Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz dabadab #132 üzenetére

    Dehogynem. Az, hogy az orroddal mit érzel és valójában mi van az autók kipufogógázában az két külön dolog. Én is büdösnek érzek minden benzinest amióta E10 üzemanyag van. Ez önmagában még nem jelent semmit. A részecskeszűrővel és katalizátorral trükköző tulkokat akiknek valóban okádék a szarjuk mögött menni magam is vaslapáttal verném tarkón. Sajnos az út szélén ezeket a dolgokat nem ellenőrzi senki pedig az ezért kiszabott büntetések legalább annyi bevételt hoznának az államnak mint a csilliárdokért telepített véda kapuk...

    (#133) Ezekiell: Így van, ez egy remek átmeneti lehetőség lenne. Ezért is írtam, hogy "kezdhették volna azzal, hogy első lépésként..."

    Nézd, elég nehéz másként gondolni amikor tudatosan olyan emissziós határértéket szabnak meg amelyek belsőégésű motorral egyszerűen teljesíthetetlenek. Napnál világosabb, hogy el akarják lehetetleníteni a belsőégésű motoros autókat. És mivel nedc szabvány helyett már wltc szerint mérik a fogyasztást így az érvényben lévő 95 g/km flottaátlagot konkrétan egyetlen autógyártó sem tudta teljesíteni akinek van belsőégésű motoros autója a kínálatban. Még a Toyota sem akinek a palettája tele van valóban takarékos hibridekkel. A gyenge forint mellett ezért is drágultak olyan fájdalmasat az új autók tavaly január elsejét követően. A 95 g/km feletti részre kirótt büntetőadót az autógyártók úgy ahogy volt beépítették a vételárba. Egy 0km-es új Golf egy év alatt másfél millió forinttal lett drágább emiatt ami elég brutális áremelkedés. Oké jöjjön az elektromos autó mit bánom én de lehetne ezt kicsit okosabban is csinálni pláne, hogy egy elektromos autó még Európa nyugati részén is luxus manapság nemhogy a csóró kis Magyarországon.

    (#136) Hieronymus: Oké, és a magyar autópark mekkora hányadát teszik ki a karburátoros autók? A hobbistákat leszámítva ki a franc küzd 2021-ben ilyen gazdaságtalan és szervizigényes öreg szarokkal amikor 150k-200k-ért modern üzembiztos autókat is kapni már. Motorféknél nincs befecskendezés így értelemszerűen károsanyag-kibocsátás sincs. És nem keletkezik fékpor sem. Helyesen alkalmazott motorfékkel is lehet erőset lassítani.

    (#156) Juhaszatti: Amikor többezer ember ér haza ugyanazon helyre nagyjából ugyanazon időben elektromos autóval az fog majd vicces helyzeteket szülni. A lakótelep összlakossága kb 8000 fő. "Naponta 30km-nél többet viszont nem vezet a nagy átlag" Erre valami statisztika van mert elég hihetetlenül hangzik. Agglomerációban élők jelentős résza a fővárosba ingázik. Felső-göd - Kispest táv ami nem a világ vége a legrövidebb útvonalon is 80km minden egyes nap.

    (#158) Tigerclaw: "Ha kinai gyarak atlepnenek a sajat korlataikon es a minosegre is adnanak, sok piacot elvehetnenek az Europai autogyaraktol." Simán letarolják majd az egész eu piacot.

    (#162) Somatom: 2001-es 1.4 8v F Astráról van szó. Faék az egész motor és olyan vastagok a szelepei, hogy röhögve kibírja a gáz okozta többlet hőt. Ha meg esetleg mégsem akkor eladom vas árban a braziloknak és maximum tapasztalatnak jó volt. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák