Új hozzászólás Aktív témák
-
sakal83
addikt
Sajnos tetelesen nem igaz amit irsz. Nem ezert dragak a vgak. Es Nvidia talan jobban volt kaphato mint az AMD. Ja es az Amdnek evek ota nincs emlitesre melto vgaja. Es halkan jegyzem meg 6800xtm van mert a 6os szeria ami a hd 7xxx ota emlitesre melto sorozat volt. Az rx480 hatereset volt.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyannyira nem HPC-be fejlesztett GPU-k jönnek asztaliba, hogy külön gaming és külön HPC architektúra van. A gaming az RDNA és a HPC a CDNA. Ezek között elég jelentős a különbség. Az RDNA főleg olyan fejlesztéseket tartalmaz, ami a játékokban működik jól, míg a CDNA-ból ezek ki vannak hagyva, és a helyükre FP64 ALU-k kerülnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
őstag
-
Chaser
titán
válasz lionhearted #504 üzenetére
van amikor egy 6900xt is 0w-ot "fogyaszt"...amikor épp ki van kapcsolva a gép ( :
ha 60 fps-re leveszel egy egyébként sem nagy gépigényű játékot akkor biztosan megáll 100w-nál az 580
ha fps limit nélkül játszol akkor meg biztosan 150-200w közt eszik
az pedig nagyon messze van a túlhajtástól, a polarisok már rég nagyon rossz teljesítmény/fogyasztás mutatót produkáltaka 3070-ek zöme 220w tdp körül van
ha levettem a forzánál az fps limitet 60-ra 1440p-n manual full ultrán, az egész gép konnektorból megállt 120-130w-nál
korlátlan fps mellett 260-300w...úgy 100-150 körül volt fps
de ettől nem mondhatom hogy pl egy 3070 alig eszik....jah, ha nem kap nagy terhelést akkor simán
mint minden_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Felhőtakaró
tag
-
arty
veterán
válasz Felhőtakaró #506 üzenetére
ti4200-am volt, fx szériát meghagytam a "hozzáértőknek" (9600pro-m, majd 9500pro-m volt utána)
... és/de az akkoriban használt DDR memóriák sebességének relevanciája megkérdőjelezhetetlen a 6500XT-t vizsgálva!
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
fLeSs
nagyúr
-
Felhőtakaró
tag
AMD raedon 6500 XT ? Még jó hogy lehet kapni! (3 nap múlva) Minden vágyam! Életem értelme! Erre vágytam egész életemben! Csak ezt ajánlom minden ismerősömnek!
huhh
-
Viktor77
titán
válasz Felhőtakaró #506 üzenetére
Remélem a Ti4200 64bitjét nem a Techpowerup leírásából vetted.
Különben még azt hiszem, hogy soha nem volt ilyen kártyád.Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A MI25/50 még ugye Vega volt.
Annyi változott a dizájn kialakításánál, hogy a CDNA az funkcionálisan bővül, de eléggé szűk a grafikai képességeket tekintve. Az RDNA pedig alapvetően egy grafikai dizájn, minél több cache, minél kedvezőbb adatutak a grafikához, stb. És nagy eltérés az Infinity Cache, annak hatalmas haszna van grafikai számításnál, de szinte semmi előnye HPC-ben. Plusz az RDNA2-ben a parancsprocesszor brutálisan grafikára van kigyúrva, míg a CDNA-ban például az a vezérlőmag van, amit az AMD a GCN-nél használt, és nem is kétmagos dizájnban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #512 üzenetére
Miningra a CDNA a jó. Az RDNA sokkal kevésbé alkalmas erre. A jövőben ez még rosszabb lesz, mert az RDNA3-on már sokkal nagyobb Infinity Cache lesz, így a buszszélesség nem nő. Ugye a legkisebb RDNA3 modell az a Navi 21-et célozza teljesítményben, és csak 128 bites buszt használ.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Felhőtakaró
tag
válasz Viktor77 #510 üzenetére
Hát lehet hogy GeForce3 Ti200-m volt ami ugyebár 128 bit, de bitek ide vagy oda, én nem szörszálhasogató vagyok, elég sokat járok könyvtárba!!! (papír alapú tudásbázis) Igazából magasból letojom melyik geforce TI-m volt, de az TUTI VOLT! Hogy volt-e geforce TI-m? Igen tuti! Volt-e FX5200 ? Igen Tuti! Volt-e INTEL 8086-om? igen tuti! nagyon tuti INTEL 8087 -est sajnos nem sikerült beszereznem, pedig nagyon szerettem volna!
