-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Peter789 #10995 üzenetére
ehh hogy nem futottunk még össze
új generácios 20VT-knél a trafok szoktak fogyni, meg rendszeresen kell az EGR-fojtószelepet mosni (pl olajcserénként), főleg ha sokat van városba használva, a csigák 90% júzer hibától halnak le idő előtt, mint ahogy mondtátok.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #11008 üzenetére
hát őőő, lehet nem voltam elég világos az előző posztomba.
tehát autó félre rak olajnyomás leellenőriz.
megfelelő olajzás nélkül kb 500m alatt hajtókar csapágyasra lehet vágni egy motort, ami nem egy kellemes és olcsó tétel javítás szempontjából
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Pilács
senior tag
válasz VR6-Fan #11009 üzenetére
Dede elég világos a dolog, csak értetlenül állok az előtt, hogy csak bizonyos fordulat felett jelez a rendszer olajnyomás problémát... Lehet rossz értékű a felső olajgomba, elég valószínűtlen, hogy megszűnne a nyomás kb 2200 felett, alatta meg vissza jön. Szerintem vagy rossz gombát tettek be, vagy valami nem enged át annyi olajat amennyit kellene, így nagy fordulaton nincs meg az a nyomás aminek meg kellene legyen. Új olajszűrő gondolom csak nem hibás, de az sem zárható ki. De innentől szerelő lesz a vége, mert ezekre semmi szerszámmal nehéz lesz ránézni
Más: Venni szeretnék az Audi 80-hoz gyári alufelnit, amivel annó ki is jött. Azt mondja aki el akarja adni, hogy ugyan azzal a csavarral fel tudom tenni, mint a lemezfelnit. Ezt valaki megtudja erősíteni nekem? Azhiszem a 9 küllős felniről beszélek.
[ Szerkesztve ]
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #11010 üzenetére
hiteles órával kiderül, ténylegesen kizárható az olaj rendszert.
azon kívül lehet gomba/vezeték/óracsoport.
gyanúm szerint az ő órája is olyan mint a 2-es golfé, az az egy bizonyos ford számon jelez csak ha sok/kevés az olajnyomás.
ha gyári csavarjaid vannak és gyári felnit teszel, mindenképpen.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Pilács
senior tag
válasz VR6-Fan #11011 üzenetére
De gondolom úgy érted, hogy van egy alacsony nyomású mérés (alapjárat körül), meg egy magas bizonyos fordulatszámot átlépve? Amit két gomba mér...
Jó kérdés, hogy gyári csavarjaim vannak e, de gyári lemezfelni van rajta az biztos Akkor a gyári lemezfelni és az alufelni méretei azonosak lehetnek (legalábbis a csavarokra vetítve)?
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
prmcsk
addikt
60 pénzért megrendeltem... Jól tettem ?
Tudom, utólagosan nem sok értelme van a kérdésnek, de most már tényleg kíváncsi vagyok, mert lemondani nem fogom...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
őstag
Sziaszot!
Egy Skoda Superb II RNS-510-es bluetoothos, telefonmoduljához szeretnénk csatlakoztatni egy iPhone 3Gs-t (3.1.3), de nem támogatott készülék hibaüzenetet kapjuk. Felkerestük a szervizt (Skoda Plalota), ahol azt mondták, h a legújabb szoftver található a kütyün. Azonban a YouTubeon található videón láttam és egy-két külföldi oldalon olvastam, h kihangosítóként használható. Tudtok erre a problémára valami megoldást, vagy, h hova lenne érdemes elvinni a kocsit és a telefont?
(HTC HD2-vel nagyrészt jól működik, bár időnként nem csatlakozik automatikusan, vagy nem bontja rendesen a bt kapcsolatot és így nem elérhető a telefon, de ez inkább talán a WM hibája)
Válaszaitokat, ötleteiteket előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Pilács
senior tag
válasz VR6-Fan #11013 üzenetére
Megkaptam a majdnem végleges választ az olajnyomás gondomra... Elég sanszos, hogy a hajtókarcsapágy csinálja az egészet, mivel csak nagy fordulaton jön elő. Még visszaviszem, ráköti gépre (kell valami átalakító hozzá) meg csinál csonkot a nyomásmérő órához, hogy tudja ellenőrizni. De első körben erre tippel a szerelő. Mennyi lehet ezeknek a reális ára cserével együtt? Csak saccra....
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
Peter789
senior tag
válasz VR6-Fan #11019 üzenetére
az nem is kérdés, hogy a szerelőknek van e kedvezménye a nagykereknél - min 20%, de ha nagyobb a forgalma akkor akár 40-50% is lehet! pofátlanul rá kell kérdezni, ha letagadja akkor máshová menni mert le akar húzni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #11021 üzenetére
Ha meg haveri alapon ingyibe kap valami alkatrészt, azt nekem is úgy adja.
De most komolyan, nem várom el a szerelőmtől, hogy a legolcsóbb legyen, viszont értsen hozzá (igaz, ez inkább a munkadíj része ). Valamiből neki is élni kell, még íg is olcsóbb az anyag, mintha én venném. A porse budáról nem is beszélve....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Pilács
senior tag
válasz VR6-Fan #11019 üzenetére
Gyűrűzni nem kell, a motor részre azt mondta, hogy az nagyon f@sza. Elég lesz kiköhögni a csapágyazást, meg akkor megnézetem a kuplungtárcsát is, ha már kiemelik. Azért még reménykedem a (bolod)gombában, pláne, hogy húsvétkor jó lenne mozdulni a vassal
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #11023 üzenetére
hát ha minden hengerbe meg van a közel 30bar-os kompresszió akkor tényleg felesleges.
más: egész tűrhető idő volt/van ma... kicsit megkergettem a ménest, hát most hogy be lett állítva a befecskendezés és bekerült a nagyobb légszűrőház 3.-ban is igen csak ereje tejében van a gépezett, és alacsony fordulatról 5.-ben sem hallott.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11025 üzenetére
imádom azt a helyet (Sukuró, Bence hegy), baromi szép a kilátás, ma is minden gond nélkül ellehetett látni Fehérvárig.
hirtelen pár kép még tavaly nyárról:[link][link][link]
és még pár máról, csak hát a minőség khöm:[link][link]
még egy kérdés vissza cseréljem e a hátsó lámpáim ilyen gyári 86-osra mint ezen a GTI-n?
mod:még valami jó ipari környezet kéne, valaki nem ismerős csepelen ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Képről jól mutat, de köszönöm
1,8, sok szelep, szám szerint 16, gyárilag új korában 139le volt, most olyan ~150 körül lehet főtengelyen mínusz ami az évek alatt elkopott (idén tervezve egy felújítás).
pontosabban kis tuning is: portolt-polirozot HF/polir szívósor (belülről persze )/grammolt hajtókarok, centirozott főtengely-lendkerék (ott még gondolkodok -1kg-n)/nyitottabb kipuf, meg valami leőmlőt kellene venni-csináltatni/ha az anyagiak úgy engedik akkor két tengely csere 260-270fok körüliekre, ha jó áron hozzá jutok akkor 2l-s blokk
gyáriak 212-220 fokosak most.
durván 180le körül-re várható, megvalósulástól függően ettől csak kevesebb lehet, ami nem hiszem hogy most lesz, azok a tengelyek (100k körül mozognak használtan...), meg isten igazából van egy kevés km-s évvel fiatalabb 1,8-as blokkom, szóval max ha nagyon cukor árban kapnék fűzött 2lityis blokkot az akkor játszana.
+ccm meg tengelyek nélkül kb 155-160le-re várható.
vagy ha rám szakad a nemzeti bank akkor egyértelműen GT28 RS vagy K28/39
300-320le bőven elég lenne FWD-ben.
amúgy a mostani technika 150-ig azt mondom hogy jó, 180-ig még nem az van hogy imádkozni kell hogy na gyerünk gyerünk gyorsulj, tovább isten igazából nem igen próbáltam....
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11029 üzenetére
NA kérem a 2.-ik benzinszűrő cserén vagyok túl.
Nagyon jól muzsikál a kisautó a pálinkávalEgy kicsit elgurult a gyógyszerem így kimentem a nullásra és Budapest ---> Vecsés felé mentem a kisautóval erősen kapaszkodjatok meg kereken 200Km/H val.
Aki ismeri a szakaszt az tudja, hogy itt van egy jelentősebb lanka, tehát én is tisztában vagyok vele, hogy emelkedőn, meg sík terepen sem tudtam volna ezt kihozni belölle.
De marha büszke voltam amikor a 20éves autóval elsuhantam a 1.2MPI-melett mert hogy az már mondható suhanásnak amikor kb80-90km/hás különbséggel mész el a másik mellett.Na de ezt az értéket hamar visszavettem 110-re nem akarok kemény fotót kapni, csak ki kellett próbálnom mit tud ez a pálinka benzin keverék
Eddig ugyanis 180-nál kiakadt a kis szekér akár hogy pedáloztam benne.
Tehát kifejezetten jónak kell hogy mondjam ezt a benzin pálinka keveréketRáadásul tisztul a rendszer elég jelentősen.
A 2 szűrőt amit eddig cseréltem szétkaptam mind a kettő "tele" volt egy ilyen sárgás trutyival.
A sok éves kosszal.
Valószínüleg ennek a tisztulásnak tudható be a dinamikusabb gyorsulás és jobb sebességérték is. Valamint a fogyasztásom 7.1liter lett, de ebben is jelentős része a jóidőnek van szerintem.
A késöbbi eredményeket még megírom.Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #11031 üzenetére
Hohó, az már azért repesztés a javából!
Ahogy mondod, szerintem is a tisztulás eredménye ez a teljesítmény, mintsem a páleszé. Bár, ilyen 50-50-es arányban még nem volt hozzá szerencsém, de (majdnem) tisztán, felül elfogy a kakaó, viszont nyomatékosabbnak tűnt alul a masina....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11031 üzenetére
ez jobban illeszkedne a motor karakterisztikájáhoznekem is kikéne már takarítani a rendszert, csak nálam a K-jet miatt az Etanol kizárva sajna...
ehh a tied ilyen fiatal?
hát tegnap nekem is sikerült egy okádiás papi miatt egy 4. @ 6900rpm-> 180-as szakaszt produkálni, elvileg azon a szakaszon nem voltak szolgálatban a rend éberőrei, meg egy részre tudnak csak beállni, de ott nem nagyon láttam senkit, igaz nem is bámoszkodtam..
viszont a 130k-s ideg itt van a gyomromba
fékre: elvileg a hátsó tárcsát leszámítva ugyan az van neked mint nekem volt, ha az eleje rendes betét+ tárcsa kombóval van megcsinálva akkor simán bírnia kell egy ilyen fékezést 0-ra is, maximum a dob miatt nagyobb lesz a fék utad.
nekem meg tempóról való fékezés tekintetében igen csak bevált a dupla dugós fék, épp hogy simogatni kellett a pedált hogy vissza lassuljak 100-ra, viszont ilyen ovatos fékezéseknél rágurulásoknál sokkal jobb volt a kis fék, jobban adagolható talán vagy én nem tudom csak kelleni fog a teher autó főfékhenger...
a 7,1-es fogyi meg elég jó ahhoz képest hogy karbi és etanol.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11035 üzenetére
Én is azt a következtetést vontam le, hogy kezd összeállíni a kisautó egész szépen.
A jövő héten még egy fúrógép drotkorong kombóval nekiugrok a hátujjásnak aztán szórógittel lenyomom megcsiszolgatom és lefestem szépen fehérre.
Mert átütött a rozsda a mostani télnek köszönhetően.
Meg akarom csinálni gyorsan amig rozsda és nem rohadás.Utánna meg kiszaladok vele a világból
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #11029 üzenetére
Beteg vagy. 300+ ló utcára sok. Ha kicsit nedves az út közepes gázadásra harmadikban kirángatja az ember kezéből a kormányt és úgy kapirgál mint nagyanyám csirkéje. Pozitív oldala is van a dolognak. A gumisok szeretni fognak.
mod: és mennyit enne az 98-asból?
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Üdv az Uraknak!
Egy rövidke kérdésem lenne. A tél elmúltával kapott egy egészséges mosást az autó és a két első fék kegyetlenül nyikorog. Már egyenesbe is, nem csak kanyarba.
Mitől lehet?
Szerintem itt lényegtelen az autó tipusa -
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11038 üzenetére
igen az!
jól vna viszont egy lemez harkáljjal vedd azért fel a kapcsolatott, csunyán eltud tűnni a kettes hátfala, főleg az alsó perem, hajj azt nekem is meg kéne vakarni picit és idéglenes megkenni korrozió gátlóval+ festékkel.
szvsz jobb festék üzletben tudsz kevertetni magadnak színt spray-be.
dízelracer: akkor bratyóm mit szóljon a VRT-vel 1100kg 300-320le, 450-500nm, FWD speer-t életében nem látott a váltó
nedves aszfalton 5.-be 80 körűlről ahogy + nyomás van kapar, 2.-ba 90-ről elnyomva még szó szerint gumit lehet vele füstőlni.
nekem le meg lenne viszont a kis ccm miatt a nyomaték nem, szóval valamivel használhatóbb lenne, meg az egyszerűségéhez képest relatíve jól funkciónál a 1/2-es futóműve annyira nem veszi ki a kezedből a kormányt.
hát igen ha az ember úgy autózna vele egy hétvége egy szett első gumi és egy váltó viszont szivar S8-asokat meg E400-as mergákat kitűnően lehet vele szivatni
Morris: vason van a betét (elvan kopva), üveges tárcsa/betét.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Morris
veterán
válasz VR6-Fan #11041 üzenetére
Csak most kezdett el 2 hete nagyon nyikorogni.
Van a műszerfalon egy sárga kör és körülötte 3-3 rövid szakasz (gyújtásnál világát, majd kialszik, amúgy nem látni)
és szerintem ennek világítania kéne ha elkoptak a fékpofák. vagy nem jól tudom (Golf IV)
mondjuk az is lehet, h ki van kötve.gondolom a fékbetét csere - tisztítás - állítás
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Honda topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gyúrósok ide!
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- További aktív témák...