-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz Paxker315 #201555 üzenetére
Nekem most csinálják. A 2009-es Passat is elkezdte a nyikorgást, és az enyém szinte mindenhol. Karosszériás szétbontja az egész belsőt, és minden burkolati elem illesztéséhez tesz hártyavékony szövet ragtapaszt. A bal oldala elkészült, hétfőn csinálja a másik oldalt. Majd megírom, h mi lett a végeredmény, de biztatnak, h tuti a beavatkozás.
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Dilemma!!
Szeretném a véleményeteket kérni, Ti mit tennétek??
Hamarosan vezérlés csere lesz a CC-n. 320k van már a talicskába. Egy csomó mindent összeírtam a szerelőmnek, h mit kell majd átnézni. A generátor és önindító ügyében tanácstalan vagyok. Új vs. felújítás.
Az újak BOSCH cc 200k, felújításuk max 140k HUF. (Tamorin Kft.) Nem nagy a különbség árban. Van pro és kontra, de Q...vára nem tudok dönteni. Mit ajánlotok, esetleg tapasztalat a felújítással??
THX!!Joe
-
simonjoe
őstag
Köszönöm!! Nincs más dolgom mint keresni egy jó céget.
Joe
-
simonjoe
őstag
Jóóó reggelt Mindenkinek!!
A felújítást sem tudom hova tenni, van aki azt írja, h reggel viszem, délután már kész. Van aki 2-4 napra vállalja. Van aki, ha kéred gyári alkatrésszel újítja fel. Egy kicsit katyvaszosnak találom ezt a felújításos dolgot. BOSCH van benne, ezek ára mint írtam, nem annyira vészesek. Vagy borul a Zagyam és megrendelem egy kisebb vagyonért a PH-nál, az lenne a tuti.Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
A CC-ben hátsó stabilizátort (kutyacsontot) kell cserélni. Van ajánlott márka, vagy mindegy?? Esetleg ez igényli a gyárit??THX!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz rasotamas #201894 üzenetére
...sosem hagyom álló helyzetben regenerálni. Negyedóra-20 perc elég neki ha elkezdi. Mindig olcsóbb, mint cserélni, vagy tisztíttatni. Volt már, h áruház parkolójában kezdte, de olyan is, h több mint 2000km után álltam volna be a garázsba és akkor kezdett hozzá. Dobok egy hátast és megyek vele, lehet, h én vagyok a f@..sz, de számomra megnyugtató.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz rasotamas #201896 üzenetére
...lóf@....szt!! Ha az alapjáratod 1000 fölé megy egy kicsivel és pörgeti veszettül a hűtőventilátort. A kipufogó meg ontja olyankor a forróságot.
Nem mondom, h vannak esetek amikor erre egyáltalán nincs arra lehetőség, de többségébe igyekszem olyankor kivinni útra.Joe
-
simonjoe
őstag
...oh, persze. Fáziskésésben vagyok, ráadásul már ellentétesben.
#201908Mágus2:
gondolom neked se sok visszajelzés jön a folyamatról.
Több projekt is félbeszakadt időhiány miatt, többek között a hőmérséklet ellenőrzése is. Beszereztem egy kohó hőmérőszondát, hozzá egy LCD kijelzőt. Fel kellene szerelnem a DPF-re és kapnék némi infót a regenerálásokról. 1xűen már az időn kívül kedvem sincs, h megcsináljam.Joe
-
simonjoe
őstag
Csodálom azokat akik tudják, h mit csinálnak vele. Azt látom, h a tárháza végtelen. Valamit én is elb@....tam vele. A kanyarkövető fényszóró nem követ. Az intro az elején jól műkszik, majd ha kanyarodok nem mozdul, ha álló helyzetben mozgattam a kúrmányt, akkor is "rángatta", nem emléxem mit csináltam. Már fenntartásaim vannak, pontosan velem szemben. Semmi mást nem szoktam mostanában megnézni, egy-egy hosszabb út után, mint, h volt-e valami hibakód, és mikor regenerált. Erre pont tökéletes.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz enddav #201930 üzenetére
..ott csak egy "Corner lights" kipipálható opció van, és ki is van pipálva, tehát az ON.
Átnéztem a menüt is és ezt nem vettem észre eddig, van a CONVENIENCE menüben egy Mirror adjust almenü amiben egy "Both mirrors" és egy "individually" opció van. Itt akárhova állítom, semmi sem történik. Pontosabban ha bekapcsolom a Both opciót nem mozgatja együtt a két tükröt.#201932MunezXBK:
gondolkodtam már rajta, h ismét veszek, mert az új sokkal szebb mint a régi.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz bul07 #202130 üzenetére
10 évet futott az autó a jó itthoni utakon. Nem volt sem külső nyoma, sem méréskor nem mutatott rossz eredményt, h bármi baja lenne. Mindezek ellenére kicseréltettem mind a négyet eredeti gyárira. Teljesen más lett az autó! Jobban reagál, simábban fut, egyszóval komfortosabb lett.
Kalandor
HÁZIGAZDA:
..nálam is ez van. Novemberben olyan 600k megy rá. "Csak" 320k van benne, vezérléscsere, másik szíj és a hozzá tartozó dolgok, olajcsere, váltóolaj. Közben felújíttatom a generátort-önindítót. Lassan 3 éves az akku, azt is kib@..om, nem szeretném ha megszopatna mint az előző 2 év nyolc hónap után. Átnézik teljesen, (olajteknő le, nagynyomású pumpa etc. ) De, tényleg nincs alternatíva. Két hete majdnem beleugrottam egy cserébe, V8 4,2-es Touareg. Fiatalabb, kevesebb km, gyönyörű kívül belül, nem egy lerúgott xar volt. Aludtam rá egyet és úgy döntöttem, h két turbós dupla részecskeszűrős autóval szopjon más. (a barátom megvette ) Használom a CC-t míg lehet, és talán 1x szembe jön valami nekünk való. Addig meg etetjük a majmot.Joe
-
simonjoe
őstag
Hahóóóó!!
Szeretnék segítséget kérni olyan VW tulajoktól, kiknek a kamera a hátsó logóban van beépítve, és "R"-ben nyílik.
Azt szeretném tudni, h nyitható-e kívülről kézzel a csomitartó? Vagy csak belülről vagy távirányítóval.
THX!Joe
-
simonjoe
őstag
Az a helyzet, h a szomszédom vett egy 2012-es VW CC-t. Az enyém 2009-es, nincs benne kamera, és nyitható úgy ahogy leírtad. Az övé nem, azt mondja, h nem is működhetne, hisz ha kibillen a kamera, akkor egyben nyitná a csomagtér ajtót is. Azt gondoltam van benne logika így nem is akartam okoskodni, meg nem is ismerem. Csak furcsállom, h a vezető oldali ajtóban lévő, vagy a távirányító gombját kell a nyitáshoz használni. Ennyi az előzmény.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
Ma vezette az automata VW CC-t. Azt kell, h mondjam, gyalázat. Minden váltást érzek, elég karakteresen ránt. Az meg, h 52km/h-s sebességnél már ötödikben van, na az megér egy misét! 1200-as fordulatnál már vált. A színes kijelző ami számomra pozitív, de ennél többet nem tudok felhozni mentségére. Megértem Mágus mestert, h nem akar automata váltós verdát. Gondolom azért a mostani váltórendszerek már komolyabbak.
Joe
-
simonjoe
őstag
Hi Mesterek!!
Ülök itthon nagy magányomban, pontosabban a náthám és én. Van időm agyalni.
A CC novemberben vezérlés (meg egyéb apróság) cserés lesz, ezen kattogok most, h mi a franc alapján van ennek végrehajtása egzakt meghatározva???
A futást vágom, h 180k, de az öt év honnan esett le?? Mindenki, hajtogatja az öt évet a szerelőm sem kivétel.
Megnéztem az ELSA-t, abban is csak a futás nagysága van megadva, idő semmi.
Felhívtam egy márkaszervizet és jól elbeszélgettünk a szervizvezetővel.
