Új hozzászólás Aktív témák

  • John_Deere

    tag

    válasz lanszelot #146014 üzenetére

    Magadnak beszélsz ellen: kontrollerrel játszol (ha jól olvasom), de panaszkodsz a kontrollra.
    Különben pedig ez a jó a mai világban: azzal játszol, amivel jól érzed Magad, és ettől szép az egész! :)

    A gumis téma nem igaz! Versenygumi valóban stabilabb pláne minél puhább, de nem GOD-mode még szuperlágyan sem, pláne Gr.3 kategóriában (valóságban Gt3) és afelett (Gr.2-Gr1.). Azoknál az autóknál kipörgésgátló nélkül, játszani kell a gázzal, hogy ne pörögjön el, sok szituációban. Sőt, rajtnál sem tőgázon indulunk ugyebár...
    Ha nem tudsz vezetni, attól még nem az autó a hibás, egy összkerékhajtású Gr.4 TCS nélkül, kemény gumival is stabil, egy FR autó farkönnyű. Ott, nem az számít, hogy 40-el mész, hanem a hirtelen letaposott gáz által leadott iszonyat-nyomaték, még kettesben is eltol. Ott, egy 400LE felett, pláne egy 500+ Gr.3 autónál és afelett nem elég a szuperlágy gumi sem. Lehet ésszel, jól menni, kemény gumival, a daily race-ek kvalifikációs top10 idejei/videói beszédesek.
    Csak hát, ők már nem noob-ok és nem kontrollerrel tolják.
    Ebből kiindulva, azt gondolom, a casual-játékosréteg mást vár egy ilyen játéktól, mit amit a GT Sport ad. Azok hőbörögnek. Természetesen megtehetik, joguk van hozzá, nekem meg jogom van játszani.
    Egyébként, ha neten fellelhető PDF formátumban, melegen ajánlom bárkinek a Collectorshoz osztogatott GT Apex könyvecskét megsasolásra. Ott konkrétan elég csúnyán belemerülnek, mi minden számít a pályán, mikor azt a hülye autót tologatod. Akár kontrollerrel, akár kormánnyal. Úgy hogy még ettől függetlenül sem nevezném szimulátornak a játékot, mert nem az, de a kontroll az pl. eléggé a helyén van.
    Élmény...hát nah, kinek mi az élmény, ez szubjektív. :)
    Sőt, tudtad, hogy a Polyphony Digital a Nissannal hosszú évek óta tehetségkutató versenyeket tart GT-n keresztül eseményeken?*
    Tudtad, hogy a Fia - Nemzetközi Automobil Szövetség (Fédération Internationale de l'Automobile) áll a játék mögött, mint hivatalos homologizáló egyesület? Például az összes, ma létező autó a Fia jóváhagyásával került játékba, mint ellenőrzött autók (huh, mit fogok Én kapni ezért).
    Sőt, a FIA segítségével a GT-nek van jelen állás szerint a legtöbb esélye az esport felé kiugrani a mezőnyből. ** De nem ma és nem holnap.

    De mindaddig én nem tudok komolyan venni egy fizikás vagy kontrollos gondolatmenetet sem, míg valaki egy hátsó ravaszgombtól várja el a gáz profi adagolását, egy bütyöktől a kormány finomkezelését.
    GTS + YouTube, jaaaaajjjj inkább ne! :DDD Otherworldnek van róla tesztje, relatíve korrekt is (mindegyik játékról), de látszik, hogy az átlagos fps-minecraft YouTubeos nem autós játékokkal játszik, ha igen, inkább arcade-del.

    Szerk.: PS4 Pro és GT Sport is támogatja a 4k HDR-, ha a tv-s is tudja. Van már róla tapasztalat, elvileg gyönyörű csak hát drágább ma még egy 4k HDR monitor vagy tv...

    Amúgy, ha lesz időd, kis apró hint: nézz ki a hét végi MondoConra, vagy nézd meg, mi lesz ott.* és **

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák