Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz #16820480 #299 üzenetére
Jó, ez most így tényleg már abszurd. Közismert tény, hogy az elektromos kocsik hatótávja radikálisan csökken autópálya tempónál, ezért szenved mindegyik a külsőben 110-zel. És nem, a benzines kocsinál nem lesz 600-ból 400 130-as tempónál. A Teslánál meg igen. Itt szabályos tempóról beszéltünk, nem gyorshajtásról.
Nem láttam a belsőben elektromost, mert ők kisorolnak szabályosan jobbra. A belsőben csak 180-nal döngető parasztokat lehet látni, hogy az analógiád használjam
Hát igen, 110-zel nem is illik beragadni a belsőbe, mert kíméletlenül letolnak. Illúzió azt gondolni, hogy az elektromos autósok között nem lenne 180-nal döngető paraszt, ha megtehetné. De nem teheti, mert a technikai nem engedi. Vagyis a hatótáv.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kompakt vízhűtés
- Honor 90 - modellalkat
- Dying Light 2
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- További aktív témák...
- KFA2 GeForce RTX 3050 EX OC 8GB GDDR6 Videokártya - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- 10.gen PC , i5 10400F , RX 6600 8GB , 32GB DDR4 , 256GB NVME , 1TB HDD
- Aerocool PC , i5 7500 , RX 590 8GB , 32GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Latitude 7430 14" FHD IPS i7-1265U Irix Xe G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS