-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Topy77 #137997 üzenetére
A6-ba ez való 4D0953513A Nézd meg, hogy együtt van a lámpa kapcsolóval.
[link] 7-es alkatrész a cruise control-al, ha akarsz tempomatot.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Ez a féktárcsa ezzel a fékbetéttel jó lenne a 2004es Seat Leonomra?
Nem szeretnék semmi extrát, csak egy jól működő új féket.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Na látom mindenhol ment a kocsi mosás / ápolás.
Bitpork : Autót mosni jól csak kézzel, szivaccsal lehet!
Ha nagyon dzsuvás nem is erőltettem csak pár százból lecsapatom mosóban.
Feketét mosóban amúgy is lehetetlen.
Én mondjuk alaposan 800-ból lemosom.Én múltkor nekiestem az újonnan rendelt tisztító gyurmával!
Hát rohadt jó! Olyan faszán leszedett mindent hogy csak na. Nem hittem volna.Most hétvégén viszont haverom kocsiját tettük rendbe, nem rég vette.
Lemostuk aztán megkapta a Ultra Deep Shine polírt az Autoglymtől amit szoktam használni.Sajnos nem készült "előtte" kép, de szó szerint azt képzeljétek el hogy az autónak nem volt olyan pontja ami nem lett volna erősen hologramos. (Nem csak nagy napban hanem szinte mindig látszott)
A wax után leesett az állunk. Már este csináltuk garázsba, kicsit beitalozva ... elég "felületes" munka volt és mégis... az eredmény 0 hologram + erős fény!Bocsi OFF a verda!
Közben az enyém csak ki lett takarítva kicsit meg gyorsan lemosva (a gyurma után elég tiszta, de megy majd rá erre is a polír.)
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
lenko
aktív tag
válasz MunezXBK #138006 üzenetére
Vannak kint ennyiért is persze, 1-2 hete én is linkeltem vkinek. itt 2700-ért szintén 2001-es jónak tűnő golfot, csak nem mind1 hanyadik tulaj mennyi km-el. Ami keveset futott biztos, hogy 4e felett van. 200e km körül kezdik eladni legtöbben, hogy elkerüljék a vezérléscserét, de ez még nem is lenne baj, hanem nagyon sokan betartják a 30e-s olajcsere peridódust, tehát jobb minnél kevesebbet futottat venni.
(#138008) Kiskokó
Feketét is le lehet jó mosóban (mondjuk nekem lett rá téve gépi kemény wax, bár már meg kéne ismételni lassan). Tegnap 800-ért toltam le, cseppmentesen megszárad. A szivacsos mosáshoz képest kb. 95% hatékonyság. Gyengébb mosókban ez csak 70-80%, azért én meg pénzt nem adok.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
válasz Salmi #138004 üzenetére
Mágus2 leírta. Nem szabad kiiktatni. Tekintsünk el attól hogy eljátsszuk bolygó kapitánya szerepét a gázok kapcsán, de az egr nek a feladata pl hamarabb felmelegíteni a motort is. Nem tudom hogy működnek azok ahol fogyasztáscsökkenést tapasztaltak csak és kizárólag, de nálam a hideg motor mindig többet evett eddig.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vond
MODERÁTOR
Sziasztok!
Adott egy 2001-es 1.4-es benzines VW Polo. Két hónapja volt egy nagyszervizen: teljes hengerfej felújítás, új szelepek, hidrotőkék, összes tömítés cseréje, komplett vezérlés csere, új gyújtás trafó, új gyertya, olajcsere. Pár hónappal előtte kapott egy új akksit is. Három hete meg volt műszakin is.
Tegnap reggel véletlenül rajtahagytuk a világítást, délutánra frankón le is merült. Kikaptuk az akkut, töltöttük egy 2-2,5 órát a szülőknél, hogy este haza tudjunk menni vele. Ez meg is történt, bár már hazafelé, azon a 10 km-es úton is elég fulladozós volt, de kibírta. Otthon egész éjjel töltöttem az akksit (kb. 10-11 órát), reggel rámérve rendes, majdnem max. töltöttséget jelzett a műszer. Indult is pöccre a gép. No és akkor mi történik? Nem reagál a gázpedálra semmit. Az alapjárat is elég fura, pár másodpercig megy rendesen 1100 környékén, aztán leesik 8-900-ra (érezni, hogy valami nem ok, mintha le akarna fulladni), aztán pár pillanat múlva vissza fel, aztán megint le, és újra, és újra. Gázadásra semmi reakció, aztán mikor már sokat próbálgatom, egy idő után le is fullad.
Ez mi lehet?
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tibbike01 #138007 üzenetére
Tudni kellene, hogy milyen motorral van a leon. A csomagtartóból a matricáról van képed? Pótkerék környékén egy papír matrica sok kóddal.
vond Sok 1.4-es volt ebben a poloban. Kezdetnek kellene egy motorkód, meg ha van multiméter, mérj egy feszültséget az akksin nyugalmi állapotban és utána járó motornál is. Ha a töltés jó lesz akkor van más kérdésem is.
Lekötötted az akksit, mikor töltötted? Lehet csak a fojtószelep beállítását felejtette el, ezért nem tudja pontosan tartani az alapjáratot.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz K Norbi #137986 üzenetére
Az Kormiban is kattog folyamat, nagyon idegesítő. Bár a car dízel hangja miatt úgyis állandóan bömböltetni kell a rádiót, hogy ne legyen hányingerem.
mod:
Morris: Most, hogy Munezt töröltem az összefoglalóból te kerültél az első helyre.
Munez: Az Opel topikba betegyelek az összefoglalóba?
mario1012: Kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
Cseréld le egy ilyenre, még a rádiót is kitéped.
VW Passat R36 FSI DSG 0-100 Topspeed 280Km/h sound acceleration lauch control
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz K Norbi #138023 üzenetére
G5 R32-nek azért annyira nem vészes a fogyasztása, aláírom, hogy van olyan autó is amit ide nem lehet kiírni, de kevesebbet eszik hasonló méret és telj. mellett. A lomhaság meg mihez képest... Eljárkálnál azért ilyen lomha autóval.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Kiskokó
veterán
válasz zzz03 #138012 üzenetére
Csao.
Ez jelenleg C240. Volt neki egy ugyan ilyen feketébe az C280 volt de kicsit lehúzta az orrát, aztán a ház előtt parkolva álltában ledarálták hátulját neki.
Biztosító adott neki rá vagy 450ezret meg eladta a roncsot abból lett ez.atos19881101
Az UDS olyan 7-8 ezer ft körül van. Most bontottam fel a második flakont.
Az elsőből kb 4x fullba megcsináltam az Audi, 1x egy ML, 1x 5-ös BMW meg pár részlet autókon.
Szóval elég sok kijön belőle ha nagyon "pocsékolod" szerintem 4 alkalomra úgy is könnyedén elég.A gyurma más kérdés, sajnos mindenhol ahol néztem elég drága volt.
Kell hozzá egy kenő anyag is (ami szerintem kb illatosított szappanos víz)
Autoglymnél csak szettben van 20ezer körül annyit nem akartam szánni rá, hogy elsőre kipróbáljam egyáltalán mi ez meg hogy működik.
Találtam SONAX szettet 6700Ft igaz kisebb a gyurma (megfeleztem ami benne volt és bőven elég több alkalomra is szerintem)
Ezt megrendeltem és állítólag Magyarországon az utolsó darabot tudták nekem megszerezni, és már nem gyártja ezt a Sonax.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
vond
MODERÁTOR
válasz bitpork #138017 üzenetére
Köszi!
Hát ebből nem sokat értek. Finoman fogalmazva nem vagyok egy nagy autós szaki.
Riasztó nincs a kocsiban. Csak egy ehhez hasonló, egyszerű feszültségmérővel néztem rá, az éjjeli töltés után, még indítás előtt a 13 voltos égő világított (este még csak eggyel alatta). Ma éjjel megint tölteni fogom, hogy felmenjen 13,5-re (gondolom az az igazi).
Alapjárat mellett is mérjem meg? Simán ráfogathatom ezt az egyszerű mérőt, vagy ehhez már valami komolyabb műszer kellene?
(#138016) lenko: Neked is köszi! És ez az alapjárat ingadozás, vagy nem megfelelő fordulat mitől lehet? Gondolom, akkor arra is van esély, hogy ez az egész akksis történet hatással volt az elektromos gázpedálra is? Vagy ez valami teljesen más?
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
Rambovits
senior tag
Mági
ATD fabiában van kéttömegű? Leírások nem egyértelműek, meg találtam a neten hozzá alkatrészt.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Salmi
tag
Ez a fajta VAG CAN PRO olvasó ajánlott Kínából (2011-es Octaviahoz)? [link]
Úgy látom van dongle-s és dongle nélküli verzió. Mi lehet a különbség? Köszi
-
vond
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #138029 üzenetére
OK, köszi!
Tudtok valamit tanácsolni, hogy milyet vegyek, hogy a jövőben is hasznomra legyen (akár más területen is), de ne kerüljön több tízezer forintba?
Vagy ne mókoljak én már semmit, inkább próbáljak kihívni egy szerelőt, vagy behúzatni az autót szervizbe? Őszintén szólva, eléggé a földhöz vágott minket már a múltkori szervizelés is. A gondolat, hogy most esetleg megint rá kell költeni tízezreket, már most kikészít.
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
Ilyen kell a méréshez. Ezen ugyanis látszik indítózáskor mennyit esik a delej.
Semmilyen fogyasztó nem volt ezek szerint bekapcsolva, pl szivargyújtós izémizék, olvasó v sminklámpa. A fejegység gyári vagy utólag beszerelt?
Van a környékeden akksis szaGüzlet? Menj be oda és terhelővillával méresd meg az akkumulátort, akkor nem kell multiméter azonnal.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#89874944
törölt tag
milyen az a töltő? Ha nem jól szabályozza a töltő feszültséget, töltőáramot simán kinyírja az akksit.
De 2-3 ilyen teljes kisütés is megöli.Ilyen lakatfogó beszerzése ajánlott. [link]
Megbontás nélkül tudsz vele áramot is mérni. Csak rácsipteted a kábelre.
Akksi fesznek 12,7-nek kell lenni, a 13,5 csak "felületi" feszültség, 2-3 percre kapcsold be a világítást, aztán dugd rá a feszmérőt és várj 2 percet amíg összeszedi magát az akksi. Ez lesz a valós benne lévő fesz. Ha 12,5 alatt van, akkor már 50%-ban lemerült. A nyugalmi áramnak meg 0,1 Amper alatt kell lenni, ha e fölötti akkor van vmi fogyasztó, pl riasztó, központi zár, rádió...bitpork: már nem éri meg sima multit venni, a lakatfogókat is majdnem ennyiért adják
Majd segítünk neki megtanulniMágus: miért? Ehhez is ugyanolyan mérőkábelt adnak. Nem értem mire gondolsz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Kösd le az akksi negatv pólusáról a sarut és hagyd úgy 1 órát. Majd kösd vissza és próbáld meg beindítani, hogy fog-e reagálni a gázpedál. HA megjavul, elgurulhatsz vele a szerelőig. Ő megméri neked, hogy az akksi lett-e cella zárlatos a lemerüléstől, vagy valami más gubanc van. Mindig a negatvot kell elsőnek lekötni és utolsónak vissza, hogy ott szikrázzon. A pozitívot nem egészséges utólsónak visszatenni, mert eléghet valami bármelyik vezérlőben.
Geli. Majd megnézném, hogy fogsz a lakatfogóval ellenállást mérni egy befecskendezőn vagy flap motoron.
[ Szerkesztve ]
-
-
vond
MODERÁTOR
válasz bitpork #138035 üzenetére
(#138035) bitpork: Nem ment semmi fogyasztó. Szerzek akkor ma egy multimétert (akár csak kölcsönbe, aztán később veszek is egyet), és megmérem, amiket írtatok.
(#138036) Geli.: A töltő az valami régi ruszki csoda, de a családban elég sokat használtuk már több akksihoz is, eddig nem volt semmi gond vele. Persze ettől még lehet, hogy pont most adta meg magát, vagy valami más kínja van. Beszerzek egy lakatfogót, vagy sima multimétert, és rámérek így is, ahogy írtad. Ez akkor jó vétel? Nincs most ilyen a helyi MM-ban, de akkor rendelek egyet.
(#138037) Mágus2: Ezt is kipróbálom, köszönöm! Tegnap este a negatívot vettem le és úgy töltöttem az akksit.
Ha szeretnék egy új töltőt is venni, akkor milyet nézzek (anyagilag értelmes keretek között)?
[ Szerkesztve ]
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
#89874944
törölt tag
-
#89874944
törölt tag
Most vettem észre, hogy a Maxwell nem tud a fogójával egyenáramot mérni. Vagyis az autóban az akkusarut le kell venni és közbeiktatni a fogót, mint egy multit.
Ha egyáltalán nem akarod levenni a sarut, akkor ez kell neked: [link]Danex: azokat nem ismerem. Mikroprocesszor vezéreltek?
[ Szerkesztve ]