huhh
-
fLeSs
nagyúr
Utánanézve a dolgoknak úgy tűnik, hogy a jelenlegi bányászok legelőször a Polaris kártyáktól fognak megszabadulni (RX470480570580), mert azok ETH-n kívül minden más cryptóban lassúak a fogyasztásukhoz képest. Lassú kitárazásra lehet számítani a következő pár hónapban, elvileg júniusban aktiválják a difficulty bombot, addigra a Polarisoknak le kéne csengenie. Ezek tutira eléggé leharcolt kártyák lesznek, szóval nem rohannék értük.
Utána jönnek majd az LHR kártyák az újabbak közül. Sokan át akarnak nyergelni más cryptókra, de azt még nem lehet tudni ez mekkora tömeget jelent az egész Ethereum hashrate-hez képest. Ezek az emberek a GeForce-okat nem nagyon akarják majd eladni, legalábbis eleinte. Később rájönnek, hogy nem éri meg őket megtartani. Sőt, egyesek arra játszanak, hogy még jobban bevásárolnak majd amikor az árak lezuhantak. Ravencoin és Flux, ezekre akarnak átnyergelni a leginkább.
Újabb Radeonok felvásárlásától elvileg nem kell majd tartani, mert továbbra sem népszerűek. Ez persze nem jelenti azt, hogy az AIB-ok és a kereskedők nem fogják őket 2x-es áron adni mint ahogy az most is jellemző, Radeonokat simán lehet vásárolni (csak éppen nem veszik őket ilyen árakon), nem úgy mint GeForce-ot.
Egyébként bányász körökben is elég nagy a sírás-rívás a VGA-árak miatt. Nemtom felfogták-e, hogy ez nagyrészt nekik köszönhető, mindenesetre ugyanúgy ki vannak bukva, mint a PC játékosok.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
proci985
MODERÁTOR
ja, 6900XT erre kb folyamatosan kaphato 1500-1800eur (15.000-18.000sek) korul.
[link] toxic limited, ez pl hetek ota ennyiert elerheto, kb +50%os aran ahhoz kepest, ahol msrp alapjan lennie kene. igaz ezen 360as radiator van, szoval kb fizikailag elhelyezni is egy elmeny lenne.
azok a polarisok 3-4 eve banyasznak es eleve olcso kartyak voltak. kerdes, hogy mennyi van meg bennuk.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Petykemano
veterán
Mit értesz difficulty bomb alatt?
Én ETH2-re való átállásról hallottam, ami a rendszert PoW-ról PoS-re billenti, vagyis gyakorlatilag megszünteti a nagymértékű számítási kapacitás igényt a hálózat biztonságos működtetéséhez.
A.kriptót nem a bányászat hajtja, hanem a pénzügy. A bitcoim és az etherum csupán áldozata ismertségüknek. Tehát hiába akarna.átnyergelni az 1PH/s bányászkapacitás más kriptóra, csak attól mert ők már azt bányásszák nem fog megugrani az árfolyam, viszont a difficulty igen.
A nagy kérdés, hogy a bányász-közösségeknek van-e annyi média ereje, hogy amikor ők váltani kényszerülnek, akkor rá tudják haraptatni a tőkét (ami most bitcoinban és ethereumban van), hogy váltsák át a.vagyont mondjuk ravenre vagy fluxra.Elvileg erre semmi okuk nem lehetne, mert az ETH2 még olcsóbb tranzakciós díjakat ígér. De a spekulatív vagyon persze általában leginkább az árfolyamnyereséget keresi. Eddig is volt már legalább 2-3 mesterségesen keltett hype egy-egy korábban ismeretlen kriptovaluta körül. (Doge, omikron)
Én abban reménykedem, hogy ha csökken a keresleti nyomás, akkor csökkennek a (fel)árak is. Persze mivel mindenütt nagy a felfordulás (kivéve a gpu gyártásban résztvevő cégek profit kimutatásait), ezért elképzelhető, hogy nem fog msrpt se elérni. A cégelnek ebben a helyzetben vissza kell szokni a JIT rendelésről a raktárazásra. Ez esetleg hozhat akciókat majd, egyszer.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
fLeSs
nagyúr
válasz Petykemano #518 üzenetére
Jelen kontextusban a difficulty bomb = Ethereum 2.0, tehát amikortól a VGA-s bányászásnak befellegzik.
Egyébként az Ethereum hashrate jelenleg 390 TH körül van.
Ez 390 000 000 MH.
Egy RTX 3090 114 MH, egy RX 580 30.5 MH sebességgel bányászik.
Ez azt jelenti, hogy ha az ASICS-ok aránya 50% körül is van (sztem alacsonyabb), akkor is 10+ milliónyi darab videokártya van a bányászoknál amik potenciálisan megjelenhetnek a használt piacon."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az LHR-eseket nem éri meg eladni. Egyrészt coinok 99,99999%-ára nincs korlátozás, például Ravencoinra sem, másrészt már rég megkerülték az LHR-t annyira, hogy ezek a kártyák bányásznak a legjobban még ETH-ban is. Az LHR csak egy látszatintézkedés, de hatása a piacra nincs, hiszen ugyanúgy veszik a GeForce-okat a bányászok.
Radeonokból azért van alapvetően több a boltokban, mert ott a bányászok problémáját a gyenge sávszél adja. Azt nem lehet csak úgy megkerülni, mint az LHR-t. Tehát a bányászok arra sem számíthatnak, hogy kitalálnak valami sebességnövelőt, mert a hardver nem képes többre.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fLeSs
nagyúr
válasz Petykemano #520 üzenetére
Elírás... 390 -> 930-ra gondoltam.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Hát ahogy én látom még elég sok van belőlük. A jelenlegi bull piac előtt eléggé lement az áruk és sztem akkor vásároltak be belőle sokat.
Én is tavaly április körül vettem a 470-esemet 21000-ért."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Az LHR-eket azért adnák el a legtöbben, mert azoknak az értéke a használt piacon a "csökkentett funkció" miatt kevesebbet fog érni mint a normál kártyáké, legalábbis így spekulálnak egyesek. Szóval inkább eladják őket még az elején jó drágán.
De amúgy igen, egyébként nincs értelme eladni."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Petykemano
veterán
Egyébként, Abu, miért most találták ki vagy jutottak el az infinity cache gondolatához?
Elég régóta ismert tény ,hogy a memória sebességének fejlődése nem tart lépést a feldolgozási sebesség fejlődésével, az összes cache layert ennek a problémának a kezelésére találták ki.
A GCN kezdetektől fogva igényli a nagy sávszélességet, kezdetben 384 vagy 512 bit széles memóriaveszérlőkkel jöttek, aztán meg a HBM.Miért csak most jutottak fel oda, hogy cache méret növelésével csökkenteni lehet a sávszélesség-limitációt, ami egyrészt javíta a teljesítményen az alacsonyabb késleltetések révén, másrészt feltételezem, hogy az sem egy új felismerés, hogy a legenergiaigényesebb folyamat az adatmozgatás, tehát még energiát is lehet spórolni.
Persze nyilván nem hülyék ülnek ott. (Bár nem kizárt az se, hogy nem volt meg a megfelelő szaktudás, hiszen ezek a dolgok a Zen-team-től szivárogtak át) Meg biztosan "így volt optimális" akkor és ott.
De mik a konkrétumok? Miben lett volna rosszabb egy polaris vagy egy vega 10, ha nagyobb az L2$ vagy esetleg megpróbálnak valamekkora L3$-t hozzáadni?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Petykemano #528 üzenetére
cache draga, meg jellemzoen direkt a chipen kell implementalni. CPU fronton se veletlenul haromszintu cachet hasznalnak, a fizika sajnos makacs.
a maga koraban a GCN hatalmas volt mar igy is, nem nagyon lehetett volna hova tovabb novelni.
masik problema az lehet, hogy Nvidia tovabbra is direkt illeszt, AMD ringbust hasznal. utobbinak megvan az az elonye, hogy verzatilisebb mert akarmennyi memoriat lehet illeszteni, mig Nvidianal fix meretu memoriak lehetnek adott kiepitesfuggoen. viszont, ringbus egyreszt kesleltetest ad, masreszt (es ez a nagyobbik baj) nem fix lesz az eleresi ido, hanem keretek kozott tavolsag fuggvenyeben. ezt ellensulyozza az az elony, hogy softwaresen egyszerubb a memoriaszervezes, mert nem kell arra figyelni, hogy melyik szamoloba van fizikailag bekotve melyik membank.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #528 üzenetére
Attól, hogy van egy gondolatod, még nem biztos, hogy reálisan megvalósítható a gyakorlatban. Előbb ki kell fejleszteni az alapul szolgáló technológiát. Ez az AMD-nek a Zennel lett meg, és onnan építkeztek a cache-sel, amit vittek a Radeonba, a 3D V-Cache-be, stb.
A cache az rendben van, hogy cache, de nem minden cache ugyanolyan. Ha az L2 cache-ből építene az AMD a Navi 21-be 128 MB-ot, akkor az csúnyán megnövelni a lapka méretét. Az AMD most azért bombázza tele cache-sel a lapkáit, mert anno a Zen előtt még kifejlesztettek egy olyan struktúrát, aminél kis lapkaterületre lehet marha sok, marha gyors cache-t építeni. Korábban ilyenre ESRAM-mal voltak csak képesek, ami jó, csak lassú mint a tök.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kansas
addikt
OK, java részt revideálnom kell azt a nézetemet, hogy a 6500XT adekvát kártya lesz 1080p-re.
A Hardware Unboxed tesztelt egy újat az 5500XT használatával, ahol a PCIe X4 és a 4GB VRAM hatását egyaránt látni az fps értékekre..
Nos, ezek alapján azt kell mondjam, hogy ha csak az RDNA2 architektúra és különösképp az Infinity Cache nem menti meg, elég siralmas lesz a 6500XT teljesítménye még PCIe v4-es lapokban is a 4GB VRAM miatt, de a PCIe v3 lapokban még durvább a teljesítmény-vesztés a GPU potenciális teljesítményéhez képest.Persze nem minden játékban, de ha az embernek a kedvenc játéka a Doom Eternal, az R6 Siege, netán a Watch Dogs Legion vagy Far Cry 6, még a PCIe v4-es lapokban is szívóágon van, az ennél régebbi PCIe verziós lapokban pedig alapból felejtős a kártya, az 5500XT-vel együtt(bár azon legalább 8 PCIe sáv használható)
Persze ha a kedvenc játék az F1 2021, Resident Evil Village, Shadow of the Tomb Raider vagy Horizon Zero Dawn közül kerül ki, akkor azért komolyabb bottleneck nélkül el lehet játszani vele 1080p-ben, különösen PCIe v4-es lapokban. RT természetesen full felejtős...
A nem tesztelt(és jövőbeni) játékok esetében persze lutri, hogy hogy teljesít a VGA, mindenképp érdemes vétel előtt utánajárni a játék VRAM igényének, vagy élni az elállási joggal...
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Petykemano
veterán
HWBU tesztelt egyet 5500XT-vel, hogy hogy teljesít a 4/8GB-os modell (6500XT-ből persze 8GB-os nem lesz) 8x PCIe4, 4x PCIe4, valamint 4x PCIe3 jelenléte esetén.
Az eredmény aggasztó. Persze a két architektúra nem egyforma, de hiába a 16MB Infinity cache, azt azért nem arra találták ki, hogy kezelje azt a problémát, ha a játék nem fér bele 4GB-ba.
Szóval azoknak, akik jelenleg PCIe3-as géppel rendelkeznek, vásárlás előtt mindenképp érdemes tájékozódni, hogy a kártya hogy teljesít olyan körülmények között.
Persze a beállításokat mindig vissza lehet fogni, akár a minőséget, akár azt is lehet, hogy 900p-n renderel és a többit rábízza az ember az FSR-re. Így talán még energiát is lehet spórolni. Csak hát akkor lehet, hogy nem teljesítménybeli előrelépésként, hanem zaj és áramfogyasztási csökkentésként kell rá tekinteni.
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
PuMbA
titán
Várható volt, hiszen Abu is mondta, hogy a magas felbontású textúrák a 4GB miatt nem fognak játszani. Manapság a legújabb játékoknál 4GB a minimum VRAM igény. Ez a kártya csak közepes vagy alacsony felbontású textúrákkal lesz használható és akkor sose fog kifogyni a 4GB-ból, azaz mindegy lesz, hogy PCI-E 3 vagy 4 van alatta.
[ Szerkesztve ]
-
Kansas
addikt
Én érzek azért a levegőben idővel egy 8GB-s verziót...
De anélkül szvsz a modernebb játékok többségében ez a kártya durván el lesz pics@'zva a 8GB-os PCIe x16-os RTX3050 által(ha csak annak az esetében az NV is el nem kezd hülyéskedni a PCIe sávokkal), még annál is jobban, mint amennyivel a 3050 többe fog kerülni...[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Petykemano
veterán
"Én érzek azért a levegőben idővel egy 8GB-s verziót..."
Jelenleg 32bites sávokra van kötve 1-1 2GB-os modul. 4GB-os GDDR6 modulról egyelőre még nem hallottam. Olyat lehet, hogy 2db 2GB-os modult kötsz 1 32bites csatornára?
Mintha az Nvidia csinált volna ilyen duplázásokat, hogy a PCB-nek mindkét oldalán van 1-1 VRAM modul. Szóval ez szerinted hogyan lenne lehetséges, hogy ne vigye el vám, amit nyersz a réven?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #536 üzenetére
Lehet a másik oldalra rakni memóriát, csak who the fuck cares, amikor van 8 GB a 6600-on.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kansas
addikt
válasz Petykemano #536 üzenetére
"Jelenleg 32bites sávokra van kötve 1-1 2GB-os modul."
Erről pl. nem tudtam... így nehézkesen.
Viszont így várhatóan a 6500XT egy, a játékok VRAM-igénye függvényében nagyon durván változó képességű kártya lesz, én akkor se adnék ki ilyen lutrira egy fillért se, ha megpusztulna a mostani VGA-m. Inkább a használt-piac... pedig nekem van PCIe v4.[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Petykemano
veterán
BTW
Az infinity cache megjelenésével, jövőbeni bővülésével látod esélyét annak, hogy az AMD elmozduljon abba az irányba, hogy leváltsa a GDDR6-ot és valami olcsóbbra és persze lassabbra cserélje?
Például NAND-re, vagy Optane (vagy hasonló), ahogy azt az SSG-nél láthattuk?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Kansas
addikt
válasz Petykemano #539 üzenetére
Szvsz esélytelen... az IC ahhoz kell nekik, hogy elég legyen a GDDR6, ne kelljen a végére az X.
Amiben lenne fantázia, az az APU-k. Ha az RDNA2-es IGP-vel rendelkező APU-kra tesznek IC-t, már nem fogja őket annyira limitálni a DDR5, egész jó kis budget all-in-one gamer gépeknek lehetnek az alapjai...Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Petykemano
veterán
Abban igazad van, hogy az SSG-nek inkább a nagy méret volt a lényege. Viszont ha a nagy méret nem szükséges, akkor ahhoz (NAND/optane) képest akár (16x) PCIe-n keresztüli adatkommunikáció is gyorsabb RAM-ból táplálkozva.
Tehát lehet, hogy megfelelő méretű infinity cache és kellően széles Pcie mellett már nem kell fedélzeti VRAM. Járható út lenne?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Kansas
addikt
válasz Petykemano #543 üzenetére
APU szintű GPU-kkal szerintem igen, DDR5 rendszer RAM mellett - majd ha a DDR5 kiforr, persze, nem a korai szériás kitekkel, azok alig tudnak többet a DDR4-nél.
Középkategóriás és afeletti kártyákkal kizárt, azokat tuti jelentősen visszafogná.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Yutani
nagyúr
válasz Petykemano #543 üzenetére
Legjobb lenne egy 2-4GB integrált memóriás GPU, mint amilyen a Savage IX volt.
#tarcsad
-
Csupingo
veterán
Az s3 trio-hoz is lehetett utólag fél megás memóriákat venni és otthon beletenni.
Villám Shakesespeare... Főnök, ha zavarja a fogsora, vegye ki! (M-N)
-
Petykemano
veterán
válasz #32839680 #549 üzenetére
Sokan hiszik (bíznak benne?), hogy az infinity cache majd megoldja (mármint hogy másként fog viselkedni a kártya, mint az 5500XT)
De szerintem az infinity cache nem végtelen és omnipotens. Nem mondom, hogy semmilyen ráhatása nem lesz, de nem erre találták ki.Nem is értem, miért nem vette elő az AMD a HBCC-t. [link]
Azt pont erre találták ki és nem hiszem, hogy kizárólag HBM-mel tudna működni, hiszen a lényege nem a HBM, hanem a Page-Based Memory management.
Abu?[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Új hozzászólás Aktív témák
- Geforce GTX 750 Ti, 1050, 1050 Ti, 1650 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- Beszámítás! GIGABYTE EAGLE RTX 3090 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! EVGA FTW3 ULTRA RTX 3090 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! GIGABYTE VISION RTX 3090 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ASUS RX 5700 XT ROG garanciával eladó