-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
Hallo
Tomcsi vagy aki tud még hozzászólni.
Haverom a4 1.8T-t nézne.
Mire figyeljen?természetesen nem alap dolgokra gondolok, hanem motor jellemzőire stb..
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #123002 üzenetére
Mondjuk ezt cafolnam, mert a nemeteknel porba tiportam egy ugyan ilyen 220 lovad Siroccot.(aztan az A5 3.0TDi elol is eltakarodott) Azert ott van majd 100 loero tobblet, meg dupla annyi NM.... Siman lehetett remappolt 20D is, az is megvan 220 lovas. De inkabb benzines volt, azokon nem igen szokott lenni tipusjelzes.( hogy miert, az jo kerdes)
En VW Sharan -on lattam olyat, hogy mindegyik beto piros.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #123004 üzenetére
*az oldal alapján - nyilván fenntartással kezelendő bármi is.
Van abból a sciroccoból a korábbi 210 lovas is, 280 Nm-rel, nem olyan volt?
Na meg nálad ott a pöckölés és az összehasonlításban a 4-es xDrive-os ráadásul....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
brumi1024
veterán
válasz tomcsi23 #123002 üzenetére
Jó, azt az oldalt fenntartásokkal kell kezelni. Ettől függetlenül nem reális a 420d-hez hasonlítani a GTI-t.
(#123004) BMW001: Még mindig nem lehet szerintem ugyanilyen Scirocco. Pár hete jöttek ki az első tesztek a tényleg ugyanilyen motoros Scirocco GTS-ről, eddig nem volt kapható. Azt egyébként nem kérdőjelezem meg, hogy a 435d elmegy, még a 430 is szerintem, de a 420 tuti lemarad.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #123005 üzenetére
Nem, ez a zsir uj volt. TSi R line. A pockoles miatt en ki se szedtem 6. -bol. De az A5, aki engem kergetett, az biztos kickdown -olt, es ugyan ugy megette. A Sirocco R volt az, amivel nem birtunk egymassal meg 2 eve. Bar akkor mi 4 -en voltunk, megpakolva, a csavo meg egy szoke gebevel. Akkor a hatalmas pluszsuly, meg a szelesebb gumik sokat elvettek a loerotobletbol. Az uj 435d meg majd ugy megy, mint az enyem most. Gyorsabb a valtoja, es az lazan ellensulyozza a loerohatranyt.
Brumi: passz, ismerosom amit vett, az is 220 lovas, de azt hiszem az 4 eves. Az egy benzines volt, ha nem hordozott tipusjelzest. Valszeg a 428i, mert mar az is veszettul megy. De akar lehetett volna 430D is, azzal van kb. egalban. A 420 persze hogy lemarad....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kk831228
addikt
válasz mmdms #122951 üzenetére
Nyisd ki az ajtót felhúzott ablaknál kezd el locsolni az kívülről az ablakot slaggal... De csak gyengére vedd, nem kell verettetni... Közbe figyeld hogy a kis lyukakon folyik-e ki a víz... Ha nem akkor ajtóborítás...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
veterán
válasz brumi1024 #123006 üzenetére
435d nem lehetett, az elment volna szerintem is - ahhoz Luigi kell. Az eddigi tapasztalatok alapján pályán az aktuális 530d-ig, ill. 328i-ig vagyok jó. Régi (E60) 530d-t csippelt 1.9 CDTI-vel is fogtam.
160-220-as összehasonlítás kellene - még a fogyasztásom is felment 8,5-re.
-
tomcsi23
veterán
válasz Kiskokó #123009 üzenetére
Melyik pontosan, mert volt a4-ben is pár verzió.
A legnagyobb hibája a gazdátlanság, a ritka olajcsere, meg persze a turbóra való figyelem hiánya, ja és a kókler csipszek.
Vezérlést is cserélni kell rajta időnként, igen.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #123014 üzenetére
Ki kellett kormolni és nem hagytam kéthengerezni. Egy Giuliettával jöttünk végig és sok volt a belső sávban alvó. Persze csak a BC írta 8.5-nek, mire átértem a városon már 7.4 lett. Lefele nyugodtan jöttem, 6.2-t mutatott. Mostanában sok a fogyi, mert sok a város csúcsidőben, illetve túlzottan nem is figyelek az ecodrivingra. Ettől függetlenül egyszer-kétszer befigyel a BC szerinti 5-ös átlag, szerintem figyelemmel le tudnám vinni 6 alá a számolt fogyit.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Kiskokó #123013 üzenetére
Megvan a konkrét összehasonlítási alapom.
6.ban 170-nél pontosan 3000 forog a B8.Neked mennyit forog a 4F?
To all:
Hogy a fenében kell úgy vezetni, hogy a DPF regeneráljon?
Tegnap jöttünk haza, tesóm vezetett. 2x260km.
Estefele elléptem 9km-re, mikor megálltam alapfordulat majdnem 1k volt, hűtőventilátor is működött, szóval itt regenerált.
De mi a *** regenerál egy 9km út után? Több mint 500km ideje volt. Ott nem tudta megcsinálni?Más:
Bármilyen út után (erőltetett, nyugis) ha hagyom járni alapon, hogy "lehűljön", nekem az olaj melegedik.
Ez normális?
Hegymenet után, megálltunk egy parkolóban. Az olaj volt 97 tesóm megakarta várni hogy 90 környékere jöjjön le.
1-2 perc múlva 100 fokon volt. Ott kikapcsolta, mert elege lett a várakozásból.
Most akkor ez hogy is van?[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
veterán
válasz i-sti #123016 üzenetére
Bármilyen út után (erőltetett, nyugis) ha hagyom járni alapon, hogy "lehűljön", nekem az olaj melegedik.
Ez normális?Igen normális, ha állsz nincs menetszél ami hűtené, de a közben a motor jár és hőt termel. Csapatás után egyedül a turbóra kell figyelni, annak meg elég ha az utolsó 1-2 kilométeren nyugisan haladsz. (Ifjú Ari Vatanenek természetesen 5 percet járó motorral várnak a parkolóban miután mentek egy kört a háztömb körül.)
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Na elvileg ez elnne az vagyis ilyen motoros ez az erősebb már.
ez a példány mondjuk sztem elég lelakottnak tűnik.
Várom mindenki tippjeit... mik lehetnek a hibái ennek a motornak ...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz i-sti #123016 üzenetére
3.0 TDI ? hány Lovas motor ?
nekem 180kmh /3000rpm 6.ban. (ez ABT-s nem tudom ez számít e)
Most is 10L lett az átlagom megjártam pályán balatonot...
nem tom pályán se akar nagyon lejjebb menni na mind1a DPF meg a világ legnagyobb buzisága ne keress rá választ mit miért.. milyen kocsi ez pontosan?
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz i-sti #123022 üzenetére
Ja szóval varrógéped van értem
Milyen váltóval produkálja amit írtál?Start stop nagyobb faszság mint a DPF de amúgy mindkettővel máglyára....
Brumi : Köszi
Tomcsi :na hát ja a hirdetés is elárul mindent... nem nagy a választék kombi 1.8T ből..
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
spiky03
veterán
Sziasztok!
Tervezzük lecserélni a 2002-es Fiat Punto II-ket.
A kinézett autó a 6-o Golf lenne. Először Opel Astra J-t néztem, de helyette a Golf-ot ajánlotta apás. És már azt nézegetem inkább.
2012 körülieket nézegetek, mert ez még jó lenne nekünk kb 10 évig.
Mikre kell figyelni a vásárlásnál? Mert ahogy nézegettem, már ezekbe is beletettek 150 ezer kilométert... A Puntoban van 170 ezer kb.
Vagy megvehetőek még a 2009-2010-es modellek is?1,4-es turbokat nézegetek, mert azt javasolták az már jó, meg dinamikus a 120 lovával.
