-
Fototrend
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Farkassacred #123529 üzenetére
Fasza általánosítás, nem mellesleg akár szenvedélybetegségekhez vezető dolgokhoz hasonlítod a gaminget. Szép munka.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Farkassacred #123741 üzenetére
Meg igazából csak a tavalyi évig kell visszamenni, hogy találjon az ember XGS játékot a jelöltek között (Psychonauts 2), de amúgy korrekt kép.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Farkassacred #123748 üzenetére
Mi az, hogy nem arra, amire kéne? Játszol rajta, nem?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Farkassacred #123757 üzenetére
Épp most jelent meg a Pentiment, ami az év egyik legérdekesebb kis játéka, hiába nem egy csilli-villi nextgen raytracing csoda.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #124190 üzenetére
Lehet neked van akkor valami más verziód, mert a zseniálishoz közelebb van, mint a Skyrimhez.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
2-3 perc is baromi sok, valami nagyon nem kerek ott akkor. Voda meg hát... Voda. A felvásárlás után azzal a lendülettel váltottam Telekomra, nem vártam meg, hogy az amúgyis alacsony minőségű UPC szolgáltatás borderline használhatatlan legyen a vörösök alatt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz pr0bi #124870 üzenetére
Schofield gyűlöli a jelenlegi review rendszert, ezért nem engedi ki előbb (meg lehet a játék is szar lesz ). Igazából ugyanaz a baja vele, mint nekünk, játékosoknak, tényszerű hibákkal, spoilerekkel tűzdelt összecsapott munkákat engednek ki videós és írott formában is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz F-ECT$ #125057 üzenetére
Ha versenyellenes magatartás gyanúja merül fel, akkor vizsgálódhat, javaslatot tehet és utasíthatja is a kereskedőt, hogy tartsa be a hatályos jogszabályokat. Hogy most gari témánál mennyire kell ehhez eltérni, az egy másik téma.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz S e t h #125071 üzenetére
Callisto Protocol? Kiadótól függ amúgy, most Glen Schofield megtehette, hogy nem adja ki előbb a játékot és meg is tette, neki is tele van a töke a jelenlegi review rendszerrel. Szállingóznak amúgy már vélemények, mindegyik rendkívül pozitív.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz proly01 #125095 üzenetére
Bízni kell a fejlesztőkben, mint régen. Mikor Glen Schofield nem kapott szabad kezet összerakta a Dead Space-t, na most képzeljük el, mit csinál, ha totális kontrollt kap a világ összes pénzével.
De majd péntek hajnalban írok, éjfélkor kezdődik a móka.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Vannak kint karakterposzterek a Last of Us sorozattal kapcsolatban és van köztük egy meglepetés szereplő is. Nem gondolom spoilernek a játékosok számára, de inkább nem linkelem közvetlen.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
The Callisto Protocol pár óra után észrevételek:
- A játék jó.
- Mint akcióhorror egyenesen kimagasló, Dead Space, Resident Evil 2 mögött közvetlen.
- A beállítási lehetőségek száma példaértékű, idén talán ez a legjobban testreszabható játék.
- A külcsín szerintem korrekt, nem rengeti meg az iparágat, de jó ránézni, jók a fény, árnyékok, erős az atmoszféra.
- Az animációk minősége egész széles skálán mozog, vannak legjobbakat idéző és mellé egészen gagyi dolgok, viszont szerintem ezek egy része talán patchelve lesz, lip sync pl. egyértelműen hibás pár helyen.
- Cserébe a szinkron kimagasló.
- A HUD nélküliség itt a legjobb minden hasonló megoldást alkalmazó játék közül.
- Vannak nagyon ötletes megoldások a játékban, pl. guggolásnál a perspektíva váltás, közelharc-rendszer.
- Elképesztő mennyiségű asset állománnyal dolgozhattak a Striking Distance-nél, teljesen mások a statikus tárgyak az elsősegélyen, mint pl. a celláknál, viszont a dizájn egységes, láthatóan az volt a cél, hogy hihetőek legyenek a helyszínek.
- Hihetetlen jók a zenék és hangok.
- Láthatóan igyekeztek egyensúlyozni a Dead Space szellemisége és újszerűség közt, egyértelműen érzékelhető a kötődés, de ha az ember játszik vele, akkor érezni, hogy ez azért nem egy Dead Space.
- Josh Duhamel <3.Végezetül egyetlen gondolat a tesztekkel kapcsolatban. Rászántam egy órát, elolvasgattam párat és a következőt tudtam leszűrni: olyan emberek véleményén vitatkoztok, akik közül többen nem is játszottak vagy ezzel a játékkal vagy a Dead Space-szel, vagy ha játszottak is, akkor olyan felületesen, hogy nem érdemes adni a véleményükre. Aki azt írja, hogy a Callisto játékmenete DS copy annak az irománya kapásból offos.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz heihachi #125314 üzenetére
Az irány nem mindegy amúgy és csak az elején auto dodge, ha jönnek masszívabb jószágok hosszabb kombókkal akkor azért már figyelni kell a védekezés-támadás ütemét is. Bőven technikásabb rendszer, mint egy sima egygombos dodge counter.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Beegabor81 #125434 üzenetére
Meg célzás után kell néhány frame, hogy a "sima" oldalazás animációt kezdje el Jacob. Szóval a célzásos oldalmozgás animáció tovább tart, mint ameddig ténylegesen célzol és aközben ugye nem tudsz dodge-olni, ezt rendszeresen megszívtam, mert próbáltam minél tovább célozni.
Amúgy a perfect dodge-ot nem értem teljesen, 14 óra alatt kettő sikerült, pedig elég hatékonyan kerülgettem az ütéseket, szóval nem tudom, pontosan mi számít itt perfectnek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Sliderxy #125458 üzenetére
Az árával kapcsolatban totál egyetértek, mert drága. Ez is meg a többi új cím is. Egy hosszabb játékért érthető módon könnyebb szívvel adhatnak ki a játékosok pénzt, mivel ott a játékidő/költség aránya jóval kedvezőbb lehet.
Ezzel amúgy nem feltétlen értek egyet jelen helyzetben. Ez a játék úgy 10-15 óra közepes nehézségen, hogy nincsenek mellékküldetések, alig van összeszedni való cucc, amiért bóklászni kéne, nincs backtracking. Pár helyen tudsz kieső helyekre elnézni, de ezek is néhány perces kitérők, amúgy mész előre, soha nem fordulsz vissza, nem kell megtenni ugyanazt az utat kétszer, eltévedni se nagyon lehet. Az egyetlen időhúzó tényező, hogy egykét szakaszon sétálni lehet csak és nem lehet elnyomni az átvezetőket.
Ha összevetem pl. a Resi 2 Remake-kel, ahol egy Claire és egy Leon végigjátszás ad ki ugyanannyi időt, akkor ott jelentős átfedés van kettejük sztorijában és adott karakterrel is van, hogy ugyanazt az utat be kell járni oda-vissza kulcs itemekért.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Lackooo84 #125485 üzenetére
A tutorial leírása alapján perfect dodge-od pl. sosem lesz és nem is írja, hogy lenne ilyen a játékban. Mintha előbb lett volna meg a leírás és utána találták volna ki, hogy legyen ilyen feature a játékban meg acsi hozzá.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Sliderxy #125490 üzenetére
Én azzal nem feltétlen értek egyet, hogy csak hossz/ár viszonylatban érdemes gondolkodni, mikor a játékok többsége tele van újrahasznált elemekkel, folyamatosan ismétlődő folyosóktól kezdve komplett területekig ártól függetlenül. Az szerintem amúgy egyénfüggő, hogy ilyen hosszú sztori kinek éri meg, de az azért nem véletlen, hogy tele a piac feleslegesen óriásira duzzasztott játékokkal.
A játékélmény legalább olyan fontos, mint a hossz, az It Takes Two is csak 12-15 óra, de folyamatosan dobálja feléd az újdonságokat és igazából a Callisto első fele, vagy inkább kétharmada is kiváló, a végére fogyott el a lendület, de még akkor is bőven jó játék marad, hiába "csak" 10 óra az egész.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FollowTheORI #125508 üzenetére
Általánosan van benne kihívás, bár ha valaki jártas a soulslike játékokban, annak azért elég ismerős lesz ez a harcrendszer és sajna sokszor nagyon olcsó megoldásokkal nyomja fel a nehézséget a játék.
Inkább olyasmik hiányoznak, mint bizonyos szekciókhoz kihívások, mondok példát, Ilyesmikkel rohadt jól lehetne mesterségesen növelni a játékidőt, játékélményt és újrajátszhatóságot.csináld meg az első Two-Head bossfight előtti részt úgy, hogy mindenkit ledobsz a platformról vagy győzd le az utolsó bosst csak robbanós cuccokkal, mint a palackok meg azok a kis kúszó rohadékok. Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz cyberkind #125533 üzenetére
Csak ugyanaz a baj a Callistóval is, mint a Dead Space-szel, hogy a horrorfaktor nagyrészt scriptelt elemekből áll. Voltak itt is ötletes megoldások, de az ember szervezete hozzá tud szokni, nincs meg az a randomitás, konstans feszültség, mint mondjuk az Alien Isolationnél és akkor oda a varázs.
Remélem, hogy a DS Remake-nél tényleg emelnek a parafaktoron meg kicsit updatelik a játékmenetet, mert ha ugyanolyan formában fog megjelenni, mint amilyen az eredeti volt 15 éve, az azért elég karcsú lesz 2023-ban.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz tboy93 #125541 üzenetére
Azért én bizakodom, ezen videó alapján azért sok helyen rendesen belenyúltak a level design-ba meg gameplay-be is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz cyberkind #125542 üzenetére
Streamek alapján ahogy valami idióta sikoltozik én sem érezném az atmoszférát.
Nem teljesen értem ez a melee system miért akaszt ki ennyire amúgy, a horrojátékok egy alapvető problémája sokszor, hogy ha egy ellenség a közeledbe ér, akkor mi van, volt instadeath (Alien Isolation), egyszer-kétszer használatos item (Resident Evil 2 Remake), meg ilyen vérszegény, viccnek is rossz ütögetés (Dead Space).
A Callisto az akcióhorror skálán inkább az akció felé tendál, ehhez alakították a harcrendszert is, illetve szerintem az külön cél volt, hogy legyen egy látványos különbség e között meg a DS játékok között és ezt el is érték. Amúgy elég hasonló a rendszer egy soulslike-hoz, még lock-on is van a játékban, igaz, nem manuális.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Beegabor81 #125571 üzenetére
Szelektálni kell, mert ez tényleg elég sűrűnek néz ki.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz rumkola #125582 üzenetére
A koncepció része a szűk FOV, nem tudnál átadni klausztrofób bezártságot ennél szélesebb látószöggel, meg a crowd controlnál is fontos tényező lesz.
Amúgy a Callistónál ezt nevetségesen jól oldották meg a különböző helyzetekben a különböző nézőpontokkal, tanítani való.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Én csak azt nem értettem, nem feltétlen csak a DS kapcsán, hogy mit vártak azok, akik fikázták? Emlékszem egy gameplay trailerrel, ami másról sem szólt, minthogy Norman Reedus gyalogolt különböző szép helyszínek között és volt több más anyag is, ami alapján le lehetett szűrni, hogy nem egy konstans adrenalin pumpa lesz a játék.
És ez nagyon sok játékkal megesett az elmúlt években, mintha az emberek vakon adnának ki 20-30 ezreket játékokra. Elég luxi hozzáállás.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz marinea2 #126370 üzenetére
Hát figyu, ez egy olyan hír, ami nem hír. Szerintem mindenki tisztában van vele, hogy lesz harmadik rész sanszosan ugyanúgy a generáció végén, mint az előző kettő, ahhoz meg már dolgozni kell rajta (pitching fázis, pre-production).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- Robot fűnyírók
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Videó stream letöltése
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Honor Magic V2 - origami
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen