-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
GasBang
csendes tag
Üdv
Adott egy A4 b8 2.0 CrTDi, valós 230e -el a probléma az volna, hogy ha kidobom üresbe és ha kátyúba hajtok a váltókar erősen mozog. Ha sebességben van és útegyenletlenségen hajtok keresztül akkor kis mértékben de mozog a váltókar. Lehetséges, hogy ilyen kilométernél elkophatott a kulissza?"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
Matska
senior tag
Sziasztok.
Adott, egy Audi A6 1.9 tdi 110le AVG motorkódú, óra szerint 320.000km-el, 250.000-nél cseréltettem kettős tömegű lendkereket. Mostanában pl amikor megállok a pirosnál kiveszem üresbe, akkor 1-2-3 másodpercig bádogos búgó hangot hallok, csak üresben produkálja. Ahogy megfigyeltem üresben ha kis gázfröccsöt adok, akkor is produkálja. Lehetséges, hogy megint halódik a kettős tömegű?
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
inf3rno
nagyúr
válasz Saccco #172000 üzenetére
Kicsit agyaltam rajta, régebben volt ilyen, hogy a biztonsági övet valaki rácsukta, amikor visszahajtotta, aztán azért nem tudtam előre dönteni. De a mostani más, valszeg valami nincs a helyén. Egyébként amit linkeltél az első ülésre van, nem hátsóra vonatkozik, de végülis segített, hogy angolul rá lehet keresni. Ilyesmiről van szó: [link] [link] Azok alapján, amit olvastam alkatrész boltban meg tudom venni az újat olcsón, ha hibás a cucc. Majd jobban beleolvasok, hátha rá tudok jönni hogyan oldjam ki a mostanit, hogy cserélni tudjam, ha szükséges.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
zsolt19900
őstag
hi
[link] vs [link] hátsó féknyereg felújító készletből melyik kellhet nekem a Passathoz?
annyit tudtam kibogarászni, hogy az egyik mechanikával a másik nélküle van.... ha jobb a drágábbat (a mechanikásat) megvásárolni, akkor azt választom.... csak nem igen tudok dönteni
Ill. lenne még egy kérdésem hozzátok: Asszonykám Audi A3 (2001 évjárat ASV/AHF motorkód 110LE 1.9TDI) keresnék szelepfedél tömítést, de nem találok rá külön cikkszámot, csak szelepfedéllel együtt lévőt.... ez lehetséges? annyit mondott a szerelő aki ránézett, hogy érdemes lenne cserélni, de csak is gyárira.... ezért is néztem utána és kerestem-kutattam, de nem leltem csak tömítést, amennyiben tudnátok rá cikkszámot mondani (és/vagy alternatívát ami biztosan nem fog ereszteni) azt megköszönnémFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #172005 üzenetére
Mikor hidrotőke-csere volt ASV-ben akkor próbáltam körbejárni a dolgot.
Mágus akkor ezt a választ adta szintén hasonló kérdésre. Így is csinálta meg a szerelő és az óta is hibátlan.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
zsolt19900
őstag
válasz Lacess #172006 üzenetére
okkéj köszi
akkor bármilyen normálisabb tömítés+az a tömítő paszta, vagy csak elég a pasztából egy csík és kész?Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #172007 üzenetére
Szerintem olvasd el még egyszer.
-
miquci
tag
Üdv! Azt szeretném kérdezni hogy érdemes e ezzel a kocsival foglalkozni. Legfőképpen a km futás ami zavar. [link] Köszönöm ha valaki elmondja a véleményét.
-
zsolt19900
őstag
-
veterán
válasz miquci #172009 üzenetére
Szia!
Jól megy, jól fogyaszt, csinos.
A hirdetés szövegével ellentétben, a garancia augusztusban lejárt. Elegáns, de kényes a világos kárpit.Szerk: Ja, hogy a kilométer zavar! Évi 40, kb. a duplája egy privát autó futásának; de ez céges volt (27% áfát tartalmaz a vételár). Sok baja nem lehet, manuális váltós; volumen modell -> olcsó* hozzá az alkatrész.