De csak most szembesültem, hogy a turbós verdákat a leállítás előtt járatni kell 1-2 perc, hogy lehűljön a turbó.Mikre kell oda figyelni a vásárláskor? Mekkora szervizköltségekkel lehet számolni? Alkatrész árakkal?
A Puntot após csinálgatta, de ezt már nem hiszem, hogy tudná.
Mert arra kaptam már infót, hogy megvásárlás után vigyem rögtön egy VW szerviz/szalonba átvizsgáltatni, elvileg ez 10-12 ezer HUF.Köszönöm a válaszotokat, segítségetek.
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
i-sti
senior tag
-
spiky03
veterán
válasz i-sti #123029 üzenetére
Jah és ami kimaradt, hogy 5 ajtós legyen, valamint itthon szeretnénk megvenni, mert sajnos csak részletre fog menni, meg jó lenne a Puntot is beszámíttatni.
Amúgy após is talált rögtön egyet amikor említettem neki a terveimet, de ő is rögtön a németeknél nézte. Tudom, hogy ott ez is olcsóbb, de sajnos nincs ennyi kp a zsebben.
Amúgy jól néz ki amit linkeltél.
[ Szerkesztve ]
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
veterán
válasz spiky03 #123030 üzenetére
Golf 6 nagyon jó autó. A kombi mexikói gyártás, magamnak a normál 5 ajtóst keresném. Itthon olcsóbb, mint Németországból honosítva. Jobban jársz ha magad adod el a Puntót.
A TSI-kről pedig rengeteget írtunk ebben a topikban, érdemes visszaolvasni. Természetesen érzékenyebb technika, mint egy hagyományos szívómotor, az após tud rajta olajat cserélni, de ha valami nyűgje van, akkor érdemes VW-specialistához vinni.
Esetleg Skoda Octaviát, Seat Leont is nézz.
Golf 6 1.4 TSI-ből a 2010.7/8. haviak nagyon jelentős része civil rendőrautó volt. A szervizt rendben megkapták.
[ Szerkesztve ]
-
spiky03
veterán
válasz focvis #123031 üzenetére
Igen én is jókat olvastam róla a tesztekben ezért is hajlok inkább a Golf felé, mint az Astra.
Nagyobb autót nem akarok, mint amekkora a Punto volt. A Seatokban meg após nem bízik.
Oke, majd visszaolvasok, mert még nem tettem bevallom, mert most akadtam csak a fórumra, hogy van VW- is. De pótolni fogom a napokban.
Igen én is hirdetném inkább a Puntot, de asszony mondta, hogy számítattsuk be, de mondtam neki, hogy ott úgysem adnak érte annyit. Nah de majd kiderül, hogy mennyit adnának érte.
És azok a rendőr verdák nem voltak nagyon széthajtva?
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
Primary92
senior tag
Altalanossagban egy mkI Octavia, vagy egy mk1 A4 fenntartasa dragabb (alkatresz, stb.)? Van szamottevo kulonbseg?
-
-
Magnum_
nagyúr
Sracok, megkuzdottem a biztositoval, hazahoztam a kocsit, reggel 7.40kor gurul be a szervizbe.
En mar a vonaton ulok.
:-(I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Killer01 #123042 üzenetére
Az a RESZedmeny, hogy gyorsabban elertem (segitsegem is volt azert persze) a biztositonal igy a jogalapot, hogy mehessen a javitas.
Szerintem jovo het elejen elkeszul.Ez az auto-biztosito vonal.
A tobbit meg intezem, lehet, hogy a masik vonalon is lesz valami eredmeny holnap este (peren kivuli egyezseg, ha megy).[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
CharlieDrop
veterán
Tényleg, olvastam, hogy Puntós kollégának ajánlottátok, ha nagyobb a gond, akkor szervííz.
Dél-Pesten kihez éri meg vinni? Van valami jó szakember?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000