Új hozzászólás Aktív témák

  • jookomak

    őstag

    válasz modflow #238040 üzenetére

    Épp ezt részletezték a videóban. Hogy pl egy városban játszódó játéknál a postaláda/jelzőlámpa/tűzcsap textúrája annyiszor van a játékban, ahányszor látod. Itt az ssd miatt elég egyszer beletenni, aztán közvetlenül kiolvassa az ssd-ről, helyet és időt spórol. Ezért lesz csak 825 gb a háttértár. Viszont mivel nem az a folyamat, hogy hdd-ről kitömöríted a textúrát a ramba, ami cpu és ram igényes, hanem közvetlen, ezáltal erőforrás szabadul fel proci és memória oldalon. És itt jön képbe az optimalizáció, valamint a programozhatóság "egyszerűsége". Aztán hogy a fejlesztők ez a megközelítést fogják-e alkalmazni, vagy az xbox féle nyers erőt (általában mondjuk utóbbi szokott a nyerő lenni), azt majd az idő, a fejlesztők, és a vásárlók eldöntik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák