-
Fototrend
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
FunPro
senior tag
Azért nekem mindig ez tűnt logikusabbnak, hogy az erősebb hardverre lefejlesztenek valamit, aztán átportolják a gyengébbre, mert butítani könnyebb, mint turbózni.
Csak mivel pont fordítva van (konzol->pc) így ha megfordul a dolog (pc->konzol) a bevett gyakorlat hiányában rossz lesz a végeredmény.
Valószínűleg ha mindent gépre fejlesztenének, a konzolra portolás is jól sikerülne.
Csak ugye az a fő cél általában, hogy konzolon fusson jól, mert azon jobbak az eladások. A pc réteg pedig sok esetben ez miatt szopik.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
válasz Wesder #211951 üzenetére
Az nem is lenne baj. Engem az se érdekel ha személyeskednek velem. Csak a szint amit megüt. Válaszolni sincs sokszor kedvem olyan gyenge. Sokan olyan frappáns dolgokat, beszólásokat tudnak írni, hát ő nem.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
FunPro
senior tag
-
válasz FunPro #211952 üzenetére
Hiába erősebb a PC hw, ha van belőle 1000 féle config. Konzolra mindig is könnyebb lesz fejleszteni. Ráadásul az alacsony szintű programozhatóság miatt, hatékonyabban is lehet.
Most a konzol gen vége fele már sajnos az a baj, hogy kezd elfogyni a teljesítmény. Van némi átfedés. PC-re nehéz amúgy is, konzolra meg figyelembe kell venni a hw limitjét.
Majd a köv gen elején ismét megnyílnak a kapuk, aztán lehet feszegetni a határokat.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Nem személyeskedtél. És nem is írtam ilyet. Modikhoz meg nem fordulok, nem ovi.
Nem kell hisztikézni, csak legyél igényesebb, frappánsabb.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Chalez
őstag
-
Źşë'
addikt
egy biztos: majd a köv generáción szépen fog menni, ott már lesz ray tracing meg erősebb lesz a konzol is, megveszed, mert úgy is megveszed gondolom... meg visszafele is kompatibilis lesz, ennek a gamenek most kellett megjelennie üzleti okokból, nem egy év múlva amikor megjön a PS5
ez a kitartás számomra picit szánalmas... az az indok elég hülyén hangzik "mert itt legalább megveszik" - aki megveszi annak igenis fusson jól, ha már pénzt adott érte, legyen az akár PC, akár konzol - másrészt meg el kell fogadni, hogy új technikai megoldások vannak a játékban és a régi hardverek már nem birkóznak meg ezekkel, ez mindenhol így van, az összes platformon, meg nem lehet a végletekig optimalizálni a játékokat sem"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
Źşë'
addikt
PC fronton most van egyfajta nemtetszés nyilvánítás Epic games stroe-val szemben, sok játékot elhappoltak steamről és sokan pont ez miatt warezolják le, én pont nem értek ezzel egyet, dehát sajna ez van
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
válasz Carlos Padre #211967 üzenetére
Bizony! Pipikélni is lehet majd. Fontos! Ami tápértékként szolgál majd a gombásodásnak.
Nagyon várom már a TGS-t (2 hét). Kíváncsi leszek a "rendes" gameplay-re.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
kriszpontaz
veterán
Na meghozta a futár a Platinum fülest.
-
válasz FunPro #211973 üzenetére
"Amin van, az kb. el sem indul."
Fizetni kellene érte, akkor elindulna.
(Tudom, hogy nem így értetted )
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz #10186752 #211976 üzenetére
Nem, abszolút nem az. Teljesen máshogy működik a képek alkotásának, és megjelenítésének menete a két hw-n:
The is how a console refresh cycle works:
Frame 1 Created
Monitor requests new frame
Frame 1 sent to monitor
Monitor requests new frame
Frame 1 sent to monitor
Frame 2 Created
Monitor requests new frame
Frame 2 sent to monitor
Monitor requests new frame
Frame 2 sent to monitorRinse and repeat. 30 Frames over 60 seconds, with one frame ideally being sent to the monitor twice in a row to maintain a steady 30 FPS.
Now lets look at a PC that's getting 60+ FPS:
Frame 1 Created
Monitor requests new frame
Frame 1 sent to monitor
Frame 2 Created
Frame 3 Created
Frame 4 Created
Monitor requests new frame
Frame 4 sent to monitor
Monitor requests new frame
Frame 4 sent to monitor
Frame 5 Created
Monitor requests new frame
Frame 5 sent to monitor
Frame 6 created
Frame 7 created
Frame 8 created
Monitor requests new frame
Frame 8 sent to monitorHere, we have 8 frames being created by the GPU over 5 monitor refresh periods. Over those 8 refreshes though, only four unique frames actually get displayed, and one even gets displayed twice. But your FPS counter reads 96 FPS, but the game looks choppy as hell.
Erre van valami kifejezés, amit mindig elfelejtek, de Abu85 tudja. Megkérdezem.
(#211975) FunPro Igen, tudok a denuvo erőforrás igényéről. Bár engem ez nem hátráltatott mikor PC-n játszottam.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
Ez azt írja le, hogy mi történik 60 fps felett. De egyébként nem ez történik, ha vsync be van kapcsolva, de mindegy is, mert nem ez a téma.
A téma szempontjából: azért nem ugyanaz, mert eddig egyetlen olyan megoldást láttam, ami kadenciahelyes 30 frémet produkál pécén, azt is egy ilyen nvidiás hack toolban. -
Ja, nem ártott volna ha végigolvasom.
Egyszer már megtaláltam ennek a részletes leírását, azt hittem ez volt az, és csak bemásoltam reflex-ből.
Várunk Abu válaszára akkor.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Na meg is jött Abu válasza. Ki is javította ő is, hogy nem jót másoltam be.
"Nem a monitor kéri az új frame-et, az maximum a V-Sync esetében számít. A játékoknak van egy időzítője. Konzolon ritkán számolnak úgy a játékok, hogy amint kész van a CPU egy jelenettel, akkor máris elkezdi a következőt az aktuálisan kiolvasott input alapján. Ezeknél a gépeknél ismert a rendszer teljesítménye, tehát abszolút fel lehet készülni a gyakorlati eshetőségre, vagyis megoldható az, hogy mire a CPU kész van a jelenet számításával, addigra a GPU is kész legyen az előző jelenethez tartozó képkocka számításával, és így eléggé jó lesz az egyensúly. Ezt nem kötelező így csinálni, van lehetőség arra is, hogy listázd a jeleneteket egy futószalagba, de a lényeg, hogy a fix hardver nagy konfigurálásra ad lehetőséget.
A PC azért más, mert ott nem fix a hardver, így már magukat az API-kat és az OS komponenseket is eleve úgy tervezték meg, hogy az eltérő teljesítményű hardverből ne legyen nagyon komoly gond. Emiatt van egy parancslista, ami tárolja az összes jelenetet, amit a CPU kiszámol. Van egy maximum szám, amit számolhat, ezt vagy a driver, vagy a DX12/Vulkan alatt az alkalmazás adja meg, és így lesz az egész vezérelve. A GPU kiolvas általában maximum két jelenetet, és azokat számolja párhuzamosan.
Viszont azt hozzá kell tenni, hogy PC-n már igen komoly eredmény van ennek a modellnek az eldobására. Az AMD-nek a Chillje pont azt szorgalmazza, hogy a pacing a jelenet szintjén legyen megoldva, tehát ez már nem használ parancslistát sem, vagyis ma már ez az előnye nincs meg igazából a konzoloknak, mert bekapcsolod a Radeon Chillt, felrakod a min-max paramétert a monitor frissítési maximumára, és gyakorlatilag megkapod azt a működést PC-n, amivel a konzolok működnek sok címben. A gyakorlati hatás lényegében ugyanaz, csak ezt PC-n nagyon bonyolult megcsinálni, mert egy rakás OS komponenst meg kell kerülni hozzá, míg konzolon ez egy egyszerűen működtethető megoldás.
Ha még nem is használsz Chillt, akkor is a drivereknél a GeForce low-latency on beállítás megengedi az 1-es flip queue-t, míg a Radeon Software esetében ez az alapértelmezett érték.
Default egyébként nagyjából úgy működik az NV driver, amit leírtál a PC-re, de ugye felülbírálhatod.Összefoglalva PC-n már el lehet érni mindennek az 1-es flip queue méretet, persze lehet, hogy konfigurálni kell, de működik. A scene pacingre pedig ott a Radeon Chill."
Erre a flip queue-re gondoltam egyébként, csak mindig elfelejtem. Azt egyébként hozzátenném, hogy én anno próbáltam pc-n ezt beállítani. De nem igazán működött jól. Vagyis nem úgy mint konzolon.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
Nekem eddig pécén csak az nvidia inspectorral belőtt 30fps-es cap működött jól (de az sem mindenhol). Pécén nincs olyan standardizált modell, ami kiszolgálná normálisan az ilyen igényeket. Az, hogy a user lőjje be a chillt, vagy a low latencyt nem opció, az egységsugarú user ezekről azt sem tudja mi, meg hol lőjje be. Meg kínszarás. Inkább elmegy, és vesz egy konzolt, ha nincs annyi pénze, hogy bruteforceolja a problémát.
-
hombre[EU]
veterán
Meglepi: Yakuza 7 announced for PS4 – first trailer, details, and screenshots
De még mekkoraLife, Uh, Finds A Way
-
bexinho23
őstag
Üdv!
A német nyelvű lemezes RDR2-nél gondolom van angol nyelv opció, jól gondolom?
-
Carlos Padre
veterán
válasz hombre[EU] #211985 üzenetére
Neeeeee
Afro szamuráj után Afro YakuzaGenyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #211990 üzenetére
Life, Uh, Finds A Way
-
markknight
veterán
-
RangerFox
Topikgazda
válasz hombre[EU] #211991 üzenetére
Csak turn based harc lesz benne? Én azt hittem, hogy ez is csak egy küldetéssorozat, mint a Clan Creator a Yakuza 6/Kiwami 2-ben.
-
hombre[EU]
veterán
válasz RangerFox #211993 üzenetére
Új a harcrendszer
Yakuza 7 uses a “live command RPG battle” system that combines the series’ signature action with an RPG command system. It has evolved into a system in which anyone can easily enjoy exhilarating battles. In this completely new battle system, Ichiban Kasuga and his party will fight by selecting techniques with various effects such as attack, recovery, support, and more. Enjoy immersive and dynamic battles against all sorts of enemies.
Magyarul jrpg lesz[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
RangerFox
Topikgazda
válasz hombre[EU] #211994 üzenetére
Köszi, még nem volt időm elolvasni a cikket, csak ezt a hsz-t láttam. És ez érdekes. Esetleg azt tudom elképzelni, ha jó lesz ez az irány, akkor a Yakuza sorozatban folytatják ezt a jrpg-s harcrendszert, a Judgment folytatásában (ha lesz) pedig a régit. De mindenesetre várom a folytatást.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Erősítő, hangfalak
- Linux kezdőknek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- XMLTV EPG letöltő progi
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Nem lesznek olcsók az új, ARM-os és windowsos notebookok
- Nők, nőügyek (18+)
- Aliexpress tapasztalatok
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- Eladó Nintendo 3DS XL White
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Nintendo Switch Lite 256GB Dual Boot (Eredeti SW vagy CFW) 17.0.1 + Atmosphere, 3 hónap garanciával!
- Eladó Nintendo NEW 3DS White
- Kontroller analóg szilikon védőkupak - PlayStation 2/3/4/5 kontrollerekhez