Új hozzászólás Aktív témák

  • #16820480

    törölt tag

    válasz Tapsi #345 üzenetére

    Én értem, hogy az átlagot nem fogja érdekelni ez, de az átlag nem is fog vele 5-600km-eket autózni naponta. Linkeltem statisztikát róla, hogy napi átlag vezetett mennyiség milyen körül van, még a 100km-től is nagyon messze kevesebb. Nincs mit megmagyarázni, ahogy Rolly írja, a többségnek most jelenleg simán működőképes lenne.

    A saját példád nem átlagautós, ezt nem sikerült még igazán megérteni :N Aztán meg persze itt kifogásoljátok, hogy Rolly a saját példáját írja, amikor ti is pont ezt teszitek :D Csak a napi 600km az tökre nem átlag, a napi 20-30-40 az reálisan igen.
    Ha nem tudod otthon tölteni, akkor jelenleg kellemetlen helyzet, de egyre kevesebb ilyen lesz és egyre több olyan, aki tudja. Új építésű házaknál kötelező garázst építeni, kertes háznál eleve van rá hely/lehetőség. A régi lakótelepeken nincs egyelőre töltő, aztán ha terjed az e-autózás majd lesznek ott is. Schawo írta valamelyik ilyen topikban, hogy ők azzal foglalkoznak, hogy kiépítenek ilyen rendszereket.

    Ahol van lakott terület, ott áram általában lesz, benzinkút nem biztos. Amúgy ha elmész kempingezni, ott is az akkuról lehet használni már sok autónál dolgokat (vízforralótól a laptopig akármit), ezt dízelnél megteheted talán, ha szerzel invertert hozzá, csak közben járatod a motort és szívod a kipufogót. Lehet egy tonna előnye.
    Annyi a lényeg, hogy más. Mindenki a benzin/dízel érában nőtt fel, erre áll rá az agya, az elektromos autózás meg kicsit más, és még alakulóban van. Ennél már csak jobb lesz.

Új hozzászólás Aktív témák