(* A minap írtam, hogy az 1.8/2.0 TSI-hez 300 e. a termosztát + vízpumpa. Az 1.4 TSI-hez ~50 a termosztát, a vízpumpát nem tudom, de az is kb. 50 környéke lehet.)
[ Szerkesztve ]
-
Flowtation
őstag
(#171876) rolo555
Nos hétvégén kiszedtem a rádiót (cordoba 1.4 MPI, stella, 2001):
[kép]
[kép]
[kép]
Pár gyanús foltot találtam a 3. képen látható vékony szalagkábeles rész alatt. Azokat megtöröltem denszesszel, le is jött egy kis kosz. Utána összeraktuk, egész délután és éjszaka is rendben volt, most van a nagyteszt, mert ezzel jöttem dolgozni.(#171854) MunezXBK:
Az első képen vannak a kábelkorbácsok, a sárga csatlakozóban van a sárga-piros, ezzel kellene valamit kezdeni?Még annyit szeretnék kérdezni, hogy a hangerő poti is hektikus, ha többet tekerek rajta, akkor visszaveszi a hangerőt, csak úgy tudok hangosítani, ha egyesével "ugrasztom" a tekerőt, ezzel lehet valamit kezdeni? A végső kérdésem az lenne, hogy kompletten mennyibe kerül egy ilyen központi egység? Gondoltam rá, hogy max kikötöm a rádiót, de azt nem tudom külön lehet-e, ha meg az egészet kötöm ki, akkor se fűtés, se semmi.
Előre is nagyon köszönöm a segítséget.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Flowtation #172018 üzenetére
Igen. Egyik direkt, másik kapcsolt 12V.
-
Flowtation
őstag
válasz MunezXBK #172020 üzenetére
Őő, namost úgy érted, hogy a sárga-piros az egy vezeték (két szinnel) vagy külön sárga és külön piros vezetékről beszélünk? Ha utóbbi akkor fel kellene cserélni a kettőt? Ebben az esetben van az, hogy kulcs nélkül is be tudom kapcsolni a rádiót míg a másik esetben csak akkor ha bent a kulcs?
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
simonjoe
senior tag
válasz Flowtation #172022 üzenetére
A két szín külön értendő. A piros konstans, állandóan feszültség alatt van, az biztosítja a beállítások meglétét, pl. rádió csati, idő stb. A sárga kapcsolt szál, "gyújtás" ráadásakor aktivizálódik, így tudod csak bekacsolni a rádiót. Használják még külön erősítő vezérléséhez, vagy régen ez a szál mozgatta az elektromos antennát. Ha a pirosat átkötöd a sárgára, akkor tudod kulcs nélkül is bekapcsolni a rádiót. De nem felcserélni, átkötni kell!!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Flowtation #172024 üzenetére
A rádió oldalán összekötöd a sárgát és a pirosat, arra a bejövő pirosat, majd a maradék sárgát leszigeteled. De miért kell neked, h állandóan menjen a rádió? Nem ismerem a Te kocsid, de nem buszos a rendszerű?? Mert azok még kivett kulcs után is engedik a kapcsolt szálat egy ideig feszültség alatt.
Joe
-
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Sajnos a problémám nem oldódott meg, vagyis továbbra sem indul vagyis nagy nehezen indul a VW Passat sajnos kezdődő hengerfejes hibája van, nos én az autót másfél hónapja vettem Szekszerdról, a szerviz 150ezer ft-tól mondta nekem a javitást kérdést hogy repedtek-e a hengerfejek. Felhivtam az eladót h a szerviz diját állja-e vagy legalább valamennyi részét,ha nem polgári peres úton érvényesitem akaratom, mit tanácsoltok ebben a helyzetben?Bizok benne, hogy csak tömités hibája van ami 80-100k ból megvagyunk.
Valakinek esetleg tanács, ha az eladó még se akarna fizetni semmit?
The easy day was yesterday!
-
tomrRRR
senior tag
válasz troll81 #172028 üzenetére
Szia megnéztük igen, jól ment, menet közbe mikor jöttünk haza 200 km után felvillant a lambda szonda felhivtuk az eladot hogy ez mi, azt mondta h jó az autó, elvittük szerelőhöz es megoldotta a problémát egy üzemanyagszűrű, s onnantól kezdve elindult a lavina. Az autó vásárlását követően 400-500km után már hengerfejes lett az autó s az eladó nem közölte a rejtett hibát. Okosan csinálta mert rájöttünk hogy melegen indul a kocsi, és tőle is 32 fokba vettük meg az autót, télen meg nem indul.
The easy day was yesterday!
-
tomrRRR
senior tag
válasz troll81 #172028 üzenetére
Az adásvételi szerződést az interneten lévő formanyomtatvány 2 példányban irtuk meg, amin szerepel a szavatosság szintén.
Csak most a kérdés, hogy ha nem akar semmit se fizetni az eladó lehet-e gyorsitott polgári peres úton elrendezni, vagy hosszú folyamat?The easy day was yesterday!
-
troll81
addikt
válasz tomrRRR #172029 üzenetére
Igy ez érdekes. Felém a hengerfej beteg auto nem megy 500km de meg 100 at se el. Volt hasonló problémával gondom, szerelő kijelentette h hengerfejes az autom.... 70000km mentem vele ugy ahogy van. Es azóta is megyek vele ugy ahogy eddig.
Ezt nehéz bizonyítani minden oldalról. Hosszú es fajdalmas koltsegekre keszulj ha belevagsz. A tél meg sehol sincs még. En mar mult heten 0 fokban indultam dolgozni.
-
bul07
nagyúr
válasz tomrRRR #172030 üzenetére
Nehéz ügy, mert mindent neked kell bizonyítani
Neked kell szakértővel felméretni az autót hogy a hiba már akkor is megvolt amikkor megvetted, és ha sokat mentél vele akkor simán bele lehet kötni hogy akkor alakult ki mikkor te használtad( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
tomrRRR
senior tag
válasz troll81 #172031 üzenetére
Mennyi volt a felújítási költséged, mennyi idő alatt csinálták meg, valamint hengerfej nálad repedt volt, vagy csak tömítést cseréltek?
bul07: Sajnos tudom, nem tudom, hogy érdemes lenne belemenni a dologba, de nem akarok rákölteni 200-300e motor felújításra, Viszont ha csak tömítést kell cserélni akkor ,,olcsón" megúszhatom, de ha a hengerfejek elvannak kopva akkor viszont rengetegbe fog kerülni a felújítás.
The easy day was yesterday!
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Autó adatok:
Audi A4 1.8 Tfsi 170 LE, 2014.06 havi, motorkód: CJE xxxxxx
A kérdésem az lenne, hogy ezek láncos, vagy szíjas motorok? (A vásárlás miatt kalkulálnom kellene egy összeget, amit első körben rá kell szánnom és ha szíjas, akkor a vezérléscserét is meg kell ejtenem).
Köszi előre is.
-
Flowtation
őstag
-
KTTech
veterán
válasz tomrRRR #172030 üzenetére
Ha privát személytől vetted, akkor így jártál. Bizonyítani nem fogod, hogy eladáskor is fennállt a hiba sehogy sem (vagy annyit fogsz költeni igazságügyi szakértőkre, hogy zsebpénz hozzá képest a felújítás). Aztán jöhet a polgári peres rész, amit szintén Te fogsz állni (főleg ha bukod), és még csak nem is rövid idő. Röviden ennyi a lényeg.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
q13579
senior tag
válasz Saccco #172035 üzenetére
Hát A4-es volt ez is és 1.8 tfsi, viszont a műhelyPRN-ban egy 2008-as évjáratú autó van, ami ha jól tudom, akkor az első, talán a második generációs TFSI motorok. (Itt fordul elő a kóros olajfogyasztás, dugattyúprobléma stb stb.).
Ezek a nem ajánlottak (és ezt azt hiszem el is mondják a rész végén), viszont én úgy tudom 2012-től a 3. generációsoknak már nincs ilyen jellegű nyűgjük, csak ezért merném bevállalni a 2014-es 1.8 tfsi-t.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #172026 üzenetére
..na, jól van! Igazad van.....megint!!
Tudod ebben még az a szégyen, h évekig szereltem be autókba Hi-Fi-t, na most meglehet a véleményed
1ébként soha semmihez nem nyúlok, és kötök, míg ki nem mértem. Sajnos ért már meglepetés.
(#172036) Flowtation :
Némi módosítást kell figyelembe venni, a Mester óvatosságra intett és teljes joggal.
Minden stimmel amit előzőleg leírtam, csak a színek nem, tehát amit írtam előzőleg, az úgy szar ahogy van.
Nem a piros a az állandó feszültségű vezeték, hanem a sárga!!!! A többi stimmel. Tehát a sárgát kell igénybevenni az állandó bekötéshez. A rádión marad a sárga-piros közösítése, csak ne a pirosat, sokkal inkább a sárgát kösd rájuk!
Akit előző írásommal félretájékoztattam, szíves elnézésüket kérem!Joe
-
Dika22
tag
Szevasztok! Volkswagen Passat B5-höz nincs véletlenül valakinek Service manual? 1.9 TDI, AHU motorkód és a 90 lovas kellene, ha lenne :)
"Samsung s23 ultra®
-
Flowtation
őstag
válasz simonjoe #172041 üzenetére
Tehát sárgát a pirossal összekötni és a piros helyére, rendben. Ezzel lesz az, hogy mindig be tudom kapcsolni a rádiót, igaz? Bár most, hogy megtisztogattam a belsőt, ahogy (#171876) rolo555 írta korábban. Most jó, tehát nem kapcsol be random, se a klíma, se a rádió.
Más:
De tegnap gyerekek....hát rendesen megszop@tott. Hazafelé egyszer csak nem akart menni, hiába váltottam, semmi, még épp félre tudtam állni, leállt az egész. Utána nem indult, de úgy nem, hogy alig forgatott az önindító, utána elment az óra, tehát mintha az akksinak vége. Igen ám, de ettől függetlenül minden elektromos cucc működött, az óra mért, rádió minden, de indítózásra semmi. Aztán pár perc várakozás után meg pöcc-röff beindult. Jött is szépen, míg nem megálltam a szomszéd faluban, na onnan megint semmi, leparkoltam és ugyanaz. Addig-addig, hogy jött a segítség és érdekes módon bebikázva rögtön beindult, míg végül hazaérve leállítottam és ugyanez.
Namost akksi jó, bikázva indul, jól tippelem, hogy ez önindító lesz?
Aztán ha már ilyen hosszúra sikerült, még kérdeznék egy olyat, hogy a benzin mérőt nehéz cserélni? Tegnap már világított a lámpa, tankoltam 5e-ért, erre felment félig...gyanítom nem ilyen kicsi a tank ránéznék, hogy ezzel mi a gond.Bocs a hosszért és köszi a segítséget mindenkinek.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Lehet valaki már csinálta .. Kérdés , mennyibe kerülne egy Golf 4 komplett fényeztetése? Ugyan az a szín, ami rajta van, csak újra fújva.
Mennyivel számolhatok kb?
Gergő
-
Saccco
nagyúr
válasz zeus_2k14 #172048 üzenetére
500-600eft környéke. Pontosan csak szemrevételezés után fogják megmondani.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
addikt
Sziasztok!
Sikerült bézs bőr belsővel venni autót alcantara ülőlappal. Tudnátok segíteni, hogy milyen eszközökkel és bőrvédővel javallott ápolni, hogy szép maradjon
Köszi előre is!
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Új hozzászólás Aktív témák
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND