-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
veterán
Nem ismerem az öregedet és minden bántás nélkül mondom, de sztem amíg vele nem érteted meg a dolgokat, addig minden más költség fölösleges kiadás. Hiába teszel/veszel fogyasztás mérőt, ő attól ugyanúgy fogja neki taposni, mint eddig. És ettől a ketyere ára nem fog visszajönni.
Ellenben ha gázt rakatsz bele (tudom, h drágább móka), akkor nagyobb esélyed van spórolni, még ha keveset is. Ha hosszú távon és sokat van használva a kocsi, akkor meg pláne.
Vagy ha más nem, dugd el a kulcsot előle.
Látod, ha most a jó öreg karburátoros technika lenne benne, akkor visszavennél a kajából és probléma megoldva.
-
fero02
veterán
No, vki árulja már el nekem, h G Astra Bertone Coupe-t milyen motorokkal szerelték?
-
fero02
veterán
válasz _seth_ #14888 üzenetére
Én sem értem igazán. A nyomást a turbón lévő waste-gate szelep szabályozza. Ehhez egy ilyen szarnak mi köze van?
Vannak (okos gyerekeknek tuning) univerzális szabályzók, amit a gyári szelepet megkerülve kell beszerelni és talán az csinálhat ilyen hangot, na de mégis...azt a turbó nyomást nem hülyék igazították hozzá direkt a motorhoz. Attól jobb nem hiszem, h lenne egy ilyen pár ezer ft-os szartól, viszont biztos szarabb. Esetleg adott tartományban a nagyobb nyomás miatt nagyobbat tolhat, de azért szarrá kell pörgetni a motort.Inkább tenne a szívó csőre vmi sípot azt ráérne az fütyülgetni.
-
fero02
veterán
Minden szíj (kivéve a lapos szíj) bordázott. Amire Te gondolsz az a hagyományos ékszíj vs bordás szíj ( generátoroknál pl hosszbordás, vezérlésnél kereszt irányban elhelyezett bordást használnak)
Amit linkeltél ahhoz a szavaiddal élve "sürübarázdás" kell (szíjtárcsa méreteit tessék figyelembe venni a szíj választásakor).
-
fero02
veterán
válasz Boxer001 #15125 üzenetére
Jó a német is, megbízható (nekem az van), de az isuzu erősebb, ezért jobban autózható. 68 vs 85 Le asszem.
Jól tudod. Az X17DTL a német TDi, a DT meg az Isuzu TDi-je.
Ha nincs szarrá tekergetve az adagoló, akkor nyáron bőven megelégszik annyival (ha nem parkettán tolod neki és kis /13"/ kerékkel mész, akkor tuti), télen azért picit többet...ott veheted alapnak a 7L-t.
Az öreg Golfok még zsír verdák, 25-30 év után már belefér egy motor generál, a kaszni meg erősen használat és származás/gondokoskodás függő.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz Boxer001 #15127 üzenetére
Télen! Na meg eleve 1L-el nagyobb a motor is.
A német dízel 1-2 személlyel, kis csomaggal, kis kerékkel pont jó. Én ha a 13-as télit cserélem a 15-ös nyárira, akkor igencsak megérzem a különbséget. Ha van mondjuk 4 személy + csomagok, akkor kevéske szegénykém.
Isuzu 1-2 személlyel megy mint az álom, 4 személy + csomagok esetén hasonló érzésem van, mint amikor kereket cserélek a sajátomon. Kicsit rosszabbul megy, de még jó.
Ezt neked kell eldönteni, h mi felel meg Neked ill. mik a választási lehetőségeid. Isuzu mellett szól még az is, h fiatalabb és jobban felszereltek autók vannak belőlük. Ha rám hallgatsz 1 dolgon ne akarj spórolni: klíma. A többi részlet kérdés és utólag is viszonylag könnyen megoldható.
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #15224 üzenetére
Bocs, h nem tudtam korábban válaszolni, de Erdélyben voltam.
Itt helyben van egy szűcs hölgy (fia öcsém osztály társa volt régen, így van személyes ismeretség is), nekem anno ő csinálta a kézifékre és váltóra a szoknyákat (igaz én akkor nem bőrből kértem), egész kellemes árban. Amúgy abból csinálja meg, amiből kérem, van neki anyaga is készleten, de sztem hozottból is megvarrja ha jobb szeretnéd magad kiválasztani, csak kell az eredeti neki a mértetek miatt.
-
fero02
veterán
válasz Drótszamár #15266 üzenetére
Tanácsolt még a motortérben lévő vízelvezető részeket is kitakarítani, mert a sok felhalmozódott levél, por, stb képes eldugítani annyira, h egy csepp víz sem tud lefolyni onnan. Az 1 számmal jelölt gumi csíkot felfele lehúzod a lemezről (látni fogod majd), a 2 számú műanyagot felhajtod, vagy kiveszed (ahogy kényelmesebb a kezednek), a 3 számú műanyag vízelvezetőt kihúzod a furatából. Ezeket a takarítani és visszatenni.
Ami a szűrőket illeti, érdemes mindet kicserélni, 1000 ft/db-os tételekről beszélünk. Olajból ami nem teszkó gazdaságos, unix-bárdi minőségtől egyel feljebb van, az már mind jó, csak 10W40-es legyen. Én szűrőkből Mann Filter-t, olajból Texaco vagy Castrol-t szoktam venni.
Viszont ami a légterelőt illeti, lehet nem is kell venned majd ha kiganézod a lefolyót és teszel be új pollenszűrőt.
-
-
fero02
veterán
A benzines Fastrákban hogy van megoldva a tempomat? Az összes autó, amiben van az elektromos gázpedálos?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen