Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz t72killer #41 üzenetére

    nope, külterület.
    csak lejött a tulaj, és szomorúan konstatálta, hogy megint eldurrant a hűtője (vagy a mikró, már nem emlékszem, lényegtelen is).
    kihívta az eon-t, haveromék kimentek, rámértek, 168-172. (mod: dúcon, nem konnektorban)
    mod2: lehet, hogy a sok gyökér ner-es féreg ami ideköltözött mostanában, azoknak a hőszivattyúi, meg elektromos fűtése barmolja le a feszültséget. nem tudom. de ha erre még rákötünk néhány száz villanyverdát, akkor letérdel minden... országos szinten meg elképzelni nem tudom, hogy mi lenne mondjuk nyáron, amikor a 7000Mw+ -ra volt járatva a hazai rendszer, és import kellett mellé)
    és mondom, nem borsod, meg nógrád zsákfalu, hanem balaton part.

    én egyedül azt nem értem, ha már kész a teljes kiszolgáló rendszer, akkor miért nem a szintetikus, légköri co2-ből készült üzemanyagot nyomják, ami kb tisztán ég, és nincs mellékterméke (kicsit sarkítva).
    mod3: az a vicces, hogy a globális co2 kb 12-14%áról beszélünk... ami csak a co2.
    mondjuk az olyanokba meg senki nem lát bele, hogy pl az R134A-val mi van. nem tudom pontosan, hogy ezt-e, de ja, a klímagázzal... amikor tehervagon-szerelvény szám viszik a gyógyszergyártókhoz, aztán huss, megy bele a légkörbe. ismerősöm kollégája ment klímázni tavaly valamelyikhez, ott kérdezték őket, hogy mit szarakodnak, mondták, hogy le kell fejteni a rendszerből a gázt. erre valami fejes megkérdezte, hogy látják-e a vagonokat... az mind megy bele a légkörbe egy hét alatt... hello... mondjuk erről szívesen hallanék megerősítést, mert az azért elég durva lenne, ezért fenntartással kezelem.

    aujjobba:
    vannak mérések, és tanulmányok, hogy kevesebb mocsok rakódik le benned bringázás közben, mintha ülsz az autóban, és úgy szívod be.
    nem tudom igaz-e, de érdekes.

    [ Szerkesztve ]

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Új hozzászólás Aktív témák