-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #12002 üzenetére
Jól emlékszel az akkor csörög amikor dolgozik.
Tudom mert a skodában olyan hangja volt hogy úúúúúúúúáááááááááá.
Szóval ha összekapcsolt állapotban van a hajtás annak nincs hangja, ha benyomod a kuplungpedált akkor kezd el csörögni de mint a fene ha kész van.Renault power
-
Kickass
őstag
Na beutott a szar, nem igazan ertettem a reszleteket a telefonban mindenesetre a lenyeg hogy valto csere lesz ugy nez ki.
Ha valaki tud 99-es 1,4 Cordobahoz APQ motorkoddal 5-os valtot vagy ehhez illo valtot (nem tudom ilyen teren a VW csoportban mennyire van atfedes de elvileg ugyanaz mint az ugyanilyen benzines III-as Golf es 6N Polo valtoja) az szoljon, netet mar bujom, helyben 45 es 50ert van valto ha ennel olcsobban valaki tud az szoljon
[ Szerkesztve ]
-
csaresz002
aktív tag
lehet hülyeséget kérdezek,de benzines autónál mennyi km után kell cserélni az olajat? eddig csak diesel-em volt,ott meg 20ezrenként cseréltük
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
Kickass
őstag
válasz csaresz002 #12014 üzenetére
egy év vagy 15k km, ha öregebb autó vagy sportosabb akkor 8-10ezreként se árthat
-
zoo8800
veterán
válasz csaresz002 #12014 üzenetére
Eléggé autófüggő, melyikben mikor kell olajat cserélni.
rip and tear, until it is done
-
DeadMeat
veterán
Valaki vác környékén jó fényezőt nem tud eselleg?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #12023 üzenetére
hát most a digitfiz más inspekcios, ergo szépen számol vissza 15e/30e-12hó-ból és miután valamelyik lejárt vinnyog.
a gyári szerviz manuál meg 10e/12hó
castrol GTX 1 10W60/magnatec 10W40/Mobil1 10W40, persze mind ásványi még, talán a GTX fél szintetikus.
bár most nagy dilemmába vagyok hogy edge sport 10W60 v lqui moly "zöld cimkés" 10W60.
az LM nagyobb nyírodást és nagyobb hőt visel el, aztán ha ne adj isten elkap engem a gépszíj akkor 110-115 fokos az olajamerről a gyári 30e-s csere periodusra csak egy általunk tapasztalt jelenség VW 1,4 16V motor, amelyik 30e-s cserén volt ott 100e körül az összes himbát elkell dobni (találkoztunk már olyannal is nem is eggyel ahol elkente a hajtó kar csapágyakat), még aki 10e-nként cserélgette az olajakat ott 200e körül jött ki a himbás gond, és csapágyat még nem kent el.
de persze lehet jó a 30e-s olaj csere, de mi nem a ajánjuk :-)
kis technikai magyarázat, az oké hogy a rövid lánci CH nem nyírodnak, vagy nagyon minimálisan, és stabilak, de egyébb funkciója is van egy olajnak mint a kenés, és ezeket egy bizonyos idő/használat után már nem tudják ellátni.
másik dolog hogy a VW motorok nem olyan pontos illesztésűek hogy a túl vékony olajakat elbírja.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
senior tag
-
jóska77
újonc
Sziasztok!
Információra lenne szükségem.
Nemrég vettem egy használt Skoda Octavia 1.9 Tdi-t 2005 Elegance 105 ezer kilóméterrel.
Már bedöglött a klíma, a szerelő azt mondja klíma kompresszor csere.
Ez széria hiba, vagy csak szerencsétlen vagyok?Jóska
-
VR6-Fan
veterán
Szombat még izgat valakit?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz jóska77 #12027 üzenetére
De az is lehet, hogy csak fel kéne tölteni és átnézni hol engedi el a gázt.
Vagy tuti, hogy a kompresszor rossz.
A helyedbe elvinném még egy helyre legalább.
A cimbimnek a Borába mondták, hogy kompresszorcsere.
Ő fogta magát elvitte egy másikhoz hogy nézzék már át mi lehet, azonnal mondták, neki hogy el van repedve egy csöve.
Megforrasztották feltöltötték azóta is használja a "rossz" kompresszorral.Renault power
-
rob210
nagyúr
Viszont 22.-én lent leszek a _Velencei tónál?
Velencén.
Már ha kész lesz az autómRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #12041 üzenetére
Következő tapasztalatom van a kocsival kapcsolatban.
Korábban is gyanús volt de most már biztos vagyok benne, hogy amióta kicseréltétek a váltót azóta máshogy megy a kocsi.
Más tartományokban pörög és húz jobban.
Illetve ezt még nem próbáltam ki de szerintem más lett a vége is a sebességnek.
1-2 baromi rövid, 2 es böl is simán elindultam vele a régi váltóval ez nem ment.
A 3 as az egy jó gyorsító fokozat.
A 4 es az utazó sebesség itt 1400as fordulat környékén van 50-en ami eddig 1700as fordulat volt. Tehát hosszabb a 4 ik.
Az 5 ik pedig baromi hosszú.
Tegnap 130nál még csak 2800-at forgott, pedig itt a régi váltóval 3500 környékén volt a fordulat.Elképzelhető, hogy ez egy 1.8 as motorról való?
Mert megmondom őszíntén nem néztem mekkora volt a kocsi amikor mentünk vele próbakört, hogy milyen a váltó.
Csak azt hogy PN-es legyen a motorkód.Mindegy kezdem megszokni és bazijó
Csak az egyest akár ki is hagyhatták volna.
Olyan mint amikor a Vitoval közlekedtem.
Ott is mindig 2 esből kellett indulni ha nem volt 1 tonna hátulRenault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #12042 üzenetére
PN volt a motor akkor az 1,6-os volt, s gyanítom ha 1,8-as lett volna akkor 100-as csuklókkal van.
és megnéztem mind a két váltó kódját 4S volt
4T 020 5-Gang 08/83 - 10/91 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667(áttételezés, az utolsó a vég áttétel)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23