-
Fototrend
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moby
addikt
válasz
Mr.Wiking #144214 üzenetére
Internetről, de ha nem akarsz rá sokat várni, és Bp-i vagy, adok neked a markodba egy kösziért is, ha eljössz érte.
-
Moby
addikt
válasz
lo_jo #144379 üzenetére
Az nagyon szuper, mert máshol meg kupon nélkül harmincezer
-
Moby
addikt
-
Moby
addikt
Tökugyanúgy működik a két konzolon, ne kavarjatok. Az egyetlen különbség a vásárolt játékok letöltésében, amihez ps-en be kell jelentkezni a tulaj fiókjával. Xboxon ez sem kell, de ez itt a téma szempontjából lényegtelen. Elbeszêltek egymás mellett. A nem home gépen is elérnek mindent a többi fiókok, amíg be van jeletkezve a tartalomtulaj.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz
LeventeV #150643 üzenetére
Nyomtam XSX-en is, PC-n is, pc-n többet. PC-n stuttergondok vannak shader compile miatt, remélhetőleg javítják, de a compiling után már jól megy viszonylag, szép is. XSX-en természetesen nincs stuttering, ott jól megy, bár beszámolók szerint nem tartja a 60-at (VRR kiszedi, én ezt nem látom), de a graf sokkal homályosabb, plusz elég sok a popin.
Én fanatec DD-vel nyomom, vezetési modell, FFB, nagyon rendben van. Nem sim ez sem, de nem is egy forza-féle hitvány foslé. Nagyon élvezhető, elég sokat is nyújt tartalomban, de még pofozgatni kell (nicns triplescreen támogatás, nincs telemetria, hibás az SDR színkezelés, performance gondok). Viszont kipörgettem az 5 óra trialt, és vétel lesz belőle, mert durván jó vele játszani a hibák ellenére is./ja, absz nem vagyok rally fan, én pályautózók szinte kizárólag, de ez megfogott.
//tökre azt hittem az xbox topikban vagyok, sorry
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz
Marky18 #151254 üzenetére
Szerintem az wannabe-esport pro kontroller idája önmagában is elég szánalmas, akár rezeg-akár nem, de hogy kinek és mi kell bele, ezt én nem tudom megmondani. Ha benne van, max kiszeded. De ha kell, és nincs benne, ebbe nem teszed bele. Gondoltam szólok azoknak, akik nem olvasnak, csak a képeket nézegetik.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz
Mezcal #151258 üzenetére
A Dead Space és Callisto között sok a hasonlóság
Ez nem akkora csoda, ugyanaz a személy áll a két játék mögött (Glen Schofield), míg előbbinek a producere, utóbbinak a rendezője volt. Ők szerettek volna további folytatást csinálni a DS-eknek, csak az EA beszántotta a Visceralt, a DS jogai meg ottmaradtak az EA-nél, így csináltak egy olyan DS játékot, ami pont annyira hasonlít az eredetihez, hogy még pont nem veri ki a biztit az EA jogászainál. Látva ezt a hitvány Callistot tökéletes döntést hozott az EA, amivel mostanra annyira egyetért Schofield is, hogy már le is lépett az általa a játék elkészítéséhez verbuvált stúdiótól.[ Szerkesztve ]
-
-
Moby
addikt
válasz
Elderath #151474 üzenetére
Talán ha kettőt láttam idén. Erről az elenpékről is mindehol azt olvasom, hogy a gameplay szarabb,mint az elsőben(fogalmam sincs hogy lehetséges ez, de ez már önmagában scifi
), és még technoban is szar. De mi akkor a jó benne?
A sztori? Ki kell adni könyvben. Ahhoz nem kell legalább a remedy. -
Moby
addikt
És elvileg a második részre ezen a téren nagyon sokat javítottak.
Én ezt nagyon erősen cáfolnámAzt a rettenetes baromságot, ami felé elment a folytatásban, atyaég...Az igazán lelombozó az, hogy nem akkor találták ki, a nulladik percben ugyanaz a primitív baromság volt nyilvánvalóan, amit kiválóan rejtett el az első rész, ami nem bontott ki semmit. Na ott kellett volna elföldelni az egészet.
-
Moby
addikt
válasz
Mephike #152621 üzenetére
Ez pusztán a felelősség áthárítás, az alulteljesítés felmentése. Az előző generációban jobb volt a a konkurencia? Jobban szorongoatta őket? Jobban teljesített?
Abszolút nem.
Ők mégis jiobban teljesítettek. Mert az akkori vezetésnek, szakembereknek, bárkinek ez fontos volt. Vagy azért, mert ebben látta a kitörési pontot, a jövőbeni üzlet megalapozását, vagy azért, mert egyszerűen jól akarta végezni a munkáját, igazából mindegy. Ma azt mondani, hogy azért ilyen, mert a konkurencia izé, az csak maszatolás. Ha a konkurencia jobban telejsítene, akkor ők tönkremennének. Csak a konkurencia nem fogja őket jobb teljesítésre sarkallni, ahogy rengeteg más területen lenullázta már őket a jobban teljesítő konkurencia (telefonok, tévék/elektronikai iparág általánosan, stbstb).[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz
erahurka #153398 üzenetére
Nem volt ez akkoriban sem egy kiemelkedő játék, pláne mondjuk a quantic dream hasonszőrű játékainak árnyékában. Egymásnak adogatták a kiadók a játékot, mert midnenki csak a pénztemetőt látta benne, meg a projektirányítási gondokat. Nem is véletlenül. Az egy nagyon drága, minimálgameplayes, kb indie szintű játék volt totál középszerű writinggal, és AAA költségvetésű technológiával. Ez a mában is nagyjából a pénzügyi önygilkossággal lenne egyenlő.
-
Moby
addikt
válasz
spleenszuru #153600 üzenetére
Crossplay vagy cross save? Nagyon nem mindegy. Cross save játék PS-en gyakorlatilag nincs is, leszámítva pár multit. Az leginkább csak xboxon van.
-
Moby
addikt
Úristen mennyi sony insider egy helyen
Ide jár a komplett dev team?
-
Moby
addikt
válasz
Sefter #154921 üzenetére
Nincs ma már gyakorlati értelme a metálbakódolásnak, mert aránytalanul kicsi a nyereség a befeketettt munkához képest, lévén az összes piacon lévő gép felépítése nagyon hasonló egymáshoz. Nincsenek hatalmas optimalizálatlanságok, pontosabban amik vannak, azoknak nem az architekturális különbségek az okai, hanem a fakezűség.
-
Moby
addikt
Ezt adom. Az évekig csinálgatott, majd végeleg leállított nótidogos multibalfasság is eklatáns példája, hogy mennyire is tudják mit akarnak csinálni
Az insomniac azért nem tud hibázni, mert meg van nekik mondva mit kell csinálniuk. Abban jók, de ha nagyon kreatívkodni kédne, hát simán lehet, hogy ott is beletörne a bicska. Csináltak ők is mindenféle öncélú ökörséget, mielőtt bekebelezte őket a sony. Viszonylag kevésszer engedte a sony, hogy a stúdiói nekiálljanak kreatívkodni, mert viszonylag kevésszer is sült el jól. Sokszor inkább felsültek vele. És vagy 10 éve élnek abból a kevés alkalomból, aminek az lett a következménye, hogy a kreatívkodást a nullára szorították le. De már a ps4 éra is arról szólt, hogy valami kreatívabb nem volt instant óriási pénznyomda, azonnal ment rá a kasza, sokszor a stúdióval együtt. Valszeg ezért is lett a ps4 a golden era vége, és maradt meg ez a hitvány, minden kreativitást nélkülöző, excelben kiszámolt, üzletileg feltétlenül rendbenlévő rémunalmas izé mára az egészből.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- AKCIÓ! Xbox Series S 512GB 12 HÓNAP Garancia, WEBSHOPTÓL!
- Nintendo switch Joy-Con Pair SZÁMLA // GARANCIA
- XBOX360/One/One S/One X konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 FAT 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan működés
- XBOX ONE, S, X, XBOX360, és PS 3, PS 4 konzolok és kontrollereik javítása garanciával üzletben!