Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Semin #24 üzenetére

    "Aham értem mélyszegénység autókkal..."

    Egy fenét, én dolgozó emberekről beszéltem.
    Nincs okom panaszra környékbeli béreknek több mint a dupláját keresem nettóban. Gyerek nincs. Ketten vagyunk a párommal aki szintén nem minimálbért keres. Két keresős gyermektelen pár vagyunk saját házban zéró hitellel ennek ellenére nekünk is luxus a villanyautó. Amíg egy valamire való használt elektromos autó 4millió forint környékén kezdődik addig nincs miről beszélni. Az már sokkal gyakoribb szitu amikor egy családban minimálbérért dolgoznak emberek. Vagy a két kereső közül egyikőjük teszem fel közmunkás. Van mondjuk gyerekük esetleg hitelük is. Szerinted hol nem szarják le milyen gyors vagy lassú az átállás nekik mikor lesz pénzük elektromos autóra? Baromi könnyű feltartott mutatóujjal kijelenteni, hogy fú de szennyezik az öreg autójukkal a környezetet. És? Milyen alternatívát tudsz felmutatni nekik? Mert az, hogy üljenek fel a buszra a legtöbb esetben nem opció.

    "Az autó a mai világban is luxus"

    Ez nem igaz. Pláne vidéken nem főleg akkor nem ha csak azzal jutsz el értelmes idő alatt a munkahelyedre. Persze mehetsz busszal is csak ahhoz háromnegyed négykor kell kelni, hogy az egy óra múlva induló buszhoz odaérj. Aztán hazafelé is kockásra ülheted a segged a buszmegállóban mert egy órát várni kell a buszra ami hazavisz. És ez megy minden nap. Én ezt játszottam egy ideig de köszönöm egy életre elég volt.

    "Ahonnan én jöttem ott a szegénynek nem telt autóra. Nem tudtak ingázni, emiatt korlátozottak voltak a lehetőségeik."

    Pont erről beszéltem. Egyebek mellett ezért (is) kell az autó vidéken.
    A használt autók drágulása már jóval a covid és a chiphiány előtt elkezdődött. Mikor elkezdték emlegetni a 95g/km korlátozást már akkor drágulni kezdtek.

Új hozzászólás Aktív témák