Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz Áfogat #107 üzenetére

    Na most ugye az volt a fő szál hogy 20 év múlva egy társasházban lakó ha új autót akar venni (ami akkor már csak villany) akkor hogyan fog tölteni. Akkor már az összes új autó tudni fog 500 km wltp hatótávot legalább, azzal heti 1szer kell tölteni kb. De nem kell teljesen feltölteni, semmi szükség rá. Mert mindenhol lehet majd tölteni. Reggel felkelsz, elviszed az egyik gyereket az óvodába és bekíséred. Ha van töltő töltesz, 15perc. Elmész a munkahelyre, ha van töltő töltesz 8 óra. Végzel a munkával, mész a másik gyerekért az iskolába megvárod míg végez 10 perc. Aztán irány a sportcsarnok, edzésre viszed a gyereked. Addigra már az asszony elhozta az ovis gyereket és elmentek bevásárolni, ha van töltő 1 óra töltés. Aztán mindenki haza, este elmentek a barátékhoz vacsorára ha van töltő, 1,5 óra töltés. Aztán haza aludni, ha van töltő megint lehet tölteni 8 órát. Ebben semmi kompromisszum sincs, csak át kell állni az emberek agyának arról hogy 1szer kell feltölteni arra hogy folyamatosan tölteni kell.
    Nem sorban: aki töltőhelyre áll és nem tud tölteni az jelenleg sem legális közterületen. Nyilván lesz haszon az eladott áramon, hiszen kihasználják hogy egy társasházas nem tud otthon tölteni. Hogy ki fogja telepíteni? Az aki azt akarja hogy ne a másé legyen. Én mindig hangsúlyozom hogy senki ne gondolja azt hogy majd olcsóbb lesz a villanyautó. Most még az, sokaknak néhány év alatt kiadja a matek a belsőégésűhöz képest

    Azt meg totál nem értem hogy azt mondtad földbe dugom a fejem, erre a szükséges áram 1000szeresével számoltál. És még mindig azt mondod hogy én becsülöm alá az energiaigényt? :O
    Azt még elhiszem hogy elbasztad a konvertálást, de azt már nem hogy mikor elolvastad elküldés előtt nem tűnt fel.

    [ Szerkesztve ]

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák