Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz D1Rect #18 üzenetére

    abban mondjuk azért nehéz vitatkozni vele, hogy 30%os hatásfokú erőművekkel termelt árammal (aminek még további 50%-a elveszik mire az akksiba kerül) tölteni az elektromos autókat, hát nem biztos, hogy értelmet sugárzó gondolat.
    erre felhozta az ellenpéldát, skandináviát, meg dániát...
    abba a kérdéskörbe meg nem ment bele, hogy bírni fogja-e az elektromos hálózat.
    eon-os rendszermérnök haverom szerint nem, a másik eonos "végvárban dolgozó" szerint sem.
    nem borsodban lakom, hanem a balaton mellett, kiemelt üdülőövezet, de a város szélein már most is van, hogy nyáron nemhogy 210, vagy 200, de 190 volt sincs a hálózatban. egyik panaszos ügyfélnél konkrétan 168 voltot mértek novemberben.
    annak ellenére, hogy folyamatosan pakolják be a transzformátorokat a hálózatba, folynak a fejlesztések, de ennyire elég...
    most, ha erre felraksz mondjuk 2-3-500 elektromos autót? akkor mi lesz?
    központban, a trafó melletti ingatlannál lesz majd áram, aztán oda megyünk netezni, mint régen ahhoz akinél videó volt videózni?
    és akkor ebben a 20.000 fős városban még csak 500 elektromos autót számolunk, nem ötezret. vagy tízet.
    és ez egy város, nem megyeszékhely, vagy egy debrecen, vagy büdöspest.
    azért érzékeljük azt, hogy érdemes azt az előadást összességében nézni, nem egy példát kiragadva fikázni.

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Új hozzászólás Aktív témák