark #80021 üzenetére
Nekem a Zafirában is hasonló van, minimális idő múlva már meleget fúj, valami kiegészítő fűtés, ami az utastéri levegőt melegíti fel, valamelyik Opeles fészbúk-csoportban olvastam róla, így már értem, hogy lehetséges ez
-
Sanki
addikt
válasz Markizmark #80023 üzenetére
-
trassher
addikt
-
mohabá 007
aktív tag
válasz 7Sony7 #80024 üzenetére
A tágulási tartályban van elegendő víz? Az is lehet, hogy a rendszer nem légtelenítette le magát rendesen.Le kell venni a tartályról a sapit,és úgy járatni a motort,a csöveket érzéssel nyomogni,hátha csak ez a baja.
Ha meg a tulaj szerint a hideg-meleg kapcsoló "érzésre" ugyanúgy működik mint régen,akkor fűtésnek is lenni kellMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
7Sony7
addikt
-
Petyyyyy
addikt
Nem szoktam trollkodni, de ezen sírok.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
ArthurShelby
addikt
Ha már ilyen képhagyó hétfő van, akkor én is beteszem ide az esti eredményem. Sok sípolás és pittyogás közben sikerült.
Egyébként hiába nincs az A zafirán tolató radar és kamera könnyebb vele parkolni, mert kevesebb a holttér és kisebb a tengelytáv (így fordulékonyabb), valamint rövidebb is.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
amargo
addikt
válasz ArthurShelby #80033 üzenetére
A Sports Tourer-ben is olyan a kilátás sokszor, mint egy hajókabinból. Hiába van mindenhol radar, azok vinnyognak amikor még 30 cm legalább van tovább. Csodálom, hogy még nem zúztam meg a kocsit sehol, de tényleg. A G-vel többször koppantam, pedig ehhez képest sokkal könnyebb volt parkolni vele. A kamerából is nehéz látni, hogy mennyi az annyi, nem?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ArthurShelby
addikt
válasz amargo #80034 üzenetére
A hátsó kamera talán kicsit torzít, de én már hozzászoktam Ott jól látni meddig mehetek még, viszont az oldalsó széleken számomra nagyon torzít, középen jó. (mondjuk ilyen időben tisztogatni is kell)
A csipogást meg kell szokni. Az ember ösztönösen is megijed tőle, és ezért az elején utálja. Én már megszoktam, hozzászoktam, tudom mikor kell óvatosnak lenni vele.
A problémám nekem a nagy oszlopok (A, C), amik miatt nagy a holttér, illetve a fordulókör nagy a nagy tengelytávból adódóan (nem annyival kell nagyobb hely egy C zafirának egy A-hoz képest, mint amennyivel hosszabb).Nálam fölfele viszont van kilátás/térérzet (panoráma tető+szélvédő)
kép (lusta voltam most lemenni és képet lőni, és csak ezt a FL-es képet találtam)[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
amargo
addikt
válasz ArthurShelby #80035 üzenetére
Azt nem tudod megszokni, hogy még 30 cm van és már konstans visít, pont itt kellene az átmenet, helyette kb 30,40,50,60,70,80 cm szól csak. Ez a probléma.
Ez a magasított szélvédő tök jó csak fentről ritkán jön akadály
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ArthurShelby
addikt
válasz amargo #80036 üzenetére
A 30cm ha jól tudom szabvány, miden kocsinál így van. Én egyébként tapasztalatból tudom, hogy ha még csak most kezdett visítani akkor még mehetek kicsit (illetve hátul a kamerán látom is).
Egyszer én úgy húztam meg a kocsit, hogy kapkodtam, nagy gázzal indultam, és ugye a radar jelzése mindig késik kicsit...bele az oszlopba.Mondjuk volt egy srác az új ford mustang-jával kidöntött egy oszlopot (és ott felejtette a rendszámtábláját ). Konkrétan a feljött az utcakő, meg egy kis föld
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
rolipasztor
újonc
Sziasztok!
Van egy 2006-os 1.6 benzines Opel Astra H kombim,olyan problémám lenne hogy a minap indítás után a központi zár folyamatosan ki be zárta az ajtókat,de viszont az üzemanyagtank ajtaját egyszerűen nem lehetett kinyitni,csak a zár kiszerelése után.De miután kiszereltem a zára azóta egyáltalán nem működik a központi zár biztosítékokat néztem,de nincs velük baj.Egyedül csak a csomagtér ajtót tudom bezárni.
Valakinek valami ötlet? -
válasz rolipasztor #80038 üzenetére
Szia, ha jól tudom a központi zár felelős ugyan úgy a tanksapka zárja miatt is, és ha nincs benne akkor nem tudja lezárni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
PETEE78
senior tag
válasz ArthurShelby #80033 üzenetére
Fáztam a Zafi A-tól kicsit, mennyire lesz jó vele parkolni és azt kell hogy mondjam hogy nagyon kellemesen csalódtam. Kifejezetten jó a kilátás és a térérzet. 2003-as KIA Picanton tanultam, vizsgáztam. Azzal utáltam parkolni, pedig fele akkora az autó.
You are being revived
-
atomanti19
aktív tag
Sziasztok!
B Corsa 97' X17D autóról lenne szó. Törve volt pár éve a csomagtér ajtó és a gyári pót féklámpás helyett egy féklámpa nélküli lett beszerezve. Van valami ízléses utólag beszerelhető pót féklámpa, ami nem sokban tér el a gyári megoldástól?
A hátsó ablakfűtés bekötéséhez valaki tud esetleg kapcsolási rajzot? Illetve mit/hol kell megbontanom hogy hozzáférjek a dolgokhoz? Vagy csak viszek a kapcsolótól egy + szálat? Fűtőszál és saruk épek, az egyik kivezetés testelve is van a csomagtér ajtóhoz.
Mostanában ahogy jöttek a mínuszok, az indulások elég nehézkesek. Eddig -20 fokban is pöcröff volt, most viszont nem megy minden henger az induláskor, hallható érezhető és elég füstös is. Ilyet soha nem tapasztaltam 2010 óta van nálam az autó. Nem izzíthat rendesen esetleg az egyik gyertya? Szerelők szerint ne foglalkozzak vele, hajtsam... Engem eléggé zavar a dolog kb 7-8 másodperc alatt szépen beáll az alapjárat. Gyújtó gyertyák működését tudom ellenőrizni? Ellenállásuk ugyan annyi.
Köszi!
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atomanti19 #80043 üzenetére
Izzítók belső ellenállását mérd ki külön-külön.
-
trassher
addikt
válasz Markizmark #80041 üzenetére
Pedig úgy emlékeztem, hogy vin alapján tudja de valóban nem.
Redmi Note 7
-
atomanti19
aktív tag
válasz molnarpeter #80044 üzenetére
Vezérlés felől: 1.henger 0.3Ω
2.henger 0.26-0.3Ω
3.henger 0.3Ω
4.henger hát itt aztán mértem mindent 0.4Ω-∞Ω Ez sajnos be van ragadva, beletörni
nem szeretném. Kífúratás?Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atomanti19 #80046 üzenetére
Azonos típusú izzítók, vagy lehet közte eltérő gyártó? Nyomatékkulccsal kell lazítani, plusz használt fékfolyadékkal csöpögtetni érdemes, aztán meleg motornál lazítani. (Nem mindegyik nyomatékkulcs tud lazításnál is működni, ezt vedd figyelembe.) Itt egy hosszabb videó, de vannak benne nyomaték értékek stb, érdemes megnézni. 1-2 hetet rászánhatsz, ha biztosra akarsz menni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #80047 üzenetére
Illetve figyelj, hogy ne lépd túl az Opel, vagy az izzító gyártója által előírt meghúzási nyomatékot (vagy mérd meg a menetet, az alapján meg tudod nézni a videóban) Belül lehet tisztítani, mutatja a videó is, az új gyertyát viszont ne zsírozd be. Bosch, NGK ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz molnarpeter #80048 üzenetére
Bosch-ból az oroszországi gyártmány nem ajánlott (csak a német)!
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Markizmark
addikt
válasz atomanti19 #80046 üzenetére
Általában működő trükk a mélyhűtőben pihentetett kulcs. Felmelegített motornál a hideg kulcs miatt összébb ugrik a menetben az izzítógyertya és talán megindul. Előtte nem árt mindenféle lazítóba áztatni.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND
- Sonoff Snzb-03P Zigbee mozgásérzékelő