-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vaktyuk1
csendes tag
Na szeva Mindenki!
Kellene egy kis tanacs a skodamhoz. A lenyeg az, hogy a draga melegen gyenge. Illetve ez igy nem igaz. Inkabb leirom rendesen a tuneteket.
Hidegen rendesen indul. Tok eros es jol fel is porog akar 5500 fole is. Kesobb mikor a motor eleri a 90 fokot, vagy leautozok vele kb. 10-15 kilometert, kepes menetkozben leallni, igaz ez ritka, a motor legyengul, nehezen indul. Kozben egyenetlen az alapjarat is. Igaz nem extrem modon, ha nem apro kis rangasok vannak a motor mukodeseben es a fordulatszam-mero kiscsit ingadozik. A motor 5000RPM korul elfogy, szinte lehorog.
A gyertyakat csereltettem, azzal nem lehet gond.
Ezen leitrak alapjan, ha tud valaki segitsen, mert itt angliaban csak hulye autoszerelovel talakoztam eddig, aki vagy lehuzott, vagy nem tudta mi a baj. A kereskedonel meg a csillagos eg a hatar az arban.
Koszonom a segitseget es az otleteket elore is!
Octavia 1.6 glx i AKL motor.[ Szerkesztve ]
-
Vaktyuk1
csendes tag
Hu!
Meg eszembe jutott, hogy idonkent mikor sokaig autozom vele, az ujrainditaskor benzin szagot is erzek es idonkent meg egy egett olajszagu fustpamacsot is kibocsajt magabol. Igaz ez a fust miota kicsereltettem a gyertyat azota megszunt. -
DeadMeat
veterán
Esetleg valaki tud olcsóbban szerezni állítható futóművet?Vagy jó kipufogóst esetleg,aki igényesen és nem horribilis áron dolgozik?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
rootkiller
őstag
VR6-Fan: Aszondtad folytassuk itt:
Amúgy szerintem is vicc az Mk4 GTi az 1.8T 150le motorral. Viszont egy ismerősnek megvan húzva 237le-re vagy mennyire, de zabál 15-20 litert. A VR5 milyen volt?? Amúgy az Mk4 GTi már elég szépen fel volt szerelve minden jóval, van is egy ismerősnek egy GTi TDi 4motion. Bézs bőr, függönylégzsákok, digit klíma, stb. Annak idején elég drága kocsi volt, azt most is bevállalnám.
Amúgy szomszédnak A6 2.8 VR6 (??) van, aszondja, hogy gyári tuningos 230le. Az milyen cucc?
Haver összerakta az Mk2 GTi 1.8 16V-jét, kicsit be kell járatni, azt meghajtjuk. Kiváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7007 üzenetére
150->237-hez azért igen sok minden kell cserélni.
VR5:hangja nagyon nem rossz, amúgy egy fos.
GTi TDi, aha, azt se nekem találták ki...
G4-n már nem nép autó mint az elődei.audiba nem volt tudtommal VR rendezés az klasszikus V motor.
230 hát ott is azért mélyeben bele kell nyúlni.amúgy ha nincs agyon gyilkolva jó motor, ahoz a bodéhoz pont elég.
KR vagy PL 16V?
hát ma egy A6-os próbált letúrni haza felé, pedig még mindig kint van a GTI felírat hátul, ez olyan mint hogy az itthoni VW-sek 90% nem tudja mi az a VR6 turbo, csak ha jutubon szép nagy betűkkel ki van írva
tomcsi23:mondasz valamit , bár most cserélve lettek a pedál gumik is
most a bal szélső é kopik mert nem lehet 0,7-es tőltőnyomás fölé engedni a szörnyet.
tegnapi zánkai tali 0:54-nél azért befigyel a VRT
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #7006 üzenetére
olcsóban nem nagyon.
érden van egy jó kipufos-os akihez mi is hordjuk a cuccokat
nagyon szépen dolgoznak relatíve olcsón, és gyorsan.
(ők csinálták a a VR6 turbo -hoz a csövezést meg a kipufot is pl nekünk.)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7008 üzenetére
150->237: ott valami olyasmiről hallottam hogy megemelt benzinnyomás meg valaki által írt vezérlés, meg ilyesmik. És a tavalyi Soproni talin még Gumiztatta is.
A jobbik, gyárilag asszem 130le 1.8 16V, és 160körül akar belőle kihozni.
Jaja megnéztem, az Audiba ami van az nem VR6 hanem V6, és a wiki szerint gyárilag 194le-s.
Artengo TR 990 Pro
-
DeadMeat
veterán
válasz VR6-Fan #7009 üzenetére
Elérhetőséget tudnál adni?Nem akarom az egészet kicserélni,nem sok értelme lenne.Csak hogy szolid szép hangja legyen a drágának.
A futómű meg marad akkor koni,vagy weitec.Meglátjuk még.
Mennyit érdemes amugy rajta letenni,hogy még használható maradjon?6-8 cm?Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #7012 üzenetére
őőő kérek egy telefon számot majd vagy nézek neked.
enyém összesen 6cm-t van lejebb a gyári 2-esekhez képest, kicsit kemény, de relatív kényelmes számomra.
a 6-os jah simán a 8-ast meg gondold meg a magyar utakra és hogy mennyit akarsz veszíteni a konfortból.
weitec elég jó cuccokat gyárt (mindig egyel régebbi KW fejlesztés).
ha ismerős vagy érden a balatoni úton akkor eltudom mondani hogy hol van.
tomcsi23:nem túrtam neki pont a legnagyobb esőben volt, 1-esbe úgy elnyomtam neki meg 2-esből egy pici aztán szép nyugisan haza csorogtam.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7010 üzenetére
benzin nyomást emelni igazi gány munka, nem tesz túl jót a befecsiknek.
a jobbik (KR, K-jet) az 139le gyárilag.
a rosszabbik és egyben szarabbik (PL, Ke-jet) 129lePL-esből elégé rá kell gyúrni hogy a 160le-t kihozza.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7015 üzenetére
mit mokoltak vele eddig?
no megjött az ész osztó a bömis topikba
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7016 üzenetére
Azt nem tudom, de teljesen fel lett újítva az egész. Vagy 1 év melója volt délután szabadidőben, amikor nem volt épp más maszek melója. Amúgy ezaz, remélem az iwiwes linket megnyitja.
Jaja énis láttam, jól le lettünk osztva. De a járáskultúrás kérdést már nem akarta megválaszolni. Azért a VW-nek is voltak is, vannak is díjnyertes motorjai, pl. annak idején az 1.8T, most meg a 2.0 TFSi minden évben benn van a Ward's best 10 engines között, meg annak idején a VR6 is benn volt.
Egyébként nem tudom mitől olyan jó a 2.0 R6, én "parasztlogikával" úgy vagyok vele, hogy a 4, 8 henger a legjobb, mert ott egyenletesen el van osztva a munka, mindig 1 vagy 2 hengerben történik valamelyik munkafolyamat.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #7012 üzenetére
jah, ültetés:annyit hozzá tennék ha -4cm-nél nagyobb rugót teszel be akkor már gátlót kell keményítetned.
rootkiller:ismerős valahonnan ez a kocsi, szín alapján 84 vagy 85.
hiányzik egy pár cucc azért róla, de nem rossz.
szerezzen egy 50-es szívósort/bonrath powerrohr-t/a lepény dobot dobja ki alóla/ audi 2.2 folytószelep, ibiza cupra légszűrőház.
érezhetően jobban fog húzni a gép, persze a befecskendezés mindig utána kell állítani
következő lépcső erősebb szeleprugók-szelepek, 2db 276-os tengely, kis kerék jó gumi
ki egyensúlyozotabb elvileg az a motor, jobb a nyomatéka, de azt is forgatni kell a elvileg rövid dugó mozgás miatt, de a BMW-k nem az én asztalom.
amúgy miért ki oltott le dragon, ne ne röhögtessél már...
egy a lényeg kár felesleges céltalan vitákba bocsátkozni bárkivel.topik nagy része szerintem már ki nőt ebből, ha nem haragszol mi inkább mennék a pályán, mint hogy nézzük
én max a technikák miatt meg unalmamba nézem a versenyeket, egyedül ami letudod kötni talán picit a rally vagy más sprint versenyek.
DeadMeat:oké csak szólók, hát ha.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
Amúgy 7vége megint WTCC. Ott fogok egész este a TV előtt rohadni. Amúgy más műsort nem is nézek.
Artengo TR 990 Pro
-
#00809728
törölt tag
Minek nekem GTI?
Inkább kormos TDI.
Letaposom, repesztek,
Mögöttem nem szeretnek.Jobban megy a GTI?
De olcsobb biz a TDI!
Ülésbenyom nem vitás
Utána a száguldás.Felkerült egy GT20,
Na mostmár még jobban húz!
Autóm orrán COOLER virít,
Ettől bizony jobban hasít.Megpiszkáltam, nagyon megy,
Ellenfelek nincsenek.
Feltünik egy GTI
Nyomtunk egyet. Megéri?A GTI-s mellettem:
"Én 10 litert megettem".
Erre én csak kacagok,
"5 literből megvagyokMost kaptam.Gondoltam beteszem.Semmi "rossz" szándékom nincs vele.Nekem mindegy a lényeg szép lés pofás legyen a gépjármü.
-
Vaktyuk1
csendes tag
1998-as a draga, tehat szerintem nem Euro4-es a motor. Egyebbkent a gyujtas ne mvolt atnezve eddig csak gyertya lett benne cserelve meg legszuro. A vizet nem eszi es az olajat sem durvan. Gondolkodtam esetlegesen a gyujtotekercsen, vagy lamda szenzoron. A tekercs problemanal is tapasztaltam mar ilyet mas autonal es motornal is. Nem tudom melyik lehet a ludas. egyebbkent gyertya csere elott mar hidegen is lehorgott 5000 korul.
Olyan mintha nem menne az egyik henger, de mukodik. Emelkedon, ahol regebben akar 5-ben is felmentem ma mar 3. kell. Ezeket a jelensegeket szinte azonnal ereztem egyik pillanatban meg jol ment, a masikban mar szarul. Tehat nem hosszu folyamat volt ami fokozatosan jon elo. Tehat az egyik pillanatban meg jol ment, a masikban meg mar nem.
Valahogy ugy mint egy defekt. -
DeadMeat
veterán
Hogy ez a 2.0-as pdsdi caddy mekkora szar Mindent csinál szerencsétlen motor,hangoskodik,lenyeli a 8 litert,de azt a szerencsétlen bódét nem viszi Bár nehéz a drága mint a sár,de ez vicc tényleg..
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
marsu
addikt
Nincsen GTi Golf-om. Nem vagyok versenyző és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül még több ezer autótulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom 2.0 PDTDi. A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök, ha az emberek összekeverik a Volkswagen-t az Opel-lel.
Büszkén gondolok a Passatokra, a Jettákra, a Touaregekre és számos más Volkswagen típusra. Szeretem a komfortot, a kényelmet, a xenon lámpát, a hátsó tárcsaféket és a digitális klímát. Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igenis a Volksvagenekben vannak a legjobb motorok! Volkswagen, én így szeretlek.Press any key to continue ...
-
marsu
addikt
válasz fekeandras #7026 üzenetére
Dodi kedvéért egy picit másképpen is:
Nincsen SEAT Leon FR-em. Nem vagyok versenyző és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül még több ezer autótulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom 2.0 PDTDi. A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök, ha az emberek összekeverik a SEATot-t az Opel-lel.
Büszkén gondolok a Toledókra, az Ibizákra, az Incákra és számos más Volkswagen konszern típusra is. Szeretem a komfortot, a kényelmet, a xenon lámpát, a hátsó tárcsaféket és a digitális klímát. Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igenis a SEATokban vannak a legjobb motorok! SEAT, én így szeretlek.Press any key to continue ...
-
rob210
nagyúr
na urak szerintem VR6...-nak megint igaza lesz.
Nem beázik az autó, hanem a fűtőradiátor nyomja be a vízet.
Ugyanis elfogyott a kocsiból a hűtővíz.
REmek volt, na mindegy.
Baj nem lett észrevettem még időben.
A lényeg állhatok neki keresgélni a lukat.
Renault power
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7038 üzenetére
Rothe turbo kit? Nem olcsó de ottvan a cucc... Ja és gari is jár az átépítésre.
mod: bár lehet, hogy ezzel a motorral már leálltak.Pár éve még volt Golf 3 GTi 16v -re ilyen kit, meg 2gen. szívó Ibiza Cuprára (2.0 16v 150le) is.Az meg ha jól tudom csak minimális apróságokban tér el a tiedtől.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
sajnos ez típus baj, ill nem az, csak a szar fagyálló ki kezdi, no meg az idő.
én nem foltozgatnám, viszont el kell hogy keserítselek a fél kocsit szét kell szedned, műszerfal ki. és kb 10e ft az új szóval annyira nem kisérletezgetnék a forraszgatással.
rootkiller:nem enyém bátyámé. most gyári ECU-val passz 280-300 közt, de 4000 fölé nem nagyon lehet pörgetni még.
chippel 350 lesz és inkább 500nm felé fog hajolni mint 400nm felé, ez nem hangzik soknak, de baromi nyersen szabadul el ez a teljesítmény, mindezt 1 baros turbo nyomás mellett.
na most a cucc 1,4-ig bírja azzal 450-500-at kilehet hozni belőle, de az már nem túl tartós.
ha bevállik a cucc akkor jövöre fúrás faragás 3.0le-ra és akkor lehet picit nőnek majd a lovak is
hüm ABF? pedig ha 9A-s lett volna már loptam is volna ki a légszűrőházad meg a fél motorod.
nos az ABF már digitális befecskendezéssel van megáldva (digifant2) ergo chipelhető mert van rendes motorvezérlője, én inkább ECU optimalizásnak nevezném kb +10% jelent meg a fogyid lehet jobb egy picibevel, köv lépcső még a tepsi dobot kilehet dobni alóla (meg a katalizátort is) és egy 4:2:1-es leömlőt alá rakni.
direktszűrő, középtartományban jelenthet valamit, de nem tesz jót a motornak annyira nem ajánlom, max egy sportbetét szűrőt.
ez az olcsobbik verzsön, köv lépcső 16 szelep+rúgók+hydrotőkék+2db vezérműtengely+fokoló kerék+egy nagyon jól megírt motorvezérlő (+nem árt valami sportosabb közép meg végdob, nem nagy hangú sportosabb)
teljesen más út, rakhatsz rá turbot vagy G-tőltőt.
andris:GTI és a cupra közt nem volt különbség motorban, tudtommal.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7042 üzenetére
Köszi most sokkal vidámabb lettem.
Ma kipróbáltam és legalább addig eljutottam, hogy bizti a fűtésradinál van a baj, mert ma fűtéscsap lezárt fagyoskodtam befelé, de egy csepp vizem se ment el.
Viszont, ha full fűtéssel autókázok akkor az utastérben a szőnyegek vizesek és 150-200km alatt 2-3 deci víz elfogy a gépsárkányból.Más:
Miért van az, hogy 2000RPM alatt olyan gyengécske a motor?
Ha eléri a mutató a 2000-et onnan érezhetően ugrik egyet a téridőkontinium, mert előjönnek a lovak és elkezd húzni a motor.
Addig olyan kispolskisan gyorsulRenault power
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7042 üzenetére
Jaja, ezen már egy Siemens 5WP4 304 van.
Amúgy elég sok minden volt azzal a motorral, még mindig nem tökéletes, de azt mondják a cégnél a srácok, hogy szépen megy és nem is eszik sokat, de turbót nem raknák rá, mert egyszer elment az olaj valami miatt, és meg kellett a főtengelyt köszörülni, meg kapott utána új gyűrüket, nah szóval azt akarom kihozni hogy a motor nem annyira precízen összerakott cucc, mint a mostani TFSi-k, és nem biztos hogy sokáig bírná. Ha menne a kati meg a tepsi, meg egy 4-2-1, az mennyit jelentene?? Egyébiránt lehetségesnek tartom, hogy az ECU optimalizálva volt már.
Amúgy a jelenlegi problémája a motornak, hogy hidegen képes sok vagy kevés üzemanyagot kap, és megáll, szal kell kicsit járatni, utána megy mint a golyó. Lambdaszonda most lett cserélve, meg lett cserélve haljeladó meg valami forgásjeladó is.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Amúgy az Intelcooler a TDi-ket miképpen segíti?? Annyit tudok, hogy a levegőt hűti, de azt milyen módon, és az miért jó teljesítmény szempontjából?
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
gondolom milyen jó kedved lett ,de hát sajna ez van, próbállak lelkileg felkészíteni
esetleg ha van olyan ismerősőd aki G2 fűtés radi cserében világrekordot dönt, úgy meglehetne probálni műszerfal kivétel nélkül is.
karbi nem megfelelő beállítása!? (mondjuk 2000 alatt az enyém is hasonlót produkál, de azt betudom a motor felépítésenek.)
root: cooler azért kell ugye hogy vissza hűljön a levegő mivel az össze préselés során fel melegszik és azt kell vissza hűteni normális szintre, és azért kell vissza hűteni mert minél hidegebb a levegő annál több oxigén van benne, és minél több oxigén annál jobb égés stb...
"Siemens 5WP4 304" magyarul, mire gondolsz az ECU-ra?
mi az hogy nem tökéletes? ha szar egy motor és szét borítom addig csinálom amég jó nem lesz.
mennyit eszik?
az hogy meggyűrűzték miért baj (már ha nem volt ovális a 1 henger sem)?
a főtengely köszörülés már gond, inkább egy jót bele és akkor mehet rá a csiga vagy a kompresszor.az hogy mennyit jelentene motorja válógatja. ecu/leömlő/dobok kb 170-180-at kihoz belőle ha jó állapotú a motor, de többet már csak nagyon sok pénzért lehet ne kihozni belőle, akkor inkább feltöltés.
MAP szenzort nézték az ECU-ban? meg a folytó szelepen a jeladót?(nem jut eszembe a neve )
főtengelye jeladó lehetett cserélve, üzemanyag pumpa melegen néha azok is szoktak szórakozni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
[link] érdekes az enyém 1-2-ben sokkal hamarabb felpörög, még talán 3.-ban is valamivel hamarabb. (ugyan az a kerék méret.)
jajj, de hiányzik a kis dizeles hangja alapjáraton mikor még hideg
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #7048 üzenetére
ATS cup, gondolom ET38 az van legközelebb a gyárihoz, nekem is pont ugyan ilyenem van.
csak nekem nem szürkék a küllök hanem feketék, de ugyan így polir a perem
kék meg a piros közt
[link]
[link]éppen eladóak, de neked sajna nem jók 4X100 (amúgy 15X7 colosak)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Milyen TV-t vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elektromos autók - motorok
- Gaming notebook topik
- Politika
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt