-
Fototrend
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wlac
Ármester
-
-
-
-
Wesder
félisten
válasz Zoleee83 #221204 üzenetére
Nekem majd egy jobb gitàr kell. 60€-ért vettem egy alapot pötyögni. 10€ volt a jàték,(éppen heti akciòban volt) meg talàn 20€ volt a kàbel Amazonròl. Eredeti, frissen bontottam ki a dobozbòl. Szoktam jàtszani magàban is gép nélkül és itt-ott màr zenének nevezhető a produktum.
Szerencsére a kàbel mindennel is kompatibilis, amire a Rocksmith kijött, így még tipusra sem kell keresni hogy PS4 XO PS3 X360 vagy PC. Most 28€ Amazon.de-n a kàbel. Azt nem tudom hogy Jack to USB is működik, vagy csak eredetivel.
Vettem is pàr dalt, mert miért ne:
Santana-tòl a Smooth meg a Black Magic Woman, akkor FFDP-től a Bleeding és Bad Company. One Republictòl a Counting Stars-t meg a Life is a Highway-t Tom Cochrane-től.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
markknight
veterán
válasz Gebriel #221194 üzenetére
A lézerkard csak egy olyan varázslatos szleng, mint a pisztolynak a stukker. Csak sokan nem fogják fel 40 év után sem és megy a hiszti mindenhol, meg a mások kijavítása. A kis Anakin is szlengként mondja a baljós árnyakban és kb minden karakter aki így hívja. Szóval igen. Helyes mind a kettõ.
[ Szerkesztve ]
-
Steve1207
veterán
válasz gamegod #221174 üzenetére
Csak most néztem jobban bele a streambe, a karakter mozgása miatt egyszerűen gagyinak hat az egész, mintha nem lenne súlya se járáskor, se mászáskor. Ennyire nem tűnt fel a dolog a fél évvel ezelőtti gameplay bemutatón, pedig ott is voltak érdekes dolgai. Lehet a Sony elkapatott minket, de egy erősebb 5 éves játéknál sokkal kidolgozottabbak a mozgások, lépések, érkezések, még ha ténylegesen a textúrák és graf szebb is.
Sőt, nemrég nyomtam végig a Tomb Raidert ismét (2013), de ott okom nem volt panaszra ilyen téren. Szerintem 10 körül kellene adni nyitásnak, még SW névvel is így.
-
saelin
veterán
A legtöbb játékban csak az ellenfél hp-ja és sebzése lesz nagyobb magasabb nehézségen. Én ezért is maradok mindig a "normál" nehézségnél, mert nem sok értelme van fentebb állítani. Lentebb meg megint csak, mert akkor szinte már csalsz.
Már nem is emlékszem melyik fps játék volt az, ahol ha easy-n játszottál akkor jobban regenerálódott az életed mint ahogy sebeztek...Nekem egyetlen játék ugrik be ahol a nehézség tényleg az AI viselkedését szabályozza, az pedig az Alien Isolation. De szerintem ott is átestek a ló túloldalára, mert néha elég irritáló tudott lenni.
[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
oriic
HÁZIGAZDA
Végeztem a Death Strandinggel az éjszaka. A vége nekem kicsit már sok volt,
összességében nem bántam meg hogy megvettem.de a csavar tetszett, [ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
sp8787
addikt
válasz oriic #221212 üzenetére
A japanok is vettek mint a cukrot.
Famitsu Sales: 11/4/19 – 11/10/19Ahogy nezem sikerult eladni 64db xbox-ot.
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Deck
titán
válasz saelin #221211 üzenetére
A Fallen Order-be ugyanúgy letudod vágni az enemyket egyből. Az ellenfél agresszívitását befolyásolja, hogy mennyit sebez és a parryre szánt időt. A Darksiders 3 is ilyen. A Tomb Raider-ekbe is igazi nehezítést kapsz nem csak azt amit írsz pl, vagy a W3-ba. A Hard amúgy bőven jó szinte minden más játékba.
Fallen Order:
""A PC Gamer publikált egy írást, amelyben idézték Jeff Magers-t, a játék vezető pályatervezőjét, aki beszélt a nehézségi szintekről. Magers név szerint a két szélsőséget, a Story Mode-ot és a Jedi Grandmastert, vagyis a legkönnyebb és a legnehezebb fokozatot említette. A pályatervező elmondása szerint mindkettő teljesen más élményt jelent majd. Viszont az mindegyik szintnél fontos szempont volt, hogy a nagy kihívás ellenére is érezzük, hogy azért csak egy fénykardot, egy nemesebb fegyvert forgatunk, és nem senkik vagyunk. Így nem is az lesz a különbség a különböző fokozatok között, hogy az ellenfél több vagy kevesebb életerőponttal rendelkezik, tehát Jedi Grandmasteren is lehetséges egyetlen csapással megölni egy rohamosztagost. A fejlesztők a HP helyett az ellenfelek viselkedésére fókuszáltak, avagy minél feljebb toljuk a nehézségi szintet, támadóink annál agresszívebbek lesznek. Továbbá a hárítás és a képességek használata is változik fokozatonként, azaz Jedi Grandmasteren igazi kihívás lesz jól időzíteni. Jeff Magers szerint ez egy kiváló rendszer arra, hogy mesteri szinten elsajátítsuk a kardforgatást / Erőhasználatot, tehát a legnehezebb szinten már valóban csak a legjobbak fognak úgy kardozni, mint a Jedilegendák."[ Szerkesztve ]
PS5
-
Dagohun
tag
Üdv!
Nos szereztem egy házi mozi, rákötöttem a ps4-et na mondom most vége lesz mindenkinek otthon. Háááááát a diablo 3 brutálul szól, a doom szintén de a többi játék pl.: F1 2017, ghost recon meg úgy még pár darab játék sima hangzással bír. Beállítás probléma lenne vagy ennyire elhanyagolták a hang részét a készítők. A ps4-nél a pcm vagy inkább a dts legyen kimenő formátumnál beállítva? -
-
Deck
titán
Az ai-t? A grafikát? A sztorit? Nem.. Mondtam, hogy ezek tuti jók én elhiszem.. De a gameplay nem tetszett gameplay videók alapján! Ez a posta szimulátor.. Amit csúfolva lehet játéknak nevezni.. Most meg a very easy mód bele.. De elhiszem, hogy valakinek ez kell mert Kojima "mester" csinálta bár ezeknek az embereknek m1 mit is csinált volna..
[ Szerkesztve ]
PS5
-
saelin
veterán
Oh, akkor le vagyok maradva picit. Mondjuk mindig amikor kezdem egy új játékot és ha az az elején felajánlja a nehézség választást, akkor insif kigooglizom mégis mit kapok a nehezítésért. A God of War-ban vontam fel a szemöldököm, hogy ott valamelyik nehézségen az első harcon sem jutottam túl. Ott a HP-t és sebzést növelte az hót' biztos, mert nem tudom meddig csapkodtam egyet.
A legkirályabb az lenne ha a legtöbb játék átvenné a Diablo 3 vagy Nioh felé difficulty rendszert, amikor magasabb nehézségen új ellenfelek, loot-ok, affix-ek stb bukkannak fel. Annyira sokat jelent az ilyen a többször végigjátszhatóságban hogy hihetetlen.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
penge111
addikt
válasz saelin #221223 üzenetére
A Divinity Original Sin 2 mesterpéldája lehetne, hogyan kellene a különböző nehézségi fokozatoknak működnie. Természetesen itt is kapnak az ellenfelek hp, armor buffot, de a mesterséges intelligenciájuk is durván megnő.Teljesen mértékben kihasználják a lehetőségeiket az ellenségek. A legnehezebb fokozat pedig meg van azzal bolondítva, ha meghalsz a játék automatikusan törli a mentésedet , ergo ha meghaltál, kezdheted elölről a játékot... (persze nyilván ez is kijátszható, ha van kedve valakinek pepecselni ezzel, felhőmentés, pendrive)
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
válasz gamegod #221174 üzenetére
Most volt időm csak belenézni. Az animációk furák, főleg amikor harcol és megszakad egy egy mozdulat. De ahogy fut, az se semmi. Valami csontproblémája van, vonszolja magát, lehet kalciumhiányos a srác. :)
De ami engem a legjobban zavar, az az, hogy három rohamosztagossal b*szakodni kell míg továbbjutsz rajtuk. Egy Jedi pont nem ilyen. Könnyen, légiesen leveri őket és libben is tovább. Han Solo, az b*szakszik a rohamosztagosokkal, meg Finn is. De egy Jedi?! Vágás- Erőlökés- Vágás és csá. Már megy is tovább..Ettől függetlenül nem rossz, biztos végigjátszom majd. De meggondolom, hogy mennyiért vegyem meg, leginkább a hossza fogja ezt meghatározni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
myckey
veterán
Mindenkinél az értelem.
Felnőtt emberek vagyunk, jobb esetben ....ez meg egy fórum. Azt írnak le amit akarnak. Ettől még nem lesz se több se kevesebb a játék, meg az ember sem.
Lehet hergelni a népet a hülyeségekkel, de akit érdekel a dolog ,az utána jár . Onnantól nem ad bizonyos dolgokra.
Peace!
No problem!Egyébként a mostani anyagokban valóban nem teszi oda magát az ellenfél! ( a játékosok is mutatnak csúnya dolgokat ) de ez a nehézségi fokozat növelésével változik. Élesebbek, agresszívabbak lesznek. Sokan nem állítják magasabbra, mert nem könnyű eltalálni a jó időzítést, stratégiát....mivel itt nem csak közelharcra kell fókuszálni. Közepes és nagyobb távolságból is jöhet a baj.
Eddigi beszámolókból az jön le, hogy Master és GrandMaster fokozatokon gyorsan hal az ember.....pláne mikor többen, több féle módon jön a fájás...egyszerre.
De lehet mindenki csak bénázik.Az alap szintű enemyt, egy egy csapással intézi a játékos!
Erre direkt figyeltek.
Ne veszítse már el a játékos a feelinget, hogy egy Jedi+fénykard teszi a dolgát....bőven van anyag, ahol ezt mutatták is.
Direkt nem tápolódik az életerő odaát, ha fentebb kapcsoljuk a szintet.
De értelem szerűen, nem fogunk végigrohanni egy vágással mindenkin, pláne a szakosodott / nem emberi lényeken.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Deck
titán
"De ami engem a legjobban zavar, az az, hogy három rohamosztagossal b*szakodni kell míg továbbjutsz rajtuk. Egy Jedi pont nem ilyen. Könnyen, légiesen leveri őket és libben is tovább. Han Solo, az b*szakszik a rohamosztagosokkal, meg Finn is. De egy Jedi?! Vágás- Erőlökés- Vágás és csá. Már megy is tovább."
Most komolyan? Minden játékrról ellehet ezt mondani. Ott a Witcher 3, én vagyok a nagy Witcher aztán ha magasabb szintű valaki vagy valami megölhet.. Kratos a GOW-ból.. Én vagyok a háború istene aztán bumm megölt egy sima enemy.. Tehát neked 1 gombos azonnalmeghalmindenkiapályán lehetőség kell..
A Farkasos kollégád szokta ugyanezt mondogatni.PS5
-
VTom
veterán
-
i@lex
őstag
válasz ProEvoFan #221217 üzenetére
Jajj, Isten őrizz. Az elmúlt két exkluzív eléggé érdekes irányt vett a Sonynál. Én játszani szeretek egy játékkal, nem hosszas átvezető-videókat nézni.
Épp ideje lesz már, hogy jön az SW, mert kaja közben nem tudott már az ember mit nézni, csak ásítozó unott fejű streamereket, akik ilyen ireálisan magas doboztornyokkal sétálgatnak a pusztában.
-
markknight
veterán
Azért ha a történelemre visszanézünk, akkor látszik, hogy olyan igazán élvezetes SW kardozást nem nagyon tudnak összehozni, mert kényes téma. Rohadt nehéz, sok szabállyal + a Disney kemény jóváhagyásával. Jedi Outcast meg a Jedi Academy jó volt, de 2019-ben, a mai technológiák fényében, gagyi. Force Unleashed meg full elnagyolt harcot hozott, ami élvezetes, de az sem túl filmszerû.
Lnb: Nem tudom mit takar a baszakodás, ugyanúgy hullanak mint a legyek, lehet a streamer gyerek nehezebb fokozaton tolta.
[ Szerkesztve ]
-
Se Geralt, se Kratos nem Jedi.
Nem emlékszem, hogy Qui-Gon Jinn, Obi-Wan baszakodott volna a droidokkal. Vagy Luke a rohamosztagosokkal. Kyle Katarn-nak sem igazán okoztak gondot.Sajnos a souls féle játékmechanika miatt, ezt az apróságot figyelmen kívül kellett hagyniuk. Mert itt muszáj targetelni, védekezni, parry-zni. Ez ennek a stílusnak az alapja. Csak hát Jediktől nem sűrűn láttunk(, olvastunk) ilyet eddig.
Igaz, hogy Vader nem Jedi, hanem Sith. De ha a Rouge One végén így harcolt volna a lázadók ellen abban a bizonyos jelenetben, 4 órás lett volna a film.
(#221235) Deck
Nem Jedi mint hősmotívum. Hanem Jedi mint harcos, mozgáskultúra, harcképzettség, gyorsaság, technika...[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
sp8787
addikt
Es akkor ,hogy nezne ki egy ilyen jatek?
Megyek es minden ami az utamba akad mar a nezesemtol elporlad. Eljutok az elso bossig es mivel a feny(lezer)kard mindent visz ezert csak dszedi vagy szith lehet a boss akivel kardozni kell.
Lenyomom majd megyek tovabb es minden ami az utamba akad mar a nezesemtol elporlad.
Eljutok az masodik bossig es mivel a feny(lezer)kard mindent visz ezert csak dszedi vagy szith lehet a boss akivel kardozni kell.
.......
........
Megyek tovabb es minden ami az utamba akad mar a nezesemtol elporlad.
Eljutok az VEGSO bossig es mivel a feny(lezer)kard mindent visz ezert csak dszedi vagy szith lehet a boss akivel kardozni kell. -
Frod
addikt
válasz saelin #221211 üzenetére
"A legtöbb játékban csak az ellenfél hp-ja és sebzése lesz nagyobb magasabb nehézségen"
Egy CoD Veteran mondjuk ilyen, de pl az új God of War (vagy a GoW3 remaster) is olyan, hogy magas nehézségen teljesen más oldalát mutatja meg a játék.
Hirtelen bejön a parry, dodge fontossága és használata, míg normálon csak spameled a négyzetet amíg üres nem lesz a képernyő.
De tény, az olyan játékoknál, ahol tényleg csak a hp+sebzés nő, ott már én sem érek rá ezzel fárasztani magam.Do you see the white shadow?
-
myckey
veterán
válasz markknight #221233 üzenetére
Itt egy videó, jól megcsinálta az illető
Ez még a régebbi anyagokat dolgozza fel, nem is spoileres így. mihez képest.Látni, mely ellenfelekbe, mennyi energiát kell beleölni....halálig.
Van 1 hit, van több hit.....
Ahogy mondtam, emberi ellenfélből is van olyan, aki direkt Jedire van szakosodva.Ez ilyen, aki végig akar rohanni, mert Jedi meg Lightsaber.....mindenkin, az keressen mást.
Itt a harcrendszer blokkolás, kitérés, időzítés, erőhasználat és közelharci elemeken alapul. Kaszaboláson és vetődéseken kívül.Ahogy mondtam, az ellenfél mindig ugyan úgy hullik, amelyik olyan. A nehezebb szint nem ad plusz életerőt .
Agresszivitást ad nekik.
Nehezebb időzítést nekünk.
Jobb sebzést nekik.
Plusz a legnehezebben : JediGrandMaster....van még valami, de azt nem mondták el. Lehet jutalom ha azon megy végig a játékos, fene tudja. Nem találtam rá még spoilert sem, eddig.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
válasz sp8787 #221236 üzenetére
Az eddigi játékok is így működtek. Viszont például voltak ellenséges sith-ek, azoknál tökéletesen működhetne ez a mechanika lightsaber vs lightsaber. És a boss-oknál is. A lendületesség és a megfontolt souls like simán keveredhetne. Lecsapod a francba a rohambiliseket, de egy komolyabb ellenfélnél már megfontoltan kellene harcolni. Az nem lenne ennyire kánon idegen. De ez csak egy apróság, ami nekem fura.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Dagohun
tag
Én HDMI-vel csatlakozok a PS4-ből a Yamaha Házimozi erősítőhöz, abból pedig megy tovább a TV-re a kép. Igazából ami furcsa némelyik játék minden irányból szól, addig meg jó pár mintha megmaradt volna sztereónak. És hiányzik a térhatás. Pl. egy autóversenyél azért nem lenne rossz hallani mögöttem a másik autót, legalább zörej szinten. Na mindegy még elvacakolok vele. Megpróbálok állítgatni pár dolgot.
-
sp8787
addikt
Beleneztem egy walkthrough-ba es abbol ez inkabb nez ki AC-nek mint DS-nek sokkal benabb karakter animacioval es fullidiota ellenfelekkel, egy csapkodos vmi az egesz.Gondolom ez a DS hasonlitgatas a targetlock-bol jon.
Peldaul "Ott a dszedaj!!!!" majd ezutan allnak masodpercekig es konstataljak ,hogy tenyleg ottan van am a dszedaj.
-
#10186752
törölt tag
Kinek mi a véleménye a DS-ben a Monster-reklámról?
Én azt gondolom, hogy 60 dolláros játékban nincs ilyennek helye, vagy akkor legyen free-to-play, és akkor felőlem még mekis sajtburgert is zabáltathatnak velem a játékban. -
myckey
veterán
válasz sp8787 #221243 üzenetére
Egy egy pályának a felépítése hajaz a DS első részére....a szerkezeti felépítése.
A mentési / Bonfire mechanizmus. Itt meditáció lesz bizonyos pontokon.
Elhullás után az elvesztett tapasztalati pont begyűjtés ellenféltől, enemy respawn....
Kissé a harcrendszer is.Ennyi jutott eszembe.
Lehet még ki is hagytam valami érdemlegeset.
Ez van....sok helyen, sokat írtam már ezekről, amit össze tudtam szedni - hitelesnek tűnő forrásból.De sok értelme nincs leírni......előbb magyaráztam az ellenfelekkel kapcsolatban is.
Akár olvashatna is az ember, néha. Többfelé.
De kár belemennem, lehetne több eszem is...inkább másfelé olvasgatni.Egyébként, az animációval vannak bajok helyenként, ezt írták máshol is. Meg mással is ....mint minden játéknál, lesznek bajok itt is.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
-
Wesder
félisten
válasz erahurka #221246 üzenetére
Van az a pénz tudod. Nem kell ezzel foglalkozni. A Sanyi jòl jàrt, a Monster meg leírja marketing költségnek. Az igaz hogy így ebben a vilàgban kb semmi értelme nincs.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
myckey
veterán
válasz erahurka #221247 üzenetére
Na látod!
Hát nem vagyunk egyformák....Nekem pont hogy tetszik ez a dolog.
Én ezt szerettem a DarkSoulsban is......ennek a játéknak is a harcrendszer a savaborsa ( egyebek mellett.....Logikai és Ügyességi elemek, meg felfedezés. ).
Itt ugye lesz az erőhasználat is, amit vissza kell tölteni. Látni is a játék képernyőjén a jelzést- a minimalista HUD -on.
Ezt majd csapkodással, meg gyilokkal tölti fel a játékos. Szóval ölni kell, minél többet, ha olyan játékstílust akarsz kivitelezni. Ehhez kell az ellenfél is.
De elég sokfajta lesz.
Viszont, ha nem akarsz csapkodni a villanykörtével ellátott seprűnyéllel....akkor mehet csak erőhasználat is, közelharci elemekkel...[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
sp8787
addikt
válasz myckey #221245 üzenetére
Ok vilagos.
Akkor ezekszerint itt is ilyen checkpoint rendszer lesz.A DS-ben egyebkent nem csak maga az adott palya felepitese volt zsenialis hanem ahogy adott esetben kapcsolodott a tobbihez.
A DS-ban nem az enemy nyeli el az xp-det, olyan a BB-ban van bizonyos esetekben.
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Steam Deck
- Ukrajnai háború
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Stellar Blade
- További aktív témák...