Ő azt mondta, h igazából ez nem meghatározható, biztonsági ráhagyás miatt javasolják az öt évet. Az új(abb) technológiás szíjak már minden megerőltetés nélkül elbírnak 7évet. Minap nézték pont, h a hét évvel ezelőtt cserélt szíj vizsgálatakor még nem tapasztaltak kardinális amortizációt. Biztos bírt volna még többet, de erre már nem tennének javaslatot. Természetesen csak és kizárólag a gyári szíjakra vonatkozik. ( mi másra, egy márkaszervizben ) Egyébként meg nem is értem magam, hisz a következő vezérléscserét már tuti nem nálam éri meg az autó. De, gondolatébresztőnek nem rossz!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #202444 üzenetére
Valami csak van-volt Peti!! A faxi is emlegette az öt évet. Engem ennek hitelessége érdekelne. Van, volt valaki aki öt év utáni cserével lyukra futott?? Esetleg valamilyen mágikus szám az öt?? Tényleg nem találok erre magyarázatot! No, meg hiteles forrást sem.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz bul07 #202455 üzenetére
Ez gyári szett volt?? Egyébként a bordás még teljesen jó állapotban volt.
Ez egy autó, nem mondom, h nem foglalkozom vele, de bármikor elromolhat, mint ahogy arra is volt példa, h gyári vezérlésszett fosta össze magát alig pár ezer km után. Ha valami "elfárad" az autóban azt a helyén kell kezelni. Mint feszegettem, szerintem kicsi az esélye egy normál használatú autónál, gyári alkatrészekkel h ilyen hiba előforduljon. Egy ilyen beavatkozás meg nem két forint. A vezérlés szett, a hosszbordás-szíj szettel, olaj-váltóolaj, fagyálló cserével, generátor önindító felújítással 600k körül áll majd meg. Természetesen minden gyári orig, még a felújítások is gyári alkatrészekkel kerül megoldásra (remélem be is tartja a cég az ígéretét).
Ja, és az első vezérléscsere az autón 9év és 158ekm után volt, és arra is azt mondta a szerelőm, h nem volt vészes.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
na!, szóval arról a szíjról semmit sem találtam. Ír a feszítőgörgő cseréről 360k km időkorlát nélkül. Ez valószínű, h a fogasszíj feszítője lehet, holott van a hosszbordásnak is. Ezekről szó sem esik! Elég slendrián ez így. Nem akarom egyik gyártót sem minősíteni, nem is az én tisztem, de azt azért érzitek, h ember (szerelő) legyen a talpán aki ezen részinformációkból megtalálja az arany középutat. Ezek után nem is lehet nagy elvárásom egyik felé sem. Szörnyű!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #202467 üzenetére
Ebben is lehet igazság, h mindig a leggyengébb határozza meg az össz tartósságát. Jók voltak a tesztek, köszi!! Azért az brutál, h van szíj aminek szakítószilárdsága közelít a láncéhoz.
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Megjött a CC 340 EUR-ós vezérlésszettje
[link]
Kicsit vegyes a kép. A szíj az Conti gyártmány VAG feliratos. A feszítő az beazonosíthatatlan kanadai Audi emblémás gyártmány. Van még benne egy nagyobb görgő az Ina és Szlovákia van feltüntetve, semmi más logó. A két kisebb közül a nagyobb az VAG-os zacsiba, nem bontottam ki. A kisebben semmi nincs, szintén beazonosíthatatlan.Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz K Norbi #202514 üzenetére
..és miért nem toltad ide a linket??
De igen, ezek, bár a szíj kék festést kapott, és az a nagy szlovák görgő csak zacsiban volt. (lehet, h Mági küldte ) Nem bontom már ki, összekészültem, kivittem a garázsba a többi xar mellé, gyári fagyálló koncentrátum [link] (nem tőlük vettem! ), LM TopTec 4200-as olaj, 10L dezt víz, hosszbordás klt. Gondolom valamit majd itthon hagyok amikor viszem majd a szerelőhöz, mert annyi minden gyűlt össze.
imyourfriend
őstagAmiket linkeltél az csak a gyári cikkszámnak megfelelő helyettesítő termékek, nem rendelkeznek gyári minősítéssel. Ha alkatrész kell akkor inkább a fékmester, 1enlőre még őket találtam a legjobb áron értékesítő cégnek itthon. Pl. 10eHUF különbség van az INA szett árában a fékmester javára az általad preferált autodoc-hoz képest.
Rendeltem mást is természetesen, gyári váltóolajat és még pár apróságot. (kis zsákot kerékcsavaroknak, neoprén tárolót a tartalék olajnak, pótkerék leszorító csavar) Ezek is mind gyári cuccok.
Qru
MODERÁTOR
Megnyugtat, h rajtam nem múlt.[ Szerkesztve ]
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Overwatch 2
- Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Elemlámpa, zseblámpa
- Asszociációs játék. :)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen