-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #144000 üzenetére
jaaaaa
Más, most néztem a postaládát, benne egy értesítő, h ajánlott letter jött a Porsche Hu-tól. Valszeg a szoft átírás miatt. Én nem nagyon szeretném ezt a beavatkozást.
Itt néztem egy cikket az eredményről, de nem kerek ez nekem, mint ahogy a készítő is többször utal arra, h ha nincs változás dinamikában, teljesítményben, akkor miért csaltak????????
https://www.youtube.com/watch?time_continue=330&v=Fw8roeo4Dy8
Nektek mi a véleményetek erről??Joe
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #143961 üzenetére
(#143962) simonjoe; (#143984) focvis: Köszi, akkor nem ragaszkodok a nagy navihoz.
-
Morris
veterán
válasz Speeedfire #143993 üzenetére
Ez a történet azért nem ilyen egyszerű.
-
Qru
MODERÁTOR
-
FoLey-v
addikt
válasz K Norbi #143971 üzenetére
Én is így gondolkoztam,hogy lehet régi fostalicskák,de majd kíváncsi leszek az új verdákra 15 év után mennyi bajuk lehet. Megsúgom,hogy minél több az elektronika benne annál több a probléma vele.
Nem vágyok rá új autóra.
[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
DZs
senior tag
Sziasztok!
138 ezer van a 2.0 cr tdi-mben. Már többször jelzett részecskeszűrő hibát, de eddig kitisztult. Most viszont nem, és az izzító szál hibalámpa is villog. Ez még nem baj, de elvette a turbónyomást is és a kocsi nem gyorsul.
A részecskeszűrő cseréjén kívül tehetek valamit, hogy a helyzet átmenetileg javuljon?
Köszönöm! -
simonjoe
senior tag
..azt mondod, h nyugodtan vigyem el és frissíttessem? Egy kicsit, vagy talán nagyon szkeptikus vagyok. Ha csak tényleg ennyi a történet akkor mi a francnak ment bele a VAG csoport ebbe a bődületes nagy botrányba. Ami, valljuk be őszintén, nem kis törés a cég történetében, főleg ahogy ezt az USA lereagálta.
(#144010) DZs : sok esélyed már nincs szerintem, meg kellene nézetni, h hány százalékos az eltömődöttség, mennyi korom van benne, és a szerint lépni. Vannak hókusz-pókuszok, tisztítók, spray-k, de az mint vak lónak a kontaktlencse, szerintem. Vagy valami korrekt céggel kitisztíttatod, (Mági a múltkor belinkelt egy ilyet) és a csere.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #144011 üzenetére
Ne vidd el.
DZs Szerviz regeneráció szükséges, ha az sem megy végig, akkor csak a csere segít. Sokat ne járj vele gy, mert egy bizonyos telítettség fölött már a szerviz regeneráció sem opció, mivel kigyulladna tőle az autó. Sok a rövid városi út, hogy nem tud kiégni, vagy egyáltalán nem érdekelt, hogy mikor regenerál, és hagytad megtelni?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #144011 üzenetére
Ahelyett hogy a csalást kivették volna a szoftverből, módosították is. Pedig elég lett volna a csalós részt kivenni, minden maradt volna a régiben, csak mérőpadon már nem a csaló értékeket mutatta volna az autó, hanem az eredetit.
Ezzel szemben módosítottak a szoftveren, ami egyébként kényes egyensúlyban volt a fogysztás, teljesítmény és korom képzés ördögi háromszöge szempontjából. Ezt babrálni nem jó ötlet, mert valami ugyis borul. Teljesen kinyitották az EGR-t, módosították a előbefecskendezési értéket és hogy ez ne mutatkozzon meg a tlejesítményen, enyhén megemelték a turbónyomást, ettől jobb lett a kibocsájtás...de több lett a korom. Namost a végeredmény érzetre nem számottevő, viszont az eddigi 6-700km-re jutó egy regeneráció helyett lett hirtelen kettő. És máris megvan a megnövekedett átlagfogysztás oka. Sajnos regenerációkor sokkal többet fogyaszt és a gyakrabb renereáció fölöslegesen teszi ki nagyobb hőterhelésnek a motor minden alkatrészét. Ebből már lehet következtetni arra, hogy amíg nem kötelező a frissítés, a végfelhasználó szemszögéből kifejezetten előnytelen és felesleges.
[ Szerkesztve ]
-
kenny123
addikt
Sziasztok!
1.4 TSI CAV / 160le.
Gyújtógyertyákat milyen időközönként érdemes cserélni? Most itt kint végzem a tízezres szervizt, azért kérdezem. A jelenlegiben ~30k km van.
Köszi
yo
-
Killer01
őstag
válasz molnarpeter #144024 üzenetére
Ez a cucc laikusnak is biztonságos, nem lehet vele semmi gebaszt csinálni?
-
zetecR
addikt
Sziasztok,
1.6 benzin-en ez a sziszegő hang mennyire normális?
Esetleg fals levegőt jelez?Valamint még egy kérdés:
A 2-essel jelzett szelepben szakadt a gumi membrán, azonban külön cikkszámon nem hozza.
Létezik valahol az ábra kibontva, esetleg javítókészlet, vagy ugyanaz lehet, mint az 1.8-é? 058 198 619 A -
simonjoe
senior tag
válasz Danex #144029 üzenetére
....sokat gondolkodtam rajta az este, annak ellenére, h Mági infói után a döntésem végleges. Szóval a márkaszervizek messzire kerülendők. Még az jutott eszemben, h esetleg műszaki vizsga során fény derülhet erre, de a sors fintora, h pont az ellenőrzések során dolgozik a "csaló" szoft, viszont ha ennek ellenére esetleg gond lenne, akkor jó magyar szokás szerint valahol megoldatom "okosba". Nagyon sokat vagyunk külföldön, a németeknél nem keveset. Hosszú évek alatt egyszer kértek télen hóláncot, de akkor még a gumik állapotát sem nézték. Azt gondolom ott féljenek azok akik átütik a DPF-et, és már messziről füstöl mint egy szoci gyárkémény. Azon is gondolkodtam, h ez mennyire jogellenes, hisz ezzel a "frissítéssel" becsapnak, és nem kicsit!! Szóval, így vagy úgy de valahol ismét átb@....nak!!
Joe
-
i-sti
senior tag
-
L1ZRRR
senior tag
válasz i-sti #144032 üzenetére
Most nem azért, de tényleg mindenki azt mondja, hogy DPF-el vigyázni meg semmi módosítás, mert műszakin 1xerűen nem megy át.
Az én kollégám cégesautóját mutyizva rendre úgy csinálják a műszakit, hogy az autó el se megy.. csak a papírért megy el.
Múltkor leszakadt neki a hátsó dobfék, vissza rakták neki, aztán azzal elintézték, hogy fékezzen kevesebbet.[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
na vezérlés pipa, szelepszár szimeringet megcsináltatom és normálisabb olajt fogok bele rakni és jöhet a nyitottabb rendszer és a pukkadozás
-
diablo1984
veterán
Mági, milyen technikával lehet az 1,6cr tdi octaviából kiolvasni, a nagynyomású rendszer ès a dpf állapotát? Mert mostmár ingerel a dolog, vissza-visszatèr a kis torpanás, jó volna tudni mi a picsa szivat....
-
simonjoe
senior tag
válasz i-sti #144032 üzenetére
Ez sajnos nem ország függő, a probléma és ehhez való hozzáállás határokon átívelő, határtalan. No, meg azért Te még ide tartozol!
Egyik barátom dolgozik itthon egy felkapott ismert márka szervizében, szervizvezető, minden hivatalos, csilli-villi, papír hegyek mindenről és megy a "fekete vizsgáztatás" Ezt hogy tudják megoldani, sejtelmem sincs.Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #144036 üzenetére
Vcds, és hex-can kábel 12-től újabb verzióval. Engem a 11.11.3-as szivat, pont az 1.6-ot nem mindig akarja olvasni.
Egyébként a kábelom a szofttal eladó lesz emiatt. Kénytelen vagyok újabb verziót venni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz simonjoe #144030 üzenetére
Rosszul érted. A németek a gyártónál ellenőrzik, hogy volt-e a kocsi szoftver frissítésen: ha ott nincs nyoma, akkor bsznak meg. A legutolsó ami erről rémlik hogy csak a németeket vegzálják, de szerintem ki fog ez terjedni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #144042 üzenetére
A fékrásegítős témában annyit még hadd kérdezzek, hogy csak gyári alkatrésszel érdemes foglalkoznom?
Találtam pl. ATE-t ~70€-ért, nem akarok spórolni rajta, megveszem a gyárit ha szükséges. Csak megelepett hogy ennyiért is van, és azért az ATE fék témában nem a legalja.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #144045 üzenetére
Rendben, köszönöm!
Közben rájöttem hgy mire is kell a csodaszerszám a fékpedálnál. Konkrétan arra, hogy ebből a műanyagból kiakassza az emberke a fékrásegítő nyomórúdjának végén lévő "golyót". A cucchoz még tartozik egy ilyen, talán persely. Ugye ha nem a szerszámmal csinálja az emberke akkor ez a műanyag eltörik. A vicc az egészben hogy a szerszám kerül amibe kerül, és elvileg csak erre a műveletre szolgál. Viszont a műanyag meg a kis fémdarab kerül ~12€-ba, cseréje egy mozdulat. Hát akkor már törjön a francba ennyiért, tizensok évesen és sok millió pedál lenyomás után már biztos nincs a legjobb kondícióban.
Mondjuk ez az én eszmefuttatásom, ha másképp látod jöhet az oltás!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
cool13
őstag
Mágus2
Kérlek ha tudsz segíteni, akkor mond már meg, milyen MFA LCD kell a touran műszerfalba? Ha bemelegszik a kaszni, látszik, de halványabb két sor benne. Nem pixel hibás. Vagy esetleg kontakt hiba csak?
Egyszer ezt is javítanám.
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips Gyümölcscentrifuga HR1855/70
- LEGRAND NWS01-EC Netatmo okos időjárás állomás eladó Új!!
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Roborock S7 Max Ultra Robotporszívó és felmosó (2in1)