Új hozzászólás Aktív témák

  • MadMancs

    veterán

    válasz Terentius #18058 üzenetére

    Nem biztos hogy jól. Üzlete válogatja. Itt az áruhitel miatt nem biztos hogy menni fog a jófejség se.
    Sajnos a 3 napos offline vásárlásos elállás csak tévhit.
    Ide vonatkozó jogszabály:

    A teljes termékkört – amelyre egy év jótállás vonatkozik – az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmazza. A többi termékre két év szavatosság vonatkozik.

    A nem hibás termékek esetében személyes vásárlás esetén a kereskedőt nem terheli sem cserekötelezettség, sem a termék vételárának a visszafizetési kötelezettsége, azonban üzletpolitikai megfontolásból, a jó hírnév érdekében az üzletek nagy része biztosítja a cserét ebben az esetben is.

    Emellett a vevő és a kereskedő megállapodhatnak a termék vételárának a levásárlásában is. Emiatt célszerű a vásárlásról kapott nyugtát, blokkot megőrizni.. Ezen lehetőségekről javasolt már a vásárlás előtt érdeklődni az eladónál, és ha ezen lehetőségeket egyébként írásban nem jelezte a kereskedő, akkor javasolt ezek blokkon történő felvezetését kérnie a vásárlónak, hogy később hivatkozhasson rá.

    Szoftver frissítés nem oldja meg a gondod? 7303 és 7503 (nekem utóbbi van) gyakorlatilag ugyanaz hardveresen és zökkenőmentesen műkösik (azon kívűl hogy csak a második USB port működik). Esetleg hivatkozhatsz hibás termékre ha tényleg annyira akad.

Új hozzászólás Aktív témák